hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.18. 10:09



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 139 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 137 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2016.04.28. 19:50 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
Üdvözletem minden földi halandónak!

Nos , lenne egy olyan kis cuki problémám hogy egy kis egyszerű cuccon elakadtam, és hogy oldjam meg rendesen? :D [Probléma: ha kiválasztom a fegyvert akkor azt nem adja oda hanem ugye a pisztoly[id]-re tovább megy és csak ha a pisztolyt választom ki akkor csak azt adja!:D] Teendő ?


  1. public Fegyvermenu(id){
  2.     new cim[121]
  3.     format(cim,charsmax(cim), "\d[\rS\d]\rtunT\w* \r#\dKlán \yFegyvermenĂĽ ")
  4.     new menu = menu_create(cim, "Fegyvermenu_handler");
  5.    
  6.     menu_additem(menu, "\d[\r1\d] Marverick \yM4A1", "", 0); // case 0
  7.     menu_additem(menu, "\d[\r2\d] Alexander Kalasnyikov \yAK47", "", 0); // case 1
  8.     menu_additem(menu, "\d[\r3\d] \yAWP \d[\rCsak 4v4-tĹ‘l\d]", "", 0); // case 2
  9.     menu_additem(menu, "\d[\r4\d] St. Etienne \yFamas", "", 0); // case 3
  10.     menu_additem(menu, "\d[\r5\d] IMI \yGalil", "", 0); // case 4
  11.     menu_additem(menu, "\d[\r6\d] Tavcsoves puska \yScout", "", 0); // case 5
  12.     menu_additem(menu, "\d[\r7\d] \yAUG", "", 0); // case 6
  13.     menu_additem(menu, "\d[\r1\d] \ySG552", "", 0); // case 7
  14.     menu_additem(menu, "\d[\r2\d] NagyPapi \yM249", "", 0); // case 8
  15.     menu_additem(menu, "\d[\r3\d] SMG \yMP5 NAVY", "", 0); // case 9
  16.     menu_additem(menu, "\d[\r4\d] \yP90", "", 0); // case 10
  17.     menu_additem(menu, "\d[\r5\d] Shotgun \yM3", "", 0); // case 11
  18.     menu_additem(menu, "\d[\r6\d] Auto Shotgun \yXM1014", "", 0); // case 12
  19.     menu_additem(menu, "\d[\r7\d] \y TMP", "", 0); // case 13
  20.     menu_additem(menu, "\d[\r8\d] \y UMP45", "", 0); // case 14
  21.     menu_additem(menu, "\d[\r9\d] \y MAC10", "", 0); // case 15
  22.    
  23.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  24.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  25.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "ElĹ‘re");
  26.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "KilĂ©pĂ©s");
  27.    
  28.     menu_display(id, menu, 0);
  29.    
  30.     if ( is_user_alive( id ) ) strip_user_weapons( id )
  31.    
  32.     return PLUGIN_HANDLED;
  33. }
  34.  
  35. public Fegyvermenu_handler(id, menu, item)
  36. {
  37.     if(item == MENU_EXIT)
  38.     {
  39.         menu_destroy(menu);
  40.         return PLUGIN_HANDLED;
  41.     }
  42.    
  43.     new command[6], name[64], access, callback;
  44.    
  45.     menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  46.    
  47.     switch(item)
  48.     {
  49.         case 0: {
  50.            
  51.             give_item(id, "weapon_m4a1");
  52.             give_item(id,"ammo_556nato");
  53.             give_item(id,"ammo_556nato");
  54.             give_item(id,"ammo_556nato");
  55.             PisztolyMenu(id)
  56.            
  57.            
  58.         }
  59.         case 1: {
  60.            
  61.             give_item(id, "weapon_ak47");
  62.             give_item(id,"ammo_762nato");
  63.             give_item(id,"ammo_762nato");
  64.             give_item(id,"ammo_762nato");
  65.             give_item(id,"weapon_knife");
  66.             PisztolyMenu(id)
  67.            
  68.         }
  69.         case 2: {
  70.             give_item(id, "weapon_awp");
  71.             give_item(id,"ammo_338magnum");
  72.             give_item(id,"ammo_338magnum");      
  73.             give_item(id,"ammo_338magnum");
  74.             PisztolyMenu(id)
  75.            
  76.         }
  77.         case 3: {
  78.            
  79.             give_item(id, "weapon_famas");
  80.             give_item(id,"ammo_556nato");
  81.             give_item(id,"ammo_556nato");
  82.             give_item(id,"ammo_556nato");
  83.             give_item(id,"ammo_556nato");
  84.             PisztolyMenu(id)
  85.            
  86.         }
  87.         case 4: {
  88.            
  89.             give_item(id, "weapon_galil");
  90.             give_item(id,"ammo_556nato");
  91.             give_item(id,"ammo_556nato");
  92.             give_item(id,"ammo_556nato");
  93.             PisztolyMenu(id)
  94.            
  95.         }
  96.         case 5: {
  97.            
  98.             give_item(id, "weapon_scout");
  99.             give_item(id,"ammo_762nato");
  100.             give_item(id,"ammo_762nato");
  101.             give_item(id,"ammo_762nato");
  102.             give_item(id,"ammo_762nato");
  103.             give_item(id,"ammo_762nato");
  104.             give_item(id,"ammo_762nato");
  105.             give_item(id,"ammo_762nato");
  106.             give_item(id,"ammo_762nato");
  107.             give_item(id,"ammo_762nato");
  108.             PisztolyMenu(id)
  109.            
  110.         }
  111.         case 6: {
  112.            
  113.             give_item(id, "weapon_aug");
  114.             give_item(id,"ammo_556nato");
  115.             give_item(id,"ammo_556nato");
  116.             give_item(id,"ammo_556nato");
  117.             PisztolyMenu(id)
  118.            
  119.         }
  120.         case 7: {
  121.            
  122.             give_item(id, "weapon_sg552");
  123.             give_item(id,"ammo_556nato");
  124.             give_item(id,"ammo_556nato");
  125.             give_item(id,"ammo_556nato");
  126.             PisztolyMenu(id)
  127.         }
  128.         case 8: {
  129.            
  130.             give_item(id, "weapon_m249");
  131.             give_item(id,"ammo_556nato");
  132.             give_item(id,"ammo_556nato");
  133.             give_item(id,"ammo_556nato");
  134.             give_item(id,"ammo_556nato");
  135.             give_item(id,"ammo_556nato");
  136.             give_item(id,"ammo_556nato");
  137.             PisztolyMenu(id)
  138.         }
  139.         case 9: {
  140.            
  141.             give_item(id, "weapon_mp5navy");
  142.             give_item(id,"ammo_9mm");
  143.             give_item(id,"ammo_9mm");
  144.             give_item(id,"ammo_9mm");
  145.             give_item(id,"ammo_9mm");
  146.             PisztolyMenu(id)
  147.            
  148.         }
  149.         case 10:{
  150.             give_item(id, "weapon_p90");
  151.             give_item(id,"ammo_57mm");
  152.             give_item(id,"ammo_57mm");
  153.             PisztolyMenu(id)
  154.            
  155.         }
  156.         case 11:{
  157.             give_item(id, "weapon_m3");
  158.             give_item(id,"ammo_buckshot");
  159.             give_item(id,"ammo_buckshot");
  160.             give_item(id,"ammo_buckshot");
  161.             PisztolyMenu(id)
  162.            
  163.         }
  164.         case 12:{
  165.             give_item(id, "weapon_xm1014");
  166.             give_item(id,"ammo_buckshot");
  167.             give_item(id,"ammo_buckshot");
  168.             give_item(id,"ammo_buckshot");
  169.             give_item(id,"ammo_buckshot")
  170.             PisztolyMenu(id)
  171.            
  172.         }
  173.         case 13:{
  174.             give_item(id, "weapon_tmp");
  175.             give_item(id,"ammo_9mm");
  176.             give_item(id,"ammo_9mm");
  177.             give_item(id,"ammo_9mm");
  178.             give_item(id,"ammo_9mm");
  179.             PisztolyMenu(id)
  180.            
  181.         }
  182.         case 14:{
  183.             give_item(id, "weapon_ump45");
  184.             give_item(id,"ammo_45acp");
  185.             give_item(id,"ammo_45acp");
  186.             give_item(id,"ammo_45acp");
  187.             give_item(id,"ammo_45acp");
  188.             PisztolyMenu(id)
  189.            
  190.         }
  191.         case 15:{
  192.             give_item(id, "weapon_mac10");
  193.             give_item(id,"ammo_45acp");
  194.             give_item(id,"ammo_45acp");
  195.             give_item(id,"ammo_45acp");
  196.             give_item(id,"ammo_45acp");
  197.             PisztolyMenu(id)
  198.            
  199.         }
  200.     }
  201.     menu_destroy( menu );
  202.     return PLUGIN_HANDLED;
  203. }
  204.  
  205. public PisztolyMenu(id){
  206.     new cim[121]
  207.     format(cim,charsmax(cim), "\d[\rS\d]\rtunT\w* \r#\dKlán \yPisztoly Menu ")
  208.     new menu = menu_create(cim, "piszt_handler");
  209.    
  210.     menu_additem(menu, "\yDeagle", "", 0); // case 0
  211.     menu_additem(menu, "\yGlock", "", 0); // case 0
  212.     menu_additem(menu, "\yUSP", "", 0); // case 0
  213.  
  214.    
  215.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  216.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  217.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "ElĹ‘re");
  218.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "KilĂ©pĂ©s");
  219.    
  220.     menu_display(id, menu, 0);
  221.    
  222.     if ( is_user_alive( id ) ) strip_user_weapons( id )
  223.    
  224.     return PLUGIN_HANDLED;
  225. }
  226.  
  227. public piszt_handler(id, menu, item)
  228. {
  229.     if(item == MENU_EXIT)
  230.     {
  231.         menu_destroy(menu);
  232.         return PLUGIN_HANDLED;
  233.     }
  234.    
  235.     new command[6], name[64], access, callback;
  236.    
  237.     menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  238.    
  239.     switch(item)
  240.     {
  241.         case 0: {
  242.            
  243.             give_item(id, "weapon_deagle");
  244.             give_item(id,"ammo_50ae");
  245.             give_item(id,"ammo_50ae");
  246.             give_item(id,"ammo_50ae")
  247.             give_item(id,"ammo_50ae")
  248.             give_item(id,"ammo_50ae")
  249.            
  250.            
  251.         }
  252.         case 1: {
  253.             give_item(id, "weapon_glock18");
  254.             give_item(id,"ammo_9mm");
  255.             give_item(id,"ammo_9mm");
  256.             give_item(id,"ammo_9mm");
  257.             give_item(id,"ammo_9mm");
  258.             give_item(id,"ammo_9mm");
  259.             give_item(id,"ammo_9mm");
  260.         }
  261.         case 2:{
  262.             give_item(id, "weapon_usp");
  263.             give_item(id,"ammo_45acp");
  264.             give_item(id,"ammo_45acp");
  265.             give_item(id,"ammo_45acp");
  266.             give_item(id,"ammo_45acp");
  267.             give_item(id,"ammo_45acp");
  268.             give_item(id,"ammo_45acp");
  269.             give_item(id,"ammo_45acp");
  270.             give_item(id,"ammo_45acp");
  271.             give_item(id,"ammo_45acp");
  272.         }
  273.     }
  274.     menu_destroy( menu );
  275.     return PLUGIN_HANDLED;
  276. }


Aki segít annak megy a pacsi :D

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2016.04.28. 20:15 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2016.04.24. 20:07
Hozzászólások: 20
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
ezt torold ki a caseknal
-->
  1. PisztolyMenu(id)

_________________
GitHub - Star
FragVerseny 1.0 [25%]

FragVerseny


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2016.04.28. 20:35 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
https://github.com/mforce95/AMXX_plugin ... pon%20Menu

ez dísznek van?

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2016.04.28. 23:18 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.27. 17:55
Hozzászólások: 349
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Ezeket töröld minden case-nál: PisztolyMenu(id)

És csak a végére tedd be, nem kell minden casehez beírni, hogy megnyissa a pisztoly menüt, elég egyszer.
Példa:

  1. case 15:{
  2.             give_item(id, "weapon_mac10");
  3.             give_item(id,"ammo_45acp");
  4.             give_item(id,"ammo_45acp");
  5.             give_item(id,"ammo_45acp");
  6.             give_item(id,"ammo_45acp");
  7.            
  8.         }
  9.     }
  10.     PisztolyMenu(id);
  11.     return PLUGIN_HANDLED;


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2016.04.29. 08:43 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
koko.988 írta:
Ezeket töröld minden case-nál: PisztolyMenu(id)

És csak a végére tedd be, nem kell minden casehez beírni, hogy megnyissa a pisztoly menüt, elég egyszer.
Példa:

  1. case 15:{
  2.             give_item(id, "weapon_mac10");
  3.             give_item(id,"ammo_45acp");
  4.             give_item(id,"ammo_45acp");
  5.             give_item(id,"ammo_45acp");
  6.             give_item(id,"ammo_45acp");
  7.            
  8.         }
  9.     }
  10.     PisztolyMenu(id);
  11.     return PLUGIN_HANDLED;


Igazábol nem a megnyitással van a baj, mert megnyitni megnyitja, csak nem menti el a kiválasztott fegyvert , szóval: ha az első menüből kiválasztok egy M4a1-t akkor utána tovább dob ugye a Pisztoly menüre , és ott az a baj hogy ha kiválasztom a pisztolyt akkor elveszi a kiválasztott fegyvert és csak a kiválasztott pisztolyom marad meg és semmilyen fegyver.. :D

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2016.04.29. 10:48 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Esetleg, ha nem akarod, hogy eldobja a fegyverét, akkor ne dobasd el vele... xd
pisztolymenu fgvben strip_user_weapon...

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2016.04.29. 11:10 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.01.17. 07:11
Hozzászólások: 296
Megköszönt másnak: 60 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
  1. public Fegyvermenu(id){
  2.     new cim[121]
  3.     format(cim,charsmax(cim), "\d[\rS\d]\rtunT\w* \r#\dKlán \yFegyvermenĂĽ ")
  4.     new menu = menu_create(cim, "Fegyvermenu_handler");
  5.    
  6.     menu_additem(menu, "\d[\r1\d] Marverick \yM4A1", "", 0); // case 0
  7.     menu_additem(menu, "\d[\r2\d] Alexander Kalasnyikov \yAK47", "", 0); // case 1
  8.     menu_additem(menu, "\d[\r3\d] \yAWP \d[\rCsak 4v4-tĹ‘l\d]", "", 0); // case 2
  9.     menu_additem(menu, "\d[\r4\d] St. Etienne \yFamas", "", 0); // case 3
  10.     menu_additem(menu, "\d[\r5\d] IMI \yGalil", "", 0); // case 4
  11.     menu_additem(menu, "\d[\r6\d] Tavcsoves puska \yScout", "", 0); // case 5
  12.     menu_additem(menu, "\d[\r7\d] \yAUG", "", 0); // case 6
  13.     menu_additem(menu, "\d[\r1\d] \ySG552", "", 0); // case 7
  14.     menu_additem(menu, "\d[\r2\d] NagyPapi \yM249", "", 0); // case 8
  15.     menu_additem(menu, "\d[\r3\d] SMG \yMP5 NAVY", "", 0); // case 9
  16.     menu_additem(menu, "\d[\r4\d] \yP90", "", 0); // case 10
  17.     menu_additem(menu, "\d[\r5\d] Shotgun \yM3", "", 0); // case 11
  18.     menu_additem(menu, "\d[\r6\d] Auto Shotgun \yXM1014", "", 0); // case 12
  19.     menu_additem(menu, "\d[\r7\d] \y TMP", "", 0); // case 13
  20.     menu_additem(menu, "\d[\r8\d] \y UMP45", "", 0); // case 14
  21.     menu_additem(menu, "\d[\r9\d] \y MAC10", "", 0); // case 15
  22.    
  23.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  24.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  25.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "ElĹ‘re");
  26.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "KilĂ©pĂ©s");
  27.    
  28.     menu_display(id, menu, 0);
  29.    
  30.     if ( is_user_alive( id ) ) strip_user_weapons( id )
  31.    
  32.     return PLUGIN_HANDLED;
  33. }
  34.  
  35. public Fegyvermenu_handler(id, menu, item)
  36. {
  37.     if(item == MENU_EXIT)
  38.     {
  39.         menu_destroy(menu);
  40.         return PLUGIN_HANDLED;
  41.     }
  42.    
  43.     new command[6], name[64], access, callback;
  44.    
  45.     menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  46.    
  47.     switch(item)
  48.     {
  49.         case 0: {
  50.            
  51.             give_item(id, "weapon_m4a1");
  52.             give_item(id,"ammo_556nato");
  53.             give_item(id,"ammo_556nato");
  54.             give_item(id,"ammo_556nato");
  55.             PisztolyMenu(id)
  56.            
  57.            
  58.         }
  59.         case 1: {
  60.            
  61.             give_item(id, "weapon_ak47");
  62.             give_item(id,"ammo_762nato");
  63.             give_item(id,"ammo_762nato");
  64.             give_item(id,"ammo_762nato");
  65.             give_item(id,"weapon_knife");
  66.             PisztolyMenu(id)
  67.            
  68.         }
  69.         case 2: {
  70.             give_item(id, "weapon_awp");
  71.             give_item(id,"ammo_338magnum");
  72.             give_item(id,"ammo_338magnum");      
  73.             give_item(id,"ammo_338magnum");
  74.             PisztolyMenu(id)
  75.            
  76.         }
  77.         case 3: {
  78.            
  79.             give_item(id, "weapon_famas");
  80.             give_item(id,"ammo_556nato");
  81.             give_item(id,"ammo_556nato");
  82.             give_item(id,"ammo_556nato");
  83.             give_item(id,"ammo_556nato");
  84.             PisztolyMenu(id)
  85.            
  86.         }
  87.         case 4: {
  88.            
  89.             give_item(id, "weapon_galil");
  90.             give_item(id,"ammo_556nato");
  91.             give_item(id,"ammo_556nato");
  92.             give_item(id,"ammo_556nato");
  93.             PisztolyMenu(id)
  94.            
  95.         }
  96.         case 5: {
  97.            
  98.             give_item(id, "weapon_scout");
  99.             give_item(id,"ammo_762nato");
  100.             give_item(id,"ammo_762nato");
  101.             give_item(id,"ammo_762nato");
  102.             give_item(id,"ammo_762nato");
  103.             give_item(id,"ammo_762nato");
  104.             give_item(id,"ammo_762nato");
  105.             give_item(id,"ammo_762nato");
  106.             give_item(id,"ammo_762nato");
  107.             give_item(id,"ammo_762nato");
  108.             PisztolyMenu(id)
  109.            
  110.         }
  111.         case 6: {
  112.            
  113.             give_item(id, "weapon_aug");
  114.             give_item(id,"ammo_556nato");
  115.             give_item(id,"ammo_556nato");
  116.             give_item(id,"ammo_556nato");
  117.             PisztolyMenu(id)
  118.            
  119.         }
  120.         case 7: {
  121.            
  122.             give_item(id, "weapon_sg552");
  123.             give_item(id,"ammo_556nato");
  124.             give_item(id,"ammo_556nato");
  125.             give_item(id,"ammo_556nato");
  126.             PisztolyMenu(id)
  127.         }
  128.         case 8: {
  129.            
  130.             give_item(id, "weapon_m249");
  131.             give_item(id,"ammo_556nato");
  132.             give_item(id,"ammo_556nato");
  133.             give_item(id,"ammo_556nato");
  134.             give_item(id,"ammo_556nato");
  135.             give_item(id,"ammo_556nato");
  136.             give_item(id,"ammo_556nato");
  137.             PisztolyMenu(id)
  138.         }
  139.         case 9: {
  140.            
  141.             give_item(id, "weapon_mp5navy");
  142.             give_item(id,"ammo_9mm");
  143.             give_item(id,"ammo_9mm");
  144.             give_item(id,"ammo_9mm");
  145.             give_item(id,"ammo_9mm");
  146.             PisztolyMenu(id)
  147.            
  148.         }
  149.         case 10:{
  150.             give_item(id, "weapon_p90");
  151.             give_item(id,"ammo_57mm");
  152.             give_item(id,"ammo_57mm");
  153.             PisztolyMenu(id)
  154.            
  155.         }
  156.         case 11:{
  157.             give_item(id, "weapon_m3");
  158.             give_item(id,"ammo_buckshot");
  159.             give_item(id,"ammo_buckshot");
  160.             give_item(id,"ammo_buckshot");
  161.             PisztolyMenu(id)
  162.            
  163.         }
  164.         case 12:{
  165.             give_item(id, "weapon_xm1014");
  166.             give_item(id,"ammo_buckshot");
  167.             give_item(id,"ammo_buckshot");
  168.             give_item(id,"ammo_buckshot");
  169.             give_item(id,"ammo_buckshot");
  170.             PisztolyMenu(id)
  171.            
  172.         }
  173.         case 13:{
  174.             give_item(id, "weapon_tmp");
  175.             give_item(id,"ammo_9mm");
  176.             give_item(id,"ammo_9mm");
  177.             give_item(id,"ammo_9mm");
  178.             give_item(id,"ammo_9mm");
  179.             PisztolyMenu(id)
  180.            
  181.         }
  182.         case 14:{
  183.             give_item(id, "weapon_ump45");
  184.             give_item(id,"ammo_45acp");
  185.             give_item(id,"ammo_45acp");
  186.             give_item(id,"ammo_45acp");
  187.             give_item(id,"ammo_45acp");
  188.             PisztolyMenu(id)
  189.            
  190.         }
  191.         case 15:{
  192.             give_item(id, "weapon_mac10");
  193.             give_item(id,"ammo_45acp");
  194.             give_item(id,"ammo_45acp");
  195.             give_item(id,"ammo_45acp");
  196.             give_item(id,"ammo_45acp");
  197.             PisztolyMenu(id)
  198.            
  199.         }
  200.     }
  201.     menu_destroy( menu );
  202.     return PLUGIN_HANDLED;
  203. }
  204.  
  205. public PisztolyMenu(id){
  206.     new cim[121]
  207.     format(cim,charsmax(cim), "\d[\rS\d]\rtunT\w* \r#\dKlán \yPisztoly Menu ")
  208.     new menu = menu_create(cim, "piszt_handler");
  209.    
  210.     menu_additem(menu, "\yDeagle", "", 0); // case 0
  211.     menu_additem(menu, "\yGlock", "", 0); // case 0
  212.     menu_additem(menu, "\yUSP", "", 0); // case 0
  213.  
  214.    
  215.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  216.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  217.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "ElĹ‘re");
  218.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "KilĂ©pĂ©s");
  219.    
  220.     menu_display(id, menu, 0);
  221.    
  222.     if ( is_user_alive( id ) )
  223.    
  224.     return PLUGIN_HANDLED;
  225. }
  226.  
  227. public piszt_handler(id, menu, item)
  228. {
  229.     if(item == MENU_EXIT)
  230.     {
  231.         menu_destroy(menu);
  232.         return PLUGIN_HANDLED;
  233.     }
  234.    
  235.     new command[6], name[64], access, callback;
  236.    
  237.     menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  238.    
  239.     switch(item)
  240.     {
  241.         case 0: {
  242.            
  243.             give_item(id, "weapon_deagle");
  244.             give_item(id,"ammo_50ae");
  245.             give_item(id,"ammo_50ae");
  246.             give_item(id,"ammo_50ae")
  247.             give_item(id,"ammo_50ae")
  248.             give_item(id,"ammo_50ae")
  249.            
  250.            
  251.         }
  252.         case 1: {
  253.             give_item(id, "weapon_glock18");
  254.             give_item(id,"ammo_9mm");
  255.             give_item(id,"ammo_9mm");
  256.             give_item(id,"ammo_9mm");
  257.             give_item(id,"ammo_9mm");
  258.             give_item(id,"ammo_9mm");
  259.             give_item(id,"ammo_9mm");
  260.         }
  261.         case 2:{
  262.             give_item(id, "weapon_usp");
  263.             give_item(id,"ammo_45acp");
  264.             give_item(id,"ammo_45acp");
  265.             give_item(id,"ammo_45acp");
  266.             give_item(id,"ammo_45acp");
  267.             give_item(id,"ammo_45acp");
  268.             give_item(id,"ammo_45acp");
  269.             give_item(id,"ammo_45acp");
  270.             give_item(id,"ammo_45acp");
  271.             give_item(id,"ammo_45acp");
  272.         }
  273.     }
  274.     menu_destroy( menu );
  275.     return PLUGIN_HANDLED;
  276. }

_________________
Global Offensive: (50%)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2016.04.30. 21:39 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.27. 17:55
Hozzászólások: 349
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
SZILARD írta:
  1. public Fegyvermenu(id){
  2.     new cim[121]
  3.     format(cim,charsmax(cim), "\d[\rS\d]\rtunT\w* \r#\dKlán \yFegyvermenĂĽ ")
  4.     new menu = menu_create(cim, "Fegyvermenu_handler");
  5.    
  6.     menu_additem(menu, "\d[\r1\d] Marverick \yM4A1", "", 0); // case 0
  7.     menu_additem(menu, "\d[\r2\d] Alexander Kalasnyikov \yAK47", "", 0); // case 1
  8.     menu_additem(menu, "\d[\r3\d] \yAWP \d[\rCsak 4v4-tĹ‘l\d]", "", 0); // case 2
  9.     menu_additem(menu, "\d[\r4\d] St. Etienne \yFamas", "", 0); // case 3
  10.     menu_additem(menu, "\d[\r5\d] IMI \yGalil", "", 0); // case 4
  11.     menu_additem(menu, "\d[\r6\d] Tavcsoves puska \yScout", "", 0); // case 5
  12.     menu_additem(menu, "\d[\r7\d] \yAUG", "", 0); // case 6
  13.     menu_additem(menu, "\d[\r1\d] \ySG552", "", 0); // case 7
  14.     menu_additem(menu, "\d[\r2\d] NagyPapi \yM249", "", 0); // case 8
  15.     menu_additem(menu, "\d[\r3\d] SMG \yMP5 NAVY", "", 0); // case 9
  16.     menu_additem(menu, "\d[\r4\d] \yP90", "", 0); // case 10
  17.     menu_additem(menu, "\d[\r5\d] Shotgun \yM3", "", 0); // case 11
  18.     menu_additem(menu, "\d[\r6\d] Auto Shotgun \yXM1014", "", 0); // case 12
  19.     menu_additem(menu, "\d[\r7\d] \y TMP", "", 0); // case 13
  20.     menu_additem(menu, "\d[\r8\d] \y UMP45", "", 0); // case 14
  21.     menu_additem(menu, "\d[\r9\d] \y MAC10", "", 0); // case 15
  22.    
  23.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  24.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  25.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "ElĹ‘re");
  26.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "KilĂ©pĂ©s");
  27.    
  28.     menu_display(id, menu, 0);
  29.    
  30.     if ( is_user_alive( id ) ) strip_user_weapons( id )
  31.    
  32.     return PLUGIN_HANDLED;
  33. }
  34.  
  35. public Fegyvermenu_handler(id, menu, item)
  36. {
  37.     if(item == MENU_EXIT)
  38.     {
  39.         menu_destroy(menu);
  40.         return PLUGIN_HANDLED;
  41.     }
  42.    
  43.     new command[6], name[64], access, callback;
  44.    
  45.     menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  46.    
  47.     switch(item)
  48.     {
  49.         case 0: {
  50.            
  51.             give_item(id, "weapon_m4a1");
  52.             give_item(id,"ammo_556nato");
  53.             give_item(id,"ammo_556nato");
  54.             give_item(id,"ammo_556nato");
  55.             PisztolyMenu(id)
  56.            
  57.            
  58.         }
  59.         case 1: {
  60.            
  61.             give_item(id, "weapon_ak47");
  62.             give_item(id,"ammo_762nato");
  63.             give_item(id,"ammo_762nato");
  64.             give_item(id,"ammo_762nato");
  65.             give_item(id,"weapon_knife");
  66.             PisztolyMenu(id)
  67.            
  68.         }
  69.         case 2: {
  70.             give_item(id, "weapon_awp");
  71.             give_item(id,"ammo_338magnum");
  72.             give_item(id,"ammo_338magnum");      
  73.             give_item(id,"ammo_338magnum");
  74.             PisztolyMenu(id)
  75.            
  76.         }
  77.         case 3: {
  78.            
  79.             give_item(id, "weapon_famas");
  80.             give_item(id,"ammo_556nato");
  81.             give_item(id,"ammo_556nato");
  82.             give_item(id,"ammo_556nato");
  83.             give_item(id,"ammo_556nato");
  84.             PisztolyMenu(id)
  85.            
  86.         }
  87.         case 4: {
  88.            
  89.             give_item(id, "weapon_galil");
  90.             give_item(id,"ammo_556nato");
  91.             give_item(id,"ammo_556nato");
  92.             give_item(id,"ammo_556nato");
  93.             PisztolyMenu(id)
  94.            
  95.         }
  96.         case 5: {
  97.            
  98.             give_item(id, "weapon_scout");
  99.             give_item(id,"ammo_762nato");
  100.             give_item(id,"ammo_762nato");
  101.             give_item(id,"ammo_762nato");
  102.             give_item(id,"ammo_762nato");
  103.             give_item(id,"ammo_762nato");
  104.             give_item(id,"ammo_762nato");
  105.             give_item(id,"ammo_762nato");
  106.             give_item(id,"ammo_762nato");
  107.             give_item(id,"ammo_762nato");
  108.             PisztolyMenu(id)
  109.            
  110.         }
  111.         case 6: {
  112.            
  113.             give_item(id, "weapon_aug");
  114.             give_item(id,"ammo_556nato");
  115.             give_item(id,"ammo_556nato");
  116.             give_item(id,"ammo_556nato");
  117.             PisztolyMenu(id)
  118.            
  119.         }
  120.         case 7: {
  121.            
  122.             give_item(id, "weapon_sg552");
  123.             give_item(id,"ammo_556nato");
  124.             give_item(id,"ammo_556nato");
  125.             give_item(id,"ammo_556nato");
  126.             PisztolyMenu(id)
  127.         }
  128.         case 8: {
  129.            
  130.             give_item(id, "weapon_m249");
  131.             give_item(id,"ammo_556nato");
  132.             give_item(id,"ammo_556nato");
  133.             give_item(id,"ammo_556nato");
  134.             give_item(id,"ammo_556nato");
  135.             give_item(id,"ammo_556nato");
  136.             give_item(id,"ammo_556nato");
  137.             PisztolyMenu(id)
  138.         }
  139.         case 9: {
  140.            
  141.             give_item(id, "weapon_mp5navy");
  142.             give_item(id,"ammo_9mm");
  143.             give_item(id,"ammo_9mm");
  144.             give_item(id,"ammo_9mm");
  145.             give_item(id,"ammo_9mm");
  146.             PisztolyMenu(id)
  147.            
  148.         }
  149.         case 10:{
  150.             give_item(id, "weapon_p90");
  151.             give_item(id,"ammo_57mm");
  152.             give_item(id,"ammo_57mm");
  153.             PisztolyMenu(id)
  154.            
  155.         }
  156.         case 11:{
  157.             give_item(id, "weapon_m3");
  158.             give_item(id,"ammo_buckshot");
  159.             give_item(id,"ammo_buckshot");
  160.             give_item(id,"ammo_buckshot");
  161.             PisztolyMenu(id)
  162.            
  163.         }
  164.         case 12:{
  165.             give_item(id, "weapon_xm1014");
  166.             give_item(id,"ammo_buckshot");
  167.             give_item(id,"ammo_buckshot");
  168.             give_item(id,"ammo_buckshot");
  169.             give_item(id,"ammo_buckshot");
  170.             PisztolyMenu(id)
  171.            
  172.         }
  173.         case 13:{
  174.             give_item(id, "weapon_tmp");
  175.             give_item(id,"ammo_9mm");
  176.             give_item(id,"ammo_9mm");
  177.             give_item(id,"ammo_9mm");
  178.             give_item(id,"ammo_9mm");
  179.             PisztolyMenu(id)
  180.            
  181.         }
  182.         case 14:{
  183.             give_item(id, "weapon_ump45");
  184.             give_item(id,"ammo_45acp");
  185.             give_item(id,"ammo_45acp");
  186.             give_item(id,"ammo_45acp");
  187.             give_item(id,"ammo_45acp");
  188.             PisztolyMenu(id)
  189.            
  190.         }
  191.         case 15:{
  192.             give_item(id, "weapon_mac10");
  193.             give_item(id,"ammo_45acp");
  194.             give_item(id,"ammo_45acp");
  195.             give_item(id,"ammo_45acp");
  196.             give_item(id,"ammo_45acp");
  197.             PisztolyMenu(id)
  198.            
  199.         }
  200.     }
  201.     menu_destroy( menu );
  202.     return PLUGIN_HANDLED;
  203. }
  204.  
  205. public PisztolyMenu(id){
  206.     new cim[121]
  207.     format(cim,charsmax(cim), "\d[\rS\d]\rtunT\w* \r#\dKlán \yPisztoly Menu ")
  208.     new menu = menu_create(cim, "piszt_handler");
  209.    
  210.     menu_additem(menu, "\yDeagle", "", 0); // case 0
  211.     menu_additem(menu, "\yGlock", "", 0); // case 0
  212.     menu_additem(menu, "\yUSP", "", 0); // case 0
  213.  
  214.    
  215.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  216.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  217.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "ElĹ‘re");
  218.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "KilĂ©pĂ©s");
  219.    
  220.     menu_display(id, menu, 0);
  221.    
  222.     if ( is_user_alive( id ) )
  223.    
  224.     return PLUGIN_HANDLED;
  225. }
  226.  
  227. public piszt_handler(id, menu, item)
  228. {
  229.     if(item == MENU_EXIT)
  230.     {
  231.         menu_destroy(menu);
  232.         return PLUGIN_HANDLED;
  233.     }
  234.    
  235.     new command[6], name[64], access, callback;
  236.    
  237.     menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  238.    
  239.     switch(item)
  240.     {
  241.         case 0: {
  242.            
  243.             give_item(id, "weapon_deagle");
  244.             give_item(id,"ammo_50ae");
  245.             give_item(id,"ammo_50ae");
  246.             give_item(id,"ammo_50ae")
  247.             give_item(id,"ammo_50ae")
  248.             give_item(id,"ammo_50ae")
  249.            
  250.            
  251.         }
  252.         case 1: {
  253.             give_item(id, "weapon_glock18");
  254.             give_item(id,"ammo_9mm");
  255.             give_item(id,"ammo_9mm");
  256.             give_item(id,"ammo_9mm");
  257.             give_item(id,"ammo_9mm");
  258.             give_item(id,"ammo_9mm");
  259.             give_item(id,"ammo_9mm");
  260.         }
  261.         case 2:{
  262.             give_item(id, "weapon_usp");
  263.             give_item(id,"ammo_45acp");
  264.             give_item(id,"ammo_45acp");
  265.             give_item(id,"ammo_45acp");
  266.             give_item(id,"ammo_45acp");
  267.             give_item(id,"ammo_45acp");
  268.             give_item(id,"ammo_45acp");
  269.             give_item(id,"ammo_45acp");
  270.             give_item(id,"ammo_45acp");
  271.             give_item(id,"ammo_45acp");
  272.         }
  273.     }
  274.     menu_destroy( menu );
  275.     return PLUGIN_HANDLED;
  276. }



Minden case-nél miért a Pisztoly Menü megnyitás? :D
Olyan feleslegesnek látom, mint azt, hogy külön leírni a lőszereket, minthogy ezt alkalmaznád:
Példa:

  1. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90) //Fegyver ID, Fegyver neve, lőszer


És ahogy Akosch:. írta, a strip_user_weapons rossz helyen van xDD
A fegyver menü elé kell írni, + a fegyver menü handlerben is látok 2 felesleges sort.. :D

-->
  1. new command[6], name[64], access, callback;
  2.    
  3.     menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);


Nem kellenek ezek sem. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 16 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole