hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.05. 09:59



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 190 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 189 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 24 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Skin alapra cseréje
HozzászólásElküldve: 2012.02.11. 16:32 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2010.08.13. 21:48
Hozzászólások: 108
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new alap[33];

public plugin_precache() {
    precache_model("models/KT3guns/K3PT3L3N.mdl");
    precache_model("models/KT3guns/KT3knife2.mdl");
    precache_model("models/KT3guns/KT3KZ.mdl");
}

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /defw", "Alap");
    register_event("CurWeapon","fegyvervaltas","be","1=1");
}

public client_putinserver(id) {
    alap[id] = true;
}

public Alap(id) {
    if(alap[id]) {
        alap[id] = false;
    } else {
        alap[id] = true;
    }
}

public fegyvervaltas(id)
{
    new clip, ammo
    new weap = get_user_weapon(id,clip,ammo)
    if(!alap[id]) {
        if(weap == CSW_KNIFE)
        {
            entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/KT3guns/KT3knife2.mdl")
        }
        if(weap == CSW_USP)
        {
            entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/KT3guns/K3PT3L3N.mdl") 
        }
        if(weap == CSW_SCOUT)
        {
            entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/KT3guns/KT3KZ.mdl") 
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;



Ez sem megy valamiért:S

_________________
212 map pontosan:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin alapra cseréje
HozzászólásElküldve: 2012.02.11. 16:52 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
beírtad /defw és fegyvert váltottál? próbáld többször, ha nem akkor próbáld így:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
 
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
 
new alap[33];
 
public plugin_precache() {
    precache_model("models/KT3guns/K3PT3L3N.mdl");
    precache_model("models/KT3guns/KT3knife2.mdl");
    precache_model("models/KT3guns/KT3KZ.mdl");
}
 
public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGINVERSIONAUTHOR)
    register_clcmd("say /defw""Alap");
    register_event("CurWeapon","fegyvervaltas","be","1=1");
}
 
public client_putinserver(id) {
    alap[id] = true;
}
 
public Alap(id) {
    if(alap[id]) {
        alap[id] = false;
    } else {
        alap[id] = true;
    }
}
 
public fegyvervaltas(id)
{
    new clipammo
    
new weap get_user_weapon(id,clip,ammo)
    if(!alap[id]) {
        if(weap == CSW_KNIFE)
        {
            entity_set_string(idEV_SZ_viewmodel"models/KT3guns/KT3knife2.mdl")
        }
        if(weap == CSW_USP)
        {
            entity_set_string(idEV_SZ_viewmodel"models/KT3guns/K3PT3L3N.mdl" 
        
}
        if(weap == CSW_SCOUT)
        {
            entity_set_string(idEV_SZ_viewmodel"models/KT3guns/KT3KZ.mdl" 
        
}
    }

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin alapra cseréje
HozzászólásElküldve: 2012.02.11. 16:59 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2010.08.13. 21:48
Hozzászólások: 108
Igen váltottam fegyvert, mindjárt megnézem, hogy jó-e most

_________________
212 map pontosan:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin alapra cseréje
HozzászólásElküldve: 2012.02.11. 21:25 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2010.08.13. 21:48
Hozzászólások: 108
IrOn123 írta:
beírtad /defw és fegyvert váltottál? próbáld többször, ha nem akkor próbáld így:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
 
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
 
new alap
[33];
 
public plugin_precache
() {
    precache_model("models/KT3guns/K3PT3L3N.mdl");
    precache_model("models/KT3guns/KT3knife2.mdl");
    precache_model("models/KT3guns/KT3KZ.mdl");
}
 
public plugin_init
() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /defw", "Alap");
    register_event("CurWeapon","fegyvervaltas","be","1=1");
}
 
public client_putinserver
(id) {
    alap[id] = true;
}
 
public Alap
(id) {
    if(alap[id]) {
        alap[id] = false;
    } else {
        alap[id] = true;
    }
}
 
public fegyvervaltas
(id)
{
    new clip, ammo
    new weap 
= get_user_weapon(id,clip,ammo)
    if(!alap[id]) {
        if(weap == CSW_KNIFE)
        {
            entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/KT3guns/KT3knife2.mdl")
        }
        if(weap == CSW_USP)
        {
            entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/KT3guns/K3PT3L3N.mdl")  
        
}
        if(weap == CSW_SCOUT)
        {
            entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/KT3guns/KT3KZ.mdl")  
        
}
    }
}


Semmi megint csak.S

_________________
212 map pontosan:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin alapra cseréje
HozzászólásElküldve: 2012.02.11. 22:26 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.01.07. 21:10
Hozzászólások: 850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Lehet hogy hülyeséget írok, de
Kód:
new alap[33];

helyett
Kód:
new bool:alap;
?
mert később true/falseval használod.
Vagy ott is 1/0val használd.

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin alapra cseréje
HozzászólásElküldve: 2012.02.11. 23:06 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Jól mondja

HunGamer írta:
Lehet hogy hülyeséget írok, de
Kód:
new alap[33];

helyett
Kód:
new bool:alap;
?
mert később true/falseval használod.
Vagy ott is 1/0val használd.

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin alapra cseréje
HozzászólásElküldve: 2012.02.12. 07:26 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
new bool:alap[33];

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin alapra cseréje
HozzászólásElküldve: 2012.02.12. 11:50 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.01.07. 21:10
Hozzászólások: 850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Próbáld így:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new bool:alap[33];

public plugin_precache() {
    precache_model("models/KT3guns/K3PT3L3N.mdl");
    precache_model("models/KT3guns/KT3knife2.mdl");
    precache_model("models/KT3guns/KT3KZ.mdl");
}

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /defw", "Alap");
    register_event("CurWeapon","fegyvervaltas","be","1=1");
}

public client_putinserver(id) {
    alap[id] = true;
}

public Alap(id) {
    if(alap[id]) {
        alap[id] = false;
    } else {
        alap[id] = true;
    }
}

public fegyvervaltas(id)
{
    new clip, ammo
    new weap = get_user_weapon(id,clip,ammo)
    if(!alap[id]) {
        if(weap == CSW_KNIFE)
        {
            entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/KT3guns/KT3knife2.mdl")
        }
        if(weap == CSW_USP)
        {
            entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/KT3guns/K3PT3L3N.mdl") 
        }
        if(weap == CSW_SCOUT)
        {
            entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/KT3guns/KT3KZ.mdl") 
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin alapra cseréje
HozzászólásElküldve: 2012.02.12. 11:57 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Kód:
public Alap(id) {
    if(alap[id]) {
        alap[id] = false;
    } else {
        alap[id] = true;
    }
}


->

Kód:
  1. public Alap(id)

  2. {

  3.         alap[id] = ? true : false

  4. }


Ezt hiszem így kell, így egyszer true egyszer false értéket kap, de nem biztos hogy így kell már nem emlékszem:)

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin alapra cseréje
HozzászólásElküldve: 2012.02.12. 16:16 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Ne bonyolítsd kiki, főleg, hogy nem így van.
Amit írt az jó.
És igen, new bool:alap[32]

kiki írta:
Kód:
public Alap(id) {
    if(alap[id]) {
        alap[id] = false;
    } else {
        alap[id] = true;
    }
}


->

Kód:
  1. public Alap(id)

  2. {

  3.         alap[id] = ? true : false

  4. }


Ezt hiszem így kell, így egyszer true egyszer false értéket kap, de nem biztos hogy így kell már nem emlékszem:)

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 24 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole