hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.03. 10:49



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 109 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 108 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Admin_chat
HozzászólásElküldve: 2016.03.06. 13:21 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2016.03.06. 08:36
Hozzászólások: 22
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Sziasztok hogy tudom aszt meg csinálni hogy mikor admin vagyok és ha terroristában vagyok akkor pirosal irjon ha meg tc-ben akkor meg kékel előre is köszönöm.:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin_chat
HozzászólásElküldve: 2016.03.06. 14:12 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2015.11.29. 17:07
Hozzászólások: 375
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 53 alkalommal
Szia ez a plugin megfelel?

  1. #include <amxmodx>
  2.     #include <amxmisc>
  3.      
  4.     #define PLUGIN "Admin Chat Colors"
  5.     #define VERSION "2.0"
  6.     #define AUTHOR "I3u[R]n"
  7.      
  8.     #define ACCESS_LEVEL ADMIN_KICK
  9.     #define ADMIN_LISTEN ADMIN_KICK
  10.      
  11.     new message[192]
  12.     new sayText
  13.     new teamInfo
  14.     new maxPlayers
  15.      
  16.     new strName[191]
  17.     new strText[191]
  18.     new alive[11]
  19.      
  20.     public plugin_init()
  21.     {
  22.     register_plugin (PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23.      
  24.     sayText = get_user_msgid ("SayText")
  25.     teamInfo = get_user_msgid ("TeamInfo")
  26.     maxPlayers = get_maxplayers()
  27.      
  28.     register_message (sayText, "avoid_duplicated")
  29.      
  30.     register_clcmd ("say", "hook_say")
  31.     register_clcmd ("say_team", "hook_teamsay")
  32.     }
  33.      
  34.     public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver)
  35.     {
  36.     return PLUGIN_HANDLED
  37.     }
  38.      
  39.     public hook_say(id)
  40.     {
  41.     read_args (message, 191)
  42.     remove_quotes (message)
  43.      
  44.     if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  45.  
  46.     return PLUGIN_CONTINUE
  47.      
  48.      
  49.     new name[32]
  50.     get_user_name (id, name, 31)
  51.      
  52.     new bool:admin = false
  53.      
  54.     if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  55.     admin = true
  56.      
  57.      
  58.     new bool:steam = false
  59.      
  60.     if (is_user_steam(id))
  61.     steam = true
  62.      
  63.     new isAlive
  64.      
  65.     if (is_user_alive (id))
  66.     {
  67.     isAlive = 1
  68.     alive = "^x01*Él* "
  69.     }
  70.     else
  71.     {
  72.     isAlive = 0
  73.     alive = "^x01*Halott* "
  74.     }
  75.      
  76.     static color[10]
  77.    
  78.     if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_C)
  79.     {
  80.     get_user_team (id, color, 9)
  81.      
  82.     format (strName, 191, "%s^x04[Konfigos]^x01 »^x04 ^x04%s", alive, name)
  83.      
  84.     format (strText, 191, "^x03%s", message)
  85.     }  
  86.      
  87.     else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_B)
  88.     {
  89.     get_user_team (id, color, 9)
  90.      
  91.     format (strName, 191, "%s^x04[Tulaj]^x01 »^x04 ^x04%s", alive, name)
  92.      
  93.     format (strText, 191, "^x03%s", message)
  94.     }      
  95.    
  96.     else if(admin)
  97.     {
  98.     get_user_team (id, color, 9)
  99.      
  100.     format (strName, 191, "%s^x04[Admin]^x01 »^x04 ^x04%s", alive, name)
  101.      
  102.     format (strText, 191, "^x03%s", message)
  103.     }
  104.      
  105.      
  106.     else if(!steam)
  107.     {
  108.     get_user_team (id, color, 9)
  109.      
  110.     format (strName, 191, "%s^x04[JátĂ©kos] » ^x03%s", alive, name)
  111.      
  112.     format (strText, 191, "%s", message)
  113.     }
  114.     else if (steam)
  115.     {
  116.     get_user_team (id, color, 9)
  117.      
  118.     format (strName, 191, "%s^x04[Steames] » ^x03%s", alive, name)
  119.      
  120.     format (strText, 191, "%s", message)
  121.     }
  122.      
  123.     format (message, 191, "%s »^x01 %s", strName, strText)
  124.      
  125.     sendMessage (color, isAlive)   
  126.      
  127.     return PLUGIN_CONTINUE
  128.     }
  129.      
  130.      
  131.     public hook_teamsay(id)
  132.     {
  133.     new playerTeam = get_user_team(id)
  134.     new playerTeamName[19]
  135.      
  136.     switch (playerTeam)
  137.     {
  138.     case 1:
  139.     copy (playerTeamName, 11, "Terrorista")
  140.      
  141.     case 2:
  142.     copy (playerTeamName, 18, "Anti-Terrorista")
  143.      
  144.     default:
  145.     copy (playerTeamName, 9, "NĂ©zĹ‘")
  146.     }
  147.      
  148.     read_args (message, 191)
  149.     remove_quotes (message)
  150.      
  151.     if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  152.  
  153.     return PLUGIN_CONTINUE
  154.      
  155.      
  156.     new name[32]
  157.     get_user_name (id, name, 31)
  158.      
  159.     new bool:admin = false
  160.      
  161.     if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  162.     admin = true
  163.      
  164.      
  165.     new bool:steam = false
  166.      
  167.     if(is_user_steam(id))
  168.     steam = true
  169.      
  170.     new isAlive
  171.      
  172.     if (is_user_alive (id))
  173.     {
  174.     isAlive = 1
  175.     alive = "^x01*Él* "
  176.     }
  177.     else
  178.     {
  179.     isAlive = 0
  180.     alive = "^x01*Halott* "
  181.     }
  182.      
  183.     static color[10]
  184.      
  185.     if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_C)
  186.     {
  187.     get_user_team (id, color, 9)
  188.      
  189.     format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Konfigos]^x01 »^x04 ^x04%s", alive, playerTeamName, name)
  190.      
  191.     format (strText, 191, "^x03%s", message)
  192.     }  
  193.      
  194.     else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_B)
  195.     {
  196.     get_user_team (id, color, 9)
  197.      
  198.     format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Tulaj]^x01 »^x04 ^x04%s", alive, playerTeamName, name)
  199.      
  200.     format (strText, 191, "^x03%s", message)
  201.     }        
  202.      
  203.     else if (admin)
  204.     {
  205.     get_user_team (id, color, 9)
  206.      
  207.     format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Admin]^x01 »^x04 ^x04%s", alive, playerTeamName, name)
  208.      
  209.     format (strText, 191, "^x03%s", message)
  210.     }
  211.      
  212.     else if(!steam)
  213.     {
  214.     get_user_team (id, color, 9)
  215.      
  216.     format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[JátĂ©kos] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  217.      
  218.     format (strText, 191, "%s", message)
  219.     }
  220.     else if(steam)
  221.     {
  222.     get_user_team (id, color, 9)
  223.      
  224.     format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Steames] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  225.      
  226.     format (strText, 191, "%s", message)
  227.     }
  228.      
  229.     format (message, 191, "%s » ^x01%s", strName, strText)
  230.      
  231.     sendTeamMessage (color, isAlive, playerTeam)   
  232.      
  233.     return PLUGIN_CONTINUE 
  234.     }
  235.      
  236.     public sendMessage (color[], alive)
  237.     {
  238.     new teamName[10]
  239.      
  240.     for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  241.     {
  242.     if (!is_user_connected(player))
  243.     continue
  244.      
  245.     if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  246.     {
  247.     get_user_team (player, teamName, 9)
  248.      
  249.     changeTeamInfo (player, color) 
  250.      
  251.     writeMessage (player, message)
  252.      
  253.     changeTeamInfo (player, teamName)  
  254.     }
  255.     }
  256.     }
  257.      
  258.      
  259.     public sendTeamMessage (color[], alive, playerTeam)
  260.     {
  261.     new teamName[10]
  262.      
  263.     for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  264.     {
  265.     if (!is_user_connected(player))
  266.     continue
  267.      
  268.     if (get_user_team(player) == playerTeam || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  269.     {
  270.     if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  271.     {
  272.     get_user_team (player, teamName, 9)
  273.      
  274.     changeTeamInfo (player, color) 
  275.     writeMessage (player, message)
  276.      
  277.     changeTeamInfo (player, teamName)
  278.     }
  279.     }
  280.     }
  281.     }
  282.      
  283.      
  284.     public changeTeamInfo (player, team[])
  285.     {
  286.     message_begin (MSG_ONE, teamInfo, _, player)   
  287.     write_byte (player)
  288.     write_string (team)
  289.     message_end()  
  290.     }
  291.      
  292.      
  293.     public writeMessage (player, message[])
  294.     {
  295.     message_begin (MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player)
  296.     write_byte (player)
  297.     write_string (message)
  298.     message_end ()
  299.     }
  300.      
  301.     stock bool:is_user_steam(id)
  302.     {
  303.     static dp_pointer;
  304.      
  305.     if (dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider")))
  306.     {
  307.     server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
  308.     server_exec();
  309.     return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false;
  310.     }
  311.      
  312.     return false;
  313.     }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin_chat
HozzászólásElküldve: 2016.03.07. 19:31 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.02. 13:52
Hozzászólások: 9
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Szia! Allchat : Allchat
Beállítás :
ac_namecolor <0|1|2> //Az üzenetet küldő személy nevének színe
ac_msgcolor <1|2|0> //üzenet színe
0 - csapat szín
1 - Zöld
2 - Fehér

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole