hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.25. 14:58



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 297 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 296 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 29 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Skin Csomagok v2.1
HozzászólásElküldve: 2016.02.02. 17:48 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.01. 16:54
Hozzászólások: 35
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4. #include <nvault>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fun>
  7. #include <fakemeta>
  8. #include <hamsandwich>
  9. #include <fakemeta_util>
  10. #include <ChatColor>
  11.  
  12. new sebzok[33];
  13. new sebzesek[33];
  14. new sebzettek[33];
  15.  
  16. new oles[33], vault, KISGRAV, ALAPGRAV, skin_oles, skin_hsoles, skin_kesoles, SEBZES,kredit[33]
  17. new skin1[121], skin3[121], skin5[121],awps[33],mnegy[33],aks[33],desert[33],knifes[33],usps[33],glocks[33]
  18.  
  19. new const Classnamesdoll[] = "oles_s";
  20.  
  21. #define MINSZ Float:{ -23.160000, -13.660000, -0.050000 }
  22. #define MAXSZ Float:{ 11.470000, 12.780000, 6.720000 }
  23. #define MODEL_OLES "models/ml/olesek.mdl"
  24.  
  25. new const awp[] = "models/ml/v_awp.mdl"
  26. new const awp1[] = "models/ml/v_awp1.mdl"
  27. new const m4[] = "models/ml/v_m4.mdl"
  28. new const m41[] = "models/ml/v_m41.mdl"
  29. new const ak[] = "models/ml/v_ak.mdl"
  30. new const ak1[] = "models/ml/v_ak1.mdl"
  31. new const desi[] = "models/ml/v_desi.mdl"
  32. new const desi1[] = "models/ml/v_desi1.mdl"
  33. new const usp1[] = "models/ml/v_usp1.mdl"
  34. new const usp2[] = "models/ml/v_usp2.mdl"
  35. new const glock1[] = "models/ml/v_glock1.mdl"
  36. new const glock2[] = "models/ml/v_glock2.mdl"
  37.  
  38. public plugin_precache()
  39. {
  40.  precache_model(awp)
  41.  precache_model(awp1)
  42.  precache_model(m4)
  43.  precache_model(m41)
  44.  precache_model(ak)
  45.  precache_model(ak1)
  46.  precache_model(desi)
  47.  precache_model(desi1)
  48.  precache_model(usp1)
  49.  precache_model(usp2)
  50.  precache_model(glock1)
  51.  precache_model(glock2)
  52.  precache_model("models/ml/olesek.mdl")
  53. }
  54. public plugin_init()
  55. {
  56. //*Egyeb*//
  57. register_plugin("Fegyver Skinek", "1.0", "6almasok")
  58. set_task(45.0, "KorUzenet", 0, _, _, "b")
  59. set_task(85.0, "KorUzenettt", 0, _, _, "b")
  60. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawn_event", 1)
  61. register_logevent( "logevent_round_start", 2, "1=Round_Start" );
  62. register_forward( FM_Touch,"ForwardTouch" );
  63.  
  64. //*Eventek*//
  65. register_event("CurWeapon","fegyverek","be","1=1")
  66. register_event("DeathMsg", "halal", "a" );
  67. register_event("CurWeapon", "fegyverid", "be", "1=1")
  68. register_event("DeathMsg", "halal_event", "ae");
  69. register_event("Damage", "sebzes_event", "be", "2!0", "3=0", "4!0")
  70. register_event("Damage", "event_sebzes", "be" )
  71. register_event( "DeathMsg","drop","a" );
  72.  
  73. //*Parancsok*//
  74. register_clcmd("say /skin","fegymenu")
  75. register_clcmd("say /skinoles","pontmegtekint")
  76. register_clcmd("say /oles","pontmegtekint")
  77. register_clcmd("say /kredit","kredmegtek")
  78. register_clcmd("say /bevalt","bevaltas")
  79. register_clcmd("say /fegyverskin","fegymenu")
  80. register_clcmd("say /fegyverinfo","infok")
  81. register_clcmd("say /jatekosoles","OlesMenu")
  82.  
  83. //*Konzol Parancsok*//
  84. register_concmd("give_oles", "OlesAdas", ADMIN_CFG, "<nev, #userid, authid | @all> <oles>" )
  85. register_concmd("remove_oles", "OlesElveves", ADMIN_CFG, "<nev, #userid, authid | @all> <oles>" )
  86.  
  87. //*Cvarok*//
  88. register_cvar("sima_oles", "2");
  89. register_cvar("hs_oles", "4");
  90. register_cvar("kes_oles", "3");
  91.  
  92. skin_oles = get_cvar_num("sima_oles");
  93. skin_hsoles = get_cvar_num("hs_oles");
  94. skin_kesoles = get_cvar_num("kes_oles");
  95. KISGRAV = register_cvar("skin_kisgravity","375.0")
  96. SEBZES = register_cvar("skin_sebzes", "2")
  97. ALAPGRAV = get_cvar_pointer("sv_gravity")
  98.  
  99.  //*Vault*//
  100. vault = nvault_open("fegyver_skin")
  101.  
  102. }
  103. public fegyverid(id)
  104. {
  105.     new fegyver = get_user_weapon(id)
  106.  
  107.     if(awps[id] == 1 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp)
  108.     if(awps[id] == 2 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp1)
  109.     if(mnegy[id] == 5 && fegyver == CSW_M4A1)set_pev(id, pev_viewmodel2, m4)
  110.     if(mnegy[id] == 6 && fegyver == CSW_M4A1)set_pev(id, pev_viewmodel2, m41)
  111.     if(aks[id] == 9 && fegyver == CSW_AK47)set_pev(id, pev_viewmodel2, ak)
  112.     if(aks[id] == 10 && fegyver == CSW_AK47)set_pev(id, pev_viewmodel2, ak1)
  113.     if(desert[id] == 13 && fegyver == CSW_DEAGLE)set_pev(id, pev_viewmodel2, desi)
  114.     if(desert[id] == 14 && fegyver == CSW_DEAGLE)set_pev(id, pev_viewmodel2, desi1)
  115.     if(usps[id] == 16 && fegyver == CSW_USP)set_pev(id, pev_viewmodel2, usp1)
  116.     if(usps[id] == 18 && fegyver == CSW_USP)set_pev(id, pev_viewmodel2, usp2)
  117.     if(glocks[id] == 19 && fegyver == CSW_GLOCK18)set_pev(id, pev_viewmodel2, glock1)
  118.     if(glocks[id] == 20 && fegyver == CSW_GLOCK18)set_pev(id, pev_viewmodel2, glock2)
  119.  
  120. }
  121. public spawn_event(id)
  122. {
  123.     sebzok[id] = 0;
  124.     sebzesek[id] = 0;
  125.     sebzettek[id] = 0;
  126. }
  127. public sebzes_event(aldozat)
  128. {
  129.     new tamado = get_user_attacker(aldozat);
  130.     new sebzes = read_data(2);
  131.     sebzesek[tamado] += sebzes;
  132.    
  133.     if(sebzesek[tamado] >= 50)
  134.     {
  135.         sebzok[tamado] = aldozat;
  136.         sebzettek[aldozat] = tamado;
  137.     }
  138. }
  139. public halal_event(id)
  140. {
  141.     new aldozat = read_data(2);
  142.     new tamado = read_data(1);
  143.     if(sebzettek[aldozat] && sebzettek[aldozat] != tamado)
  144.     {
  145.         new fragetkap = sebzettek[aldozat];
  146.         new fragetkapneve[32];
  147.         sebzok[fragetkap] = 0;
  148.         sebzesek[fragetkap] = 0;
  149.         sebzettek[aldozat] = 0;
  150.         get_user_name(fragetkap, fragetkapneve, 31);
  151.         oles[fragetkap]++
  152.         ColorChat(0, GREEN, "^3Mountain ^4Lions ^4%s ^1kapott ^3+1 ^1olest ember lesebzesert.", fragetkapneve);
  153.     }
  154. }
  155. public drop()
  156. {  
  157.     new victim = read_data( 2 );
  158.  
  159.     static Float:origin[ 3 ];
  160.     pev( victim, pev_origin, origin );
  161.  
  162.     new ent = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) );
  163.     origin[ 2 ] -= 36;
  164.     engfunc( EngFunc_SetOrigin, ent, origin );
  165.  
  166.     if( !pev_valid( ent ) )
  167.     {
  168.         return PLUGIN_HANDLED;
  169.     }
  170.  
  171.     set_pev( ent, pev_classname, Classnamesdoll );
  172.     engfunc( EngFunc_SetModel, ent, MODEL_OLES );
  173.     dllfunc( DLLFunc_Spawn, ent );
  174.     set_pev( ent, pev_solid, SOLID_BBOX );
  175.     set_pev( ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE );
  176.     engfunc( EngFunc_SetSize, ent, MINSZ, MAXSZ );
  177.     engfunc( EngFunc_DropToFloor, ent );
  178.  
  179.     return PLUGIN_HANDLED;
  180. }
  181. public ForwardTouch( ent, id )
  182. {
  183.     new classname[ 32 ];
  184.     pev( ent, pev_classname, classname, charsmax( classname ) );
  185.  
  186.     if( !equal( classname, Classnamesdoll ) )
  187.     {
  188.         return FMRES_IGNORED;
  189.     }
  190.     new olesrandom = random_num(0,1)
  191.  
  192.     kredit[id] += olesrandom
  193.  
  194.     ColorChat(id, GREEN, "^3Mountain ^4Lions ^4Atnezted a holttestet es talaltal ^3%i ^4kreditet.",olesrandom);
  195.      
  196.     engfunc( EngFunc_RemoveEntity, ent );
  197.     return FMRES_IGNORED
  198. }
  199. public logevent_round_start()
  200. {
  201.     new hkt = FM_NULLENT;
  202.     while ( ( hkt = fm_find_ent_by_class( hkt, Classnamesdoll ) ) )
  203.     {
  204.         engfunc( EngFunc_RemoveEntity, hkt );
  205.     }  
  206. }
  207. public halal()
  208. {
  209.     new gyilkos = read_data( 1 );
  210.     new aldozat = read_data( 2 );  
  211.    
  212.     static Fegyver[26];
  213.     read_data(4, Fegyver, sizeof(Fegyver) -1);
  214.  
  215.     if( 1 <= gyilkos <= get_maxplayers() && cs_get_user_team( aldozat ) != cs_get_user_team( gyilkos )
  216.     && is_user_connected( gyilkos ))
  217.     {
  218.         new nev[32]
  219.         get_user_name(aldozat, nev, 31)
  220.        
  221.         if(read_data( 3 ))
  222.         {
  223.             oles[ gyilkos ] += skin_hsoles
  224.             ColorChat( gyilkos, GREEN, "^3Mountain ^4Lions ^4WOW! ^1Megolted ^3%s^1-t ^4FEJLOVESBE! ^1Ezert kaptal ^3+%i ^1olest.", nev, skin_hsoles)
  225.         }
  226.         else if(skin_oles != 0)
  227.         {
  228.             oles[ gyilkos ] += skin_oles
  229.             ColorChat( gyilkos, GREEN, "^3Mountain ^4Lions ^1Megolted ^4%s^1-t es ezert kaptal ^3+%i ^1olest.", nev, skin_oles)
  230.         }
  231.         else if(equal(Fegyver,"knife"))  
  232.         {
  233.             oles[ gyilkos ] += skin_kesoles;
  234.             ColorChat( gyilkos, GREEN, "^3Mountain ^4Lions ^1Leszurtad ^4%s^1-t es ezert kaptal ^3+%i ^1olest. ^4Szep Munka!", nev, skin_kesoles)
  235.         }
  236.     }
  237. }
  238. public infok(id)
  239. {
  240.     static motd[2501], len;
  241.    
  242.     len = format(motd, 2500,"<body bgcolor=#000000><font color=#87cefa><pre>");
  243.     len += format(motd[len], 2500-len,"<center><h4><font color=^"blue^"> Fegyver Skin Informaciok </font></h4></center>");
  244.     len += format(motd[len], 2500-len,"<left><font color=^"blue^">Csomagok</color></left>^n");
  245.     len += format(motd[len], 2500-len,"<left><font color=^"red^"><B>Bronz Csomag :</B> <font color=^"white^">1000 olest (Tartalom:Bronz AWP,M4A1,Ak47,Deagle) [Kepesseg: nincs]</color></left>^n");
  246.     len += format(motd[len], 2500-len,"<left><font color=^"red^"><B>Ezust Csomag :</B> <font color=^"white^">3000 olest (Tartalom:Ezust AWP,M4A1,Ak47,Deagle) [Kepesseg: nincs]</color></left>^n");
  247.     len += format(motd[len], 2500-len,"<left><font color=^"red^"><B>Arany Csomag :</B> <font color=^"white^">5000 olest (Tartalom:Arany AWP,M4A1,Ak47,Deagle) [Kepesseg: nincs]</color></left>^n");
  248.     len += format(motd[len], 2500-len,"<left><font color=^"red^"><B>Specialis Csomag :</B> <font color=^"white^">10000 olest (Tartalom:AWP,M4A1,Ak47,Kes Skin) [Kepesseg: Dupla Sebzes(AK47),Felig Atlatszosag(Kes),Kis Gravitacio(M4),No Trapp(WP)]</color></left>^n");
  249.     len += format(motd[len], 2500-len,"<left><font color=^"red^"><B>Kredit Csomag :</B> <font color=^"white^">300 kredit (Tartalom:Elet M4A1) [Kepesseg: Elet Regeneracio 1.5HP/MP]</color></left>^n");
  250.     len += format(motd[len], 2500-len,"<left><font color=^"blue^">Parancsok</color></left>^n");
  251.     len += format(motd[len], 2500-len,"<left><font color=^"red^">say:/jatekosoles <font color=^"white^">Mas jatekos oleseinek megtekintese</color></left>^n");
  252.     len += format(motd[len], 2500-len,"<left><font color=^"red^">say:/skin <font color=^"white^">Skin Menu megnyitasa</color></left>^n");
  253.     len += format(motd[len], 2500-len,"<left><font color=^"red^">say:/kredit <font color=^"white^">Krediteid megtekintese</color></left>^n");
  254.     len += format(motd[len], 2500-len,"<left><font color=^"red^">say:/oles <font color=^"white^">Oleseid megtekintese</color></left>^n");
  255.     len += format(motd[len], 2500-len,"<left><font color=^"red^">say:/bevalt <font color=^"white^">Kreditek bevaltasa olesre</color></left>^n");
  256.    
  257.     show_motd(id, motd, "Infok");
  258.  
  259.     return 0;
  260. }
  261. public fegymenu(id)
  262. {
  263. new cim[121]
  264. formatex(cim, charsmax(cim), "\wFegyver Skinek \yBy \r6almasok^n\yOlesek: \w%d \r| \yKreditek: \w%d^n",oles[id],kredit[id])
  265. new menu = menu_create(cim, "skin_menu");
  266.  
  267. formatex(skin1, charsmax(skin1),"%s", oles[id] >= 2500 ? "\wVoros Csomag \y[Tartalom:\dAK47,USP,GLOCK,M4A1,AWP,DEAGLE\y]\w-\r[Megszerezve]" : "\dVoros Csomag \r[2500 Oles]\y-\w[LEZARVA]");
  268. formatex(skin3, charsmax(skin3),"%s", oles[id] >= 5000 ? "\wArany Csomag \y[Tartalom:\dAK47,USP,GLOCK,M4A1,AWP,DEAGLE\y]\w-\r[Megszerezve]" : "\dArany Csomag \r[5000 Oles]\y-\w[LEZARVA]");
  269.  
  270. menu_additem(menu, "\yAlap Csomag \r[\wMegszerezve\r]", "1", 0 );
  271. menu_additem(menu, skin1, "2", oles[id] >= 2500? 0 : 1);
  272. menu_additem(menu, skin3, "3", oles[id] >= 5000 ? 0 : 1);
  273.  
  274. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  275. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  276. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Elore");
  277. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes");
  278. menu_display(id, menu, 0);
  279. }
  280. public pontmegtekint(id)
  281. {  
  282. set_hudmessage(0, 127, 255, -1.0, 0.3 , 2, 6.0, 9.0)
  283. show_hudmessage(id, "Jelenlegi Oleseid: %i",oles[id])
  284. ColorChat(id,GREEN, "^3Mountain ^4Lions ^4Neked osszesen ^3%d ^4olesed van.",oles[id])
  285. }
  286. public kredmegtek(id)
  287. {
  288. set_hudmessage(0, 127, 255, -1.0, 0.3 , 2, 6.0, 9.0)
  289. show_hudmessage(id, "Jelenlegi Krediteid: %i",kredit[id])
  290. ColorChat(id,GREEN, "^3Mountain ^4Lions ^4Neked osszesen ^3%d ^4kredited van.",kredit[id])
  291. }
  292. public OlesMenu(id)
  293. {  
  294.     new some[256], menu;
  295.  
  296.     static players[32],szTemp[10],pnum;
  297.     get_players(players,pnum,"ch");
  298.  
  299.     formatex(some,255,"\r[\yFegyver Skinek\r] \wA jatekosok olesei es kreditjei:");
  300.  
  301.     menu = menu_create(some,"Oles_Handler");
  302.  
  303.     for (new i; i < pnum; i++)
  304.     {
  305.         formatex(some,256,"%s \r(\yOlesei: \w%i \d| \yKreditjei: \w%i\r)",get_player_name(players[i]), oles[players[i]],kredit[players[i]]);
  306.         num_to_str(players[i],szTemp,charsmax(szTemp));
  307.         menu_additem(menu, some, szTemp);
  308.     }
  309.  
  310.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  311.     menu_display(id, menu);
  312.  
  313.     return PLUGIN_HANDLED;
  314. }
  315. public Oles_Handler(id,menu, item)
  316. {
  317.     if (item == MENU_EXIT)
  318.     {
  319.         menu_destroy(menu);
  320.         return;
  321.     }
  322.  
  323.     new data[6] ,szName[64],access,callback;
  324.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback);
  325.     new player = str_to_num(data);
  326.  
  327.     ColorChat(id, GREEN, "^3Mountain ^4Lions ^4%s ^1olesei: ^3%i ^1es kreditjei: ^3%i",get_player_name(player), oles[player], kredit[player]);
  328.     OlesMenu(id);
  329. }
  330. public event_sebzes( id ) {
  331.  
  332.     new aldozat_id = id;
  333.     if( !is_user_connected( aldozat_id ) ) return PLUGIN_CONTINUE
  334.     new dmg_adas = read_data( 2 );
  335.     new dmgtype = read_data( 3 );
  336.     new Float:szorzo = get_pcvar_float(SEBZES);
  337.     new Float:sebzes = dmg_adas * szorzo;
  338.     new elet = get_user_health( aldozat_id );
  339.  
  340.     new FegyID, sebzo_id = get_user_attacker( aldozat_id, FegyID );
  341.  
  342.     if( !is_user_connected( sebzo_id ) || !is_user_alive( aldozat_id ) ) {
  343.         return PLUGIN_HANDLED
  344.     }
  345.  
  346.     if( FegyID == CSW_AK47 && aks[sebzo_id] == 12 ) {
  347.  
  348.         if( floatround(sebzes) >= elet ) {
  349.             if( aldozat_id == sebzo_id ) {
  350.                 return PLUGIN_CONTINUE
  351.                 }else{
  352.                 log_kill( sebzo_id, aldozat_id, "ak47", 0 );
  353.             }
  354.  
  355.             return PLUGIN_CONTINUE
  356.             }else {
  357.             if( aldozat_id == sebzo_id ) return PLUGIN_CONTINUE
  358.  
  359.             fakedamage( aldozat_id, "weapon_ak47", sebzes, dmgtype );
  360.         }
  361.     }
  362.     return PLUGIN_CONTINUE
  363. }
  364. stock log_kill(gyilkos, aldozat, fegyver[],fejloves) {
  365.     user_silentkill( aldozat );
  366.  
  367.     message_begin( MSG_ALL, get_user_msgid( "DeathMsg" ), {0,0,0}, 0 );
  368.     write_byte( gyilkos );
  369.     write_byte( aldozat );
  370.     write_byte( fejloves );
  371.     write_string( fegyver );
  372.     message_end();
  373.  
  374.     new oles = get_user_frags( gyilkos );
  375.     set_user_frags( gyilkos, oles++ );
  376.     new elvetel = get_user_frags( aldozat );
  377.     set_user_frags( aldozat, elvetel++ );
  378.  
  379.     return PLUGIN_CONTINUE
  380. }
  381. public OlesAdas( iPlayer, level, cid )
  382. {
  383.     if( !cmd_access( iPlayer, level, cid, 3 ) ) return PLUGIN_HANDLED;
  384.  
  385.     new arg [ 32 ]
  386.     read_argv ( 1, arg, 31 )
  387.  
  388.     new AddOles [ 32 ]
  389.     read_argv ( 2, AddOles, charsmax ( AddOles ) )
  390.  
  391.     new OlestoGive = str_to_num ( AddOles )
  392.  
  393.     new AdminName [ 32 ]
  394.     new TargetName [ 32 ]
  395.     get_user_name ( iPlayer, AdminName, charsmax ( AdminName ) )
  396.  
  397.     if( arg[0]=='@' )
  398.     {
  399.         if( equali(arg[1],"All") || equali(arg[1],"ALL") )
  400.         {
  401.             new players[32], totalplayers, All
  402.             get_players( players, totalplayers )
  403.  
  404.             for ( new i = 0; i < totalplayers; i++ )
  405.             {
  406.                 All = players[ i ]
  407.                 oles[ All ] += OlestoGive
  408.             }
  409.         }
  410.         else if( equali(arg[1],"T") || equali(arg[1],"t") )
  411.         {
  412.             new players[32], totalplayers, T
  413.             get_players( players, totalplayers )
  414.  
  415.             for ( new i = 0; i < totalplayers; i++ )
  416.             {
  417.                 if ( get_user_team(players[ i ]) == 1 )
  418.                 {
  419.                     T = players[ i ]
  420.                     oles[ T ] += OlestoGive
  421.                 }
  422.             }
  423.         }
  424.         else if( equali(arg[1],"CT") || equali(arg[1],"ct") )
  425.         {
  426.             new players[32], totalplayers, CT
  427.             get_players( players, totalplayers )
  428.  
  429.             for( new i = 0; i < totalplayers; i++ )
  430.             {
  431.                 if( get_user_team(players[ i ] ) == 2 )
  432.                 {
  433.                     CT = players[ i ]
  434.                     oles[ CT ] += OlestoGive
  435.                 }
  436.             }
  437.         }
  438.     }
  439.     else
  440.     {
  441.         new iTarget = cmd_target( iPlayer, arg, 3 )
  442.         get_user_name ( iTarget, TargetName, charsmax ( TargetName ) )
  443.  
  444.         if( iTarget )
  445.         {
  446.             oles[ iTarget ] += OlestoGive
  447.         }
  448.     }
  449.     return PLUGIN_HANDLED
  450. }
  451. public bevaltas(id)
  452. {
  453. new cim[121]
  454. formatex(cim, charsmax(cim), "\w[Fegyver Skinek] \yBevaltas:^n\rOles: \d%d \w| \rKredit: \d%d",oles[id],kredit[id])
  455. new menu = menu_create(cim, "bev_menu");
  456. new kred1[121]
  457.  
  458. menu_additem(menu, "\w1 Kredited \r--> \y20 Olesre", "1", 0 );
  459. menu_additem(menu, "\w30 Kredited \r--> \y600 Olesre", "2", 0 );
  460. menu_additem(menu, "\w80 Kredited \r--> \y1600 Olesre", "3", 0 );
  461. format(kred1, charsmax(kred1), "\yOsszes Kredited \d(\r%d\d) \ybavaltasa \d(\r%d\d) \yolesre",kredit[id],kredit[id] * 20)
  462. menu_additem(menu, kred1, "4", 0);
  463.  
  464. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  465. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  466. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Elore");
  467. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes");
  468. menu_display(id, menu, 0);
  469. }
  470. public bev_menu(id, menu, item)
  471. {
  472.     if( item == MENU_EXIT )
  473.     {
  474.         menu_destroy(id);
  475.         return PLUGIN_CONTINUE
  476.     }
  477.     new data[9]
  478.     new key = str_to_num(data);
  479.     new kredossz = kredit[id] * 20
  480.     new kredmin = kredit[id]
  481.  
  482.     switch(key)
  483. {
  484. case 1:{
  485. if(kredit[id] >= 1){
  486. kredit[id] -= 1
  487. oles[id] += 20
  488. ColorChat(id, GREEN, "^3Mountain ^4Lions ^4Bevaltottal^3 1 ^4kreditet!")
  489. }
  490. else
  491. {
  492. ColorChat(id, GREEN, "^3Mountain ^4Lions ^4Sajnos Nincs eleg kredited!")
  493. }
  494. }
  495. case 2:{
  496. if(kredit[id] >= 30)
  497. {
  498. kredit[id] -= 30
  499. oles[id] += 600
  500. ColorChat(id, GREEN, "^3Mountain ^4Lions ^4Bevaltottal^3 30 ^4kreditet!")
  501. }
  502. else
  503. {
  504. ColorChat(id, GREEN, "^3Mountain ^4Lions ^4Sajnos Nincs eleg kredited!")
  505. }
  506. }
  507. case 3:{
  508. if(kredit[id] >= 80){
  509. kredit[id] -= 80
  510. oles[id] += 1600
  511. ColorChat(id, GREEN, "^3Mountain ^4Lions ^4Bevaltottal^3 80 ^4kreditet!")
  512. }
  513. else
  514. {
  515. ColorChat(id, GREEN, "^3Mountain ^4Lions ^4Sajnos Nincs eleg kredited!")
  516. }
  517. }
  518. case 4:{
  519. if(kredit[id] >= 1){
  520. ColorChat(id, GREEN, "^3Mountain ^4Lions ^4Bevaltottal^3 %i ^4kreditet ^3%i ^4olesre!",kredit[id],kredit[id] * 20)
  521. oles[id] += kredossz
  522. kredit[id] -= kredmin
  523. }
  524. else
  525. {
  526. ColorChat(id, GREEN, "^3Mountain ^4Lions ^4Sajnos Nincs eleg kredited!")
  527. }
  528. }
  529. }
  530.     menu_destroy(menu)
  531.     return PLUGIN_HANDLED
  532. }
  533. public OlesElveves( iPlayer, level, cid )
  534. {
  535.     if( !cmd_access(iPlayer, level, cid, 3) ) return PLUGIN_HANDLED;
  536.  
  537.     new arg [ 32 ]
  538.     read_argv ( 1, arg, 31 )
  539.  
  540.     new RemoveOles [ 32 ]
  541.     read_argv ( 2, RemoveOles, charsmax ( RemoveOles ) )
  542.  
  543.     new OlestoRemove = str_to_num ( RemoveOles )
  544.  
  545.     new AdminName [ 32 ]
  546.     new TargetName [ 32 ]
  547.     get_user_name ( iPlayer, AdminName, charsmax ( AdminName ) )
  548.  
  549.     if( arg[0]=='@' )
  550.     {
  551.         if( equali(arg[1],"All") || equali(arg[1],"ALL") )
  552.         {
  553.             new players[32], totalplayers, All
  554.             get_players( players, totalplayers )
  555.  
  556.             for ( new i = 0; i < totalplayers; i++ )
  557.             {
  558.                 All = players[ i ]
  559.                 oles[ All ] -= OlestoRemove
  560.             }
  561.         }
  562.         else if( equali(arg[1],"T") || equali(arg[1],"t") )
  563.         {
  564.             new players[32], totalplayers, T
  565.             get_players( players, totalplayers )
  566.  
  567.             for ( new i = 0; i < totalplayers; i++ )
  568.             {
  569.                 if ( get_user_team(players[ i ]) == 1 )
  570.                 {
  571.                     T = players[ i ]
  572.  
  573.                     oles[ T ] -= OlestoRemove
  574.                 }
  575.             }
  576.         }
  577.         else if( equali(arg[1],"CT") || equali(arg[1],"ct") )
  578.         {
  579.             new players[32], totalplayers, CT
  580.             get_players( players, totalplayers )
  581.  
  582.             for( new i = 0; i < totalplayers; i++ )
  583.             {
  584.                 if( get_user_team(players[ i ] ) == 2 )
  585.                 {
  586.                     CT = players[ i ]
  587.                     oles[ CT ] -= OlestoRemove
  588.                 }
  589.             }
  590.         }
  591.     }
  592.     else
  593.     {
  594.         new iTarget = cmd_target( iPlayer, arg, 3 )
  595.         get_user_name ( iTarget, TargetName, charsmax ( TargetName ) )
  596.  
  597.         if( !iTarget )
  598.             return PLUGIN_HANDLED
  599.  
  600.         oles[ iTarget ] -= OlestoRemove
  601.     }
  602.     return PLUGIN_HANDLED
  603. }
  604. public fegyverek(id)
  605. {
  606.     new fegyver = get_user_weapon(id)
  607.  
  608.     set_user_footsteps(id , ( (awps[id] == 4 && fegyver == CSW_AWP) ? 1 : 0) )
  609.    
  610.     if(mnegy[id] == 17 && fegyver == CSW_M4A1)
  611.     {
  612.     set_task(1.5 ,"toltes",id)
  613.     }
  614.  
  615.     new Float:Gravitacio = ((mnegy[id] == 8 && fegyver == CSW_M4A1)? get_pcvar_float(KISGRAV) : get_pcvar_float(ALAPGRAV)) / 800.0
  616.     set_user_gravity(id, Gravitacio)
  617.  
  618.     if(knifes[id] == 16 && fegyver == CSW_KNIFE )
  619.     {
  620.     set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 80)
  621.     }
  622.    
  623.     return PLUGIN_HANDLED
  624. }
  625. public toltes(id)
  626. {
  627.     if(get_user_health(id) < 110)
  628.     {
  629.         set_task(1.5,"toltes", id)
  630.         set_user_health(id, get_user_health(id) + 1)
  631.     }
  632.     else
  633.     {
  634.         set_hudmessage(0, 85, 255, -1.0, 0.25, 2, 6.0, 6.0)
  635.         show_hudmessage(id, "Az eleted elerte a maximumot!")
  636.         return PLUGIN_HANDLED;
  637.     }
  638.  
  639.     return PLUGIN_CONTINUE;
  640. }
  641. public BajnokFel(id)
  642. {
  643.     new nev[32]
  644.     get_user_name(id, nev, sizeof(nev) -1)
  645.  
  646.     set_hudmessage(0, 255, 0, 0.07, 0.69, 0, 6.0, 7.0)
  647.     show_hudmessage(id, "A ^"Killer^" %s Csatlakozott!^nNeki megvan az osszes csomag %i olessel es %i kredittel!", nev,oles[id],kredit[id])
  648. }
  649.  
  650. public BajnokLe(id)
  651. {
  652.     new nev[32]
  653.     get_user_name(id, nev, sizeof(nev) -1)
  654.  
  655.     set_hudmessage(255, 0, 0, 0.07, 0.69, 0, 6.0, 7.0)
  656.     show_hudmessage(id, "A ^"Killer^" %s Lelepett!^nNeki megvan az osszes csomag %i olessel es %i kredittel!", nev, oles[id],kredit[id])
  657. }
  658. public KorUzenet()
  659. {
  660.     ColorChat(0, GREEN, "^3Mountain ^4Lions ^4Ird be ^3/skin ^4hogy megnyisd a ^1Fegyver Skin ^4menut.");
  661.     return PLUGIN_HANDLED;
  662. }
  663. public KorUzenettt()
  664. {
  665.     ColorChat(0, GREEN, "^3Mountain ^4Lions ^4Ha reszletesebb infokat szeretnel ird be ^3/fegyverinfo.");
  666.     return PLUGIN_HANDLED;
  667. }
  668. stock get_player_name(id)
  669. {
  670.     static szName[32];
  671.     get_user_name(id,szName,31);
  672.     return szName;
  673. }
  674. public skin_menu(id, menu, item)
  675. {
  676.     if( item == MENU_EXIT )
  677.     {
  678.         menu_destroy(id);
  679.         return PLUGIN_CONTINUE;
  680.     }
  681.     new data[9]
  682.     new key = str_to_num(data);
  683.  
  684.     switch(key)
  685.    
  686. {
  687. case 1:{
  688. awps[id] = false
  689. mnegy[id] = false
  690. aks[id] = false
  691. desert[id] = false
  692. knifes[id] = false
  693. ColorChat(id, GREEN, "^3Mountain ^4Lions ^4Kivalasztottad az ^3Alap csomagot!")
  694. fegymenu(id)
  695. }
  696. case 2:{
  697. if(oles[id] >= 2500){
  698. awps[id] = 1
  699. mnegy[id] = 5
  700. aks[id] = 9
  701. desert[id] = 13
  702. usps[id] = 16
  703. glocks[id] = 19
  704. ColorChat(id, GREEN, "^3Mountain ^4Lions ^4Kivalasztottad a ^3Voros Csomagot!")
  705. fegymenu(id)
  706. }
  707. else
  708. {
  709. ColorChat(id, GREEN, "^3Mountain ^4Lions ^4Sajnos Nincs eleg olesed!")
  710. fegymenu(id)
  711. }
  712. }
  713. case 3:{
  714. if(oles[id] >= 5000){
  715. awps[id] = 2
  716. mnegy[id] = 6
  717. aks[id] = 10
  718. desert[id] = 14
  719. usps[id] = 18
  720. glocks[id] = 20
  721. ColorChat(id, GREEN, "^3Mountain ^4Lions ^4Kivalasztottad az ^3Arany Csomagot!")
  722. fegymenu(id)
  723. }
  724. else
  725. {
  726. ColorChat(id, GREEN, "^3Mountain ^4Lions ^4Sajnos Nincs eleg olesed!")
  727. fegymenu(id)
  728. }
  729. }
  730. case 4:{
  731. if(oles[id] >= 5000){
  732. awps[id] = 3
  733. mnegy[id] = 7
  734. aks[id] = 11
  735. desert[id] = 15
  736. knifes[id] = false
  737. ColorChat(id, GREEN, "^3Mountain ^4Lions ^4Kivalasztottad az ^3Arany Csomagot!")
  738. fegymenu(id)
  739. }
  740. else
  741. {
  742. ColorChat(id, GREEN, "^3Mountain ^4Lions ^4Sajnos Nincs eleg olesed!")
  743. fegymenu(id)
  744. }
  745. }
  746. case 5:{
  747. if(oles[id] >= 10000){
  748. awps[id] = 4
  749. mnegy[id] = 8
  750. aks[id] = 12
  751. knifes[id] = 16
  752. desert[id] = false
  753. ColorChat(id, GREEN, "^3Mountain ^4Lions ^4Kivalasztottad a ^3Specialis Csomagot!")
  754. fegymenu(id)
  755. }
  756. else
  757. {
  758. ColorChat(id, GREEN, "^3Mountain ^4Lions ^4Sajnos Nincs eleg olesed!")
  759. fegymenu(id)
  760. }
  761. }
  762. case 6:{
  763. if(kredit[id] >= 300){
  764. mnegy[id] = 17
  765. awps[id] = false
  766. aks[id] = false
  767. desert[id] = false
  768. knifes[id] = false
  769. ColorChat(id, GREEN, "^3Mountain ^4Lions ^4Kivalasztottad a ^3Kredit Csomagot!")
  770. fegymenu(id)
  771. }
  772. else
  773. {
  774. ColorChat(id, GREEN, "^3Mountain ^4Lions ^4Sajnos Nincs eleg kredited!")
  775. fegymenu(id)
  776. }
  777. }
  778. }      
  779.     menu_destroy(menu)
  780.     return PLUGIN_HANDLED
  781. }
  782. public mentes(id)
  783. {
  784.     new vaultkey[64],vaultdata[256], authid[32]
  785.     get_user_authid(id, authid, 31)
  786.     format(vaultkey,63,"%s-SKIN", authid)
  787.     format(vaultdata,255,"%i#%i#", oles[id],kredit[id])
  788.     nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  789.     return PLUGIN_CONTINUE
  790. }
  791. public betoltes(id)
  792. {
  793.     new vaultkey[64],vaultdata[256], authid[32]
  794.     get_user_authid(id, authid, 31)
  795.     format(vaultkey,63,"%s-SKIN", authid)
  796.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",oles[id],kredit[id])
  797.     nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  798.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  799.     new str_num[32], kred_num[32]
  800.     parse(vaultdata, str_num, 31, kred_num, 31)
  801.     oles[id] = str_to_num(str_num)
  802.     kredit[id] = str_to_num(kred_num)
  803.     return PLUGIN_CONTINUE
  804. }
  805. public client_disconnect(id)
  806. {
  807.     mentes(id)
  808.    
  809.     if(oles[id] >= 10000 && kredit[id] >= 300)
  810.     {
  811.         set_task(3.0, "BajnokLe", id)
  812.     }
  813. }
  814. public client_connect(id)
  815. {
  816.     betoltes(id)
  817.    
  818.     if(oles[id] >= 10000 && kredit[id] >= 300)
  819.     {
  820.         set_task(3.0, "BajnokFel", id)
  821.     }
  822. }


Nemtudom miért behozza a menüt kiválasztom a Voros csomagot és nem ir chatbe semmit és nem adja be.Valaki kivenné a krediteket és megcsinálná,hogy müködjenek a skinek? A skineket beraktam a helyére hiba nélkül.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára mforce 2016.02.02. 18:08-kor.
sma tag nem véletlen van, használjuk. THX


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Skin Csomagok v2.1
HozzászólásElküldve: 2016.02.05. 23:22 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
Hamarosan update várható valószínüleg ebböl a pluginból + egy másikból

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Skin Csomagok v2.1
HozzászólásElküldve: 2016.02.05. 23:32 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2016.02.05. 18:53
Hozzászólások: 22
Ajánlom ezt a skin rendszer!
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <fvault>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Skincsomag Rendszer"
  7. #define VERSION "2.0"
  8. #define AUTHOR "Mforce"
  9.  
  10. // Modellek Letöltése: https://mega.nz/#!bkJHzQzC!NRK6QDwZOu-Y ... Kqz4JQK5gk
  11.  
  12. // Beállítások
  13.  
  14. #define PREFIX ""
  15.  
  16. // Ha regisztrációs rendszert használsz, akkor érdemes névre menteni SteamID helyett. Ehhez vedd ki a //-t a # elől.
  17. //#define NEVRE_MENTES
  18.  
  19. #define OLES_PONT (1)
  20. #define FEJLOVES_PONT (2)
  21.  
  22. #define ROZSDAS_PONT (100)
  23. #define BRONZ_PONT (200)
  24. #define EZUST_PONT (350)
  25. #define ARANY_PONT (500)
  26.  
  27. // Beállítások vége
  28.  
  29. new const g_vaultName[]  = "skincsomag_rendszer";
  30. new pont[33], csomag[33];
  31. new iSteamID[33][32];
  32. new g_iCelpont[33]
  33.  
  34. public plugin_init() {
  35.         register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  36.         register_cvar("skincsomag_rendszer", AUTHOR, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY);
  37.         register_clcmd("say /menu", "ShowMenu")
  38.         register_clcmd("say /pontadas", "AdasMenu")
  39.         register_concmd("amx_pontok", "admin_pontok", ADMIN_KICK," <Jatekos neve> - Kiirja a jatekos pontjait.");
  40.         register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  41.         register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  42.         register_clcmd("PONT_ADDOLAS", "PontAdas")
  43.         set_task(172.0, "pontrendszerfut", 0, _, _, "b");
  44. }
  45.  
  46. new const fegyverek[][] = {
  47.         "models/skincsomag/rozsdas/p_ak47.mdl", // 0. elem
  48.         "models/skincsomag/rozsdas/v_ak47.mdl", // 1
  49.         "models/skincsomag/rozsdas/p_m4a1.mdl", // 2
  50.         "models/skincsomag/rozsdas/v_m4a1.mdl", // 3
  51.         "models/skincsomag/rozsdas/p_awp.mdl", // 4
  52.         "models/skincsomag/rozsdas/v_awp.mdl", // 5
  53.         "models/skincsomag/rozsdas/p_deagle.mdl", // 6
  54.         "models/skincsomag/rozsdas/v_deagle.mdl", // 7
  55.         "models/skincsomag/rozsdas/p_famas.mdl", // 8
  56.         "models/skincsomag/rozsdas/v_famas.mdl", // 9
  57.         "models/skincsomag/rozsdas/p_m3.mdl", // 10
  58.         "models/skincsomag/rozsdas/v_m3.mdl", // 11
  59.         "models/skincsomag/rozsdas/p_mp5navy.mdl", // 12
  60.         "models/skincsomag/rozsdas/v_mp5navy.mdl", // 13
  61.         "models/skincsomag/rozsdas/p_c4.mdl", // 14
  62.         "models/skincsomag/rozsdas/v_c4.mdl", // 15
  63.         "models/skincsomag/rozsdas/p_scout.mdl", // 16
  64.         "models/skincsomag/rozsdas/v_scout.mdl", // 17
  65.         "models/skincsomag/bronz/p_ak47.mdl", // 18. elem
  66.         "models/skincsomag/bronz/v_ak47.mdl", // 19
  67.         "models/skincsomag/bronz/p_m4a1.mdl", // 20
  68.         "models/skincsomag/bronz/v_m4a1.mdl", // 21
  69.         "models/skincsomag/bronz/p_awp.mdl", // 22
  70.         "models/skincsomag/bronz/v_awp.mdl", // 23
  71.         "models/skincsomag/bronz/p_deagle.mdl", // 24
  72.         "models/skincsomag/bronz/v_deagle.mdl", // 25
  73.         "models/skincsomag/bronz/p_famas.mdl", // 26
  74.         "models/skincsomag/bronz/v_famas.mdl", // 27
  75.         "models/skincsomag/bronz/p_m3.mdl", // 28
  76.         "models/skincsomag/bronz/v_m3.mdl", // 29
  77.         "models/skincsomag/bronz/p_mp5navy.mdl", // 30
  78.         "models/skincsomag/bronz/v_mp5navy.mdl", // 31
  79.         "models/skincsomag/bronz/p_c4.mdl", // 32
  80.         "models/skincsomag/bronz/v_c4.mdl", // 33
  81.         "models/skincsomag/bronz/p_scout.mdl", // 34
  82.         "models/skincsomag/bronz/v_scout.mdl", // 35
  83.         "models/skincsomag/ezust/p_ak47.mdl", // 36. elem
  84.         "models/skincsomag/ezust/v_ak47.mdl", // 37
  85.         "models/skincsomag/ezust/p_m4a1.mdl", // 38
  86.         "models/skincsomag/ezust/v_m4a1.mdl", // 39
  87.         "models/skincsomag/ezust/p_awp.mdl", // 40
  88.         "models/skincsomag/ezust/v_awp.mdl", // 41
  89.         "models/skincsomag/ezust/p_deagle.mdl", // 42
  90.         "models/skincsomag/ezust/v_deagle.mdl", // 43
  91.         "models/skincsomag/ezust/p_famas.mdl", // 44
  92.         "models/skincsomag/ezust/v_famas.mdl", // 45
  93.         "models/skincsomag/ezust/p_m3.mdl", // 46
  94.         "models/skincsomag/ezust/v_m3.mdl", // 47
  95.         "models/skincsomag/ezust/p_mp5navy.mdl", // 48
  96.         "models/skincsomag/ezust/v_mp5navy.mdl", // 49
  97.         "models/skincsomag/ezust/p_c4.mdl", // 50
  98.         "models/skincsomag/ezust/v_c4.mdl", // 51
  99.         "models/skincsomag/ezust/p_scout.mdl", // 52
  100.         "models/skincsomag/ezust/v_scout.mdl", // 53
  101.         "models/skincsomag/arany/p_ak47.mdl", // 54. elem
  102.         "models/skincsomag/arany/v_ak47.mdl", // 55
  103.         "models/skincsomag/arany/p_m4a1.mdl", // 56
  104.         "models/skincsomag/arany/v_m4a1.mdl", // 57
  105.         "models/skincsomag/arany/p_awp.mdl", // 58
  106.         "models/skincsomag/arany/v_awp.mdl", // 59
  107.         "models/skincsomag/arany/p_deagle.mdl", // 60
  108.         "models/skincsomag/arany/v_deagle.mdl", // 61
  109.         "models/skincsomag/arany/p_famas.mdl", // 62
  110.         "models/skincsomag/arany/v_famas.mdl", // 63
  111.         "models/skincsomag/arany/p_m3.mdl", // 64
  112.         "models/skincsomag/arany/v_m3.mdl", // 65
  113.         "models/skincsomag/arany/p_mp5navy.mdl", // 66
  114.         "models/skincsomag/arany/v_mp5navy.mdl", // 67
  115.         "models/skincsomag/arany/p_c4.mdl", // 68
  116.         "models/skincsomag/arany/v_c4.mdl", // 69
  117.         "models/skincsomag/arany/p_scout.mdl", // 70
  118.         "models/skincsomag/arany/v_scout.mdl" // 71
  119. };
  120.  
  121. public Event_CurWeapon(id) {
  122.         new weap = get_user_weapon(id)
  123.         if(csomag[id] == 1) {
  124.                 if(weap == CSW_AK47) {
  125.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[0])
  126.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[1])
  127.                 }
  128.                 else if(weap == CSW_M4A1) {
  129.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[2])
  130.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[3])
  131.                 }
  132.                 else if(weap == CSW_AWP) {
  133.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[4])
  134.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[5])
  135.                 }
  136.                 else if(weap == CSW_DEAGLE) {
  137.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[6])
  138.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[7])
  139.                 }
  140.                 else if(weap == CSW_FAMAS) {
  141.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[8])
  142.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[9])
  143.                 }
  144.                 else if(weap == CSW_M3) {
  145.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[10])
  146.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[11])
  147.                 }
  148.                 else if(weap == CSW_MP5NAVY) {
  149.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[12])
  150.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[13])
  151.                 }
  152.                 else if(weap == CSW_C4) {
  153.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[14])
  154.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[15])
  155.                 }
  156.                 else if(weap == CSW_SCOUT) {
  157.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[16])
  158.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[17])
  159.                 }
  160.         }
  161.         else if(csomag[id] == 2) {
  162.                 if(weap == CSW_AK47) {
  163.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[18])
  164.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[19])
  165.                 }
  166.                 else if(weap == CSW_M4A1) {
  167.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[20])
  168.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[21])
  169.                 }
  170.                 else if(weap == CSW_AWP) {
  171.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[22])
  172.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[23])
  173.                 }
  174.                 else if(weap == CSW_DEAGLE) {
  175.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[24])
  176.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[25])
  177.                 }
  178.                 else if(weap == CSW_FAMAS) {
  179.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[26])
  180.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[27])
  181.                 }
  182.                 else if(weap == CSW_M3) {
  183.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[28])
  184.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[29])
  185.                 }
  186.                 else if(weap == CSW_MP5NAVY) {
  187.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[30])
  188.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[31])
  189.                 }
  190.                 else if(weap == CSW_C4) {
  191.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[32])
  192.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[33])
  193.                 }
  194.                 else if(weap == CSW_SCOUT) {
  195.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[34])
  196.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[35])
  197.                 }
  198.         }
  199.         else if(csomag[id] == 3) {
  200.                 if(weap == CSW_AK47) {
  201.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[36])
  202.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[37])
  203.                 }
  204.                 else if(weap == CSW_M4A1) {
  205.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[38])
  206.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[39])
  207.                 }
  208.                 else if(weap == CSW_AWP) {
  209.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[40])
  210.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[41])
  211.                 }
  212.                 else if(weap == CSW_DEAGLE) {
  213.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[42])
  214.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[43])
  215.                 }
  216.                 else if(weap == CSW_FAMAS) {
  217.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[44])
  218.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[45])
  219.                 }
  220.                 else if(weap == CSW_M3) {
  221.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[46])
  222.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[47])
  223.                 }
  224.                 else if(weap == CSW_MP5NAVY) {
  225.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[48])
  226.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[49])
  227.                 }
  228.                 else if(weap == CSW_C4) {
  229.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[50])
  230.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[51])
  231.                 }
  232.                 else if(weap == CSW_SCOUT) {
  233.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[52])
  234.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[53])
  235.                 }
  236.         }
  237.         else if(csomag[id] == 4) {
  238.                 if(weap == CSW_AK47) {
  239.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[54])
  240.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[55])
  241.                 }
  242.                 else if(weap == CSW_M4A1) {
  243.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[56])
  244.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[57])
  245.                 }
  246.                 else if(weap == CSW_AWP) {
  247.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[58])
  248.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[59])
  249.                 }
  250.                 else if(weap == CSW_DEAGLE) {
  251.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[60])
  252.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[61])
  253.                 }
  254.                 else if(weap == CSW_FAMAS) {
  255.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[62])
  256.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[63])
  257.                 }
  258.                 else if(weap == CSW_M3) {
  259.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[64])
  260.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[65])
  261.                 }
  262.                 else if(weap == CSW_MP5NAVY) {
  263.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[66])
  264.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[67])
  265.                 }
  266.                 else if(weap == CSW_C4) {
  267.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[68])
  268.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[69])
  269.                 }
  270.                 else if(weap == CSW_SCOUT) {
  271.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[70])
  272.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[71])
  273.                 }
  274.         }
  275. }
  276.  
  277. public plugin_precache() {
  278.         for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++)
  279.         {
  280.                 precache_model(fegyverek[i]);
  281.         }
  282. }
  283.  
  284. public halal() {
  285.         new killer = read_data(1)
  286.         new victim = read_data(2)
  287.         new kteam = get_user_team(killer)
  288.         new vteam = get_user_team(victim)
  289.        
  290.         if(killer != victim && kteam != vteam && read_data(3)) {
  291.                 pont[killer] += FEJLOVES_PONT
  292.                 set_hudmessage(0, 255, 0, -0.9, 0.15, 0, 6.0, 1.0);
  293.                 show_hudmessage(killer, "+%i Pont", FEJLOVES_PONT);
  294.         }
  295.         else if(killer != victim && kteam != vteam) {
  296.                 pont[killer] += OLES_PONT
  297.                 set_hudmessage(0, 255, 0, -0.9, 0.15, 0, 6.0, 1.0);
  298.                 show_hudmessage(killer, "+%i Pont", OLES_PONT);
  299.         }
  300. }
  301.  
  302. public pontrendszerfut() print_color(0, "!g[%s]!y Szerverünkön !tSkincsomag Rendszer!y fut, írd be: !t/menu", PREFIX)
  303.  
  304. public ShowMenu(id) {
  305.         new temp[128];
  306.         formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wSkincsomag Rendszer ^nPontok: \y%d", PREFIX, pont[id]);
  307.         new menu = menu_create(temp, "mh_MyMenu");
  308.        
  309.         formatex(temp, charsmax(temp), "Alap Skinek %s", csomag[id] == 0 ? "\y|AKTÍV|":"");
  310.         menu_additem(menu, temp, "0", 0);
  311.         if(pont[id] >= ROZSDAS_PONT) {
  312.                 formatex(temp, charsmax(temp), "Rozsdás Skinek %s", csomag[id] == 1 ? "\y|AKTÍV|":"\r|Elérhető|");
  313.                 menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  314.         }
  315.         else {
  316.                 formatex(temp, charsmax(temp), "Rozsdás Skinek \r|%i| Pont", ROZSDAS_PONT);
  317.                 menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  318.         }
  319.         if(pont[id] >= BRONZ_PONT) {
  320.                 formatex(temp, charsmax(temp), "Bronz Skinek %s", csomag[id] == 2 ? "\y|AKTÍV|":"\r|Elérhető|");
  321.                 menu_additem(menu, temp, "2", 0);
  322.         }
  323.         else {
  324.                 formatex(temp, charsmax(temp), "Bronz Skinek \r|%i| Pont", BRONZ_PONT);
  325.                 menu_additem(menu, temp, "2", 0);
  326.         }
  327.         if(pont[id] >= EZUST_PONT) {
  328.                 formatex(temp, charsmax(temp), "Ezüst Skinek %s", csomag[id] == 3 ? "\y|AKTÍV|":"\r|Elérhető|");
  329.                 menu_additem(menu, temp, "3", 0);
  330.         }
  331.         else {
  332.                 formatex(temp, charsmax(temp), "Ezüst Skinek \r|%i| Pont", EZUST_PONT);
  333.                 menu_additem(menu, temp, "3", 0);
  334.         }
  335.         if(pont[id] >= ARANY_PONT) {
  336.                 formatex(temp, charsmax(temp), "Arany Skinek %s", csomag[id] == 4 ? "\y|AKTÍV|":"\r|Elérhető|");
  337.                 menu_additem(menu, temp, "4", 0);
  338.         }
  339.         else {
  340.                 formatex(temp, charsmax(temp), "Arany Skinek \r|%i| Pont", ARANY_PONT);
  341.                 menu_additem(menu, temp, "4", 0);
  342.         }
  343.  
  344.         menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  345.         menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  346.         menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  347.         menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  348.  
  349.         menu_display(id, menu, 0);
  350.         return PLUGIN_HANDLED;
  351. }
  352.  
  353. public mh_MyMenu(id, menu, item) {
  354.         if(item == MENU_EXIT)
  355.         {
  356.                 menu_cancel(id);
  357.                 return PLUGIN_HANDLED;
  358.         }
  359.        
  360.         new command[6], name[64], access, callback;
  361.        
  362.         menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  363.        
  364.         switch(item)
  365.         {
  366.                 case 0: {
  367.                         if(csomag[id] == 0) print_color(id, "!g[%s]!y Neked már aktív ez a csomag.", PREFIX)
  368.                         else {
  369.                         csomag[id] = 0;
  370.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a csomagot.", PREFIX)
  371.                         }
  372.                 }
  373.                 case 1: {
  374.                         if(csomag[id] == 1) print_color(id, "!g[%s]!y Neked már aktív ez a csomag.", PREFIX)
  375.                         else if(csomag[id] != 1 && pont[id] >= ROZSDAS_PONT) {
  376.                         csomag[id] = 1;
  377.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a csomagot.", PREFIX)
  378.                         }
  379.                         else if(csomag[id] != 1 && pont[id] < ROZSDAS_PONT) print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  380.                 }
  381.                 case 2: {
  382.                         if(csomag[id] == 2) print_color(id, "!g[%s]!y Neked már aktív ez a csomag.", PREFIX)
  383.                         else if(csomag[id] != 2 && pont[id] >= BRONZ_PONT) {
  384.                         csomag[id] = 2;
  385.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a csomagot.", PREFIX)
  386.                         }
  387.                         else if(csomag[id] != 2 && pont[id] < BRONZ_PONT) print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  388.                 }
  389.                 case 3: {
  390.                         if(csomag[id] == 3) print_color(id, "!g[%s]!y Neked már aktív ez a csomag.", PREFIX)
  391.                         else if(csomag[id] != 3 && pont[id] >= EZUST_PONT) {
  392.                         csomag[id] = 3;
  393.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a csomagot.", PREFIX)
  394.                         }
  395.                         else if(csomag[id] != 3 && pont[id] < EZUST_PONT) print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  396.                 }
  397.                 case 4: {
  398.                         if(csomag[id] == 4) print_color(id, "!g[%s]!y Neked már aktív ez a csomag.", PREFIX)
  399.                         else if(csomag[id] != 4 && pont[id] >= ARANY_PONT) {
  400.                         csomag[id] = 4;
  401.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a csomagot.", PREFIX)
  402.                         }
  403.                         else if(csomag[id] != 4 && pont[id] < ARANY_PONT) print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  404.                 }
  405.         }
  406.        
  407.         return PLUGIN_HANDLED;
  408. }
  409.  
  410. public admin_pontok(id,level,cid) {
  411.         if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
  412.                 return PLUGIN_HANDLED;
  413.  
  414.         static arg[32];
  415.         read_argv(1, arg, 31);
  416.  
  417.         new player = cmd_target(id, arg, 2);
  418.  
  419.         if(!player)
  420.                 return PLUGIN_HANDLED;
  421.  
  422.         static name[32];
  423.         get_user_name(player, name, charsmax(name));
  424.  
  425.         console_print(id, "--------------------(#Skincsomag Rendszer#)--------------------");
  426.         console_print(id, "%s pontjai: %i pont.", name, pont[player]);
  427.         console_print(id, "-----------------------------------------------------------------");
  428.  
  429.         return PLUGIN_HANDLED;
  430. }
  431.  
  432. public client_putinserver(id) {
  433.         if (is_user_bot(id)) return;
  434.         else {
  435.                 #if defined NEVRE_MENTES
  436.                 get_user_name(id, iSteamID[id], charsmax(iSteamID));
  437.                 #else
  438.                 get_user_authid(id, iSteamID[id], charsmax(iSteamID));
  439.                 if (containi(iSteamID[id], "_ID_LAN") != -1 || containi(iSteamID[id], "HLTV") != -1) get_user_ip(id, iSteamID[id], charsmax(iSteamID), 1);
  440.                 #endif
  441.                 pont[id] = 0;
  442.                 csomag[id] = 0;
  443.                 Load(id);
  444.         }
  445. }
  446.  
  447. public client_disconnect(id) {
  448.         if (is_user_bot(id)) return;
  449.         else Save(id);
  450. }
  451.  
  452. Load(id) {
  453.         new szData[64]
  454.         new szKey[40]
  455.  
  456.         formatex(szKey , 39, "%s" , iSteamID[id])
  457.  
  458.         if(fvault_get_data(g_vaultName, szKey, szData, 31))
  459.         {
  460.         new iSpacePos = contain(szData, " ")
  461.  
  462.         if(iSpacePos > -1)
  463.         {    
  464.                 new fpont[32], fcsomag[3];
  465.  
  466.                 parse(szData , fpont, 31, fcsomag, 2)
  467.  
  468.                 pont[id] = str_to_num(fpont)
  469.                 csomag[id] = str_to_num(fcsomag)
  470.         }
  471.         }
  472. }
  473.  
  474. Save(id) {
  475.         new szData[64]
  476.         new szKey[40]
  477.  
  478.         formatex(szKey, 39, "%s", iSteamID[id])
  479.         formatex(szData, 34, "%i %i", pont[id], csomag[id])
  480.  
  481.         fvault_set_data(g_vaultName, szKey, szData)
  482. }
  483.  
  484. public AdasMenu(id)
  485. {
  486.         if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
  487.         {
  488.                 new menu = menu_create("Válaszd ki kinek szeretnél adni pontot!", "AdasKezelo")
  489.  
  490.                 new szTempid[32]
  491.  
  492.                 for(new celpont; celpont <= 32; celpont++) {
  493.                         if(is_user_connected(celpont) && celpont != id && !is_user_bot(celpont)) {
  494.                                 new szJatekosok[60]
  495.                                 get_user_name(celpont, szJatekosok, charsmax(szJatekosok))
  496.                                 num_to_str(celpont, szTempid, charsmax(szTempid))
  497.  
  498.                                 menu_additem(menu, szJatekosok, szTempid, 0)
  499.                         }
  500.                 }
  501.  
  502.                 menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  503.                 menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza")
  504.                 menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre")
  505.                 menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  506.                 menu_display(id , menu , 0)
  507.         }
  508.         else
  509.         {
  510.                 print_color(id, "!g[%s]!y Ehhez nincs hozzáférésed!", PREFIX)
  511.         }
  512.         return PLUGIN_HANDLED;
  513. }
  514.  
  515. public AdasKezelo(id, menu, item) {
  516.         if(item == MENU_EXIT)
  517.         {
  518.                 menu_destroy(menu)
  519.  
  520.                 return PLUGIN_HANDLED
  521.         }
  522.  
  523.         new access, info[6], name[64], callback
  524.         menu_item_getinfo(menu, item, access, info, 5, name, 63, callback)
  525.  
  526.         g_iCelpont[id] = str_to_num(info)
  527.  
  528.         if(!is_user_connected(g_iCelpont[id])) {
  529.                 print_color(id, "!g[%s]!y Sajnos lecsatlakozott a kiválasztott játékos!", PREFIX)
  530.                 menu_display(id, menu, 0)
  531.  
  532.                 return PLUGIN_HANDLED
  533.         }
  534.  
  535.         client_cmd(id, "messagemode PONT_ADDOLAS")
  536.  
  537.         menu_destroy(menu)
  538.         return PLUGIN_CONTINUE
  539. }
  540.  
  541. public PontAdas(id) {
  542.         new adat[192], szam
  543.         read_args(adat, charsmax(adat))
  544.  
  545.         szam = str_to_num(adat)
  546.  
  547.         if(szam) {
  548.                 pont[g_iCelpont[id]] += szam
  549.                 return PLUGIN_CONTINUE
  550.         }
  551.         return PLUGIN_CONTINUE
  552. }
  553.  
  554. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  555. {
  556.         new count = 1, players[32]
  557.         static msg[191]
  558.         vformat(msg, 190, input, 3)
  559.  
  560.         replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  561.         replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  562.         replace_all(msg, 190, "!t", "^3")    
  563.  
  564.         if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  565.         {
  566.                 for (new i = 0; i < count; i++)
  567.                 {
  568.                         if (is_user_connected(players[i]))
  569.                         {
  570.                                 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  571.                                 write_byte(players[i])
  572.                                 write_string(msg)
  573.                                 message_end()
  574.                         }
  575.                 }
  576.         }
  577.         return PLUGIN_HANDLED
  578. }

_________________
Kép

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Skin Csomagok v2.1
HozzászólásElküldve: 2016.04.12. 23:00 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2015.12.24. 21:27
Hozzászólások: 18
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
nekem ugy kéne hogy nincs kredit és hogy több fegyvert tudjak be rakni STB...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Skin Csomagok v2.1
HozzászólásElküldve: 2016.08.25. 11:54 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2016.08.09. 16:08
Hozzászólások: 121
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Üdv be tettem minden, a megadott módon. Egy gond van nem adja be a skineket pedig debugpltam is

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Skin Csomagok v2.1
HozzászólásElküldve: 2016.08.25. 15:48 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
rusky18 írta:
Üdv be tettem minden, a megadott módon. Egy gond van nem adja be a skineket pedig debugpltam is


Használd az újabb verziót. Szinte teljesen ugyanaz. Weapon Skin System [WSS]

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Skin Csomagok v2.1
HozzászólásElküldve: 2017.09.15. 16:04 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2017.06.23. 18:32
Hozzászólások: 55
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Nekem beadja a menüt, megvan az adott ölés de nem ad skint...

_________________
[r!vals. ~TeaM] Global Offensive IP: 37.221.209.130:27415


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Skin Csomagok v2.1
HozzászólásElküldve: 2017.09.16. 11:39 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
tomi12211 írta:
Nekem beadja a menüt, megvan az adott ölés de nem ad skint...


Használd ezt.
6almasok írta:
Használd az újabb verziót. Szinte teljesen ugyanaz. viewtopic.php?f=101&t=23966


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Skin Csomagok v2.1
HozzászólásElküldve: 2017.11.04. 21:49 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2017.10.07. 17:58
Hozzászólások: 10
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Hali!
Be írom játkon belül hogy /skin és nem történik semmi!

Mi lehet a gond?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 29 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole