hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.07. 09:20



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 218 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 216 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenu Menu parancsra
HozzászólásElküldve: 2014.01.17. 17:16 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.24. 13:27
Hozzászólások: 447
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Sziasztok olyanra gondoltam hogy ha valaki beirja hogy /menuon akkor minden kör elején bejön egy fegyver menu... és ha /menuoff akkor meg nem jön be semmilyen fegyver menu és tudsz szabadon F1 el.. akár B vel vásárolni.. :) előre is köszönöm! ja és csak 4v4 től legyen WP és a bombát ne vegye el a T-től


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu Menu parancsra
HozzászólásElküldve: 2014.01.17. 17:23 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Ez jó? Az a menuoff parancs nincs benne
Benne van:
Nem nulláza a pénzt
4v4től van WP csapatonként 2 embernek
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <fun>
  6. #include <cstrike>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "Silent"
  12.  
  13. new gWPCT;
  14. new gWPTE;
  15. new players[32]
  16. new numct
  17. new numt
  18. public plugin_init() {
  19. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  20. register_clcmd("say /menuon", "fegyvermenu");
  21. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  22. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  23. }
  24.  
  25. public logevent_end()
  26. {
  27. gWPCT = 0;
  28. gWPTE = 0;
  29. }
  30.  
  31.  
  32. public fegyvermenu(id)
  33. {
  34.  
  35. get_players(players, numct, "e", "CT")
  36. get_players(players, numt, "e", "TERRORIST")
  37. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  38. {
  39. strip_user_weapons(id);
  40. new menu = menu_create("\rValassz Fegyver Csomag-ot! ", "handler");
  41. menu_additem(menu, "\rM4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  42. menu_additem(menu, "\rAK47 \yCsomag.", "2", 0);
  43. menu_additem(menu, "\rAWP \yCsomag.\y (Csapatonkent 3 ember-nek)", "3", 0);
  44. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  45. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag.", "5", 0);
  46. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  47. menu_additem(menu, "\rGalil \yCsomag.", "7", 0);
  48. menu_additem(menu, "\rSMG \yCsomag.", "8", 0);
  49. menu_additem(menu, "\rAutoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  50. menu_additem(menu, "\rShotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  51. menu_additem(menu, "\rScout \yCsomag.", "11", 0);
  52. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  53. menu_display(id, menu);
  54. }
  55. else
  56. {
  57. new menu = menu_create("\rValassz Fegyver Csomagot-ot!", "handler");
  58. menu_additem(menu, "\rM4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  59. menu_additem(menu, "\rAK47 \yCsomag.", "2", 0);
  60. menu_additem(menu, "\rAWP \yCsomag.\y (Csapatonkent 3 ember-nek)", "3", 0);
  61. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  62. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag.", "5", 0);
  63. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  64. menu_additem(menu, "\rGalil \yCsomag.", "7", 0);
  65. menu_additem(menu, "\rSMG \yCsomag.", "8", 0);
  66. menu_additem(menu, "\rAutoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  67. menu_additem(menu, "\rShotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  68. menu_additem(menu, "\rScout \yCsomag.", "11", 0);
  69. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  70. menu_display(id, menu);
  71. }
  72. }
  73.  
  74. public handler(id, menu, item)
  75. {
  76. if( item == MENU_EXIT )
  77. {
  78. menu_destroy(menu);
  79. return PLUGIN_HANDLED;
  80. }
  81. new data[6], szName[64];
  82. new access, callback;
  83. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  84. new key = str_to_num(data);
  85. switch(key)
  86. {
  87.  
  88. case 1:
  89. {
  90.  
  91. give_player_grenades(id);
  92. give_item(id, "weapon_knife");
  93. give_item(id, "weapon_deagle");
  94. give_item(id, "ammo_50ae");
  95. give_item(id, "ammo_50ae");
  96. give_item(id, "ammo_50ae");
  97. give_item(id, "weapon_m4a1");
  98. give_item(id, "ammo_556nato");
  99. give_item(id, "ammo_556nato");
  100. give_item(id, "ammo_556nato");
  101. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy M4A1 packot!");
  102. }
  103. case 2:
  104. {
  105.  
  106. give_player_grenades(id);
  107. give_item(id, "weapon_knife");
  108. give_item(id, "weapon_deagle");
  109. give_item(id, "ammo_50ae");
  110. give_item(id, "ammo_50ae");
  111. give_item(id, "ammo_50ae");
  112. give_item(id, "weapon_ak47");
  113. give_item(id, "ammo_762nato");
  114. give_item(id, "ammo_762nato");
  115. give_item(id, "ammo_762nato");
  116. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy AK47 packot!");
  117. }
  118. case 3:
  119. {
  120. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  121. if(numct >= 4 && numt >= 4)
  122. {
  123.  
  124. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  125. {
  126. if(gWPCT < 2)
  127. {
  128.  
  129. give_player_grenades(id);
  130. give_item(id, "weapon_knife");
  131. give_item(id, "weapon_awp");
  132. give_item(id, "weapon_deagle");
  133. give_item(id, "ammo_50ae");
  134. give_item(id, "ammo_50ae");
  135. give_item(id, "ammo_50ae");
  136. give_item(id, "ammo_338magnum");
  137. give_item(id, "ammo_338magnum");
  138. give_item(id, "ammo_338magnum");
  139. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  140. gWPCT++
  141. }
  142. else
  143. {
  144. client_print(id, print_center, "Csak 3 ember wpzhet csapatonkent!");
  145. fegyvermenu(id);
  146. }
  147. }
  148. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  149. {
  150. if(gWPTE < 2)
  151. {
  152.  
  153. give_player_grenades(id);
  154. give_item(id, "weapon_knife");
  155. give_item(id, "weapon_awp");
  156. give_item(id, "weapon_deagle");
  157. give_item(id, "ammo_50ae");
  158. give_item(id, "ammo_50ae");
  159. give_item(id, "ammo_50ae");
  160. give_item(id, "ammo_338magnum");
  161. give_item(id, "ammo_338magnum");
  162. give_item(id, "ammo_338magnum");
  163. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  164. gWPTE++
  165. }
  166. else
  167. {
  168. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  169. fegyvermenu(id);
  170. }
  171. }
  172. }
  173. else
  174. {
  175. client_print(id, print_center, "Nincs meg a 4v4 igy nem hasznalhatod az AWP-t!")
  176. fegyvermenu(id)
  177. }
  178.  
  179. }
  180. case 4:
  181. {
  182.  
  183. give_player_grenades(id);
  184. give_item(id, "weapon_knife");
  185. give_item(id, "weapon_deagle");
  186. give_item(id, "ammo_50ae");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae");
  189. give_item(id, "weapon_m249");
  190. give_item(id, "ammo_556natobox");
  191. give_item(id, "ammo_556natobox");
  192. give_item(id, "ammo_556natobox");
  193. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy MachineGun packot!");
  194. }
  195. case 5:
  196. {
  197.  
  198. give_player_grenades(id);
  199. give_item(id, "weapon_knife");
  200. give_item(id, "weapon_deagle");
  201. give_item(id, "ammo_50ae");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae")
  204. give_item(id, "weapon_aug");
  205. give_item(id, "ammo_556nato");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy AUG packot!");
  209. }
  210. case 6:
  211. {
  212.  
  213. give_player_grenades(id);
  214. give_item(id, "weapon_knife");
  215. give_item(id, "weapon_deagle");
  216. give_item(id, "ammo_50ae");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "ammo_50ae")
  219. give_item(id, "weapon_famas");
  220. give_item(id, "ammo_556nato");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy Famas packot!");
  224. }
  225. case 7:
  226. {
  227.  
  228. give_player_grenades(id);
  229. give_item(id, "weapon_knife");
  230. give_item(id, "weapon_deagle");
  231. give_item(id, "ammo_50ae");
  232. give_item(id, "ammo_50ae");
  233. give_item(id, "ammo_50ae")
  234. give_item(id, "weapon_galil");
  235. give_item(id, "ammo_556nato");
  236. give_item(id, "ammo_556nato");
  237. give_item(id, "ammo_556nato");
  238. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy Galil packot!");
  239. }
  240. case 8:
  241. {
  242.  
  243. give_player_grenades(id);
  244. give_item(id, "weapon_knife");
  245. give_item(id, "weapon_deagle");
  246. give_item(id, "ammo_50ae");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae")
  249. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  250. give_item(id, "ammo_9mm");
  251. give_item(id, "ammo_9mm");
  252. give_item(id, "ammo_9mm");
  253. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy Smg packot!");
  254. }
  255. case 9:
  256. {
  257.  
  258. give_player_grenades(id);
  259. give_item(id, "weapon_knife");
  260. give_item(id, "weapon_deagle");
  261. give_item(id, "ammo_50ae");
  262. give_item(id, "ammo_50ae");
  263. give_item(id, "ammo_50ae")
  264. give_item(id, "weapon_xm1014");
  265. give_item(id, "ammo_buckshot");
  266. give_item(id, "ammo_buckshot");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy AutoShotgun packot!");
  269. }
  270. case 10:
  271. {
  272.  
  273. give_player_grenades(id);
  274. give_item(id, "weapon_knife");
  275. give_item(id, "weapon_deagle");
  276. give_item(id, "ammo_50ae");
  277. give_item(id, "ammo_50ae");
  278. give_item(id, "ammo_50ae")
  279. give_item(id, "weapon_m3");
  280. give_item(id, "ammo_buckshot");
  281. give_item(id, "ammo_buckshot");
  282. give_item(id, "ammo_buckshot");
  283. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy Shotgun packot!");
  284. }
  285. case 11:
  286. {
  287.  
  288. give_player_grenades(id);
  289. give_item(id, "weapon_knife");
  290. give_item(id, "weapon_deagle");
  291. give_item(id, "ammo_50ae");
  292. give_item(id, "ammo_50ae");
  293. give_item(id, "ammo_50ae")
  294. give_item(id, "weapon_scout");
  295. give_item(id, "ammo_762nato");
  296. give_item(id, "ammo_762nato");
  297. give_item(id, "ammo_762nato");
  298. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy Scout packot!");
  299. }
  300. }
  301. return PLUGIN_HANDLED;
  302. }
  303.  
  304. stock give_player_grenades(index)
  305. {
  306. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  307. give_item(index, "weapon_flashbang");
  308. give_item(index, "weapon_flashbang");
  309. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  310. give_item(index, "item_thighpack");
  311. give_item(index, "item_assaultsuit");
  312. }

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu Menu parancsra
HozzászólásElküldve: 2014.01.18. 12:17 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.24. 13:27
Hozzászólások: 447
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
őőő és ha egyszer beirod a /menuon-t akkor úgye mindig ... minden kör elején behozza a menut azt nem lehetne valahogy meg oldani hogy ki is lehessen kapcsolni?':)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu Menu parancsra
HozzászólásElküldve: 2014.01.18. 14:00 
Offline
Felfüggesztve

Csatlakozott: 2013.08.09. 22:37
Hozzászólások: 571
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 85 alkalommal
metalpatrik írta:
őőő és ha egyszer beirod a /menuon-t akkor úgye mindig ... minden kör elején behozza a menut azt nem lehetne valahogy meg oldani hogy ki is lehessen kapcsolni?':)

nem elég ha, plugin kikapcsolása/bekapcsolása menünél állítod?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu Menu parancsra
HozzászólásElküldve: 2014.01.18. 14:43 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
parancsolj
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14. new players[32]
  15. new numct
  16. new numt
  17. new bool:megjelenik[33]
  18. public plugin_init() {
  19. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  20. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  21. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  22. register_clcmd("say /menuon", "jelenik")
  23. register_clcmd("say /menuoff", "eltunik")
  24. }
  25. public jelenik(id)
  26. {
  27. megjelenik[id] = true
  28. }
  29. public eltunik(id)
  30. {
  31. megjelenik[id] = false
  32. }
  33. public logevent_end()
  34. {
  35. gWPCT = 0;
  36. gWPTE = 0;
  37. }
  38. public client_putinserver(id)
  39. {
  40. megjelenik[id] = true
  41. }
  42.  
  43. public fegyvermenu(id)
  44. {
  45. if(megjelenik[id] == true)
  46. {
  47. get_players(players, numct, "e", "CT")
  48. get_players(players, numt, "e", "TERRORIST")
  49. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  50. {
  51. strip_user_weapons(id);
  52. new menu = menu_create("\rValassz Fegyver Csomag-ot! ", "handler");
  53. menu_additem(menu, "\rM4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  54. menu_additem(menu, "\rAK47 \yCsomag.", "2", 0);
  55. menu_additem(menu, "\rAWP \yCsomag.\y (Csapatonkent 3 ember-nek)", "3", 0);
  56. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  57. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag.", "5", 0);
  58. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  59. menu_additem(menu, "\rGalil \yCsomag.", "7", 0);
  60. menu_additem(menu, "\rSMG \yCsomag.", "8", 0);
  61. menu_additem(menu, "\rAutoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  62. menu_additem(menu, "\rShotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  63. menu_additem(menu, "\rScout \yCsomag.", "11", 0);
  64. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  65. menu_display(id, menu);
  66. }
  67. else
  68. {
  69. new menu = menu_create("\rValassz Fegyver Csomagot-ot!", "handler");
  70. menu_additem(menu, "\rM4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  71. menu_additem(menu, "\rAK47 \yCsomag.", "2", 0);
  72. menu_additem(menu, "\rAWP \yCsomag.\y (Csapatonkent 3 ember-nek)", "3", 0);
  73. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  74. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag.", "5", 0);
  75. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  76. menu_additem(menu, "\rGalil \yCsomag.", "7", 0);
  77. menu_additem(menu, "\rSMG \yCsomag.", "8", 0);
  78. menu_additem(menu, "\rAutoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  79. menu_additem(menu, "\rShotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  80. menu_additem(menu, "\rScout \yCsomag.", "11", 0);
  81. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  82. menu_display(id, menu);
  83. }
  84. }
  85. }
  86.  
  87. public handler(id, menu, item)
  88. {
  89. if( item == MENU_EXIT )
  90. {
  91. menu_destroy(menu);
  92. return PLUGIN_HANDLED;
  93. }
  94. new data[6], szName[64];
  95. new access, callback;
  96. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  97. new key = str_to_num(data);
  98. switch(key)
  99. {
  100.  
  101. case 1:
  102. {
  103.  
  104. give_player_grenades(id);
  105. give_item(id, "weapon_knife");
  106. give_item(id, "weapon_deagle");
  107. give_item(id, "ammo_50ae");
  108. give_item(id, "ammo_50ae");
  109. give_item(id, "ammo_50ae");
  110. give_item(id, "weapon_m4a1");
  111. give_item(id, "ammo_556nato");
  112. give_item(id, "ammo_556nato");
  113. give_item(id, "ammo_556nato");
  114. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy M4A1 packot!");
  115. }
  116. case 2:
  117. {
  118.  
  119. give_player_grenades(id);
  120. give_item(id, "weapon_knife");
  121. give_item(id, "weapon_deagle");
  122. give_item(id, "ammo_50ae");
  123. give_item(id, "ammo_50ae");
  124. give_item(id, "ammo_50ae");
  125. give_item(id, "weapon_ak47");
  126. give_item(id, "ammo_762nato");
  127. give_item(id, "ammo_762nato");
  128. give_item(id, "ammo_762nato");
  129. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy AK47 packot!");
  130. }
  131. case 3:
  132. {
  133. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  134. if(numct >= 4 && numt >= 4)
  135. {
  136.  
  137. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  138. {
  139. if(gWPCT < 2)
  140. {
  141.  
  142. give_player_grenades(id);
  143. give_item(id, "weapon_knife");
  144. give_item(id, "weapon_awp");
  145. give_item(id, "weapon_deagle");
  146. give_item(id, "ammo_50ae");
  147. give_item(id, "ammo_50ae");
  148. give_item(id, "ammo_50ae");
  149. give_item(id, "ammo_338magnum");
  150. give_item(id, "ammo_338magnum");
  151. give_item(id, "ammo_338magnum");
  152. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  153. gWPCT++
  154. }
  155. else
  156. {
  157. client_print(id, print_center, "Csak 3 ember wpzhet csapatonkent!");
  158. fegyvermenu(id);
  159. }
  160. }
  161. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  162. {
  163. if(gWPTE < 2)
  164. {
  165.  
  166. give_player_grenades(id);
  167. give_item(id, "weapon_knife");
  168. give_item(id, "weapon_awp");
  169. give_item(id, "weapon_deagle");
  170. give_item(id, "ammo_50ae");
  171. give_item(id, "ammo_50ae");
  172. give_item(id, "ammo_50ae");
  173. give_item(id, "ammo_338magnum");
  174. give_item(id, "ammo_338magnum");
  175. give_item(id, "ammo_338magnum");
  176. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  177. gWPTE++
  178. }
  179. else
  180. {
  181. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  182. fegyvermenu(id);
  183. }
  184. }
  185. }
  186. else
  187. {
  188. client_print(id, print_center, "Nincs meg a 4v4 igy nem hasznalhatod az AWP-t!")
  189. fegyvermenu(id)
  190. }
  191.  
  192. }
  193. case 4:
  194. {
  195.  
  196. give_player_grenades(id);
  197. give_item(id, "weapon_knife");
  198. give_item(id, "weapon_deagle");
  199. give_item(id, "ammo_50ae");
  200. give_item(id, "ammo_50ae");
  201. give_item(id, "ammo_50ae");
  202. give_item(id, "weapon_m249");
  203. give_item(id, "ammo_556natobox");
  204. give_item(id, "ammo_556natobox");
  205. give_item(id, "ammo_556natobox");
  206. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy MachineGun packot!");
  207. }
  208. case 5:
  209. {
  210.  
  211. give_player_grenades(id);
  212. give_item(id, "weapon_knife");
  213. give_item(id, "weapon_deagle");
  214. give_item(id, "ammo_50ae");
  215. give_item(id, "ammo_50ae");
  216. give_item(id, "ammo_50ae")
  217. give_item(id, "weapon_aug");
  218. give_item(id, "ammo_556nato");
  219. give_item(id, "ammo_556nato");
  220. give_item(id, "ammo_556nato");
  221. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy AUG packot!");
  222. }
  223. case 6:
  224. {
  225.  
  226. give_player_grenades(id);
  227. give_item(id, "weapon_knife");
  228. give_item(id, "weapon_deagle");
  229. give_item(id, "ammo_50ae");
  230. give_item(id, "ammo_50ae");
  231. give_item(id, "ammo_50ae")
  232. give_item(id, "weapon_famas");
  233. give_item(id, "ammo_556nato");
  234. give_item(id, "ammo_556nato");
  235. give_item(id, "ammo_556nato");
  236. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy Famas packot!");
  237. }
  238. case 7:
  239. {
  240.  
  241. give_player_grenades(id);
  242. give_item(id, "weapon_knife");
  243. give_item(id, "weapon_deagle");
  244. give_item(id, "ammo_50ae");
  245. give_item(id, "ammo_50ae");
  246. give_item(id, "ammo_50ae")
  247. give_item(id, "weapon_galil");
  248. give_item(id, "ammo_556nato");
  249. give_item(id, "ammo_556nato");
  250. give_item(id, "ammo_556nato");
  251. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy Galil packot!");
  252. }
  253. case 8:
  254. {
  255.  
  256. give_player_grenades(id);
  257. give_item(id, "weapon_knife");
  258. give_item(id, "weapon_deagle");
  259. give_item(id, "ammo_50ae");
  260. give_item(id, "ammo_50ae");
  261. give_item(id, "ammo_50ae")
  262. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  263. give_item(id, "ammo_9mm");
  264. give_item(id, "ammo_9mm");
  265. give_item(id, "ammo_9mm");
  266. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy Smg packot!");
  267. }
  268. case 9:
  269. {
  270.  
  271. give_player_grenades(id);
  272. give_item(id, "weapon_knife");
  273. give_item(id, "weapon_deagle");
  274. give_item(id, "ammo_50ae");
  275. give_item(id, "ammo_50ae");
  276. give_item(id, "ammo_50ae")
  277. give_item(id, "weapon_xm1014");
  278. give_item(id, "ammo_buckshot");
  279. give_item(id, "ammo_buckshot");
  280. give_item(id, "ammo_buckshot");
  281. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy AutoShotgun packot!");
  282. }
  283. case 10:
  284. {
  285.  
  286. give_player_grenades(id);
  287. give_item(id, "weapon_knife");
  288. give_item(id, "weapon_deagle");
  289. give_item(id, "ammo_50ae");
  290. give_item(id, "ammo_50ae");
  291. give_item(id, "ammo_50ae")
  292. give_item(id, "weapon_m3");
  293. give_item(id, "ammo_buckshot");
  294. give_item(id, "ammo_buckshot");
  295. give_item(id, "ammo_buckshot");
  296. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy Shotgun packot!");
  297. }
  298. case 11:
  299. {
  300.  
  301. give_player_grenades(id);
  302. give_item(id, "weapon_knife");
  303. give_item(id, "weapon_deagle");
  304. give_item(id, "ammo_50ae");
  305. give_item(id, "ammo_50ae");
  306. give_item(id, "ammo_50ae")
  307. give_item(id, "weapon_scout");
  308. give_item(id, "ammo_762nato");
  309. give_item(id, "ammo_762nato");
  310. give_item(id, "ammo_762nato");
  311. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy Scout packot!");
  312. }
  313. }
  314.  
  315. return PLUGIN_HANDLED;
  316. }
  317.  
  318. stock give_player_grenades(index)
  319. {
  320. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  321. give_item(index, "weapon_flashbang");
  322. give_item(index, "weapon_flashbang");
  323. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  324. give_item(index, "item_thighpack");
  325. give_item(index, "item_assaultsuit");
  326. }
  327.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 45 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole