hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.25. 17:45



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 196 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 195 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Vissza szálálás
HozzászólásElküldve: 2012.02.21. 19:55 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2011.06.12. 20:51
Hozzászólások: 1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Noss köszi. Elvileg ez jó. Legalább is lefutott majd holnap megnézem hogy működik-e.

Kód:
#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "CountDown"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "asd" 

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted;



stock const count_sounds[][] = {

"sound/c4/1.mp3",
"sound/c4/2.mp3",
"sound/c4/3.mp3",
"sound/c4/4.mp3",
"sound/c4/5.mp3",
"sound/c4/6.mp3",
"sound/c4/7.mp3",
"sound/c4/8.mp3",
"sound/c4/9.mp3",
"sound/c4/10.mp3"
}

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
PlaySound()
set_task(1.0, "PlaySound", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(
b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}

public bomb_explode()
{
if(
b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}

public PlaySound()
{
 
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(
g_c4timer >= 0)
{
switch(
g_c4timer)
{

case 10: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 9: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 8: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 7: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 6: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 5: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 4: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 3: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 2: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 1: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);   

}
--
g_c4timer;
}
}

public plugin_precache()
{
    precache_sound( "sound/c4/1.mp3" )
    precache_sound( "sound/c4/2.mp3" )
    precache_sound( "sound/c4/3.mp3" )
    precache_sound( "sound/c4/4.mp3" )
    precache_sound( "sound/c4/5.mp3" )
    precache_sound( "sound/c4/6.mp3" )
    precache_sound( "sound/c4/7.mp3" )
    precache_sound( "sound/c4/8.mp3" )
    precache_sound( "sound/c4/9.mp3" )
    precache_sound( "sound/c4/10.mp3" )
}

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Vissza szálálás
HozzászólásElküldve: 2012.02.23. 19:33 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.28. 16:04
Hozzászólások: 872
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 59 alkalommal
fuck604 írta:
Noss köszi. Elvileg ez jó. Legalább is lefutott majd holnap megnézem hogy működik-e.

Kód:
#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "CountDown"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "asd" 

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted;



stock const count_sounds[][] = {

"sound/c4/1.mp3",
"sound/c4/2.mp3",
"sound/c4/3.mp3",
"sound/c4/4.mp3",
"sound/c4/5.mp3",
"sound/c4/6.mp3",
"sound/c4/7.mp3",
"sound/c4/8.mp3",
"sound/c4/9.mp3",
"sound/c4/10.mp3"
}

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
PlaySound()
set_task(1.0, "PlaySound", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(
b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}

public bomb_explode()
{
if(
b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}

public PlaySound()
{
 
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(
g_c4timer >= 0)
{
switch(
g_c4timer)
{

case 10: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 9: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 8: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 7: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 6: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 5: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 4: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 3: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 2: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 1: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);   

}
--
g_c4timer;
}
}

public plugin_precache()
{
    precache_sound( "sound/c4/1.mp3" )
    precache_sound( "sound/c4/2.mp3" )
    precache_sound( "sound/c4/3.mp3" )
    precache_sound( "sound/c4/4.mp3" )
    precache_sound( "sound/c4/5.mp3" )
    precache_sound( "sound/c4/6.mp3" )
    precache_sound( "sound/c4/7.mp3" )
    precache_sound( "sound/c4/8.mp3" )
    precache_sound( "sound/c4/9.mp3" )
    precache_sound( "sound/c4/10.mp3" )



Kód:
switch(g_c4timer)
{

case 10: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 9: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 8: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 7: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 6: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 5: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 4: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 3: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 2: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 1: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);   

}


helyett elég volna ennyi, bár lényegtelen:
Kód:
  1.  

  2. client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);  

  3.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole