hlmod.hu
https://hlmod.hu/

AmxModX Alapozó 04. - Tömbök, Stringek, Többdimenziós tömbök
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=55&t=3408
Oldal: 2 / 3

Szerző:  HunGamer [ 2012.02.13. 19:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: AmxModX Alapozó 04. - Tömbök, Stringek, Többdimenziós tö

Köszönöm.
Metal írta:
Még egy fontos megjegyzés: Ha bárhol látsz egy idt, az NEM feltétlenül azt jelenti, hogy az játékos id! Az csak egy változó, - ami lehet játékos id is - a kód fogja neked megmutatni, mire s hol használja fel.

pl. set_task nál?

Szerző:  kiki [ 2012.02.13. 19:11 ]
Hozzászólás témája:  Re: AmxModX Alapozó 04. - Tömbök, Stringek, Többdimenziós tö

Set tasknál id az azonosító, csak itt szoktál látni olyat hogy set_task(1.55, "func", id +9980)
Ez a 9980 azért kell oda hogy amikor törölni akarod a taskot akkor egyértelmű legyen, Pl.: remove_task( id + 9980 )

Szerző:  Metal [ 2012.02.13. 19:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: AmxModX Alapozó 04. - Tömbök, Stringek, Többdimenziós tö

Pontosabban tasknál is id van, de ott taskidnek hívjuk, mivel az nem a játékos idje, hanem a TASK idje.
(kiki elolvasta az erre vonatkozó részt, amit írtam neki)

Lesz taskokról is tutorial, de nem most, mivel még egy pár dolog hátra van.

kiki írta:
Set tasknál id az azonosító, csak itt szoktál látni olyat hogy set_task(1.55, "func", id +9980)
Ez a 9980 azért kell oda hogy amikor törölni akarod a taskot akkor egyértelmű legyen, Pl.: remove_task( id + 9980 )

Szerző:  kiki [ 2012.02.13. 19:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: AmxModX Alapozó 04. - Tömbök, Stringek, Többdimenziós tö

Majd írok énis ha lesz időm és gépem xD

Szerző:  Silent [ 2012.02.15. 17:13 ]
Hozzászólás témája:  Re: AmxModX Alapozó 04. - Tömbök, Stringek, Többdimenziós tö

Metal sztem elírtad... A legelsô példánál nem 3 elemũ hanem 32 elemũ tömb.

Szerző:  Metal [ 2012.02.15. 19:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: AmxModX Alapozó 04. - Tömbök, Stringek, Többdimenziós tö

Igen, elírtam. Köszi a fixet, upoltam.
És legalább te elolvastad :P

Silent írta:
Metal sztem elírtad... A legelsô példánál nem 3 elemũ hanem 32 elemũ tömb.

Szerző:  Silent [ 2012.08.18. 12:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: AmxModX Alapozó 04. - Tömbök, Stringek, Többdimenziós tö

Edit: Ja rájöttem :D

Szerző:  ultraibolya [ 2013.08.01. 07:57 ]
Hozzászólás témája:  Re: AmxModX Alapozó 04. - Tömbök, Stringek, Többdimenziós tö

Metál ezt a részt:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new proba[]="Hello"

hogy tudom 32 elemű tömbe helyezni?
Egy példa kód hogy mi is akarok,persze tudom hogy ez helytelen,csak így talán jobban megérted :)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <colorchat>
  4. new tomb[32]="Hello" //Ez itt lefut,de nem hiszem hogy a szerveren is a dolgát tenné.
  5. public plugin_init() {
  6. RegisterHam(Ham_Spawn,"player","ham_spawn")
  7. }
  8. public client_putinserver(id){
  9. tomb[id]="Udvozollek" //Itt csak az id-nek akarom megváltoztatni.
  10. ColorChat(id,RED,"%s",tomb[id]) //Itt ki akarom írni,ez lefut,hibát nem dob.
  11. tomb[id]="Hello" //Es itt megint csak az id-nek akarom megváltoztatni.
  12. }


edit: bárki segíthet aki ért hozzá [also](khm Silent ez enyhe célzásvolt rád =D )[/also].

Szerző:  expert [ 2013.08.01. 08:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: AmxModX Alapozó 04. - Tömbök, Stringek, Többdimenziós tö

sztem így
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. ColorChat( id,RED, "%s" ,tomb [ 0 ])

Szerző:  ultraibolya [ 2013.08.01. 08:03 ]
Hozzászólás témája:  Re: AmxModX Alapozó 04. - Tömbök, Stringek, Többdimenziós tö

De már ennél elakad:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. tomb[id]="Udvozollek" //Itt csak az id-nek akarom megváltoztatni.

tehát nem tudom megváltoztatni neki.

Oldal: 2 / 3 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/