hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
AmxModX Alapozó 04. - Tömbök, Stringek, Többdimenziós tömbök https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=55&t=3408 |
Oldal: 2 / 3 |
Szerző: | HunGamer [ 2012.02.13. 19:08 ] |
Hozzászólás témája: | Re: AmxModX Alapozó 04. - Tömbök, Stringek, Többdimenziós tö |
Köszönöm. Metal írta: Még egy fontos megjegyzés: Ha bárhol látsz egy idt, az NEM feltétlenül azt jelenti, hogy az játékos id! Az csak egy változó, - ami lehet játékos id is - a kód fogja neked megmutatni, mire s hol használja fel. pl. set_task nál? |
Szerző: | kiki [ 2012.02.13. 19:11 ] |
Hozzászólás témája: | Re: AmxModX Alapozó 04. - Tömbök, Stringek, Többdimenziós tö |
Set tasknál id az azonosító, csak itt szoktál látni olyat hogy set_task(1.55, "func", id +9980) Ez a 9980 azért kell oda hogy amikor törölni akarod a taskot akkor egyértelmű legyen, Pl.: remove_task( id + 9980 ) |
Szerző: | Metal [ 2012.02.13. 19:32 ] |
Hozzászólás témája: | Re: AmxModX Alapozó 04. - Tömbök, Stringek, Többdimenziós tö |
Pontosabban tasknál is id van, de ott taskidnek hívjuk, mivel az nem a játékos idje, hanem a TASK idje. (kiki elolvasta az erre vonatkozó részt, amit írtam neki) Lesz taskokról is tutorial, de nem most, mivel még egy pár dolog hátra van. kiki írta: Set tasknál id az azonosító, csak itt szoktál látni olyat hogy set_task(1.55, "func", id +9980)
Ez a 9980 azért kell oda hogy amikor törölni akarod a taskot akkor egyértelmű legyen, Pl.: remove_task( id + 9980 ) |
Szerző: | kiki [ 2012.02.13. 19:39 ] |
Hozzászólás témája: | Re: AmxModX Alapozó 04. - Tömbök, Stringek, Többdimenziós tö |
Majd írok énis ha lesz időm és gépem xD |
Szerző: | Silent [ 2012.02.15. 17:13 ] |
Hozzászólás témája: | Re: AmxModX Alapozó 04. - Tömbök, Stringek, Többdimenziós tö |
Metal sztem elírtad... A legelsô példánál nem 3 elemũ hanem 32 elemũ tömb. |
Szerző: | Metal [ 2012.02.15. 19:00 ] |
Hozzászólás témája: | Re: AmxModX Alapozó 04. - Tömbök, Stringek, Többdimenziós tö |
Igen, elírtam. Köszi a fixet, upoltam. És legalább te elolvastad Silent írta: Metal sztem elírtad... A legelsô példánál nem 3 elemũ hanem 32 elemũ tömb.
|
Szerző: | Silent [ 2012.08.18. 12:01 ] |
Hozzászólás témája: | Re: AmxModX Alapozó 04. - Tömbök, Stringek, Többdimenziós tö |
Edit: Ja rájöttem |
Szerző: | ultraibolya [ 2013.08.01. 07:57 ] |
Hozzászólás témája: | Re: AmxModX Alapozó 04. - Tömbök, Stringek, Többdimenziós tö |
Metál ezt a részt: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
hogy tudom 32 elemű tömbe helyezni? Egy példa kód hogy mi is akarok,persze tudom hogy ez helytelen,csak így talán jobban megérted SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
edit: bárki segíthet aki ért hozzá [also](khm Silent ez enyhe célzásvolt rád =D )[/also]. |
Szerző: | expert [ 2013.08.01. 08:01 ] |
Hozzászólás témája: | Re: AmxModX Alapozó 04. - Tömbök, Stringek, Többdimenziós tö |
sztem így SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
|
Szerző: | ultraibolya [ 2013.08.01. 08:03 ] |
Hozzászólás témája: | Re: AmxModX Alapozó 04. - Tömbök, Stringek, Többdimenziós tö |
De már ennél elakad: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
tehát nem tudom megváltoztatni neki. |
Oldal: 2 / 3 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |