hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.25. 16:15



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 172 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 171 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Vissza szálálás
HozzászólásElküldve: 2012.02.20. 13:03 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2011.06.12. 20:51
Hozzászólások: 1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Üdv 1 olyan plugin kéne ami bomba felrobbanása előtt visszaszámlál 10ről és amikor azt mondja hogy 1 akkor még ne robbanjon de 0-át már ne játssza meg mert az nincs. a hangok megvannak ha lehet sound/c4/1.mp3 sound/c4/2.mp3 elérési útvonalat adjátok meg a hang megvan.

Ui.: mp3ba vannak a hangok és nem wav-ban

köszi előre is!

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Vissza szálálás
HozzászólásElküldve: 2012.02.20. 13:42 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
[error]Vissza szálálás[/error]

~~>

Vissza számlálás


Klikk :]

Picit átírod és jó lesz :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Vissza szálálás
HozzászólásElküldve: 2012.02.20. 14:22 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2011.06.12. 20:51
Hozzászólások: 1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
hát nem tudom elég béna vagyok ezt alkottam és nem működik :)

Kód:
#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "CountDown"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "asd"

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted;



stock const count_sounds[][] = {

"sound/c4/1.mp3",
"sound/c4/2.mp3",
"sound/c4/3.mp3",
"sound/c4/4.mp3",
"sound/c4/5.mp3",
"sound/c4/6.mp3",
"sound/c4/7.mp3",
"sound/c4/8.mp3",
"sound/c4/9.mp3",
"sound/c4/10.mp3"
}

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
PlaySound()
set_task(1.0, "PlaySound", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}

public PlaySound()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
switch(g_c4timer)
{

case 10: client_cmd(0, "mp3 %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 9: client_cmd(0, "mp3 %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 8: client_cmd(0, "mp3 %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 7: client_cmd(0, "mp3 %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 6: client_cmd(0, "mp3 %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 5: client_cmd(0, "mp3 %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 4: client_cmd(0, "mp3 %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 3: client_cmd(0, "mp3 %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 2: client_cmd(0, "mp3 %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 1: client_cmd(0, "mp3 %s", count_sounds[g_c4timer]);   

}
--g_c4timer;
}
}


mit kéne átírnom lese töltötte a szerver a hangokat.

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Vissza szálálás
HozzászólásElküldve: 2012.02.20. 14:44 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Szerintem az a baj ,hogy nincsen benne Precacher de lehet hülyeséget mondtam :DDD

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Vissza szálálás
HozzászólásElküldve: 2012.02.20. 14:48 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
fear_ezmegmi írta:
Szerintem az a baj ,hogy nincsen benne Precacher de lehet hülyeséget mondtam :DDD

Igen,precachelni kell a hangokat.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Vissza szálálás
HozzászólásElküldve: 2012.02.20. 14:56 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2011.06.12. 20:51
Hozzászólások: 1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
hmm.. és azt hogy kell?

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Vissza szálálás
HozzászólásElküldve: 2012.02.20. 15:05 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Kód:
public plugin_precache()
{
    precache_sound( sound/hang.mp3 )


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Vissza szálálás
HozzászólásElküldve: 2012.02.20. 15:16 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
Kód:
mp3

-->
Kód:
mp3 play

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Vissza szálálás
HozzászólásElküldve: 2012.02.21. 19:24 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2011.06.12. 20:51
Hozzászólások: 1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Hát 4 error. Mit rontottam?? Am az mp3 play-t jó helyre írtam?
Kód:
#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "CountDown"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "asd"

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted;



stock const count_sounds[][] = {

"sound/c4/1.mp3",
"sound/c4/2.mp3",
"sound/c4/3.mp3",
"sound/c4/4.mp3",
"sound/c4/5.mp3",
"sound/c4/6.mp3",
"sound/c4/7.mp3",
"sound/c4/8.mp3",
"sound/c4/9.mp3",
"sound/c4/10.mp3"
}

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
PlaySound()
set_task(1.0, "PlaySound", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}

public PlaySound()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
switch(g_c4timer)
{

case 10: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 9: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 8: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 7: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 6: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 5: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 4: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 3: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 2: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 1: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);   

}
--g_c4timer;
}
}

public plugin_precache()
{
    precache_sound( sound/c4/1.mp3 )
    precache_sound( sound/c4/2.mp3 )
    precache_sound( sound/c4/3.mp3 )
    precache_sound( sound/c4/4.mp3 )
    precache_sound( sound/c4/5.mp3 )
    precache_sound( sound/c4/6.mp3 )
    precache_sound( sound/c4/7.mp3 )
    precache_sound( sound/c4/8.mp3 )
    precache_sound( sound/c4/9.mp3 )
    precache_sound( sound/c4/10.mp3 )

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Vissza szálálás
HozzászólásElküldve: 2012.02.21. 19:43 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
fuck604 írta:
Hát 4 error. Mit rontottam?? Am az mp3 play-t jó helyre írtam?
Kód:
#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "CountDown"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "asd"

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted;



stock const count_sounds[][] = {

"sound/c4/1.mp3",
"sound/c4/2.mp3",
"sound/c4/3.mp3",
"sound/c4/4.mp3",
"sound/c4/5.mp3",
"sound/c4/6.mp3",
"sound/c4/7.mp3",
"sound/c4/8.mp3",
"sound/c4/9.mp3",
"sound/c4/10.mp3"
}

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
PlaySound()
set_task(1.0, "PlaySound", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}

public PlaySound()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
switch(g_c4timer)
{

case 10: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 9: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 8: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 7: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 6: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 5: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 4: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 3: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 2: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 1: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);   

}
--g_c4timer;
}
}

public plugin_precache()
{
    precache_sound( sound/c4/1.mp3 )
    precache_sound( sound/c4/2.mp3 )
    precache_sound( sound/c4/3.mp3 )
    precache_sound( sound/c4/4.mp3 )
    precache_sound( sound/c4/5.mp3 )
    precache_sound( sound/c4/6.mp3 )
    precache_sound( sound/c4/7.mp3 )
    precache_sound( sound/c4/8.mp3 )
    precache_sound( sound/c4/9.mp3 )
    precache_sound( sound/c4/10.mp3 )

precache rész:
Kód:
public plugin_precache()
{
    
precache_sound"sound/c4/1.mp3" )
    
precache_sound"sound/c4/2.mp3" )
    
precache_sound"sound/c4/3.mp3" )
    
precache_sound"sound/c4/4.mp3" )
    
precache_sound"sound/c4/5.mp3" )
    
precache_sound"sound/c4/6.mp3" )
    
precache_sound"sound/c4/7.mp3" )
    
precache_sound"sound/c4/8.mp3" )
    
precache_sound"sound/c4/9.mp3" )
    
precache_sound"sound/c4/10.mp3" )
}  

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 38 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole