hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 00:31



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 178 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 177 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Sarga Bullet damage
HozzászólásElküldve: 2013.12.05. 18:12 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2013.11.02. 16:01
Hozzászólások: 66
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Nekem ojan sebses mutato kene amelik ha sebzek valakit akkor sargaval mutassa menyit sebesztem :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sarga Bullet damage
HozzászólásElküldve: 2013.12.05. 21:10 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.10.27. 23:13
Hozzászólások: 412
Megköszönt másnak: 21 alkalommal
Megköszönték neki: 68 alkalommal
Ezt megcsináltam neked sárgára.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3.  
  4.  
  5. #include <amxmodx>
  6.  
  7. #include <amxmisc>
  8.  
  9. #include <fakemeta_util>
  10.  
  11.  
  12.  
  13. #define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
  14.  
  15. #define VERSION "1.0"
  16.  
  17. #define AUTHOR "Sn!ff3r"
  18.  
  19.  
  20.  
  21. new g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2
  22.  
  23.  
  24.  
  25. public plugin_init()
  26.  
  27. {
  28.  
  29. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  30.  
  31.  
  32.  
  33. register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
  34.  
  35. register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")
  36.  
  37.  
  38.  
  39. g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")
  40.  
  41. g_recieved = register_cvar("amx_bulletdamage_recieved","1")
  42.  
  43.  
  44.  
  45. g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()
  46.  
  47. g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
  48.  
  49. }
  50.  
  51.  
  52.  
  53. public on_new_round()
  54.  
  55. {
  56.  
  57. g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
  58.  
  59. if(get_pcvar_num(g_recieved)) g_showrecieved = true
  60.  
  61. }
  62.  
  63.  
  64.  
  65. public on_damage(id)
  66.  
  67. {
  68.  
  69. if(g_enabled)
  70.  
  71. {
  72.  
  73. static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
  74.  
  75. static damage; damage = read_data(2)
  76.  
  77. if(g_showrecieved)
  78.  
  79. {
  80.  
  81. set_hudmessage(244, 241, 70, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
  82.  
  83. ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)
  84.  
  85. }
  86.  
  87. if(is_user_connected(attacker))
  88.  
  89. {
  90.  
  91. switch(g_enabled)
  92.  
  93. {
  94.  
  95. case 1: {
  96.  
  97. set_hudmessage(244, 241, 70, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  98.  
  99. ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
  100.  
  101. }
  102.  
  103. case 2: {
  104.  
  105. if(fm_is_ent_visible(attacker,id))
  106.  
  107. {
  108.  
  109. set_hudmessage(244, 241, 70, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  110.  
  111. ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
  112.  
  113. }
  114.  
  115. }
  116.  
  117. }
  118.  
  119. }
  120.  
  121. }
  122.  
  123. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole