hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.25. 06:55



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 302 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 301 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: pontok
HozzászólásElküldve: 2015.11.30. 23:23 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2015.03.25. 18:06
Hozzászólások: 179
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
valaki tudna segiteni abba hogy ha szintet lép egy player akor kapjon 3 pontot :)

pont :
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. ossz_pont


és ebbe kelene
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public halal()
  2. {
  3. new gy = read_data(1)
  4. new al = read_data(2)
  5. new num = random_num(1, 150)
  6.  
  7. new nev[32]
  8.  
  9. if(gy != al)
  10. {
  11. xp[gy]++
  12. oles[gy]++
  13. cs_set_user_money(gy, 0)
  14.  
  15. while(oles[gy] >= szamok[szint[gy]])
  16. {
  17. szint[gy]++
  18. get_user_name(gy, nev, 31)
  19. print_color(0, "!g[UnW]!t %s!y Rangot l�pett erre!t %s!y!", nev, rangok[szint[gy]+1])
  20. }
  21. if(xp[gy] >= 18)
  22. {
  23. szint2[gy]++
  24. xp[gy] = 0
  25. }
  26. if(xp[gy] >= 125)
  27. {
  28. szint2[gy]++
  29. xp[gy] = 0
  30. }
  31. if(xp[gy] >= 250)
  32. {
  33. szint2[gy]++
  34. xp[gy] = 0
  35. }
  36. if(xp[gy] >= 350)
  37. {
  38. szint2[gy]++
  39. xp[gy] = 0
  40. }
  41. if(xp[gy] >= 500)
  42. {
  43. szint2[gy]++
  44. xp[gy] = 0
  45. }
  46. if(xp[gy] >= 725)
  47. {
  48. szint2[gy]++
  49. xp[gy] = 0
  50. }
  51.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: pontok
HozzászólásElküldve: 2015.12.01. 10:30 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Javaslom nézelődj pár xp mod forráskódjában.
Ezt úgy szokás megoldani, hogy egy konstansban tárolod a szintek xp-jét.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new const LEVELS[7] = {
  2. 0,
  3. 100,
  4. 200,
  5. 400,
  6. 800,
  7. 1600,
  8. 3200
  9. }

Majd egy While ciklussal adod meg neki az új szintet, nagyobb dolgokat, stb.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. while(PlayerXP[attacker] >= LEVELS[PlayerLevel[attacker]])
  2. {
  3. client_print(attacker, print_chat, "[Animal Mod] Grat! Te egy %i szintu %s vagy!", PlayerLevel[attacker],CLASSES[PlayerClass[attacker]]) //Ha igen, akkor kiírunk neki egy gratuláló üzenetet.
  4.  
  5. PlayerLevel[attacker] += 1
  6. }


A forráskód részletek ebből a tutorialból vannak:
XP-mód tutoriál


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: pontok
HozzászólásElküldve: 2015.12.01. 10:38 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
De nem while-al...

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: pontok
HozzászólásElküldve: 2015.12.01. 17:39 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Én így tudom, de ha tudsz jobbat, ne légy lusta kedvesem, és írd le, mert ez engem is érdekel. :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: pontok
HozzászólásElküldve: 2015.12.01. 17:55 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Minek a while, ha egyenként adja a pontokat? :D
if lefut egyszer azt csókolom

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: pontok
HozzászólásElküldve: 2015.12.01. 18:05 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Ciklussal megoldani, akkor lenne értelme, ha van esélye egyszerre több szintet lépni. Például, ha van addolás a pluginodban esetleg lehet venni nagyobb mennyiségű tapasztalatot, akkor lehet érdemes egy külön szintlépés függvényt készíteni( itt használod a while -t ) és azt meghívni minden esemény után.
Viszont jelen helyzetben valóban értelmetlen. Amúgy meg van egy csomó lehetőség szintrendszert készíteni, kinek mi jön be :D javasolnám amit lyle is, nézz körül pár szintes pluginban.

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: pontok
HozzászólásElküldve: 2015.12.01. 18:07 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Az én nézőpontomból szépen megfogja, és újraírja... Minek annyi if, ha egy while-lal elintézheti. De legalább else if legyen. :D

Amúgy is. Ha xp több mint 18, lvl up, XP nulláz. Ez szép, de a következő if már nem fog lefutni, mert ez hamarabb érvényesül.

Persze ez csak az én szerény véleményem :oops:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole