hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.07. 08:20



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 212 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 212 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Global Unison MODT
HozzászólásElküldve: 2016.03.05. 12:44 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2016.03.02. 16:16
Hozzászólások: 20
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Sziasztok Vallaki belle tudna írni awp5-skin ak47-5skin m4a1-5skin kés-5skin deagle-5skin mp5-5skin Előre is köszöm


Csatolmányok:
asd.sma [174.13 KiB]
Letöltve 52 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Global Unison MODT
HozzászólásElküldve: 2016.03.05. 14:22 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
Kód:
new valami[33], valami2[33], valami3[33]..........


Kód:
public plugin_precache(){
   precache_model("models/mappa/valami.mdl")
        precache_model("models/mappa/valami2.mdl")
        --- |   | ---


Kód:
public ecw(id){
          new fgy = get_user_weapon(id)
         
          if(fgy == CSW_AWP && valami[id] == 1){
      set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/mappa/valami.mdl")
    }
}


Ez alapján csináld, de am csak másolgatnod kell a pluginból, az elérési utat, meg az id-ket átirni, ennyi.

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Global Unison MODT
HozzászólásElküldve: 2016.03.05. 14:48 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.18. 19:24
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
  1. new Skin[3][33], bool:Switch[33]
  2.  
  3. public cuweapon(id)
  4. {
  5. new gun = get_user_weapon(id)
  6.  
  7. if(Skin[0][id] == 1 && gun == CSW_AK47 && Switch[id] == true)
  8. {
  9. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asd/asd.mdl")
  10. }
  11. }


Is igy tovabb

_________________
Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Global Unison MODT
HozzászólásElküldve: 2016.03.05. 19:07 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Kód:
függvény fegyvercsere
      ha fegyvercsere engedélyezve
            switch fegyver
            case xyz:
                  ha skin == xyz
                        skin csere

Egy ilyesmi felépítés átláthatóbb, és hatékonyabb lenne.

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 32 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole