hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Playerskin meg változtatása
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=26535
Oldal: 1 / 1

Szerző:  adriansr14 [ 2016.10.28. 14:24 ]
Hozzászólás témája:  Playerskin meg változtatása

Sziasztok!
Hogyan oldjam meg azt hogy a "player skint" megváltoztassam? nem /skin nem ilyen kell.
PL automatikusan más skin van.
Hogyan oldjam meg? Valaki küldene egy plugint?

Szerző:  Krisznitro [ 2016.10.28. 15:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: Playerskin meg változtatása

adriansr14 írta:
Sziasztok!
Hogyan oldjam meg azt hogy a "player skint" megváltoztassam? nem /skin nem ilyen kell.
PL automatikusan más skin van.
Hogyan oldjam meg? Valaki küldene egy plugint?


  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <fun>
  6. #include <cstrike>
  7.  
  8. #define PLUGIN "New Plug-In"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR ""
  11.  
  12.  
  13. public plugin_init() {
  14.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  15.     register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
  16.     return PLUGIN_CONTINUE
  17. }
  18. public plugin_precache()
  19. {
  20.     precache_model("models/player/jatekos_te/jatekos_te.mdl")
  21.     precache_model("models/player/jatekos_ct/jatekos_ct.mdl")
  22.     return PLUGIN_CONTINUE
  23. }
  24. public resetModel(id, level, cid) {
  25.        
  26.     new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  27.     if (userTeam == CS_TEAM_T) {
  28.         cs_set_user_model(id, "jatekos_te")
  29.     }
  30.     else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
  31.         cs_set_user_model(id, "jatekos_ct")
  32.     }
  33.     else {
  34.         cs_reset_user_model(id)
  35.     }
  36.     return PLUGIN_CONTINUE
  37. }
  38.  
  39. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  40. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  41. */

Szerző:  adriansr14 [ 2016.10.28. 15:17 ]
Hozzászólás témája:  Re: Playerskin meg változtatása

KÖSZI!!

Szerző:  mforce [ 2016.10.28. 16:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: Playerskin meg változtatása

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5.  
  6. new const PLUGIN[] = "Admin Models";
  7. new const VERSION[] = "1.1";
  8. new const AUTHOR[] = "mforce";
  9.  
  10.  
  11. //#define ACCESS_FLAG   ADMIN_KICK      // Type // before the # if you want it for all players.
  12.  
  13. new const T_MODEL[] = "te_admin";
  14. new const CT_MODEL[] = "ct_admin";
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  18.  
  19.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwPlayerSpawn", 1);
  20. }
  21.  
  22. public plugin_precache() {
  23.     new model[128];
  24.     formatex(model, charsmax(model), "models/player/%s/%s.mdl", T_MODEL, T_MODEL);
  25.     precache_model(model);
  26.     formatex(model, charsmax(model), "models/player/%s/%s.mdl", CT_MODEL, CT_MODEL);
  27.     precache_model(model);
  28. }
  29.  
  30. public fwPlayerSpawn(id) {
  31.     #if defined ACCESS_FLAG
  32.     if(~get_user_flags(id) & ACCESS_FLAG) return;
  33.     #endif
  34.    
  35.     if(!is_user_alive(id)) {
  36.         cs_reset_user_model(id);
  37.         return;
  38.     }
  39.    
  40.     switch(cs_get_user_team(id)) {
  41.             case CS_TEAM_T: cs_set_user_model(id, T_MODEL);
  42.             case CS_TEAM_CT: cs_set_user_model(id, CT_MODEL);
  43.     }
  44. }


 ! Moderátori megjegyzés (mforce):
áthelyezve

Szerző:  adriansr14 [ 2016.10.28. 19:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: Playerskin meg változtatása

Szia mfroce,
Kicsit most eltévedtem..
Ez így müködne vagy nem?

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5.  
  6. new const PLUGIN[] = "Admin Models";
  7. new const VERSION[] = "1.1";
  8. new const AUTHOR[] = "mforce";
  9.  
  10.  
  11. //#define ACCESS_FLAG   ADMIN_KICK      // Type // before the # if you want it for all players.
  12.  
  13. new const T_MODEL[] = "t_skin";
  14. new const CT_MODEL[] = "ct_admin"; //ez egyenlore nem kellene.
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  18.  
  19.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwPlayerSpawn", 1);
  20. }
  21.  
  22. public plugin_precache() {
  23.     new model[128];
  24.     formatex(model, charsmax(model), "models/player/%s/%s.mdl", T_MODEL, T_MODEL);
  25.     precache_model(model);
  26.     formatex(model, charsmax(model), "models/player/%s/%s.mdl", CT_MODEL, CT_MODEL);
  27.     precache_model(model);
  28. }
  29.  
  30. public fwPlayerSpawn(id) {
  31.     #if defined ACCESS_FLAG
  32.     if(~get_user_flags(id) & ACCESS_FLAG) return;
  33.     #endif
  34.    
  35.     if(!is_user_alive(id)) {
  36.         cs_reset_user_model(id);
  37.         return;
  38.     }
  39.    
  40.     switch(cs_get_user_team(id)) {
  41.             case CS_TEAM_T: cs_set_user_model(id, new_bfs_skin);
  42.             case CS_TEAM_CT: cs_set_user_model(id, CT_MODEL); //ez nem kellene
  43.     }
  44. }

Szerző:  Krisznitro [ 2016.10.28. 19:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: Playerskin meg változtatása

Sry, hogy nem mforce vagyok, de
  1. public fwPlayerSpawn(id) {
  2.     #if defined ACCESS_FLAG
  3.     if(~get_user_flags(id) & ACCESS_FLAG) return;
  4.     #endif
  5.    
  6.     if(!is_user_alive(id)) {
  7.         cs_reset_user_model(id);
  8.         return;
  9.     }
  10.    
  11.     switch(cs_get_user_team(id)) {
  12.             case CS_TEAM_T: cs_set_user_model(id, T_MODEL); // elobb itt valami hulyeseget irtal be.
  13.             case CS_TEAM_CT: cs_set_user_model(id, CT_MODEL); //ez nem kellene
  14.     }
  15. }


  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5.  
  6. new const PLUGIN[] = "Admin Models";
  7. new const VERSION[] = "1.1";
  8. new const AUTHOR[] = "mforce";
  9.  
  10.  
  11. //#define ACCESS_FLAG   ADMIN_KICK      // Ha akarod, hogy admin skinek legyenek akkor vedd ki a //-jelet a #define elől.
  12.  
  13. new const T_MODEL[] = "te_admin"; // elég ezt szerkesztened
  14. new const CT_MODEL[] = "ct_admin"; // és ezt
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  18.  
  19.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwPlayerSpawn", 1);
  20. }
  21.  
  22. public plugin_precache() {
  23.     new model[128];
  24.     formatex(model, charsmax(model), "models/player/%s/%s.mdl", T_MODEL, T_MODEL);
  25.     precache_model(model);
  26.     formatex(model, charsmax(model), "models/player/%s/%s.mdl", CT_MODEL, CT_MODEL);
  27.     precache_model(model);
  28. }
  29.  
  30. public fwPlayerSpawn(id) {
  31.     #if defined ACCESS_FLAG
  32.     if(~get_user_flags(id) & ACCESS_FLAG) return;
  33.     #endif
  34.    
  35.     if(!is_user_alive(id)) {
  36.         cs_reset_user_model(id);
  37.         return;
  38.     }
  39.    
  40.     switch(cs_get_user_team(id)) {
  41.             case CS_TEAM_T: cs_set_user_model(id, T_MODEL);
  42.             case CS_TEAM_CT: cs_set_user_model(id, CT_MODEL);
  43.     }
  44. }

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/