hlmod.hu
https://hlmod.hu/

NextLvL Mód - SKA 2.1
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=30136
Oldal: 5 / 7

Szerző:  Pika [ 2020.04.16. 19:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: NextLvL Mód - SKA 2.1

HLMV-ben is el lehet tüntetni nem?

Szerző:  ultraibolya [ 2020.04.16. 23:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: NextLvL Mód - SKA 2.1

Abban nem sajna. Ott már szerkesztened kell a qc fájlt. Az is +1 sor és ja utána működik hlmv-ben is. Sőt az jobb is mert pl a mostani csgos fegyverek high poly és annyi vertexet nem tud kezelni az ms ezért darabokban van ami az én gépemet megfingatja mikor annyit kell betöltenie. (6-7) Szóval ja,szerkeszteni a modellnek a qc fájlt (+1 sor,lekonvertálni 0,1 perc) aztán ennyi hlmv-ben csak dobálni kell a skineket rá import-al.
Ha megvan a skin akkor igazából csak fotózgatnod kell,de akárhogy is számolom ez nem órás munka. Max ha 1000+ skined van.

Szerző:  ~Shediboii [ 2020.04.17. 09:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: NextLvL Mód - SKA 2.1

ultraibolya írta:
A kéz és a fegyver külön csontozatú,ergó milkshape-ban lefotózom neked 1 perc alatt az összes fegyvert.

Hát mi nem milkshapeban dolgoztunk.
Kettő vagy három programmal oldottuk meg.

Szerző:  ultraibolya [ 2020.04.17. 12:10 ]
Hozzászólás témája:  Re: NextLvL Mód - SKA 2.1

Végeredmény ugyan az,mindegy hogy az egyszerűbb utat választod vagy kerülgeted programokkal azt amit meglehet egy sorból csinálni.

Szerző:  .:[KR!$Z]:. [ 2020.04.17. 21:19 ]
Hozzászólás témája:  Re: NextLvL Mód - SKA 2.1

Értem.. Köszönöm szépen a választ. :D
Lenne még egy kérdésem.
Van ez a sor:
if(key == (CaseDrops_CaseNum - 1))
{
client_print_color(id, print_team_default, "^4%s ^1A láda megszerezhető, de még nem nyitható!",Prefix);
Cases_Menu(id);
}
else
{
s_Player[id][CaseSelectedSlot] = key;
CaseInfo(id);
}

Rájöttem, hogy hozzá kell adni egy új ládát, hogy elérhető legyen az a láda amihez hozzá adtam a skineket. Így az újonnan hozzá adott láda lett az, ami nem nyitható.

Már csak annyi a problémám, hogy az új ládának nem azokat a képeket jeleníti meg amiket hozzá írtam + nem is azoknak a fegyver skineknek a neveit írja ki. Hanem az első ládának a tartalmát jeleníti meg.

Szerző:  Csabika20034 [ 2020.04.21. 10:18 ]
Hozzászólás témája:  Re: NextLvL Mód - SKA 2.1

Szia csatlonád, a RegSystem_SKA.inc fáljt is köszi. :)

 ! Moderátori megjegyzés (Pika):
Szia, megspóroltad volna az idődet, ha galamb várás helyett keresel.. Csatolták visszább, csak néha szét kéne nézni ugye

Itt van: https://www104.zippyshare.com/v/LPl28hgZ/file.html

Szerző:  8mTNNe [ 2020.04.21. 10:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: NextLvL Mód - SKA 2.1

~Shediboii írta:
Include link: Include, download(katt)
Hamarosan elkezdek foglalkozni a 3.0-ás regisztrációs rendszerrel, és fellesz majd töltve. Időmtől függ.
Kód:
#if defined _RegSystem_SKA_included
  #endinput
#endif

#define _RegSystem_SKA_included

native ska_is_user_logged(id);
native ska_get_user_id(id);

forward Load_User_Data(id);
forward Update_User_Data(id);


Egyszer már csatolta.

Szerző:  kovakovi2000 [ 2020.05.11. 10:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: NextLvL Mód - SKA 2.1

A kis képeket úgy csináltam hogy crowbar-ral szétcsomagoltam, majd blenderben minden típushoz, ak, M4, stb csináltam egy üres obj file-t. Az obj file-t 3d coat-ba raktam és csak rá húztam a különböző textúrák és lefotoztam.

Utanna mindegyiket körbe vágtam és addig forgattam amíg az automatikus körbe vágás négyzet alakú nem lett. Aztán az egészre ráraktam egy color filtert meg a hátteret és kész.

Sok idő volt megcsinalni nagyon.

Ez azért jó mert nem kell mindig újra leszedni a kezeket, újra jó szögben állítani a fegyvert, és a kamerát.

Szerző:  eNNkds [ 2020.05.31. 12:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: NextLvL Mód - SKA 2.1

Sziasztok. valaki meg tudna mondani hogy kell megcsinalni az adatbazist?
mint a mod-nak es a register-nek.

van adatbazisom.
NextLVL
Kód:
SQLINFO[][] = { "ip", "felhasznalo", "jelszo", "db"}


Registartios
Kód:
SQL_INFO[][] = { "IP", "username", "Pw", "DB name" };


berakom az adatbazis ip, felhasznaolt, jelszot. es az db nevhez mit irok-be? es az adatbazis-ba mit kell berakjak h megszerkessze a "tabelt"?

pld: "1.2.3" "admin" "admin" "adatbazis"

Kód:
05/31/2020 - 13:20:54: [AMXX] Plugin ("NextLvL.amxx") is setting itself as failed.
05/31/2020 - 13:20:54: [AMXX] Plugin says: [HIBA*] NEM TUDTAM CSATLAKOZNI AZ ADATBAZISHOZ!
05/31/2020 - 13:20:54: [AMXX] Run time error 1 (plugin "NextLvL.amxx") - forced exit

Kód:
05/31/2020 - 13:20:54: [AMXX] Plugin says: [ *HIBA* ] NEM LEHET KAPCSOLODNI AZ ADATBAZISHOZ!
05/31/2020 - 13:20:54: [AMXX] Run time error 1 (plugin "sk_regsystem.amxx") - forced exit

Szerző:  adriansr14 [ 2020.06.01. 09:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: NextLvL Mód - SKA 2.1

eNNkds írta:
Sziasztok. valaki meg tudna mondani hogy kell megcsinalni az adatbazist?
mint a mod-nak es a register-nek.

van adatbazisom.
NextLVL
Kód:
SQLINFO[][] = { "ip", "felhasznalo", "jelszo", "db"}


Registartios
Kód:
SQL_INFO[][] = { "IP", "username", "Pw", "DB name" };


berakom az adatbazis ip, felhasznaolt, jelszot. es az db nevhez mit irok-be? es az adatbazis-ba mit kell berakjak h megszerkessze a "tabelt"?

pld: "1.2.3" "admin" "admin" "adatbazis"

Kód:
05/31/2020 - 13:20:54: [AMXX] Plugin ("NextLvL.amxx") is setting itself as failed.
05/31/2020 - 13:20:54: [AMXX] Plugin says: [HIBA*] NEM TUDTAM CSATLAKOZNI AZ ADATBAZISHOZ!
05/31/2020 - 13:20:54: [AMXX] Run time error 1 (plugin "NextLvL.amxx") - forced exit

Kód:
05/31/2020 - 13:20:54: [AMXX] Plugin says: [ *HIBA* ] NEM LEHET KAPCSOLODNI AZ ADATBAZISHOZ!
05/31/2020 - 13:20:54: [AMXX] Run time error 1 (plugin "sk_regsystem.amxx") - forced exit


Rakd fel az adatbázisba az sql táblákat és menni fog.

Oldal: 5 / 7 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/