hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.23. 17:23



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 148 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 146 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 18 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: [ZP] Lőszer Változás [Dhud]
HozzászólásElküldve: 2011.12.12. 18:24 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Plugin Neve:
[ZP] Lőszer Változás [Dhud]
Plugint készitette:
ZETA [M|E|N]
Játék:
Counter-Strike
Kategória:
Szórakoztató
Eredeti link:
Nincs megadva
Jóváhagyó:
Ismeretlen


- [ZP] Ammo Change -

Leírás:
Ez a plugin zombi módhoz készült,lényege hogy kijelzi ha kapsz x lőszer csomagot director hudmessage-el.
/change paranccsal változtatni lehet...

Képek:
Kép

Cvar:
ac_show_type 1 //1:hud, más: print_center

Telepítés: AMXX a plugins mappába
Plugin nevét beírod a plugins_zplague.ini-be

Remélem tetszik :D


SMA
AMXX
*A fordítás a aghl.ru oldalon történik.


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    HozzászólásElküldve: 2012.02.23. 18:07 
    Offline
    Újonc

    Csatlakozott: 2012.02.22. 20:12
    Hozzászólások: 2
    fasza kis plugin:d
    koszi a feltoltest+!:D


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    HozzászólásElküldve: 2012.02.24. 14:47 
    Offline
    Őskövület
    Avatar

    Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
    Hozzászólások: 2350
    Megköszönt másnak: 40 alkalommal
    Megköszönték neki: 57 alkalommal
    Nm :)


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    HozzászólásElküldve: 2013.11.28. 12:52 
    Offline
    Developer
    Avatar

    Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
    Hozzászólások: 7962
    Megköszönt másnak: 295 alkalommal
    Megköszönték neki: 535 alkalommal
    Leírás cvarral frissítve.

    _________________
    http://www.easyrankup.eu


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    HozzászólásElküldve: 2013.12.17. 13:26 
    Offline
    Tiszteletbeli
    Avatar

    Csatlakozott: 2011.08.15. 14:42
    Hozzászólások: 1345
    Megköszönt másnak: 10 alkalommal
    Megköszönték neki: 277 alkalommal
    Én nem tudom lefordítani az sma-t. Hibát jelez az 5. sorban!

    _________________
    Üdvözlettel: BBk
    [AmxModX] Általam fordított pluginok
    Death of Legend Fun Server History
    NetMozi.com - Filmes fórum Badboy.killer
    foximaxi


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    HozzászólásElküldve: 2013.12.17. 15:37 
    Offline
    Developer
    Avatar

    Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
    Hozzászólások: 7962
    Megköszönt másnak: 295 alkalommal
    Megköszönték neki: 535 alkalommal
    Mert nincs letöltve a szükséges zombieplague.inc. Töltsd le valahonnan, s tedd be a megfelelő helyre (alapértelmezett: amxmodx/base/scripting/include/).

    _________________
    http://www.easyrankup.eu


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    HozzászólásElküldve: 2013.12.17. 15:38 
    Offline
    Minden6ó
    Avatar

    Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
    Hozzászólások: 4280
    Megköszönt másnak: 218 alkalommal
    Megköszönték neki: 285 alkalommal
    Badboy.killer írta:
    Én nem tudom lefordítani az sma-t. Hibát jelez az 5. sorban!

    Esetleg így probáld meg:
    SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
    1. #include <amxmodx>
    2. #include <amxmisc>
    3. #include <cstrike>
    4. #include <zombieplague>
    5.  
    6. new ammo[3][33],string[21],cvarShowType,ammopacks
    7.  
    8. public plugin_init() {
    9. register_plugin("[ZP] AmmoChange", "1.0", "ZETA [M|E|N]")
    10. register_logevent("round_start", 2, "1=Round_Start")
    11. cvarShowType = register_cvar("ac_show_type", "1")
    12.  
    13. register_clcmd("say /change","func_change",ADMIN_ALL,"")
    14. }
    15.  
    16. public round_start() {
    17. new players[32],num,i
    18. get_players(players,num)
    19.  
    20. for(i=1;i<num;i++) {
    21. ammo[0][players[i]] = zp_get_user_ammo_packs(players[i])
    22. }
    23. }
    24.  
    25. public client_putinserver(id) {
    26. set_task(3.0,"func_ammo",id)
    27. }
    28.  
    29. public func_ammo(id) {
    30. ammopacks = zp_get_user_ammo_packs(id)
    31.  
    32. ammo[0][id] = ammopacks
    33. ammo[1][id] = ammopacks
    34. ammo[2][id] = ammopacks
    35.  
    36. set_task(1.0,"change_ammo",id,_,_,"b")
    37. }
    38.  
    39. public change_ammo(id) {
    40. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)
    41. return PLUGIN_HANDLED
    42.  
    43. ammo[1][id] = zp_get_user_ammo_packs(id)
    44.  
    45. if(ammo[1][id] != ammo[2][id]) {
    46. if(ammo[1][id] > ammo[2][id]) {
    47. ammopacks = ammo[1][id] - ammo[2][id]
    48. format(string,charsmax(string),"[ +%d Lőszer Csomag ]", ammopacks)
    49. }
    50. else {
    51. ammopacks = ammo[2][id] - ammo[1][id]
    52. format(string,charsmax(string),"[ -%d Lőszer Csomag ]", ammopacks)
    53. }
    54.  
    55. ammo[2][id] = ammo[1][id]
    56.  
    57. if(get_pcvar_num(cvarShowType)) {
    58. set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.37, 0, 0.1, 2.0,_,_,3)
    59. show_dhudmessage(id, "%s", string)
    60. }
    61. else
    62. client_print(id, print_center, "%s", string)
    63. }
    64.  
    65. return PLUGIN_HANDLED
    66. }
    67.  
    68. public client_disconnect(id) {
    69. ammo[0][id] = 0
    70. ammo[1][id] = 0
    71. ammo[2][id] = 0
    72.  
    73. remove_task(id)
    74. }
    75.  
    76. public func_change(id) {
    77. if(ammo[0][id] != ammo[2][id]) {
    78. if(ammo[0][id] > ammo[2][id]) {
    79. ammopacks = ammo[0][id] - ammo[2][id]
    80. client_print(id,print_chat,"", ammopacks)
    81. }
    82. else {
    83. ammopacks = ammo[2][id] - ammo[0][id]
    84. client_print(id,print_chat,"", ammopacks)
    85. }
    86. }
    87. else
    88. client_print(id,print_chat,"")
    89. return PLUGIN_HANDLED
    90. }

    _________________
    <<eb@>>Team Website - Közösség
    17Buddies - Általam készített pályák.
    GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

    Kép
    Kép


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: [ZP] Lőszer Változás [Dhud]
    HozzászólásElküldve: 2014.06.30. 08:32 
    Offline
    Beavatott

    Csatlakozott: 2014.04.29. 14:15
    Hozzászólások: 68
    Megköszönt másnak: 18 alkalommal
    Ha nincs amxmodx comilered akkor definiálni kell az inclue <zombieplague> -t cseréld le erre:
    SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
    1. #if defined _zombieplague_included
    2. #endinput
    3. #endif
    4. #define _zombieplague_included
    5.  
    6. #define ZP_TEAM_ZOMBIE (1<<0)
    7. #define ZP_TEAM_HUMAN (1<<1)
    8. #define ZP_TEAM_NEMESIS (1<<2)
    9. #define ZP_TEAM_SURVIVOR (1<<3)
    10.  
    11. enum
    12. {
    13. MODE_INFECTION = 1,
    14. MODE_NEMESIS,
    15. MODE_SURVIVOR,
    16. MODE_SWARM,
    17. MODE_MULTI,
    18. MODE_PLAGUE
    19. }
    20.  
    21. enum
    22. {
    23. WIN_NO_ONE = 0,
    24. WIN_ZOMBIES,
    25. WIN_HUMANS
    26. }
    27.  
    28. #define ZP_PLUGIN_HANDLED 97
    29.  
    30. native zp_get_user_zombie(id)
    31. native zp_get_user_nemesis(id)
    32. native zp_get_user_survivor(id)
    33. native zp_get_user_first_zombie(id)
    34. native zp_get_user_last_zombie(id)
    35. native zp_get_user_last_human(id)
    36. native zp_get_user_zombie_class(id)
    37. native zp_get_user_next_class(id)
    38. native zp_set_user_zombie_class(id, classid)
    39. native zp_get_user_ammo_packs(id)
    40. native zp_set_user_ammo_packs(id, amount)
    41. native zp_get_zombie_maxhealth(id)
    42. native zp_get_user_batteries(id)
    43. native zp_set_user_batteries(id, charge)
    44. native zp_get_user_nightvision(id)
    45. native zp_set_user_nightvision(id, set)
    46. native zp_infect_user(id, infector = 0, silent = 0, rewards = 0)
    47. native zp_disinfect_user(id, silent = 0)
    48. native zp_make_user_nemesis(id)
    49. native zp_make_user_survivor(id)
    50. native zp_respawn_user(id, team)
    51. native zp_force_buy_extra_item(id, itemid, ignorecost = 0)
    52. native zp_override_user_model(id, const newmodel[], modelindex = 0)
    53. native zp_has_round_started()
    54. native zp_is_nemesis_round()
    55. native zp_is_survivor_round()
    56. native zp_is_swarm_round()
    57. native zp_is_plague_round()
    58. native zp_get_zombie_count()
    59. native zp_get_human_count()
    60. native zp_get_nemesis_count()
    61. native zp_get_survivor_count()
    62. native zp_register_extra_item(const name[], cost, teams)
    63. native zp_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback)
    64. native zp_get_extra_item_id(const name[])
    65. native zp_get_zombie_class_id(const name[])
    66. native zp_get_zombie_class_info(classid, info[], len)
    67. forward zp_round_started(gamemode, id)
    68. forward zp_round_ended(winteam)
    69. forward zp_user_infected_pre(id, infector, nemesis)
    70. forward zp_user_infected_post(id, infector, nemesis)
    71. forward zp_user_humanized_pre(id, survivor)
    72. forward zp_user_humanized_post(id, survivor)
    73. forward zp_user_infect_attempt(id, infector, nemesis)
    74. forward zp_user_humanize_attempt(id, survivor)
    75. forward zp_extra_item_selected(id, itemid)
    76. forward zp_user_unfrozen(id)
    77. forward zp_user_last_zombie(id)
    78. forward zp_user_last_human(id)
    79.  
    80. #define ZP_TEAM_ANY 0
    81. #define ZP_TEAM_NO_ONE 0


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: [ZP] Lőszer Változás [Dhud]
    HozzászólásElküldve: 2014.06.30. 08:37 
    Offline
    Senior Tag
    Avatar

    Csatlakozott: 2014.04.22. 10:54
    Hozzászólások: 226
    Megköszönték neki: 19 alkalommal
    Ez kellett nekem! :xicon_e_biggrin: Köszönöm szépen!


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: [ZP] Lőszer Változás [Dhud]
    HozzászólásElküldve: 2014.06.30. 08:38 
    Offline
    Beavatott

    Csatlakozott: 2014.04.29. 14:15
    Hozzászólások: 68
    Megköszönt másnak: 18 alkalommal
    Valaki leírná, hogy hogyan átírni a nagyságát? :)


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
    Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 18 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


    Ki van itt

    Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


    Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
    Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
    Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
    Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
    Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

    Keresés:
    Ugrás:  
    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
    Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
    Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole