hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Írj! - Chat
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=13&t=3
Oldal: 3195 / 3928

Szerző:  alfaanero [ 2016.03.13. 16:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Régi kedvenc: Lost - Eltűntek :)

Szerző:  Zeei [ 2016.03.13. 16:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

utolsó részét nem értettem még meg a Lostnak..
ebből is látszik mennyire függő vagyok.. kb 20 sorozatot irtatok eddig,én ebből 11-et nézek-néztem... xddddd
és akkor a listámba még van 19 sorozat xd

Szerző:  Pardon [ 2016.03.13. 17:18 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Zeei írta:
van rajtam kivül még valamilyen sorozatrajongó? akarom mondani inkább sorozatfüggő?

VampirNaplok, The Originals, The Walking Dead :D

Szerző:  The Peace [ 2016.03.13. 20:03 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Ez de menőőőő

  1. public plugin_init()
  2. {
  3.     register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
  4. }
  5. public UpdateClientData(id, sendweapons, cd){
  6.     if( sendweapons )
  7.     {
  8.         if( get_cd(cd, CD_WeaponAnim) )
  9.         {
  10.             set_cd(cd, CD_WeaponAnim, 0)
  11.         }
  12.     }
  13. }

Szerző:  kengurumancs [ 2016.03.13. 20:18 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Miért lenne ez menő?:D :lol:

Szerző:  |E|xTazYyyy^.~ [ 2016.03.13. 22:06 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Hogy tudom megoldani azt hogy kőr ellején ne adjon semmit csak a menüböl lehesen kapni.

Szerző:  The Peace [ 2016.03.13. 22:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Szevasztok!

Aki kíváncsi rá csak az olvassa.

Nos , haverral unatkoztam és elkezdtünk egy olyat hogy NVAULT Szerver FAGYÁSI TESZT, És az van hogy mentegettünk modelleket eggyesével Nvaultonként, és 181 mentésnél K.O lett a szervernek, többet nem bír egy forráskódba menteni [ Csak így hülyeségből csináltuk ] :)

Edit: ment1(id) , ment2(id) , stb..... és 181 mentés , aki-t érdekel a következő Teszt az nyugodtan dobjon egy privátot, meg hogy miről kell teszt :)

Szerző:  Akosch:. [ 2016.03.13. 23:43 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Ha valakit érdekelne látszat megoldás oop -ra pawnban:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <class.inl>
  3.  
  4. #define Monster. Monster_
  5. #define iMonsterObj.%0(%1)  Monster_%0( iMonsterObj, %1 )
  6.  
  7. int iMonsterObj;
  8.  
  9. public plugin_init()
  10. {
  11.     register_plugin( "TEST", "1.0", "Akosch:." );
  12.  
  13.     register_clcmd( "test", "@fnTest" );
  14.  
  15.     iMonsterObj = Monster.Monster( );
  16.     // 2 féle hivatkozás:
  17.     Monster.SetDmg( iMonsterObj, 1 ); // Simán meghívjuk a függvényt
  18.     iMonsterObj.IncreaseDmg( 5, 5 );     // Lásd fent: iMonsterObj.%0(%1)
  19. }
  20.  
  21. @fnTest( iPlayerId )
  22. {
  23.     log_amx( "[Monster]^ndamage: %i ^nhealth: %i", Monster.GetDmg( iMonsterObj ), iMonsterObj.GetHp( ) );
  24. }

  1. #if defined _class_included
  2.     #endinput
  3. #endif
  4. #define _class_included
  5.  
  6. #if !defined _amxmodx_included
  7.     #include < amxmodx >
  8. #endif
  9.  
  10. #define private: static
  11. #define int stock
  12. #define public:
  13.  
  14. // class Monster
  15. #define Monster::   Monster_
  16. #define MONSTER_MAX 32
  17. //
  18. private: int g_iDmg[ MONSTER_MAX ];
  19. private: int g_iHp[ MONSTER_MAX ];
  20.  
  21. /*
  22. class Monster
  23. {
  24.     public:
  25.         int Monster( );
  26.         int IncreaseDmg( int iInt, int iInt2 );
  27.         int SetDmg( int iDmg );
  28.         int GetDmg( );
  29.         int SetHp( int iHp );
  30.         int GetHp( );
  31.     private:
  32.         int g_iDmg, g_iHp;
  33. }
  34.  
  35. */
  36.  
  37. // Konstruktor
  38. public: int Monster::Monster()
  39. {
  40.     static iMonsterId = -1;
  41.     log_amx( "Constructor!" );
  42.     return iMonsterId++;
  43. }
  44.  
  45. public: int Monster::IncreaseDmg( iObj, iInt, iInt2 )
  46.     g_iDmg[ iObj ] *= iInt + iInt2;
  47.  
  48. public: int Monster::SetDmg( iObj, iDmg )
  49.     g_iDmg[ iObj ] = iDmg;
  50.  
  51. public: int Monster::GetDmg( iObj )
  52.     return g_iDmg[ iObj ];
  53.  
  54. public: int Monster::SetHp( iObj, iHp )
  55.     g_iHp[ iObj ] = iHp;
  56.  
  57. public: int Monster::GetHp( iObj )
  58.     return g_iHp[ iObj ];


Hogy mi miért:
int -> stock: Ne ütközzön függvényeknél illetve privát változóknál. ( amúgy totál felesleges, és lehet hülye megoldás is, csak ha már az objektumok kezelését c stílusra szabtam gondoltam legyen meg ez is )
private -> static: A globális, static kulcsszóval létrehozott változók csak a saját fájljukban érhetőek el, ezzel ténylegesen hozzáférhetetlen a fő kódból ( ClassTest.sma ).
public: : Csak hogy legyen kiírva, jelölve.
MONSTER_MAX : Nem volt kedvem dinamikus változókkal babrálni.

+infó:
1 warningot mindenképp dob, mivel 2 makró is ugyanazt helyettesíti be ( ClassName. és ClassName:: ), ezért azt hiszi, h újradefiniálom az egyiket, de nem.

Edit: Ha lenne valakinek ötlete pofásabb objektum létrehozásra, esetleg egy makróra hozzá, akkor szívesen meghallgatom :D ( Ez a kézileg meghívjuk a konstruktort annyira nem tetszik, egy makróval szebb lenne )

Szerző:  mforce [ 2016.03.14. 05:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

The Peace írta:
Szevasztok!

Aki kíváncsi rá csak az olvassa.

Nos , haverral unatkoztam és elkezdtünk egy olyat hogy NVAULT Szerver FAGYÁSI TESZT, És az van hogy mentegettünk modelleket eggyesével Nvaultonként, és 181 mentésnél K.O lett a szervernek, többet nem bír egy forráskódba menteni [ Csak így hülyeségből csináltuk ] :)

Edit: ment1(id) , ment2(id) , stb..... és 181 mentés , aki-t érdekel a következő Teszt az nyugodtan dobjon egy privátot, meg hogy miről kell teszt :)


Valószínű úgy kell mentest írni, hogy külön függvénybe 181x töltesz be egy-egy vaultot.

Szerző:  The Peace [ 2016.03.14. 07:48 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

mforce írta:

Valószínű úgy kell mentest írni, hogy külön függvénybe 181x töltesz be egy-egy vaultot.


Oda írtam szerintem hogy csak hülyeségből csináltuk, hogy azt teszteljük le...

Oldal: 3195 / 3928 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/