hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Csetben VIP írása
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=7635
Oldal: 1 / 2

Szerző:  balintfan [ 2013.03.08. 21:29 ]
Hozzászólás témája:  Csetben VIP írása

Sziasztok!

Olyan kis egyszerűbb plugin kellene ami ADMIN_LEVEL_H ra megcsinálja azt, hogy akinek ez a joga megvan úgy írjon a csetbe, hogy:
[VIP]a jatekos neve: xyzasdasd amit ír

Amit ír legyen kék, ha nem megoldható sima alapsárga a ami a cséjé vagy zöld.

Köszönöm.

Üdv.

Szerző:  bryan112.cfg [ 2013.03.08. 22:28 ]
Hozzászólás témája:  Re: Csetben VIP írása

Itt van:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3.  
  4. #include <cstrike>
  5.  
  6.  
  7. #define PLUGIN "VIP Prefix"
  8.  
  9. #define VERSION "1.0"
  10.  
  11. #define AUTHOR "Viva"
  12.  
  13. #define FLAG ADMIN_LEVEL_H
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_message(get_user_msgid("SayText"),"Tekst");
  18. register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "MessageScoreAttrib");
  19. }
  20. public Tekst(msgId,msgDest,msgEnt){
  21. new id = get_msg_arg_int(1);
  22. if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE;
  23. if(get_user_flags(id) & FLAG)
  24. {
  25. new szTmp[256],szTmp2[256];
  26. get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )
  27. new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
  28. if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
  29. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
  30. add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
  31. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
  32. }
  33. else{
  34. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
  35. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : ^x04%s2");
  36. }
  37. set_msg_arg_string(2,szTmp2);
  38. }
  39. return PLUGIN_CONTINUE;
  40. }


köszönd meg ott lent jobb oldalt :D

Szerző:  bit3.cfg [ 2013.03.08. 22:40 ]
Hozzászólás témája:  Re: Csetben VIP írása

bryan112.cfg írta:
Itt van:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3.  
  4. #include <cstrike>
  5.  
  6.  
  7. #define PLUGIN "VIP Prefix"
  8.  
  9. #define VERSION "1.0"
  10.  
  11. #define AUTHOR "Viva"
  12.  
  13. #define FLAG ADMIN_LEVEL_H
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_message(get_user_msgid("SayText"),"Tekst");
  18. register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "MessageScoreAttrib");
  19. }
  20. public Tekst(msgId,msgDest,msgEnt){
  21. new id = get_msg_arg_int(1);
  22. if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE;
  23. if(get_user_flags(id) & FLAG)
  24. {
  25. new szTmp[256],szTmp2[256];
  26. get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )
  27. new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
  28. if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
  29. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
  30. add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
  31. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
  32. }
  33. else{
  34. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
  35. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : ^x04%s2");
  36. }
  37. set_msg_arg_string(2,szTmp2);
  38. }
  39. return PLUGIN_CONTINUE;
  40. }


köszönd meg ott lent jobb oldalt :D


Ezt kerestem én is, de nem volt kedvem át lapozni több oldalt :D

Szerző:  balintfan [ 2013.03.08. 22:42 ]
Hozzászólás témája:  Re: Csetben VIP írása

Köszi :)

Megy a köszönöm

Szerző:  balintfan [ 2013.03.08. 22:57 ]
Hozzászólás témája:  Re: Csetben VIP írása

őőő..

bent van még a chat addon new.

Tehát hogy az admin neve elé írja tulaj admin stb... általam lett szerkesztve.

Az üti és így nem írja a vipet, de ha kiveszem akkor jó.

Egybe lehet írni?

Szerző:  bryan112.cfg [ 2013.03.08. 23:02 ]
Hozzászólás témája:  Re: Csetben VIP írása

balintfan írta:
őőő..

bent van még a chat addon new.

Tehát hogy az admin neve elé írja tulaj admin stb... általam lett szerkesztve.

Az üti és így nem írja a vipet, de ha kiveszem akkor jó.

Egybe lehet írni?


Akkor vedd ki a chat addon new-et és ragd be helyete az "ALLCHAT"-et.
és működni fog.

Szerző:  norbee.16 [ 2013.03.09. 08:10 ]
Hozzászólás témája:  Re: Csetben VIP írása

balintfan írta:
őőő..

bent van még a chat addon new.

Tehát hogy az admin neve elé írja tulaj admin stb... általam lett szerkesztve.

Az üti és így nem írja a vipet, de ha kiveszem akkor jó.

Egybe lehet írni?

Egybe lehet. Ha dobsz smat akkor meg nézi valaki.

Szerző:  balintfan [ 2013.03.09. 08:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: Csetben VIP írása

Adom az sma-t
és ebbe kellene beleírni a fenti plugint.
Köszönöm.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Admin Chat Colors"
  5. #define VERSION "2.0"
  6. #define AUTHOR "Arion"
  7.  
  8. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_IMMUNITY
  9. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_LEVEL_C
  10.  
  11. new message[192]
  12. new sayText
  13. new teamInfo
  14. new maxPlayers
  15.  
  16. new g_AdminListen
  17.  
  18. new strName[191]
  19. new alive[11]
  20.  
  21. new const g_szTag[][] = {
  22. "",
  23. "[Tulaj]",
  24. "[ADMIN]",
  25. "[Vegrehajto]"
  26. }
  27.  
  28. public plugin_init()
  29. {
  30. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  31.  
  32. g_AdminListen = register_cvar("amx_listen", "1") // Set whether admins see or not all messages(Alive, dead and team-only)
  33.  
  34.  
  35. sayText = get_user_msgid("SayText")
  36. teamInfo = get_user_msgid("TeamInfo")
  37. maxPlayers = get_maxplayers()
  38.  
  39. register_clcmd("say", "hook_say")
  40. register_clcmd("say_team", "hook_teamsay")
  41. }
  42.  
  43. public hook_say(id)
  44. {
  45. read_args(message, 191)
  46. remove_quotes(message)
  47.  
  48. // Gungame commands and empty messages
  49. if(message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal(message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  50. return PLUGIN_CONTINUE
  51.  
  52. new name[32]
  53. get_user_name(id, name, 31)
  54.  
  55. new admin = 0, iFlags = get_user_flags(id)
  56.  
  57. if(iFlags & ADMIN_RCON)
  58. admin = 1
  59. else if(iFlags & ADMIN_IMMUNITY)
  60. admin = 2
  61. else if(iFlags & ADMIN_BAN)
  62. admin = 3
  63.  
  64. new isAlive
  65.  
  66. if(is_user_alive(id))
  67. {
  68. isAlive = 1
  69. alive = "^x01"
  70. }
  71. else
  72. {
  73. isAlive = 0
  74. alive = "^x01*DEAD* "
  75. }
  76.  
  77. static color[10]
  78.  
  79. if(admin)
  80. {
  81. get_user_team(id, color, 9)
  82. format(strName, 191, "^x04%s %s^x03%s", g_szTag[admin], alive, name)
  83. format(message, 191, "%s ^x01:^x04 %s", strName, message)
  84. }
  85. else // Player is not admin. Team-color name : Yellow message
  86. {
  87. get_user_team(id, color, 9)
  88. format(strName, 191, "%s^x03%s", alive, name)
  89. format(message, 191, "^%s^x01 : %s", strName, message)
  90. }
  91.  
  92.  
  93. sendMessage(color, isAlive) // Sends the colored message
  94.  
  95. return PLUGIN_HANDLED
  96. }
  97.  
  98.  
  99. public hook_teamsay(id)
  100. {
  101. new playerTeam = get_user_team(id)
  102. new playerTeamName[19]
  103.  
  104. switch(playerTeam) // Team names which appear on team-only messages
  105. {
  106. case 1:
  107. copy(playerTeamName, 11, "Terrorists")
  108.  
  109. case 2:
  110. copy(playerTeamName, 18, "Counter-Terrorists")
  111.  
  112. default:
  113. copy(playerTeamName, 9, "Spectator")
  114. }
  115.  
  116. read_args(message, 191)
  117. remove_quotes(message)
  118.  
  119. // Gungame commands and empty messages
  120. if(message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal(message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  121. return PLUGIN_CONTINUE
  122.  
  123. new name[32]
  124. get_user_name(id, name, 31)
  125.  
  126. new admin = 0, iFlags = get_user_flags(id)
  127.  
  128. if(iFlags & ADMIN_RCON)
  129. admin = 1
  130. else if(iFlags & ADMIN_IMMUNITY)
  131. admin = 2
  132. else if(iFlags & ADMIN_BAN)
  133. admin = 3
  134.  
  135. new isAlive
  136.  
  137. if(is_user_alive(id))
  138. {
  139. isAlive = 1
  140. alive = "^x01"
  141. }
  142. else
  143. {
  144. isAlive = 0
  145. alive = "^x01*DEAD* "
  146. }
  147.  
  148. static color[10]
  149.  
  150. if(admin)
  151. {
  152. get_user_team(id, color, 9)
  153. format(strName, 191, "%s(%s)^x04%s ^x03%s", alive, playerTeamName, g_szTag[admin], name)
  154. format(message, 191, "%s ^x01: ^x04%s", strName, message)
  155. }
  156. else // Player is not admin. Team-color name : Yellow message
  157. {
  158. get_user_team(id, color, 9)
  159. format(strName, 191, "%s(%s) ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  160. format(message, 191, "%s ^x01: %s", strName, message)
  161. }
  162.  
  163.  
  164. sendTeamMessage(color, isAlive, playerTeam) // Sends the colored message
  165.  
  166. return PLUGIN_HANDLED
  167. }
  168.  
  169. public sendMessage(color[], alive)
  170. {
  171. new teamName[10]
  172.  
  173. for(new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  174. {
  175. if(!is_user_connected(player))
  176. continue
  177.  
  178. if(alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  179. {
  180. get_user_team(player, teamName, 9) // Stores user's team name to change back after sending the message
  181. changeTeamInfo(player, color) // Changes user's team according to color choosen
  182. writeMessage(player, message) // Writes the message on player's chat
  183. changeTeamInfo(player, teamName) // Changes user's team back to original
  184. }
  185. }
  186. }
  187.  
  188.  
  189. public sendTeamMessage(color[], alive, playerTeam)
  190. {
  191. new teamName[10]
  192.  
  193. for(new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  194. {
  195. if(!is_user_connected(player))
  196. continue
  197.  
  198. if(get_user_team(player) == playerTeam || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  199. {
  200. if(alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  201. {
  202. get_user_team(player, teamName, 9) // Stores user's team name to change back after sending the message
  203. changeTeamInfo(player, color) // Changes user's team according to color choosen
  204. writeMessage(player, message) // Writes the message on player's chat
  205. changeTeamInfo(player, teamName) // Changes user's team back to original
  206. }
  207. }
  208. }
  209. }
  210.  
  211.  
  212. public changeTeamInfo(player, team[])
  213. {
  214. message_begin(MSG_ONE, teamInfo, _, player) // Tells to to modify teamInfo(Which is responsable for which time player is)
  215. write_byte(player) // Write byte needed
  216. write_string(team) // Changes player's team
  217. message_end() // Also Needed
  218. }
  219.  
  220.  
  221. public writeMessage(player, message[])
  222. {
  223. message_begin(MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player) // Tells to modify sayText(Which is responsable for writing colored messages)
  224. write_byte(player) // Write byte needed
  225. write_string(message) // Effectively write the message, finally, afterall
  226. message_end() // Needed as always
  227. }
  228.  

Szerző:  bryan112.cfg [ 2013.03.09. 15:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: Csetben VIP írása

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Admin Chat Colors"
  5. #define VERSION "2.0"
  6. #define AUTHOR "Arion"
  7.  
  8. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_IMMUNITY
  9. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_LEVEL_C
  10. #define FLAG ADMIN_LEVEL_H
  11.  
  12. new message[192]
  13. new sayText
  14. new teamInfo
  15. new maxPlayers
  16.  
  17. new g_AdminListen
  18.  
  19. new strName[191]
  20. new alive[11]
  21.  
  22. new const g_szTag[][] = {
  23. "",
  24. "[TULAJ]",
  25. "[ADMIN]",
  26. "[VIP]"
  27. }
  28.  
  29. public plugin_init()
  30. {
  31. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  32.  
  33. g_AdminListen = register_cvar("amx_listen", "1") // Set whether admins see or not all messages(Alive, dead and team-only)
  34.  
  35.  
  36. sayText = get_user_msgid("SayText")
  37. teamInfo = get_user_msgid("TeamInfo")
  38. maxPlayers = get_maxplayers()
  39.  
  40. register_clcmd("say", "hook_say")
  41. register_clcmd("say_team", "hook_teamsay")
  42. }
  43.  
  44. public hook_say(id)
  45. {
  46. read_args(message, 191)
  47. remove_quotes(message)
  48.  
  49. // Gungame commands and empty messages
  50. if(message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal(message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  51. return PLUGIN_CONTINUE
  52.  
  53. new name[32]
  54. get_user_name(id, name, 31)
  55.  
  56. new admin = 0, iFlags = get_user_flags(id)
  57.  
  58. if(iFlags & ADMIN_RCON)
  59. admin = 1
  60. else if(iFlags & ADMIN_IMMUNITY)
  61. admin = 2
  62. else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_H)
  63. admin = 3
  64.  
  65. new isAlive
  66.  
  67. if(is_user_alive(id))
  68. {
  69. isAlive = 1
  70. alive = "^x01"
  71. }
  72. else
  73. {
  74. isAlive = 0
  75. alive = "^x01*DEAD* "
  76. }
  77.  
  78. static color[10]
  79.  
  80. if(admin)
  81. {
  82. get_user_team(id, color, 9)
  83. format(strName, 191, "^x04%s %s^x03%s", g_szTag[admin], alive, name)
  84. format(message, 191, "%s ^x01:^x04 %s", strName, message)
  85. }
  86. else // Player is not admin. Team-color name : Yellow message
  87. {
  88. get_user_team(id, color, 9)
  89. format(strName, 191, "%s^x03%s", alive, name)
  90. format(message, 191, "^%s^x01 : %s", strName, message)
  91. }
  92.  
  93.  
  94. sendMessage(color, isAlive) // Sends the colored message
  95.  
  96. return PLUGIN_HANDLED
  97. }
  98.  
  99.  
  100. public hook_teamsay(id)
  101. {
  102. new playerTeam = get_user_team(id)
  103. new playerTeamName[19]
  104.  
  105. switch(playerTeam) // Team names which appear on team-only messages
  106. {
  107. case 1:
  108. copy(playerTeamName, 11, "Terrorists")
  109.  
  110. case 2:
  111. copy(playerTeamName, 18, "Counter-Terrorists")
  112.  
  113. default:
  114. copy(playerTeamName, 9, "Spectator")
  115. }
  116.  
  117. read_args(message, 191)
  118. remove_quotes(message)
  119.  
  120. // Gungame commands and empty messages
  121. if(message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal(message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  122. return PLUGIN_CONTINUE
  123.  
  124. new name[32]
  125. get_user_name(id, name, 31)
  126.  
  127. new admin = 0, iFlags = get_user_flags(id)
  128.  
  129. if(iFlags & ADMIN_RCON)
  130. admin = 1
  131. else if(iFlags & ADMIN_IMMUNITY)
  132. admin = 2
  133. else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_H)
  134. admin = 3
  135.  
  136. new isAlive
  137.  
  138. if(is_user_alive(id))
  139. {
  140. isAlive = 1
  141. alive = "^x01"
  142. }
  143. else
  144. {
  145. isAlive = 0
  146. alive = "^x01*DEAD* "
  147. }
  148.  
  149. static color[10]
  150.  
  151. if(admin)
  152. {
  153. get_user_team(id, color, 9)
  154. format(strName, 191, "%s(%s)^x04%s ^x03%s", alive, playerTeamName, g_szTag[admin], name)
  155. format(message, 191, "%s ^x01: ^x04%s", strName, message)
  156. }
  157. else // Player is not admin. Team-color name : Yellow message
  158. {
  159. get_user_team(id, color, 9)
  160. format(strName, 191, "%s(%s) ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  161. format(message, 191, "%s ^x01: %s", strName, message)
  162. }
  163.  
  164.  
  165. sendTeamMessage(color, isAlive, playerTeam) // Sends the colored message
  166.  
  167. return PLUGIN_HANDLED
  168. }
  169.  
  170. public sendMessage(color[], alive)
  171. {
  172. new teamName[10]
  173.  
  174. for(new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  175. {
  176. if(!is_user_connected(player))
  177. continue
  178.  
  179. if(alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  180. {
  181. get_user_team(player, teamName, 9) // Stores user's team name to change back after sending the message
  182. changeTeamInfo(player, color) // Changes user's team according to color choosen
  183. writeMessage(player, message) // Writes the message on player's chat
  184. changeTeamInfo(player, teamName) // Changes user's team back to original
  185. }
  186. }
  187. }
  188.  
  189.  
  190. public sendTeamMessage(color[], alive, playerTeam)
  191. {
  192. new teamName[10]
  193.  
  194. for(new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  195. {
  196. if(!is_user_connected(player))
  197. continue
  198.  
  199. if(get_user_team(player) == playerTeam || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  200. {
  201. if(alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  202. {
  203. get_user_team(player, teamName, 9) // Stores user's team name to change back after sending the message
  204. changeTeamInfo(player, color) // Changes user's team according to color choosen
  205. writeMessage(player, message) // Writes the message on player's chat
  206. changeTeamInfo(player, teamName) // Changes user's team back to original
  207. }
  208. }
  209. }
  210. }
  211.  
  212.  
  213. public changeTeamInfo(player, team[])
  214. {
  215. message_begin(MSG_ONE, teamInfo, _, player) // Tells to to modify teamInfo(Which is responsable for which time player is)
  216. write_byte(player) // Write byte needed
  217. write_string(team) // Changes player's team
  218. message_end() // Also Needed
  219. }
  220.  
  221.  
  222. public writeMessage(player, message[])
  223. {
  224. message_begin(MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player) // Tells to modify sayText(Which is responsable for writing colored messages)
  225. write_byte(player) // Write byte needed
  226. write_string(message) // Effectively write the message, finally, afterall
  227. message_end() // Needed as always
  228. }
  229.  

Szerző:  balintfan [ 2013.03.09. 16:36 ]
Hozzászólás témája:  Re: Csetben VIP írása

De igazából nem ezt kértem, ezt én is megtudtam volna csinálni. De azért kösz.

Hanem azt hogy a vipet tegye bele. Te átírtad a végrehajtót, így az nincs ami pedig fontos lenne nekem.
Na de ez így maradt.

Azért kösz. Megy a köszönöm.

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/