hlmod.hu
https://hlmod.hu/

resetscore, kicsit furcsán [SCORE ADD]
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=19034
Oldal: 1 / 1

Szerző:  aron87 [ 2015.01.20. 15:55 ]
Hozzászólás témája:  resetscore, kicsit furcsán [SCORE ADD]

Sziasztok!

Nos, egy elég hülye kéréssel fordulok hozzátok. :lol:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fun>
  4. #include <colorchat>
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plug-In"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "author"
  9.  
  10.  
  11. public plugin_init() {
  12. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13. register_clcmd("say /fun","fun")
  14. }
  15. public fun(id) {
  16. set_user_frags(id,0)
  17. cs_set_user_deaths(id,0)
  18. set_user_frags(id,0)
  19. cs_set_user_deaths(id,0)
  20. ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen nulláztad a statisztikádat.")
  21. }


Ezt a plugint, Globálisan kellene megoldani. Mit értek ez alatt? Mindenkinek aki a szerveren tartózkodik, átírja az öléseit, és a halálát, ha egy Admin beírja /fun. Itt még nincs vége, ugyan is random ölést, illetve halált adjon mindenkinek. PL: 1 -től, 80 -ig az ölés, és a halál pedig 1 -től 40 -ig. Ezt a parancsot, csak is kizárólag ADMIN_BAN joggal rendelkező személy tudja csak használni.

Köszönöm előre is a segítségeteket!

Szerző:  xXlederXxHUN [ 2015.01.20. 16:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: resetscore, kicsit furcsán [SCORE ADD]

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <engine>
  4. #include <fun>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "New Plug-In"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "author"
  10.  
  11. public plugin_init() {
  12. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13. register_clcmd("say /fun","fun")
  14. }
  15. public fun(id) {
  16. if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN) {
  17. new r_frags = random_num(1,80)
  18. new r_deaths = random_num(1,40)
  19. set_user_frags(0,r_frags)
  20. cs_set_user_deaths(0,r_deaths)
  21. set_user_frags(0,r_frags)
  22. cs_set_user_deaths(0,r_deaths)
  23. ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen adtál random cucckombókat.")
  24. }
  25. }

Szerző:  aron87 [ 2015.01.20. 16:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: resetscore, kicsit furcsán [SCORE ADD]

Semmit nem csinál, pedig meg van hozzá az ADMIN_BAN jogom.
#include <fakemeta> nélkül nem tudsz globálisan értékeket változtatni.

Kép

Szerző:  RaZzoR [ 2015.01.20. 16:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: resetscore, kicsit furcsán [SCORE ADD]

aron87 írta:
Semmit nem csinál, pedig meg van hozzá az ADMIN_BAN jogom.
#include <fakemeta> nélkül nem tudsz globálisan értékeket változtatni.

Kép

Azt a k*rva....
Ezen kiégtem: #include <fakemeta> nélkül nem tudsz globálisan értékeket változtatni.

Egyáltalán tudod, hogy mit jelent az a sor, h #include <fakemeta> ?
Elmondom: gépi kódra való fordításnál a compiler bele fogja szúrni jelen esetben a fakemeta nevezetű szöveges fájl tartalmát.

A pluginnal nincs semmi baj. Nézd meg mégegyszer, hogy van-e olyan jogod.

Szerző:  aron87 [ 2015.01.20. 17:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: resetscore, kicsit furcsán [SCORE ADD]

RaZzoR írta:
Azt a k*rva....
Ezen kiégtem: #include <fakemeta> nélkül nem tudsz globálisan értékeket változtatni.

Egyáltalán tudod, hogy mit jelent az a sor, h #include <fakemeta> ?
Elmondom: gépi kódra való fordításnál a compiler bele fogja szúrni jelen esetben a fakemeta nevezetű szöveges fájl tartalmát.

A pluginnal nincs semmi baj. Nézd meg mégegyszer, hogy van-e olyan jogod.


Itt olvastam, erről a syntaxisról: https://amxmodx-es.com/wiki/fakemeta/global_get/

Ennek kell a fakemeta.inc.

Összes jogosultságom meg van a szerveren, ezért nyitottam meg az AmxModX menüt, hogy lássátok nem szürke a ban, hanem fehér, tehát hogy van jogosultságom. De ha kell, bemásolom az users.ini -t is.

Szerző:  Metal [ 2015.01.20. 18:19 ]
Hozzászólás témája:  Re: resetscore, kicsit furcsán [SCORE ADD]

WRONG....

http://www.amxmodx.org/api/fakemeta/global_get

aron87 írta:
RaZzoR írta:
Azt a k*rva....
Ezen kiégtem: #include <fakemeta> nélkül nem tudsz globálisan értékeket változtatni.

Egyáltalán tudod, hogy mit jelent az a sor, h #include <fakemeta> ?
Elmondom: gépi kódra való fordításnál a compiler bele fogja szúrni jelen esetben a fakemeta nevezetű szöveges fájl tartalmát.

A pluginnal nincs semmi baj. Nézd meg mégegyszer, hogy van-e olyan jogod.


Itt olvastam, erről a syntaxisról: https://amxmodx-es.com/wiki/fakemeta/global_get/

Ennek kell a fakemeta.inc.

Összes jogosultságom meg van a szerveren, ezért nyitottam meg az AmxModX menüt, hogy lássátok nem szürke a ban, hanem fehér, tehát hogy van jogosultságom. De ha kell, bemásolom az users.ini -t is.

Szerző:  aron87 [ 2015.01.20. 19:02 ]
Hozzászólás témája:  Re: resetscore, kicsit furcsán [SCORE ADD]

Ugyan ezt linkeltem, csak más weboldalról. :) Illetve amit te linkeltél, részletesebb. De ehhez nem kell akkor #include <fakemeta> ?

Végül így oldottam meg:

Lehet hogy csak nálam nem ment, de a /fun parancsra nem csinált semmit.
Amit én összetákoltam, azzal az a baj, hogy menüből kell egyenként rákattintani a playerre, nem pedig globálisan, tehát az egészet nem változtatja, csak azt amelyiket kiválasztottam.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <engine>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Advanced Resetscore"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. #define USE_CC 1
  13.  
  14. #if defined USE_CC
  15. #include <colorchat>
  16. #endif
  17.  
  18. #define ADMIN_NEED ADMIN_KICK
  19.  
  20. new cvar_enable;
  21. new cvar_money
  22. new cvar_showall, cvar_showalladmin;
  23. new cvar_log, cvar_logadmin;
  24.  
  25. public plugin_init() {
  26. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  27.  
  28. cvar_enable = register_cvar("ars_enable", "1");
  29. cvar_showall = register_cvar("ars_showall", "0");
  30. cvar_showalladmin = register_cvar("ars_showall_admin", "1");
  31. cvar_log = register_cvar("ars_log", "0");
  32. cvar_logadmin = register_cvar("ars_log_admin", "1");
  33. cvar_money = register_cvar("ars_osszeg", "16000");
  34.  
  35. register_clcmd("amx_resetscore", "resetscore_admin");
  36. register_clcmd("say amx_resetscore", "resetscore_admin");
  37. }
  38.  
  39. public resetscore_player(id)
  40. {
  41. if(!get_pcvar_num(cvar_enable))
  42. return PLUGIN_CONTINUE;
  43.  
  44. if(!is_user_connected(id))
  45. return PLUGIN_HANDLED;
  46.  
  47. set_user_frags(id, 0);
  48. cs_set_user_deaths(id, 0);
  49. set_user_frags(id, 0);
  50. cs_set_user_deaths(id, 0);
  51. cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+get_pcvar_num(cvar_money))
  52.  
  53. new name[32]; get_user_name(id, name, 31);
  54.  
  55. if(get_pcvar_num(cvar_showall))
  56. {
  57. #if defined USE_CC
  58. ColorChat(0, BLUE, "[AdvancedRS]^x03 %s^x04 nullazta a statisztikajat.", name);
  59. #else
  60. client_print(0, print_chat, "%s nullazta a statisztikajat.", name);
  61. #endif
  62. }
  63. else
  64. {
  65. #if defined USE_CC
  66. ColorChat(id, BLUE, "[AdvancedRS]^x04 Sikeresen nullaztad a statisztikadat.");
  67. #else
  68. client_print(id, print_chat, "Sikeresen nullaztad a statisztikadat.");
  69. #endif
  70. }
  71.  
  72. if(get_pcvar_num(cvar_log))
  73. {
  74. log_amx("%s nullazta a statisztikajat", name);
  75. }
  76. return PLUGIN_HANDLED;
  77. }
  78.  
  79. public resetscore_admin(id)
  80. {
  81. if(!get_pcvar_num(cvar_enable))
  82. return PLUGIN_CONTINUE;
  83.  
  84. if(!is_user_connected(id))
  85. return PLUGIN_HANDLED;
  86.  
  87. if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_NEED))
  88. return PLUGIN_HANDLED;
  89.  
  90. new menu = menu_create("\rValaszd ki a jatekost:", "menu_handler");
  91. new players[32], pnum, tempid;
  92. new szName[32], szTempid[10];
  93. get_players(players, pnum);
  94. for( new i; i<pnum; i++ )
  95. {
  96. tempid = players[i];
  97. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName));
  98. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid));
  99. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0);
  100. }
  101. menu_display(id, menu, 0);
  102.  
  103.  
  104.  
  105.  
  106.  
  107.  
  108. return PLUGIN_HANDLED;
  109. }
  110.  
  111.  
  112.  
  113.  
  114.  
  115. public menu_handler(id, menu, item)
  116. {
  117. if(item == MENU_EXIT)
  118. {
  119. menu_destroy(menu);
  120. return PLUGIN_HANDLED;
  121. }
  122. new data[6], szName[64];
  123. new access, callback;
  124. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  125. new tempid = str_to_num(data);
  126. if(is_user_connected(tempid))
  127. {
  128. new r_frags = random_num(1,80)
  129. new r_deaths = random_num(1,50)
  130. set_user_frags(tempid,r_frags)
  131. cs_set_user_deaths(tempid,r_deaths)
  132. set_user_frags(tempid,r_frags)
  133. cs_set_user_deaths(tempid,r_deaths)
  134.  
  135. new name[32], tempname[32]; get_user_name(id, name, 31); get_user_name(tempid, tempname, 31);
  136.  
  137. if(get_pcvar_num(cvar_showalladmin))
  138. {
  139. #if defined USE_CC
  140. ColorChat(0, GREEN, ".");
  141. #else
  142. client_print(0, print_chat, ".");
  143. #endif
  144. }
  145. else
  146. {
  147. #if defined USE_CC
  148. ColorChat(id, BLUE, ".");
  149. ColorChat(tempid, BLUE, ".");
  150. #else
  151. client_print(id, print_chat, ".");
  152. client_print(tempid, print_chat, ".");
  153. #endif
  154. }
  155.  
  156. if(get_pcvar_num(cvar_logadmin))
  157. {
  158. log_amx(".");
  159. }
  160. }
  161. menu_destroy(menu);
  162. return PLUGIN_HANDLED;
  163. }


Esetleg ha javítanád azt amit xXlederXxHUN írt, akkor azt nagyon megköszönném. Mert azért mégse kell akkor azt használnom, amit szerkesztettem. Meg hát ugye fölösleges dolgok futnak le, amire nincs szükségem. pl /resetscore, chat üzenet, stb..

Szerző:  HuBaBuBa [ 2015.01.20. 22:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: resetscore, kicsit furcsán [SCORE ADD]

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <engine>
  4. #include <fun>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "New Plug-In"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "author"
  10.  
  11.  
  12.  
  13. public plugin_init() {
  14. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  15. register_clcmd("say /fun","fun")
  16.  
  17. }
  18. public fun(id) {
  19. if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN) {
  20.  
  21. new iPlayers[32]
  22. new iNum
  23. get_players( iPlayers, iNum )
  24.  
  25. for( new i = 0; i < iNum; i++ )
  26. {
  27.  
  28. new player;
  29. player = iPlayers[i]
  30.  
  31. new r_frags = random_num(1,80)
  32. new r_deaths = random_num(1,40)
  33.  
  34. set_user_frags(player, r_frags)
  35. cs_set_user_deaths(player, r_deaths)
  36. set_user_frags(player, r_frags)
  37. cs_set_user_deaths(player, r_deaths)
  38.  
  39. if(!is_user_connected(player) )
  40. return PLUGIN_HANDLED;
  41.  
  42. }
  43. ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen adtál random cucckombókat.")
  44.  
  45. }
  46. return PLUGIN_CONTINUE;
  47. }

Szerző:  aron87 [ 2015.01.21. 11:33 ]
Hozzászólás témája:  Re: resetscore, kicsit furcsán [SCORE ADD]

Hibátlan! Köszönöm huba

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/