hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.05. 08:03



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 195 felhasználó van jelen :: 3 regisztrált, 0 rejtett és 192 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 22 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Szerver - Info
HozzászólásElküldve: 2012.03.13. 16:19 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2012.03.06. 14:02
Hozzászólások: 29
na kiki megvan ? :mrgreen:

_________________
Szerverem

Kép

Like
http://www.facebook.com/bfe.deathrun


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver - Info
HozzászólásElküldve: 2012.03.13. 16:25 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Igen:

Kód:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>
 
#define PLUGIN_NAME   "DeathRun Informer"
#define PLUGIN_AUTHOR   "Sho0ter"
#define PLUGIN_VERSION   "1.0"

#define INFORMERTID 100503

new PcvarInformer
new g_MaxClients
new g_HudText

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
 
   register_dictionary("deathrun_info.txt")

   set_task(1.0, "Informer", INFORMERTID, "", 0, "b")

   PcvarInformer = register_cvar("deathrun_info", "1")
   g_MaxClients = get_global_int(GL_maxClients)
   g_HudText = CreateHudSyncObj()
}

public Informer()
{
   if(!get_pcvar_num(PcvarInformer))
   {
      remove_task(INFORMERTID)
      return PLUGIN_HANDLED
   }
   new id, acts, cts, all, CurrentTime[32], NextMap[32], Terrorist[32], names[33][32], Message[512], CurrentMap[32]
   for(id = 1; id <= g_MaxClients; id++)
   {
      if(!is_user_connected(id))
      {
         continue
      }
      else if(is_user_alive(id) && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
      {
         acts++
         cts++
         all ++
         get_user_name(id, names[acts], 31)
      }
      else if(!is_user_alive(id) && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
      {
         cts++
         all++
      }
      else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T && !is_user_bot(id))
      {
         get_user_name(id, Terrorist, 63)
         all++
      }
      else
      {
         all++
      }
   }
   for(id = 1; id <= g_MaxClients; id++)
   {
      new Len
      get_time("%H:%M:%S", CurrentTime, 31)
      Len += format(Message[Len], 511 - Len, "^n%L: %s", LANG_PLAYER, "CURRENTTIME", CurrentTime)
      if(get_cvar_float("mp_timelimit"))
      {
         new a = get_timeleft()
         Len += format(Message[Len], 511 - Len, "^n%L: %d:%02d", LANG_PLAYER, "TLEFT", (a / 60), (a % 60))
      }
      else
      {
         Len += format(Message[Len], 511 - Len, "^n%L: %L", LANG_PLAYER, "TLEFT", LANG_PLAYER, "LASTR")
      }
     get_cvar_string("amx_currentmap", CurrentMap, 31)
     Len += format(Message[Len], 511 - Len, "^n%L: %s", LANG_PLAYER, "CMAP", CurrentMap)
      get_cvar_string("amx_nextmap", NextMap, 31)
      Len += format(Message[Len], 511 - Len, "^n%L: %s", LANG_PLAYER, "NMAP", NextMap)
      Len += format(Message[Len], 511 - Len, "^n%L: %d/%d", LANG_PLAYER, "APLAYERS", all, g_MaxClients)
      if(acts > 3)
      {
         set_hudmessage(100, 100, 100, 0.01, 0.18, 0, 1.0, 1.0)
      }
      else if(acts == 3)
      {
         set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.18, 0, 1.0, 1.0)
         Len += format(Message[Len], 511 - Len, "^n^n1. %s^n2. %s^n3. %s", names[1], names[2], names[3])
      }
      else if(acts == 2)
      {
         set_hudmessage(255, 255, 0, 0.01, 0.18, 0, 1.0, 1.0)
         Len += format(Message[Len], 511 - Len, "^n^n1. %s^n2. %s", names[1], names[2])
      }
      else
      {
         set_hudmessage(255, 0, 0, 0.01, 0.18, 1, 1.0, 1.0, _, _, 1)
         Len += format(Message[Len], 511 - Len, "^n^n1. %s", names[1])
      }
      ShowSyncHudMsg(id, g_HudText, "%s", Message)   
   }
   return PLUGIN_CONTINUE
}

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver - Info
HozzászólásElküldve: 2012.03.13. 16:27 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Szerintem a lang is kellene neki :D :P


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver - Info
HozzászólásElküldve: 2012.03.13. 16:47 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Szerintem ezt megtudja magának is!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver - Info
HozzászólásElküldve: 2012.03.13. 17:26 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2012.03.06. 14:02
Hozzászólások: 29
Problem :?
Nem tudom mit irjak a txt-be :(

_________________
Szerverem

Kép

Like
http://www.facebook.com/bfe.deathrun


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver - Info
HozzászólásElküldve: 2012.03.13. 17:33 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Próbáld ezt:

Kód:
[hu]
CURRENTIME = Jelenlegi Ido:
TLEFT =  Hatralevo Ido:
CMAP = Jelenlegi Palya:
NMAP = Kovetkezo Palya:
APLAYERS = Jatekosok:


Txt neve:
Kód:
deathrun_info.txt


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver - Info
HozzászólásElküldve: 2012.03.13. 17:35 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2012.03.06. 14:02
Hozzászólások: 29
köszi :D

_________________
Szerverem

Kép

Like
http://www.facebook.com/bfe.deathrun


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver - Info
HozzászólásElküldve: 2012.03.13. 17:43 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2012.03.06. 14:02
Hozzászólások: 29
kiki annyit tudnál még rajta csinalni, hogy ne sorolja fel az online játékosokat csak irja, hogy pl. 10/12 mert megnéztem és felsorolja öket, meg a szinét állitsd be zöldre :D
Meg nem irja a jelenlegi mapot :S
Meg ha még nincs megszavazva a kövi map akkor ezt irja: Még nincs megszavazva
Na ennyi kellene, elöre is köszi :D

_________________
Szerverem

Kép

Like
http://www.facebook.com/bfe.deathrun


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver - Info
HozzászólásElküldve: 2012.03.13. 17:45 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Megint olyan kérdés hogy "mennyi 1+1", ezt inkább rád bízom!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver - Info
HozzászólásElküldve: 2012.03.13. 17:55 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2012.03.06. 14:02
Hozzászólások: 29
Igen, csak én ez nem értem :(

_________________
Szerverem

Kép

Like
http://www.facebook.com/bfe.deathrun


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 22 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 51 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole