hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.26. 08:03



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 333 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 333 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Admin WH
HozzászólásElküldve: 2015.11.26. 18:23 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 23:40
Hozzászólások: 283
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
sziasztok fórumozók. :)

olyan kérdéssel fordulok most hozzátok, hogy van ugye ez a plugin:

viewtopic.php?f=19&t=22508&hilit=admin+esp

31. sorban milyen jogot írjak, hogy ne csak admin lássa az embereket falon át (SPECBE) hanem minden játékos aki meghalt?

_________________
Kép

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin WH
HozzászólásElküldve: 2015.11.26. 18:41 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.09.23. 19:53
Hozzászólások: 100
ADMIN_ALL

_________________
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. Uj Munkaim :
  2. Kes Mod[45%]
  3. Deathrun Menu[33%]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin WH
HozzászólásElküldve: 2015.11.26. 18:52 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 23:40
Hozzászólások: 283
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
cmd írta:
ADMIN_ALL


nemjó.. :o

_________________
Kép

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin WH
HozzászólásElküldve: 2015.11.26. 19:56 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. g_bAdmin[id] = true;

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin WH
HozzászólásElküldve: 2015.11.26. 21:00 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 23:40
Hozzászólások: 283
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
mforce írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]g_bAdmin[id] = true;


what? :D

_________________
Kép

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin WH
HozzászólásElküldve: 2015.11.26. 22:28 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.09.23. 19:53
Hozzászólások: 100
nagyricsii35 írta:
mforce írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]g_bAdmin[id] = true;


what? :D

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3.  
  4. new g_iLaser;
  5. new bool:g_bAdmin[33];
  6. new bool:g_IsAlive[33];
  7.  
  8. public plugin_precache()
  9. g_iLaser = precache_model("sprites/laserbeam.spr");
  10.  
  11. public plugin_end()
  12. {
  13. new pl[32], pnum; get_players(pl, pnum);
  14. for(new i; i < pnum; i++)
  15. remove_task(pl[i]);
  16. }
  17.  
  18. public plugin_init()
  19. {
  20. #define VERSION "1.0"
  21. register_plugin("Lite Admin ESP", VERSION, "Safety1st");
  22. register_cvar("lite_aesp", VERSION, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY);
  23.  
  24. register_event("DeathMsg", "eDeathMsg", "a", "1>0");
  25. register_event("ResetHUD", "eResetHud", "be");
  26. register_event("TextMsg", "eSpecMode", "b", "2&#Spec_M");
  27. }
  28.  
  29. public client_putinserver(id)
  30. {
  31. g_bAdmin[id] = (get_user_flags(id) & ADMIN_ALL) ? true : false;
  32. g_IsAlive[id] = false;
  33. }
  34.  
  35. public client_disconnect(id)
  36. {
  37. if(g_bAdmin[id])
  38. remove_task(id);
  39. }
  40.  
  41. public eDeathMsg()
  42. g_IsAlive[read_data(2)] = false;
  43.  
  44. public eResetHud(id)
  45. g_IsAlive[id] = true;
  46.  
  47. public eSpecMode(id)
  48. {
  49. if(!g_bAdmin[id]) return;
  50.  
  51. if(entity_get_int(id, EV_INT_iuser1) == 4)
  52. set_task(0.3, "EspTimer", id, .flags="b");
  53. else
  54. remove_task(id);
  55. }
  56.  
  57. public EspTimer(id)
  58. {
  59. switch(g_IsAlive[id])
  60. {
  61. case false:
  62. {
  63. static iTarget; iTarget = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
  64.  
  65. if(iTarget && is_user_alive(iTarget) && is_valid_ent(iTarget))
  66. SendQuadro(id, iTarget);
  67. }
  68. case true: remove_task(id);
  69.  
  70. }
  71. }
  72.  
  73. SendQuadro(id, iTarget)
  74. {
  75. static pl[32], pnum, my_team;
  76. static Float:my_origin[3], Float:target_origin[3], Float:v_middle[3], Float:v_hitpoint[3];
  77. static Float:distance, Float:distance_to_hitpoint, Float:distance_target_hitpoint, Float:scaled_bone_len;
  78. static Float:v_bone_start[3], Float:v_bone_end[3], Float:offset_vector[3], Float:eye_level[3];
  79.  
  80. entity_get_vector(iTarget, EV_VEC_origin, my_origin);
  81. my_team = get_user_team(iTarget);
  82. get_players(pl, pnum, "ah");
  83. for(new i; i < pnum; i++)
  84. {
  85. if(pl[i] == iTarget) continue;
  86. if(my_team == get_user_team(pl[i])) continue;
  87.  
  88. entity_get_vector(pl[i], EV_VEC_origin, target_origin);
  89. distance = vector_distance(my_origin, target_origin);
  90.  
  91. trace_line(-1, my_origin, target_origin, v_hitpoint);
  92.  
  93. subVec(target_origin, my_origin, v_middle);
  94. normalize(v_middle, offset_vector, (distance_to_hitpoint = vector_distance(my_origin, v_hitpoint)) - 10.0);
  95.  
  96. copyVec(my_origin, eye_level);
  97. eye_level[2] += 17.5;
  98. addVec(offset_vector, eye_level);
  99.  
  100. copyVec(offset_vector, v_bone_start);
  101. copyVec(offset_vector, v_bone_end);
  102. v_bone_end[2] -= (scaled_bone_len = distance_to_hitpoint / distance * 50.0);
  103.  
  104. if(distance_to_hitpoint == distance)
  105. continue;
  106.  
  107. distance_target_hitpoint = (distance - distance_to_hitpoint) / 12;
  108. MakeQuadrate(id, v_bone_start, v_bone_end, floatround(scaled_bone_len * 3.0), (distance_target_hitpoint < 170.0) ? (255 - floatround(distance_target_hitpoint)) : 85)
  109. }
  110. }
  111.  
  112. stock normalize(Float:Vec[3], Float:Ret[3], Float:multiplier)
  113. {
  114. static Float:len; len = vector_distance(Vec, Float:{ 0.0, 0.0, 0.0 });
  115. copyVec(Vec, Ret);
  116.  
  117. Ret[0] /= len;
  118. Ret[1] /= len;
  119. Ret[2] /= len;
  120. Ret[0] *= multiplier;
  121. Ret[1] *= multiplier;
  122. Ret[2] *= multiplier;
  123. }
  124.  
  125. stock copyVec(Float:Vec[3], Float:Ret[3])
  126. {
  127. Ret[0] = Vec[0];
  128. Ret[1] = Vec[1];
  129. Ret[2] = Vec[2];
  130. }
  131.  
  132. stock subVec(Float:Vec1[3], Float:Vec2[3], Float:Ret[3])
  133. {
  134. Ret[0] = Vec1[0] - Vec2[0];
  135. Ret[1] = Vec1[1] - Vec2[1];
  136. Ret[2] = Vec1[2] - Vec2[2];
  137. }
  138.  
  139. stock addVec(Float:Vec1[3], Float:Vec2[3])
  140. {
  141. Vec1[0] += Vec2[0];
  142. Vec1[1] += Vec2[1];
  143. Vec1[2] += Vec2[2];
  144. }
  145.  
  146. MakeQuadrate(id, Float:Vec1[3], Float:Vec2[3], width, brightness)
  147. {
  148. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, { 0, 0, 0 }, id);
  149. write_byte(0);
  150. write_coord(floatround(Vec1[0]));
  151. write_coord(floatround(Vec1[1]));
  152. write_coord(floatround(Vec1[2]));
  153. write_coord(floatround(Vec2[0]));
  154. write_coord(floatround(Vec2[1]));
  155. write_coord(floatround(Vec2[2]));
  156. write_short(g_iLaser);
  157. write_byte(3);
  158. write_byte(0);
  159. write_byte(3);
  160. write_byte(width);
  161. write_byte(0);
  162. write_byte(0);
  163. write_byte(255);
  164. write_byte(0);
  165. write_byte(brightness);
  166. write_byte(0);
  167. message_end();
  168. }
  169.  

_________________
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. Uj Munkaim :
  2. Kes Mod[45%]
  3. Deathrun Menu[33%]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin WH
HozzászólásElküldve: 2015.11.27. 10:05 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.10.04. 22:42
Hozzászólások: 164
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
nagyricsii35 írta:
sziasztok fórumozók. :)

olyan kérdéssel fordulok most hozzátok, hogy van ugye ez a plugin:

viewtopic.php?f=19&t=22508&hilit=admin+esp

31. sorban milyen jogot írjak, hogy ne csak admin lássa az embereket falon át (SPECBE) hanem minden játékos aki meghalt?


Véleményem szerint ez az eddigi legjobb

_________________
Konfigost keresek aki ha bozonyít megkapja a jogot hogy az összes pbt szervert konfigolja irányitja


Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole