hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.11. 15:05



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 523 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 523 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: WPN Menü
HozzászólásElküldve: 2012.02.04. 14:10 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.26. 20:33
Hozzászólások: 2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
hi
kéne egy menü ami erre a parancsra jön elő: say /morewpn
és lenne ott több fegyver
átírtam a goldenak-t pár más fegyverré
szóval így képzelem el a menüt

1. Ak47 Dragon
[spoiler]
Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>


#define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)

new AK_V_MODEL[64] = "models/v_ak47dragon.mdl"
new AK_P_MODEL[64] = "models/p_ak47dragon.mdl"

/* Pcvars */
new cvar_dmgmultiplier, cvar_goldbullets,  cvar_custommodel, cvar_uclip, cvar_cost

new bool:g_HasAk[33]

new g_hasZoom[ 33 ]
new bullets[ 33 ]

// Sprite
new m_spriteTexture

const Wep_ak47 = ((1<<CSW_AK47))

public plugin_init()
{
   
   /* CVARS */
   cvar_dmgmultiplier = register_cvar("goldenak_dmg_multiplier", "1.25")
   cvar_custommodel = register_cvar("goldenak_custom_model", "1")
   cvar_goldbullets = register_cvar("goldenak_gold_bullets", "0")
   cvar_uclip = register_cvar("goldenak_unlimited_clip", "0")
   cvar_cost = register_cvar("goldenak_cost", "2750")
   
   // Register The Buy Cmd
   register_clcmd("say /ak47dragon", "CmdBuyAk")
   register_clcmd("say_team /ak47dragon", "CmdBuyAk")
   register_concmd("amx_ak47dragon", "CmdGiveAk", ADMIN_BAN, "<name>")
   
   // Register The Plugin
   register_plugin("Golden Ak 47", "1.0", "AlejandroSk")
   // Death Msg
   register_event("DeathMsg", "Death", "a")
   // Weapon Pick Up
   register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19")
   // Current Weapon Event
   register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
   register_event("CurWeapon", "make_tracer", "be", "1=1", "3>0")
   // Ham TakeDamage
   RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
   register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart" )
   RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
   
}

public client_connect(id)
{
   g_HasAk[id] = false
}

public client_disconnect(id)
{
   g_HasAk[id] = false
}

public Death()
{
   g_HasAk[read_data(2)] = false
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
   g_HasAk[id] = false
}

public plugin_precache()
{
   precache_model(AK_V_MODEL)
   precache_model(AK_P_MODEL)
   m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr")
   precache_sound("weapons/svd_clipout.wav")
   precache_sound("weapons/zoom.wav")
}

public checkModel(id)
{
   if ( !g_HasAk[id] )
      return PLUGIN_HANDLED
   
   new szWeapID = read_data(2)
   
   if ( szWeapID == CSW_AK47 && g_HasAk[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) )
   {
      set_pev(id, pev_viewmodel2, AK_V_MODEL)
      set_pev(id, pev_weaponmodel2, AK_P_MODEL)
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}

public checkWeapon(id)
{
   new plrClip, plrAmmo, plrWeap[32]
   new plrWeapId
   
   plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo)
   
   if (plrWeapId == CSW_AK47 && g_HasAk[id])
   {
      checkModel(id)
   }
   else
   {
      return PLUGIN_CONTINUE
   }
   
   if (plrClip == 0 && get_pcvar_num(cvar_uclip))
   {
      // If the user is out of ammo..
      get_weaponname(plrWeapId, plrWeap, 31)
      // Get the name of their weapon
      give_item(id, plrWeap)
      engclient_cmd(id, plrWeap)
      engclient_cmd(id, plrWeap)
      engclient_cmd(id, plrWeap)
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}



public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
   if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47 && g_HasAk[attacker] )
   {
      SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
   }
}

public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed )
{
   if( !is_user_alive( id ) )
      return PLUGIN_HANDLED
   
   if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
   {
      new szClip, szAmmo
      new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
      
      if( szWeapID == CSW_AK47 && g_HasAk[id] == true && !g_hasZoom[id] == true)
      {
         g_hasZoom[id] = true
         cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 0 )
         emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
      }
      
      else if ( szWeapID == CSW_AK47 && g_HasAk[id] == true && g_hasZoom[id])
      {
         g_hasZoom[ id ] = false
         cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
         
      }
      
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}


public make_tracer(id)
{
   if (get_pcvar_num(cvar_goldbullets))
   {
      new clip,ammo
      new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
      new pteam[16]
      
      get_user_team(id, pteam, 15)
      
      if ((bullets[id] > clip) && (wpnid == CSW_AK47) && g_HasAk[id])
      {
         new vec1[3], vec2[3]
         get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point.
         get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only)
         
         
         //BEAMENTPOINTS
         message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
         write_byte (0)     //TE_BEAMENTPOINTS 0
         write_coord(vec1[0])
         write_coord(vec1[1])
         write_coord(vec1[2])
         write_coord(vec2[0])
         write_coord(vec2[1])
         write_coord(vec2[2])
         write_short( m_spriteTexture )
         write_byte(1) // framestart
         write_byte(5) // framerate
         write_byte(2) // life
         write_byte(10) // width
         write_byte(0) // noise
         write_byte( 255 )     // r, g, b
         write_byte( 215 )       // r, g, b
         write_byte( 0 )       // r, g, b
         write_byte(200) // brightness
         write_byte(150) // speed
         message_end()
      }
      
      bullets[id] = clip
   }
   
}

public CmdBuyAk(id)
{
   if ( !is_user_alive(id) )
   {
      client_print(id,print_chat, "[AMXX] Ahhoz hogy Sarkany AK-t vegyel, elned kell!")
      return PLUGIN_HANDLED
   }
   
   new money = cs_get_user_money(id)
   
   if (money >= get_pcvar_num(cvar_cost))
   {
      cs_set_user_money(id, money - get_pcvar_num(cvar_cost))
      give_item(id, "weapon_ak47")
      g_HasAk[id] = true
   }
   
   else
   {
      client_print(id, print_chat, "[AMXX] Nincs eleg penzed a sarkany ak-hoz. Ar $%d ", get_pcvar_num(cvar_cost))
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}

public CmdGiveAk(id,level,cid)
{
   if (!cmd_access(id,level,cid,2))
      return PLUGIN_HANDLED;
   new arg[32];
   read_argv(1,arg,31);
   
   new player = cmd_target(id,arg,7);
   if (!player)
      return PLUGIN_HANDLED;
   
   new name[32];
   get_user_name(player,name,31);
   
   give_item(player, "weapon_ak47")
   g_HasAk[player] = true
   
   return PLUGIN_HANDLED
}

stock drop_prim(id)
{
   new weapons[32], num
   get_user_weapons(id, weapons, num)
   for (new i = 0; i < num; i++) {
      if (Wep_ak47 & (1<<weapons[i]))
      {
         static wname[32]
         get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
         engclient_cmd(id, "drop", wname)
      }
   }
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1034\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
[/spoiler]

2. M4A1 Dragon
[spoiler]
Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>


#define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)

new AK_V_MODEL[64] = "models/v_m4a1dragon.mdl"
new AK_P_MODEL[64] = "models/p_m4a1dragon.mdl"

/* Pcvars */
new cvar_dmgmultiplier, cvar_goldbullets,  cvar_custommodel, cvar_uclip, cvar_cost

new bool:g_HasAk[33]

new g_hasZoom[ 33 ]
new bullets[ 33 ]

// Sprite
new m_spriteTexture

const Wep_m4a1 = ((1<<CSW_M4A1))

public plugin_init()
{
   
   /* CVARS */
   cvar_dmgmultiplier = register_cvar("goldenak_dmg_multiplier", "1.25")
   cvar_custommodel = register_cvar("goldenak_custom_model", "1")
   cvar_goldbullets = register_cvar("goldenak_gold_bullets", "0")
   cvar_uclip = register_cvar("goldenak_unlimited_clip", "0")
   cvar_cost = register_cvar("goldenak_cost", "3450")
   
   // Register The Buy Cmd
   register_clcmd("say /m4dragon", "CmdBuyAk")
   register_clcmd("say_team /m4dragon", "CmdBuyAk")
   register_concmd("amx_m4dragon", "CmdGiveAk", ADMIN_BAN, "<name>")
   
   // Register The Plugin
   register_plugin("Golden Ak 47", "1.0", "AlejandroSk")
   // Death Msg
   register_event("DeathMsg", "Death", "a")
   // Weapon Pick Up
   register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19")
   // Current Weapon Event
   register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
   register_event("CurWeapon", "make_tracer", "be", "1=1", "3>0")
   // Ham TakeDamage
   RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
   register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart" )
   RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
   
}

public client_connect(id)
{
   g_HasAk[id] = false
}

public client_disconnect(id)
{
   g_HasAk[id] = false
}

public Death()
{
   g_HasAk[read_data(2)] = false
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
   g_HasAk[id] = false
}

public plugin_precache()
{
   precache_model(AK_V_MODEL)
   precache_model(AK_P_MODEL)
   m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr")
   precache_sound("weapons/zoom.wav")
}

public checkModel(id)
{
   if ( !g_HasAk[id] )
      return PLUGIN_HANDLED
   
   new szWeapID = read_data(2)
   
   if ( szWeapID == CSW_M4A1 && g_HasAk[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) )
   {
      set_pev(id, pev_viewmodel2, AK_V_MODEL)
      set_pev(id, pev_weaponmodel2, AK_P_MODEL)
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}

public checkWeapon(id)
{
   new plrClip, plrAmmo, plrWeap[32]
   new plrWeapId
   
   plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo)
   
   if (plrWeapId == CSW_M4A1 && g_HasAk[id])
   {
      checkModel(id)
   }
   else
   {
      return PLUGIN_CONTINUE
   }
   
   if (plrClip == 0 && get_pcvar_num(cvar_uclip))
   {
      // If the user is out of ammo..
      get_weaponname(plrWeapId, plrWeap, 31)
      // Get the name of their weapon
      give_item(id, plrWeap)
      engclient_cmd(id, plrWeap)
      engclient_cmd(id, plrWeap)
      engclient_cmd(id, plrWeap)
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}



public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
   if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && g_HasAk[attacker] )
   {
      SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
   }
}

public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed )
{
   if( !is_user_alive( id ) )
      return PLUGIN_HANDLED
   
   if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
   {
      new szClip, szAmmo
      new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
      
      if( szWeapID == CSW_M4A1 && g_HasAk[id] == true && !g_hasZoom[id] == true)
      {
         g_hasZoom[id] = true
         cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 0 )
         emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
      }
      
      else if ( szWeapID == CSW_M4A1 && g_HasAk[id] == true && g_hasZoom[id])
      {
         g_hasZoom[ id ] = false
         cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
         
      }
      
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}


public make_tracer(id)
{
   if (get_pcvar_num(cvar_goldbullets))
   {
      new clip,ammo
      new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
      new pteam[16]
      
      get_user_team(id, pteam, 15)
      
      if ((bullets[id] > clip) && (wpnid == CSW_M4A1) && g_HasAk[id])
      {
         new vec1[3], vec2[3]
         get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point.
         get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only)
         
         
         //BEAMENTPOINTS
         message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
         write_byte (0)     //TE_BEAMENTPOINTS 0
         write_coord(vec1[0])
         write_coord(vec1[1])
         write_coord(vec1[2])
         write_coord(vec2[0])
         write_coord(vec2[1])
         write_coord(vec2[2])
         write_short( m_spriteTexture )
         write_byte(1) // framestart
         write_byte(5) // framerate
         write_byte(2) // life
         write_byte(10) // width
         write_byte(0) // noise
         write_byte( 255 )     // r, g, b
         write_byte( 215 )       // r, g, b
         write_byte( 0 )       // r, g, b
         write_byte(200) // brightness
         write_byte(150) // speed
         message_end()
      }
      
      bullets[id] = clip
   }
   
}

public CmdBuyAk(id)
{
   if ( !is_user_alive(id) )
   {
      client_print(id,print_chat, "[AMXX] Ahhoz hogy Sarkany m4-et vegyel, elned kell!")
      return PLUGIN_HANDLED
   }
   
   new money = cs_get_user_money(id)
   
   if (money >= get_pcvar_num(cvar_cost))
   {
      cs_set_user_money(id, money - get_pcvar_num(cvar_cost))
      give_item(id, "weapon_m4a1")
      g_HasAk[id] = true
   }
   
   else
   {
      client_print(id, print_chat, "[AMXX] Nincs eleg penzed Sakany M4-et venni. Ar $%d ", get_pcvar_num(cvar_cost))
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}

public CmdGiveAk(id,level,cid)
{
   if (!cmd_access(id,level,cid,2))
      return PLUGIN_HANDLED;
   new arg[32];
   read_argv(1,arg,31);
   
   new player = cmd_target(id,arg,7);
   if (!player)
      return PLUGIN_HANDLED;
   
   new name[32];
   get_user_name(player,name,31);
   
   give_item(player, "weapon_m4a1")
   g_HasAk[player] = true
   
   return PLUGIN_HANDLED
}

stock drop_prim(id)
{
   new weapons[32], num
   get_user_weapons(id, weapons, num)
   for (new i = 0; i < num; i++) {
      if (Wep_m4a1 & (1<<weapons[i]))
      {
         static wname[32]
         get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
         engclient_cmd(id, "drop", wname)
      }
   }
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1034\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
[/spoiler]

3. Ak47 Gold
[spoiler]
Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>


#define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)

new AK_V_MODEL[64] = "models/v_ak47gold.mdl"
new AK_P_MODEL[64] = "models/p_ak47gold.mdl"

/* Pcvars */
new cvar_dmgmultiplier, cvar_goldbullets,  cvar_custommodel, cvar_uclip, cvar_cost

new bool:g_HasAk[33]

new g_hasZoom[ 33 ]
new bullets[ 33 ]

// Sprite
new m_spriteTexture

const Wep_ak47 = ((1<<CSW_AK47))

public plugin_init()
{
   
   /* CVARS */
   cvar_dmgmultiplier = register_cvar("goldenak_dmg_multiplier", "1.75")
   cvar_custommodel = register_cvar("goldenak_custom_model", "1")
   cvar_goldbullets = register_cvar("goldenak_gold_bullets", "0")
   cvar_uclip = register_cvar("goldenak_unlimited_clip", "0")
   cvar_cost = register_cvar("goldenak_cost", "3500")
   
   // Register The Buy Cmd
   register_clcmd("say /goldenak", "CmdBuyAk")
   register_clcmd("say_team /goldenak", "CmdBuyAk")
   register_concmd("amx_goldenak", "CmdGiveAk", ADMIN_BAN, "<name>")
   
   // Register The Plugin
   register_plugin("Golden Ak 47", "1.0", "AlejandroSk")
   // Death Msg
   register_event("DeathMsg", "Death", "a")
   // Weapon Pick Up
   register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19")
   // Current Weapon Event
   register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
   register_event("CurWeapon", "make_tracer", "be", "1=1", "3>0")
   // Ham TakeDamage
   RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
   register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart" )
   RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
   
}

public client_connect(id)
{
   g_HasAk[id] = false
}

public client_disconnect(id)
{
   g_HasAk[id] = false
}

public Death()
{
   g_HasAk[read_data(2)] = false
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
   g_HasAk[id] = false
}

public plugin_precache()
{
   precache_model(AK_V_MODEL)
   precache_model(AK_P_MODEL)
   m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr")
   precache_sound("weapons/zoom.wav")
}

public checkModel(id)
{
   if ( !g_HasAk[id] )
      return PLUGIN_HANDLED
   
   new szWeapID = read_data(2)
   
   if ( szWeapID == CSW_AK47 && g_HasAk[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) )
   {
      set_pev(id, pev_viewmodel2, AK_V_MODEL)
      set_pev(id, pev_weaponmodel2, AK_P_MODEL)
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}

public checkWeapon(id)
{
   new plrClip, plrAmmo, plrWeap[32]
   new plrWeapId
   
   plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo)
   
   if (plrWeapId == CSW_AK47 && g_HasAk[id])
   {
      checkModel(id)
   }
   else
   {
      return PLUGIN_CONTINUE
   }
   
   if (plrClip == 0 && get_pcvar_num(cvar_uclip))
   {
      // If the user is out of ammo..
      get_weaponname(plrWeapId, plrWeap, 31)
      // Get the name of their weapon
      give_item(id, plrWeap)
      engclient_cmd(id, plrWeap)
      engclient_cmd(id, plrWeap)
      engclient_cmd(id, plrWeap)
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}



public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
   if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47 && g_HasAk[attacker] )
   {
      SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
   }
}

public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed )
{
   if( !is_user_alive( id ) )
      return PLUGIN_HANDLED
   
   if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
   {
      new szClip, szAmmo
      new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
      
      if( szWeapID == CSW_AK47 && g_HasAk[id] == true && !g_hasZoom[id] == true)
      {
         g_hasZoom[id] = true
         cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 0 )
         emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
      }
      
      else if ( szWeapID == CSW_AK47 && g_HasAk[id] == true && g_hasZoom[id])
      {
         g_hasZoom[ id ] = false
         cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
         
      }
      
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}


public make_tracer(id)
{
   if (get_pcvar_num(cvar_goldbullets))
   {
      new clip,ammo
      new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
      new pteam[16]
      
      get_user_team(id, pteam, 15)
      
      if ((bullets[id] > clip) && (wpnid == CSW_AK47) && g_HasAk[id])
      {
         new vec1[3], vec2[3]
         get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point.
         get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only)
         
         
         //BEAMENTPOINTS
         message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
         write_byte (0)     //TE_BEAMENTPOINTS 0
         write_coord(vec1[0])
         write_coord(vec1[1])
         write_coord(vec1[2])
         write_coord(vec2[0])
         write_coord(vec2[1])
         write_coord(vec2[2])
         write_short( m_spriteTexture )
         write_byte(1) // framestart
         write_byte(5) // framerate
         write_byte(2) // life
         write_byte(10) // width
         write_byte(0) // noise
         write_byte( 255 )     // r, g, b
         write_byte( 215 )       // r, g, b
         write_byte( 0 )       // r, g, b
         write_byte(200) // brightness
         write_byte(150) // speed
         message_end()
      }
      
      bullets[id] = clip
   }
   
}

public CmdBuyAk(id)
{
   if ( !is_user_alive(id) )
   {
      client_print(id,print_chat, "[AMXX] Az arany Ak vasarlasahoz elned kell!")
      return PLUGIN_HANDLED
   }
   
   new money = cs_get_user_money(id)
   
   if (money >= get_pcvar_num(cvar_cost))
   {
      cs_set_user_money(id, money - get_pcvar_num(cvar_cost))
      give_item(id, "weapon_ak47")
      g_HasAk[id] = true
   }
   
   else
   {
      client_print(id, print_chat, "[AMXX] Nincs eleg penzed arany ak-hoz. Ar $%d ", get_pcvar_num(cvar_cost))
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}

public CmdGiveAk(id,level,cid)
{
   if (!cmd_access(id,level,cid,2))
      return PLUGIN_HANDLED;
   new arg[32];
   read_argv(1,arg,31);
   
   new player = cmd_target(id,arg,7);
   if (!player)
      return PLUGIN_HANDLED;
   
   new name[32];
   get_user_name(player,name,31);
   
   give_item(player, "weapon_ak47")
   g_HasAk[player] = true
   
   return PLUGIN_HANDLED
}

stock drop_prim(id)
{
   new weapons[32], num
   get_user_weapons(id, weapons, num)
   for (new i = 0; i < num; i++) {
      if (Wep_ak47 & (1<<weapons[i]))
      {
         static wname[32]
         get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
         engclient_cmd(id, "drop", wname)
      }
   }
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1034\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
[/spoiler]

4. Skull 3
[spoiler]
Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>


#define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)

new AK_V_MODEL[64] = "models/v_skull3.mdl"
new AK_P_MODEL[64] = "models/p_skull3.mdl"

/* Pcvars */
new cvar_dmgmultiplier, cvar_goldbullets,  cvar_custommodel, cvar_uclip, cvar_cost

new bool:g_HasAk[33]

new g_hasZoom[ 33 ]
new bullets[ 33 ]

// Sprite
new m_spriteTexture

const Wep_ump45 = ((1<<CSW_UMP45))

public plugin_init()
{
   
   /* CVARS */
   cvar_dmgmultiplier = register_cvar("goldenak_dmg_multiplier", "1.95")
   cvar_custommodel = register_cvar("goldenak_custom_model", "1")
   cvar_goldbullets = register_cvar("goldenak_gold_bullets", "0")
   cvar_uclip = register_cvar("goldenak_unlimited_clip", "0")
   cvar_cost = register_cvar("goldenak_cost", "2250")
   
   // Register The Buy Cmd
   register_clcmd("say /skull3", "CmdBuyAk")
   register_clcmd("say_team /skull3", "CmdBuyAk")
   register_concmd("amx_skull3", "CmdGiveAk", ADMIN_BAN, "<name>")
   
   // Register The Plugin
   register_plugin("Golden Ak 47", "1.0", "AlejandroSk")
   // Death Msg
   register_event("DeathMsg", "Death", "a")
   // Weapon Pick Up
   register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19")
   // Current Weapon Event
   register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
   register_event("CurWeapon", "make_tracer", "be", "1=1", "3>0")
   // Ham TakeDamage
   RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
   register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart" )
   RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
   
}

public client_connect(id)
{
   g_HasAk[id] = false
}

public client_disconnect(id)
{
   g_HasAk[id] = false
}

public Death()
{
   g_HasAk[read_data(2)] = false
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
   g_HasAk[id] = false
}

public plugin_precache()
{
   precache_model(AK_V_MODEL)
   precache_model(AK_P_MODEL)
   m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr")
   precache_sound("weapons/zoom.wav")
   precache_sound("weapons/skull3_clipout.wav")
   precache_sound("weapons/skull3_clipon.wav")
   precache_sound("weapons/skull3_boltpull.wav")
   
}

public checkModel(id)
{
   if ( !g_HasAk[id] )
      return PLUGIN_HANDLED
   
   new szWeapID = read_data(2)
   
   if ( szWeapID == CSW_UMP45 && g_HasAk[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) )
   {
      set_pev(id, pev_viewmodel2, AK_V_MODEL)
      set_pev(id, pev_weaponmodel2, AK_P_MODEL)
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}

public checkWeapon(id)
{
   new plrClip, plrAmmo, plrWeap[32]
   new plrWeapId
   
   plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo)
   
   if (plrWeapId == CSW_UMP45 && g_HasAk[id])
   {
      checkModel(id)
   }
   else
   {
      return PLUGIN_CONTINUE
   }
   
   if (plrClip == 0 && get_pcvar_num(cvar_uclip))
   {
      // If the user is out of ammo..
      get_weaponname(plrWeapId, plrWeap, 31)
      // Get the name of their weapon
      give_item(id, plrWeap)
      engclient_cmd(id, plrWeap)
      engclient_cmd(id, plrWeap)
      engclient_cmd(id, plrWeap)
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}



public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
   if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_UMP45 && g_HasAk[attacker] )
   {
      SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
   }
}

public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed )
{
   if( !is_user_alive( id ) )
      return PLUGIN_HANDLED
   
   if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
   {
      new szClip, szAmmo
      new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
      
      if( szWeapID == CSW_UMP45 && g_HasAk[id] == true && !g_hasZoom[id] == true)
      {
         g_hasZoom[id] = true
         cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 0 )
         emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
      }
      
      else if ( szWeapID == CSW_UMP45 && g_HasAk[id] == true && g_hasZoom[id])
      {
         g_hasZoom[ id ] = false
         cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
         
      }
      
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}


public make_tracer(id)
{
   if (get_pcvar_num(cvar_goldbullets))
   {
      new clip,ammo
      new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
      new pteam[16]
      
      get_user_team(id, pteam, 15)
      
      if ((bullets[id] > clip) && (wpnid == CSW_UMP45) && g_HasAk[id])
      {
         new vec1[3], vec2[3]
         get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point.
         get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only)
         
         
         //BEAMENTPOINTS
         message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
         write_byte (0)     //TE_BEAMENTPOINTS 0
         write_coord(vec1[0])
         write_coord(vec1[1])
         write_coord(vec1[2])
         write_coord(vec2[0])
         write_coord(vec2[1])
         write_coord(vec2[2])
         write_short( m_spriteTexture )
         write_byte(1) // framestart
         write_byte(5) // framerate
         write_byte(2) // life
         write_byte(10) // width
         write_byte(0) // noise
         write_byte( 255 )     // r, g, b
         write_byte( 215 )       // r, g, b
         write_byte( 0 )       // r, g, b
         write_byte(200) // brightness
         write_byte(150) // speed
         message_end()
      }
      
      bullets[id] = clip
   }
   
}

public CmdBuyAk(id)
{
   if ( !is_user_alive(id) )
   {
      client_print(id,print_chat, "[AMXX] Ahhoz hogy Skull3-at vegyel, elned kell!")
      return PLUGIN_HANDLED
   }
   
   new money = cs_get_user_money(id)
   
   if (money >= get_pcvar_num(cvar_cost))
   {
      cs_set_user_money(id, money - get_pcvar_num(cvar_cost))
      give_item(id, "weapon_ump45")
      g_HasAk[id] = true
   }
   
   else
   {
      client_print(id, print_chat, "[AMXX] Nincs eleg penzed Skull3-at venni. Ar $%d ", get_pcvar_num(cvar_cost))
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}

public CmdGiveAk(id,level,cid)
{
   if (!cmd_access(id,level,cid,2))
      return PLUGIN_HANDLED;
   new arg[32];
   read_argv(1,arg,31);
   
   new player = cmd_target(id,arg,7);
   if (!player)
      return PLUGIN_HANDLED;
   
   new name[32];
   get_user_name(player,name,31);
   
   give_item(player, "weapon_ump45")
   g_HasAk[player] = true
   
   return PLUGIN_HANDLED
}

stock drop_prim(id)
{
   new weapons[32], num
   get_user_weapons(id, weapons, num)
   for (new i = 0; i < num; i++) {
      if (Wep_ump45 & (1<<weapons[i]))
      {
         static wname[32]
         get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
         engclient_cmd(id, "drop", wname)
      }
   }
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1034\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
[/spoiler]

5. TMP Dragon
[spoiler]
Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>


#define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)

new AK_V_MODEL[64] = "models/v_tmpdragon.mdl"
new AK_P_MODEL[64] = "models/p_tmpdragon.mdl"

/* Pcvars */
new cvar_dmgmultiplier, cvar_goldbullets,  cvar_custommodel, cvar_uclip, cvar_cost

new bool:g_HasAk[33]

new g_hasZoom[ 33 ]
new bullets[ 33 ]

// Sprite
new m_spriteTexture

const Wep_tmp = ((1<<CSW_TMP))

public plugin_init()
{
   
   /* CVARS */
   cvar_dmgmultiplier = register_cvar("goldenak_dmg_multiplier", "2.11")
   cvar_custommodel = register_cvar("goldenak_custom_model", "1")
   cvar_goldbullets = register_cvar("goldenak_gold_bullets", "0")
   cvar_uclip = register_cvar("goldenak_unlimited_clip", "0")
   cvar_cost = register_cvar("goldenak_cost", "2500")
   
   // Register The Buy Cmd
   register_clcmd("say /dragontmp", "CmdBuyAk")
   register_clcmd("say_team /dragontmp", "CmdBuyAk")
   register_concmd("amx_dragontmp", "CmdGiveAk", ADMIN_BAN, "<name>")
   
   // Register The Plugin
   register_plugin("Golden Ak 47", "1.0", "AlejandroSk")
   // Death Msg
   register_event("DeathMsg", "Death", "a")
   // Weapon Pick Up
   register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19")
   // Current Weapon Event
   register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
   register_event("CurWeapon", "make_tracer", "be", "1=1", "3>0")
   // Ham TakeDamage
   RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
   register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart" )
   RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
   
}

public client_connect(id)
{
   g_HasAk[id] = false
}

public client_disconnect(id)
{
   g_HasAk[id] = false
}

public Death()
{
   g_HasAk[read_data(2)] = false
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
   g_HasAk[id] = false
}

public plugin_precache()
{
   precache_model(AK_V_MODEL)
   precache_model(AK_P_MODEL)
   m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr")
   precache_sound("weapons/zoom.wav")
   precache_sound("weapons/tmpdragon_clipout.wav")
   precache_sound("weapons/tmpdragon_clipin.wav")
   
}

public checkModel(id)
{
   if ( !g_HasAk[id] )
      return PLUGIN_HANDLED
   
   new szWeapID = read_data(2)
   
   if ( szWeapID == CSW_UMP45 && g_HasAk[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) )
   {
      set_pev(id, pev_viewmodel2, AK_V_MODEL)
      set_pev(id, pev_weaponmodel2, AK_P_MODEL)
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}

public checkWeapon(id)
{
   new plrClip, plrAmmo, plrWeap[32]
   new plrWeapId
   
   plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo)
   
   if (plrWeapId == CSW_TMP && g_HasAk[id])
   {
      checkModel(id)
   }
   else
   {
      return PLUGIN_CONTINUE
   }
   
   if (plrClip == 0 && get_pcvar_num(cvar_uclip))
   {
      // If the user is out of ammo..
      get_weaponname(plrWeapId, plrWeap, 31)
      // Get the name of their weapon
      give_item(id, plrWeap)
      engclient_cmd(id, plrWeap)
      engclient_cmd(id, plrWeap)
      engclient_cmd(id, plrWeap)
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}



public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
   if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_TMP && g_HasAk[attacker] )
   {
      SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
   }
}

public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed )
{
   if( !is_user_alive( id ) )
      return PLUGIN_HANDLED
   
   if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
   {
      new szClip, szAmmo
      new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
      
      if( szWeapID == CSW_TMP && g_HasAk[id] == true && !g_hasZoom[id] == true)
      {
         g_hasZoom[id] = true
         cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 0 )
         emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
      }
      
      else if ( szWeapID == CSW_TMP && g_HasAk[id] == true && g_hasZoom[id])
      {
         g_hasZoom[ id ] = false
         cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
         
      }
      
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}


public make_tracer(id)
{
   if (get_pcvar_num(cvar_goldbullets))
   {
      new clip,ammo
      new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
      new pteam[16]
      
      get_user_team(id, pteam, 15)
      
      if ((bullets[id] > clip) && (wpnid == CSW_TMP) && g_HasAk[id])
      {
         new vec1[3], vec2[3]
         get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point.
         get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only)
         
         
         //BEAMENTPOINTS
         message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
         write_byte (0)     //TE_BEAMENTPOINTS 0
         write_coord(vec1[0])
         write_coord(vec1[1])
         write_coord(vec1[2])
         write_coord(vec2[0])
         write_coord(vec2[1])
         write_coord(vec2[2])
         write_short( m_spriteTexture )
         write_byte(1) // framestart
         write_byte(5) // framerate
         write_byte(2) // life
         write_byte(10) // width
         write_byte(0) // noise
         write_byte( 255 )     // r, g, b
         write_byte( 215 )       // r, g, b
         write_byte( 0 )       // r, g, b
         write_byte(200) // brightness
         write_byte(150) // speed
         message_end()
      }
      
      bullets[id] = clip
   }
   
}

public CmdBuyAk(id)
{
   if ( !is_user_alive(id) )
   {
      client_print(id,print_chat, "[AMXX] Ahhoz hogy TMP Sarkanyt vegyel, elned kell!")
      return PLUGIN_HANDLED
   }
   
   new money = cs_get_user_money(id)
   
   if (money >= get_pcvar_num(cvar_cost))
   {
      cs_set_user_money(id, money - get_pcvar_num(cvar_cost))
      give_item(id, "weapon_tmp")
      g_HasAk[id] = true
   }
   
   else
   {
      client_print(id, print_chat, "[AMXX] Nincs eleg penzed TMP Sarkanyt venni. Ar $%d ", get_pcvar_num(cvar_cost))
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}

public CmdGiveAk(id,level,cid)
{
   if (!cmd_access(id,level,cid,2))
      return PLUGIN_HANDLED;
   new arg[32];
   read_argv(1,arg,31);
   
   new player = cmd_target(id,arg,7);
   if (!player)
      return PLUGIN_HANDLED;
   
   new name[32];
   get_user_name(player,name,31);
   
   give_item(player, "weapon_tmp")
   g_HasAk[player] = true
   
   return PLUGIN_HANDLED
}

stock drop_prim(id)
{
   new weapons[32], num
   get_user_weapons(id, weapons, num)
   for (new i = 0; i < num; i++) {
      if (Wep_tmp & (1<<weapons[i]))
      {
         static wname[32]
         get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
         engclient_cmd(id, "drop", wname)
      }
   }
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1034\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
[/spoiler]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: WPN Menü
HozzászólásElküldve: 2012.02.04. 14:46 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Ittvan,warningok vannak de az csak loose identitation az pedig nem befolyásolja a plugin működését.

[spoiler]
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>

public plugin_init()
{
    register_plugin("Tobb fegyver", "0.1", "VirTuaL")

    register_clcmd("say /morewpn", "wpnmenu") 

    register_clcmd("say_team /morewpn", "wpnmenu")
   
}
public wpnmenu(id)
{
    new wpnmenu = menu_create("Valassz fegyvert", "menu")
    menu_additem(wpnmenu, "AK 47 Dragon", "1", 0)         
    menu_additem(wpnmenu, "M4A1 Dragon", "2", 0)
    menu_additem(wpnmenu, "Ak 47 Gold", "3", 0) 
    menu_additem(wpnmenu, "Skull 3", "4", 0)
    menu_additem(wpnmenu, "TMP Dragon", "5", 0)
    }

public menu(id, wpnmenu, item)
{
    new jatekosnev[33]
    get_user_name ( id , jatekosnev , 32 )
    if(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(wpnmenu)
    }
    menu_display(id, wpnmenu)
      switch(item)
    {
      case 1:
        {
      client_print(id, print_center, "Kivalasztottad az AK 47 Dragon-t!");
          client_cmd(id, "^"say /ak47dragon^"");
        }

      case 2:
        {
      client_print(id, print_center, "Kivalasztottad az M4A1 Dragon-t!");
          client_cmd(id, "^"say /m4dragon^"");
        }
       
      case 3:
        {
      client_print(id, print_center, "Kivalasztottad az Ak 47 Gold-ot!");
          client_cmd(id, "^"say /goldenak^"");
        }

      case 4:
        {
      client_print(id, print_center, "Kivalasztottad az Skull 3-at!");
          client_cmd(id, "^"say /skull3^"");
        }

      case 5:
        {
      client_print(id, print_center, "Kivalasztottad az TMP Dragon-t!");
          client_cmd(id, "^"say /dragontmp^"");
        }
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}
[/spoiler]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: WPN Menü
HozzászólásElküldve: 2012.02.04. 19:02 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.26. 20:33
Hozzászólások: 2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
valamiért nem jeleníti meg a menüt :(


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: WPN Menü
HozzászólásElküldve: 2012.02.04. 19:25 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Kód:
public wpnmenu(id)
{
    new 
wpnmenu menu_create("Valassz fegyvert""menu"
    
menu_additem(wpnmenu"AK 47 Dragon""1"0)         
    
menu_additem(wpnmenu"M4A1 Dragon""2"0)
    
menu_additem(wpnmenu"Ak 47 Gold""3"0)  
    
menu_additem(wpnmenu"Skull 3""4"0
    
menu_additem(wpnmenu"TMP Dragon""5"0


-->

Kód:
public wpnmenu(id)
{
    new 
wpnmenu menu_create("Valassz fegyvert""menu"
    
menu_additem(wpnmenu"AK 47 Dragon""1"0)         
    
menu_additem(wpnmenu"M4A1 Dragon""2"0)
    
menu_additem(wpnmenu"Ak 47 Gold""3"0)  
    
menu_additem(wpnmenu"Skull 3""4"0
    
menu_additem(wpnmenu"TMP Dragon""5"0
    
menu_display(idwpnmenu)


A handlerbol meg szedd ki ezt a sort: menu_display(id, wpnmenu)

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: WPN Menü
HozzászólásElküldve: 2012.02.04. 19:30 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Jaaj télleg elírtam bocsi :S :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: WPN Menü
HozzászólásElküldve: 2012.02.04. 19:44 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.26. 20:33
Hozzászólások: 2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
megpróbáltam azt csinálni amit te mondtál kiki
valamit nagyon elszúrtam, most 7 error-al fut le :S

Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>

public plugin_init()
{
    register_plugin("Tobb fegyver", "0.1", "VirTuaL")

    register_clcmd("say /morewpn", "wpnmenu") 

    register_clcmd("say_team /morewpn", "wpnmenu")
   
}
public wpnmenu(id)
{
    new wpnmenu = menu_create("Valassz fegyvert", "menu")
    menu_additem(wpnmenu, "AK 47 Dragon", "1", 0)         
    menu_additem(wpnmenu, "M4A1 Dragon", "2", 0)
    menu_additem(wpnmenu, "Ak 47 Gold", "3", 0) 
    menu_additem(wpnmenu, "Skull 3", "4", 0)
    menu_additem(wpnmenu, "TMP Dragon", "5", 0)
    menu_display(id, wpnmenu)
}

public menu(id, wpnmenu, item)
{
    new jatekosnev[33]
    get_user_name ( id , jatekosnev , 32 )
    if(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(wpnmenu)
       
     }
      switch(item)
    {
      case 1:
        {
      client_print(id, print_center, "Kivalasztottad az AK 47 Dragon-t!");
          client_cmd(id, "^"say /ak47dragon^"");
        }

      case 2:
        {
      client_print(id, print_center, "Kivalasztottad az M4A1 Dragon-t!");
          client_cmd(id, "^"say /m4dragon^"");
        }
       
      case 3:
        {
      client_print(id, print_center, "Kivalasztottad az Ak 47 Gold-ot!");
          client_cmd(id, "^"say /goldenak^"");
        }

      case 4:
        {
      client_print(id, print_center, "Kivalasztottad az Skull 3-at!");
          client_cmd(id, "^"say /skull3^"");
        }

      case 5:
        {
      client_print(id, print_center, "Kivalasztottad az TMP Dragon-t!");
          client_cmd(id, "^"say /dragontmp^"");
        }
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: WPN Menü
HozzászólásElküldve: 2012.02.04. 19:47 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Igy:

[spoiler]
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>

public plugin_init()
{
    register_plugin("Tobb fegyver", "0.1", "VirTuaL")

    register_clcmd("say /morewpn", "wpnmenu") 

    register_clcmd("say_team /morewpn", "wpnmenu")
   
}
public wpnmenu(id)
{
    new wpnmenu = menu_create("Valassz fegyvert", "menu")
    menu_additem(wpnmenu, "AK 47 Dragon", "1", 0)         
    menu_additem(wpnmenu, "M4A1 Dragon", "2", 0)
    menu_additem(wpnmenu, "Ak 47 Gold", "3", 0) 
    menu_additem(wpnmenu, "Skull 3", "4", 0)
    menu_additem(wpnmenu, "TMP Dragon", "5", 0)
    menu_display(id, wpnmenu)
}

public menu(id, wpnmenu, item)
{
    new jatekosnev[33]
    get_user_name ( id , jatekosnev , 32 )
    if(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(wpnmenu)
    }
      switch(item)
    {
      case 1:
        {
      client_print(id, print_center, "Kivalasztottad az AK 47 Dragon-t!");
          client_cmd(id, "^"say /ak47dragon^"");
        }

      case 2:
        {
      client_print(id, print_center, "Kivalasztottad az M4A1 Dragon-t!");
          client_cmd(id, "^"say /m4dragon^"");
        }
       
      case 3:
        {
      client_print(id, print_center, "Kivalasztottad az Ak 47 Gold-ot!");
          client_cmd(id, "^"say /goldenak^"");
        }

      case 4:
        {
      client_print(id, print_center, "Kivalasztottad az Skull 3-at!");
          client_cmd(id, "^"say /skull3^"");
        }

      case 5:
        {
      client_print(id, print_center, "Kivalasztottad az TMP Dragon-t!");
          client_cmd(id, "^"say /dragontmp^"");
        }
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}
[/spoiler]

:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: WPN Menü
HozzászólásElküldve: 2012.02.04. 19:54 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.26. 20:33
Hozzászólások: 2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
thank you


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: WPN Menü
HozzászólásElküldve: 2012.02.04. 20:11 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
1.Minek kell a fakemeta_util?
2.Minek kéred le a játékos nevét ha nemis használod utána? :/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole