hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Fegyverskinmenü 3.0 teszt, vélemények, javítás https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=23030 |
Oldal: 1 / 3 |
Szerző: | LyleChriss [ 2015.12.15. 21:57 ] |
Hozzászólás témája: | Fegyverskinmenü 3.0 teszt, vélemények, javítás |
Halihó! VÉÉÉGRE elkészült a Fegyver Skin Menü v3.0-m, ami az abszolút lustáknak tökéletes. A fegyver típusokon kívül MINDENT fájlból olvas be. Annyi lenne az én kérésem felétek, hogy az alábbiakban én szépen bemutatom a plugint, hogyan működik, stb, ti pedig, legyetek olyan kedvesek, írjatok róla véleményt, és elsősorban teszteljétek, mert ehhez végképp nem volt se kedvem, se energiám. Ha van ötletetek, írjátok meg ide hsz-be, meglátjuk, mit lehet vele kezdeni. Akkor a tárgyra is térnék. A parancsok: Kód: /menü Mindkettő a skinek menüjét nyitja meg. Modelleket NEM adok, nektek kell keresnetek. A modellek maximális száma nincs meghatározva. v_ modellekre van szükség a pluginhoz. Itt a forráskódja a pluginnak: ► Spoiler mutatása A dolog a következőképp működik: Szépen lefordítjátok, és berakjátok a plugins mappába. Ezután a configs mappán belül csináltok egy skins.ini fájlt. Ebbe a fájlba kerülnek a skinek. A skinek megadásának módja a következő: Kód: "0" "Arany AK" "300" "models/skins/aranyak.mdl" Ebből a(z): "0": A fegyver típusát jelöli "Arany AK": A skin nevét jelöli "300": A szükséges ölések számát jelöli "models/skins/aranyak.mdl": A modell helyét jelöli Alapból 3, azaz három fegyvertípus van a pluginban. 0- AK47 1- AWP 2- M4A1 Úgy tudtok plusz típusokat hozzáadni, hogy a forráskód elején található ► Spoiler mutatása tömb végére újabb fegyverneveket írunk, valahogy így: ► Spoiler mutatása FONTOS!!!: A fegyverek neve az alábbi listában szereplőkével MEG KELL EGYEZZEN! Kis és nagybetű nem számít. ► Spoiler mutatása Lényegében ennyi a dolog. A menü automatikusan generálja magát, az éppen kiválasztott skineket minden fegyvertípusra menti. Mivel nem tudtam csatolni, itt a lang fájl tartalma: ► Spoiler mutatása A fájl neve wsm.txt legyen. Bármilyen hibát találtok, kérlek jelezzétek, hogy javíthassam, és hivatalosan is publikálhassam a plugint. Köszönöm! Változtatások: v3.3.0 - [i] [2015 december 16]
Kisebb hibák javítása. Apróbb finomítások, esztétikai módosítások. ► Spoiler mutatása |
Szerző: | Akosch:. [ 2015.12.15. 22:19 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Teszteljétek, véleményezzétek, javítgassátok |
Ha tudod, hogy van, sőt használod is az arraysize függvényt, akkor miért definiálsz egy változót, ami számolja, h hány elem van a dinamikus tömbödben? Ha jól tudom, csak trie-nél van megoldva az automata megsemmisítés plugin_end -nél, szóval, ezt muszáj lesz kézileg megoldanod, az ArrayDestroy függvénnyel. Majd nézelődök még, csak most hirtelen erre néztem rá, mert pont ilyesmivel szórakozok perpill. |
Szerző: | LyleChriss [ 2015.12.15. 22:30 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Teszteljétek, véleményezzétek, javítgassátok |
Akosch:. írta: Ha tudod, hogy van, sőt használod is az arraysize függvényt, akkor miért definiálsz egy változót, ami számolja, h hány elem van a dinamikus tömbödben? Ha jól tudom, csak trie-nél van megoldva az automata megsemmisítés plugin_end -nél, szóval, ezt muszáj lesz kézileg megoldanod, az ArrayDestroy függvénnyel. Majd nézelődök még, csak most hirtelen erre néztem rá, mert pont ilyesmivel szórakozok perpill. Köszöntem, javítva. https://forums.alliedmods.net/showpost. ... ostcount=4 Arkshine-nak igaza van, nem fáj manuálisan csinálni. |
Szerző: | Akosch:. [ 2015.12.15. 22:48 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Teszteljétek, véleményezzétek, javítgassátok |
Újabb fájl műveletek gyorsabbak ( fájl pointer, fopen, fclose stb... ) + Ham_Item_Deploy jobb megoldás a curweapon helyett, ha csak skineket cserélsz + a precache rész működik? Plugin_precache -ban létrehozod a dinamikus tömböket, plugin_cfg-ben feltöltöd és utána prechaceban akarod hozzáadni őket a letöltési listához. Szerintem v plugin_precache alatt hozd létre, töltsd fel, és precache_model vagy vhol máshol hasonlóan és engfunc_precache. |
Szerző: | mforce [ 2015.12.15. 22:51 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Teszteljétek, véleményezzétek, javítgassátok |
Én ajánlottam hozzá az nvaultot, moduláris, meg mindjárt jobb, mintha mindig olvasgatná a fájlokat, egyébként hol olvastad, hogy gyorsabb az fopen? |
Szerző: | Akosch:. [ 2015.12.15. 23:00 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Teszteljétek, véleményezzétek, javítgassátok |
https://wiki.alliedmods.net/Optimizing_Plugins_(AMX_Mod_X_Scripting)#File_Writing https://wiki.alliedmods.net/AMX_Mod_X_1.70_Scripting_Changes#Fast_File_Natives +1 tut, hátha jól jön vkinek: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=46218 |
Szerző: | mforce [ 2015.12.15. 23:04 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Teszteljétek, véleményezzétek, javítgassátok |
Az rendben van, de én az nvaultról beszéltem, azt hittem arra mondod, hogy az újabb fájlműveletek gyorsabbak, mert nem De jó leesett már. |
Szerző: | LyleChriss [ 2015.12.15. 23:08 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Teszteljétek, véleményezzétek, javítgassátok |
Akosch:. írta: Újabb fájl műveletek gyorsabbak ( fájl pointer, fopen, fclose stb... ) + Ham_Item_Deploy jobb megoldás a curweapon helyett, ha csak skineket cserélsz + a precache rész működik? Plugin_precache -ban létrehozod a dinamikus tömböket, plugin_cfg-ben feltöltöd és utána prechaceban akarod hozzáadni őket a letöltési listához. Szerintem v plugin_precache alatt hozd létre, töltsd fel, és precache_model vagy vhol máshol hasonlóan és engfunc_precache. Precache javítva, köszi. Amúgy fingom sincs, hogy bármi is működik-e benne, többek közt azért is raktam ki ide, hátha valaki lesz majd olyan kedves, és teszteli. Az item deploy megoldásán még gondolkozom, hogy hogyan kéne. A ciklus már biztos, de azon belül számomra még rejtély. Szerk.: Ham_Item_Deploy megoldva
|
Szerző: | Akosch:. [ 2015.12.15. 23:20 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Teszteljétek, véleményezzétek, javítgassátok |
static fölösleges, maponként 1* fut le a függvény, minek tartsa meg az értékét? Pazarlás Static és new közti különbség: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=187025 Fölösleges a for ciklus, még fájl olvasás közben letudhatod, és akkor megúszol egy ciklust, egy fölós változót + 1 native hívást. ( precache_model( data[ 3 ] ) |
Szerző: | LyleChriss [ 2015.12.15. 23:24 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Teszteljétek, véleményezzétek, javítgassátok |
Akosch:. írta: static fölösleges, maponként 1* fut le a függvény, minek tartsa meg az értékét? Pazarlás Static és new közti különbség: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=187025 Fölösleges a for ciklus, még fájl olvasás közben letudhatod, és akkor megúszol egy ciklust, egy fölós változót + 1 native hívást. ( precache_model( data[ 3 ] ) Javítva, köszönöm!
|
Oldal: 1 / 3 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |