hlmod.hu
https://hlmod.hu/

pontrendszer
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=46&t=29875
Oldal: 2 / 2

Szerző:  norbee.16 [ 2019.05.31. 13:28 ]
Hozzászólás témája:  Re: pontrendszer

https://spider.limetech.io/ <- Itt fordítsd.

A multicolors.inc-ben pedig írd át a 9-10 sort erre:

Erről:
Kód:
#include <multicolors/morecolors>
#include <multicolors/colors>

Erre:
Kód:
#include <morecolors>
#include <colors>


Mivel mappából akarja lekérni ez a baki a fordításnál.

Szerző:  samupromotion [ 2019.05.31. 17:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: pontrendszer

regener írta:
Benne van pedig, csak hibásan: az elsődlegest állítja (m_iClip1) és annak is nullázza a tartalék ammoját (m_iPrimaryReserveAmmoCount).

  1. stock void GivePlayerItemAmmo(int client, const char[] item)
  2. {
  3.     int weaponEnt = GivePlayerItem(client, item);
  4.    
  5.     SetEntProp(weaponEnt, Prop_Data, "m_iClip1", 1);
  6.    
  7.     SetEntProp(weaponEnt, Prop_Send, "m_iPrimaryReserveAmmoCount", 0);
  8.     SetEntProp(weaponEnt, Prop_Send, "m_iSecondaryReserveAmmoCount", 0);
  9. }


Ezt írd át a forrásban erre:

  1. stock void GivePlayerItemAmmo(int client, const char[] item)
  2. {
  3.     int weaponEnt = GivePlayerItem(client, item);
  4.    
  5.     SetEntProp(weaponEnt, Prop_Send, "m_iClip2", 1);
  6.    
  7.     SetEntProp(weaponEnt, Prop_Send, "m_iSecondaryReserveAmmoCount", 0);
  8. }


Sajnos ugyan úgy tele van lőszerrel :(
Ráadásul a gravitáció és az idő sem változik hiába írom át a forráskódban, illetve a shop_items.cfg-ben.
/Define Speed&Gravity
#define SPEED_VELOCITY "2.5"
#define GRAVITY_L "0.20"


#define TIME_SPEED "20.0"
#define TIME_GRAVITY "20.0"
#define TIME_INVISIBILITY "20.0"

Csatolmányok:
eli_mshop.sp [14.75 KiB]
Letöltve 131 alkalommal.

Oldal: 2 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/