hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 01:08



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 296 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 295 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rage Zombi
HozzászólásElküldve: 2013.07.15. 19:27 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Valaki javítaná ez alap zp plugin hogy lehet hibás?

L 07/15/2013 - 18:37:29: [ZP] Invalid Player (1)
L 07/15/2013 - 18:37:29: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "zp50_class_zombie_rage.amxx")
L 07/15/2013 - 18:37:29: [AMXX] Run time error 10: native error (native "zp_class_zombie_get_current")
L 07/15/2013 - 18:37:29: [AMXX] [0] zp50_class_zombie_rage.sma::client_disconnect (line 92)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*================================================================================
  2.  
  3. --------------------------------
  4. -*- [ZP] Class: Zombie: Rage -*-
  5. --------------------------------
  6.  
  7. This plugin is part of Zombie Plague Mod and is distributed under the
  8. terms of the GNU General Public License. Check ZP_ReadMe.txt for details.
  9.  
  10. ================================================================================*/
  11.  
  12. #include <amxmodx>
  13. #include <fun>
  14. #include <zp50_class_zombie>
  15. #define LIBRARY_NEMESIS "zp50_class_nemesis"
  16. #include <zp50_class_nemesis>
  17.  
  18. // Rage Zombie Attributes
  19. new const zombieclass6_name[] = "Rage Zombie"
  20. new const zombieclass6_info[] = "HP+ Speed+ Radioactivity++"
  21. new const zombieclass6_models[][] = { "zombie_source" }
  22. new const zombieclass6_clawmodels[][] = { "models/zombie_plague/v_knife_zombie.mdl" }
  23. const zombieclass6_health = 2250
  24. const Float:zombieclass6_speed = 0.80
  25. const Float:zombieclass6_gravity = 1.0
  26. const Float:zombieclass6_knockback = 1.0
  27.  
  28. new g_ZombieClassID
  29.  
  30. public plugin_precache()
  31. {
  32. register_plugin("[ZP] Class: Zombie: Rage", ZP_VERSION_STRING, "ZP Dev Team")
  33.  
  34. new index
  35.  
  36. g_ZombieClassID = zp_class_zombie_register(zombieclass6_name, zombieclass6_info, zombieclass6_health, zombieclass6_speed, zombieclass6_gravity)
  37. zp_class_zombie_register_kb(g_ZombieClassID, zombieclass6_knockback)
  38. for (index = 0; index < sizeof zombieclass6_models; index++)
  39. zp_class_zombie_register_model(g_ZombieClassID, zombieclass6_models[index])
  40. for (index = 0; index < sizeof zombieclass6_clawmodels; index++)
  41. zp_class_zombie_register_claw(g_ZombieClassID, zombieclass6_clawmodels[index])
  42. }
  43.  
  44. public plugin_natives()
  45. {
  46. set_module_filter("module_filter")
  47. set_native_filter("native_filter")
  48. }
  49. public module_filter(const module[])
  50. {
  51. if (equal(module, LIBRARY_NEMESIS))
  52. return PLUGIN_HANDLED;
  53.  
  54. return PLUGIN_CONTINUE;
  55. }
  56. public native_filter(const name[], index, trap)
  57. {
  58. if (!trap)
  59. return PLUGIN_HANDLED;
  60.  
  61. return PLUGIN_CONTINUE;
  62. }
  63.  
  64. public zp_fw_core_infect_post(id, attacker)
  65. {
  66. // Rage Zombie glow
  67. if (zp_class_zombie_get_current(id) == g_ZombieClassID)
  68. {
  69. // Apply custom glow, unless nemesis
  70. if (!LibraryExists(LIBRARY_NEMESIS, LibType_Library) || !zp_class_nemesis_get(id))
  71. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 15)
  72. }
  73. }
  74.  
  75. public zp_fw_core_infect(id, attacker)
  76. {
  77. // Player was using zombie class with custom rendering, restore it to normal
  78. if (zp_class_zombie_get_current(id) == g_ZombieClassID)
  79. set_user_rendering(id)
  80. }
  81.  
  82. public zp_fw_core_cure(id, attacker)
  83. {
  84. // Player was using zombie class with custom rendering, restore it to normal
  85. if (zp_class_zombie_get_current(id) == g_ZombieClassID)
  86. set_user_rendering(id)
  87. }
  88.  
  89. public client_disconnect(id)
  90. {
  91. // Player was using zombie class with custom rendering, restore it to normal
  92. if (zp_class_zombie_get_current(id) == g_ZombieClassID)
  93. set_user_rendering(id)
  94. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rage Zombi
HozzászólásElküldve: 2013.07.24. 20:39 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Próbáld így
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. /*================================================================================
  3.  
  4.   --------------------------------
  5.   -*- [ZP] Class: Zombie: Rage -*-
  6.   --------------------------------
  7.  
  8.   This plugin is part of Zombie Plague Mod and is distributed under the
  9.   terms of the GNU General Public License. Check ZP_ReadMe.txt for details.
  10.  
  11.   ================================================================================*/
  12.  
  13. #include <amxmodx>
  14. #include <fun>
  15. #include <zp50_class_zombie>
  16. #define LIBRARY_NEMESIS "zp50_class_nemesis"
  17. #include <zp50_class_nemesis>
  18.  
  19. // Rage Zombie Attributes
  20. new const zombieclass6_name[] = "Rage Zombie"
  21. new const zombieclass6_info[] = "HP+ Speed+ Radioactivity++"
  22. new const zombieclass6_models[][] = { "zombie_source" }
  23. new const zombieclass6_clawmodels[][] = { "models/zombie_plague/v_knife_zombie.mdl" }
  24. const zombieclass6_health = 2250
  25. const Float:zombieclass6_speed = 0.80
  26. const Float:zombieclass6_gravity = 1.0
  27. const Float:zombieclass6_knockback = 1.0
  28.  
  29. new g_ZombieClassID
  30.  
  31. public plugin_precache()
  32. {
  33. register_plugin("[ZP] Class: Zombie: Rage", ZP_VERSION_STRING, "ZP Dev Team")
  34.  
  35. new index
  36.  
  37. g_ZombieClassID = zp_class_zombie_register(zombieclass6_name, zombieclass6_info, zombieclass6_health, zombieclass6_speed, zombieclass6_gravity)
  38. zp_class_zombie_register_kb(g_ZombieClassID, zombieclass6_knockback)
  39. for (index = 0; index < sizeof zombieclass6_models; index++)
  40. zp_class_zombie_register_model(g_ZombieClassID, zombieclass6_models[index])
  41. for (index = 0; index < sizeof zombieclass6_clawmodels; index++)
  42. zp_class_zombie_register_claw(g_ZombieClassID, zombieclass6_clawmodels[index])
  43. }
  44.  
  45. public plugin_natives()
  46. {
  47. set_module_filter("module_filter")
  48. set_native_filter("native_filter")
  49. }
  50. public module_filter(const module[])
  51. {
  52. if (equal(module, LIBRARY_NEMESIS))
  53. return PLUGIN_HANDLED;
  54.  
  55. return PLUGIN_CONTINUE;
  56. }
  57. public native_filter(const name[], index, trap)
  58. {
  59. if (!trap)
  60. return PLUGIN_HANDLED;
  61.  
  62. return PLUGIN_CONTINUE;
  63. }
  64.  
  65. public zp_fw_core_infect_post(id, attacker)
  66. {
  67. // Rage Zombie glow
  68. if (zp_class_zombie_get_current(id) == g_ZombieClassID)
  69. {
  70. // Apply custom glow, unless nemesis
  71. if (!LibraryExists(LIBRARY_NEMESIS, LibType_Library) || !zp_class_nemesis_get(id))
  72. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 15)
  73. }
  74. }
  75.  
  76. public zp_fw_core_infect(id, attacker)
  77. {
  78. // Player was using zombie class with custom rendering, restore it to normal
  79. if (zp_class_zombie_get_current(id) == g_ZombieClassID)
  80. set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,25)
  81. }
  82.  
  83. public zp_fw_core_cure(id, attacker)
  84. {
  85. // Player was using zombie class with custom rendering, restore it to normal
  86. if (zp_class_zombie_get_current(id) == g_ZombieClassID)
  87. set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,25)
  88. }
  89.  
  90. public client_disconnect(id)
  91. {
  92. // Player was using zombie class with custom rendering, restore it to normal
  93. if (zp_class_zombie_get_current(id) == g_ZombieClassID)
  94. set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,25)
  95. }
  96.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole