hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.03. 18:44



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 184 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 184 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 15 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Összekötés
HozzászólásElküldve: 2014.12.06. 08:50 
Hali olyat meg lehet csinálni hogy van 2 szerverem és egy rang rendszerem úgy akarnám hogy ha az 1. szerveren a rangod [Hentes]
Akkor a másik szeron is az lesz a rangod

Valahogy mind2 szerveren egy forma lesz a rangod ha az egyiken feljebb lépsz akkor ha át mész a másikora ott is ugy az a rangod lesz

Remélem érthetően írtam le :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Összekötés
HozzászólásElküldve: 2014.12.06. 09:05 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
SQL-el lehet megcsinálni, csak én nem értek hozzá :D
Kell hozzá egy SQL vagy MYSQL tárhely. Sztem egy ingyenes is jó rá, keress Google-n.

A script részét nemtudom :D

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Összekötés
HozzászólásElküldve: 2014.12.06. 09:07 
RaZzoR írta:
SQL-el lehet megcsinálni, csak én nem értek hozzá :D
Kell hozzá egy SQL vagy MYSQL tárhely. Sztem egy ingyenes is jó rá, keress Google-n.

A script részét nemtudom :D


Van mert a hoszting addot csak nem tom hogy SQL vagy MYSQL én is erre gondoltam de nem tom hogyan kellene szerintem a pluginba bele kelene írni valamit


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Összekötés
HozzászólásElküldve: 2014.12.06. 09:08 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Igen, pluginnal, csak gőzöm nincs, hogy milyen függvények kellenek hozzá :D Majd írnak azok, akik a kisujjukból rázzák ki :D

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Összekötés
HozzászólásElküldve: 2014.12.06. 09:11 
RaZzoR írta:
Igen, pluginnal, csak gőzöm nincs, hogy milyen függvények kellenek hozzá :D Majd írnak azok, akik a kisujjukból rázzák ki :D


Szerintem ugy meg lehetne oldani hogy SQL ben elmentse és abba is töltse és a 2 szervernek meg adni az sql adatokat Gondolom én Xd
De anyit ugy meg tudsz csinálni hogy SQL-be mentse ?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4.  
  5. #define PLUGIN "HLMOD.Hus Rangok"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "ExTraaaa and qKKKJ;>"
  8.  
  9. new message[192]
  10. new nev[32]
  11. new Temp[192]
  12. static color[10]
  13. new g_vault
  14. new olesek[33]
  15. new szint[33]
  16.  
  17.  
  18. #define ASD 15
  19.  
  20. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  21.  
  22. new const szamok[ASD] = {
  23. 15,
  24. 20,
  25. 30,
  26. 45,
  27. 55,
  28. 65,
  29. 75,
  30. 85,
  31. 90,
  32. 105,
  33. 115,
  34. 120,
  35. 125,
  36. 135,
  37. 140
  38.  
  39. }
  40.  
  41. new const rangok[ASD+1][] = {
  42. "Újonc",
  43. "Lelkes",
  44. "Tag",
  45. "Beavatott",
  46. "Tud valamit",
  47. "Fanatikus",
  48. "Senior Tag",
  49. "Jómunkásember",
  50. "Nagyúr",
  51. "Félisten",
  52. "Östag",
  53. "Veterán",
  54. "Őskövület",
  55. "Minden6ó",
  56. "ISTEN",
  57. "Mindent Tudó"
  58.  
  59. }
  60.  
  61. public plugin_init()
  62. {
  63. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  64. register_clcmd("say /rang", "hud")
  65. register_clcmd("say", "sayhook")
  66. register_clcmd("say_team", "tshook")
  67. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  68. g_vault = nvault_open("namerang")
  69.  
  70. }
  71. public hud(id)
  72. {
  73. if(szint[id] != ASD+1)
  74. {
  75.  
  76.  
  77. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  78. }
  79. else {
  80.  
  81. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  82. }
  83.  
  84. }
  85. public sayhook(id)
  86. {
  87.  
  88. read_args (message, 191)
  89. remove_quotes (message)
  90. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  91. {
  92. return PLUGIN_CONTINUE
  93. }
  94. get_user_name(id, nev, 31)
  95. if(is_user_alive(id)) {
  96. get_user_team(id, color, 9)
  97. formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  98.  
  99. }
  100. else {
  101. get_user_team(id, color, 9)
  102. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  103. }
  104. sendmessage(color)
  105. return PLUGIN_HANDLED
  106. }
  107. public tshook(id)
  108. {
  109. read_args (message, 191)
  110. remove_quotes (message)
  111. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  112. {
  113. return PLUGIN_CONTINUE
  114. }
  115. get_user_name(id, nev, 31)
  116. new playerTeam = get_user_team(id)
  117. new playerTeamName[19]
  118. switch (playerTeam)
  119. {
  120. case 1: {
  121. copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")
  122.  
  123. }
  124. case 2: {
  125. copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")
  126.  
  127. }
  128. default:
  129. copy (playerTeamName, 9, "*Néző*")
  130. }
  131. if(is_user_alive(id))
  132. {
  133. get_user_team(id, color, 9)
  134. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  135.  
  136. }
  137. else
  138. {
  139. get_user_team(id, color, 9)
  140. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  141. }
  142. sendtmessage(color, playerTeam)
  143. return PLUGIN_HANDLED
  144. }
  145. public sendmessage(color[])
  146. {
  147. new teamName[10]
  148. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  149. {
  150. get_user_team (player, teamName, 9)
  151. teamf (player, color)
  152. elkuldes(player, Temp)
  153. teamf(player, teamName)
  154. }
  155. }
  156. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  157. {
  158. new teamName[10]
  159. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  160. {
  161. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  162. {
  163. get_user_team (player, teamName, 9)
  164. elkuldes(player, Temp)
  165. teamf (player, teamName)
  166. teamf (player, color)
  167. }
  168. }
  169. }
  170. public teamf(player, team[])
  171. {
  172. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  173. write_byte(player)
  174. write_string(team)
  175. message_end()
  176. }
  177. public elkuldes(player, Temp[])
  178. {
  179.  
  180. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  181. write_byte( player )
  182. write_string( Temp )
  183. message_end()
  184.  
  185. }
  186.  
  187. public client_connect(id)
  188. {
  189. LoadData(id)
  190. }
  191. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  192.  
  193. public SaveData(id)
  194. {
  195. new name[32]
  196. get_user_name(id, name, 31)
  197.  
  198. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  199. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  200. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  201.  
  202.  
  203. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  204. return PLUGIN_CONTINUE
  205. }
  206. public LoadData(id)
  207. {
  208. new name[32]
  209. get_user_name(id, name, 31)
  210. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  211.  
  212. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  213. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  214.  
  215. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  216. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  217. new oles[32], level[32]
  218. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  219. olesek[id] = str_to_num(oles)
  220. szint[id] = str_to_num(level)
  221. return PLUGIN_CONTINUE
  222. }
  223. public halal()
  224. {
  225. new killer = read_data(1)
  226. new victim = read_data(2)
  227.  
  228. if(killer != victim)
  229. olesek[killer]++
  230.  
  231. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  232. {
  233. szint[killer]++
  234. }
  235. }


Mondjuk én nem rang rendszerbe akarom ezt hanem más pluginba de ha már ez mag van akkor a többit is át tudom írni :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Összekötés
HozzászólásElküldve: 2014.12.06. 09:13 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Mentést se tudok :S Valahol Iron bemásolt egy példa script-et, ami SQL-re mentett, csak nemtudom, hogy melyik témában.
Amúgy ha mind2 szerveren működjön, akkor ugyanaz plugin mind2 szerverre, meg az sql adatok is ugyanazok legyenek :D

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Összekötés
HozzászólásElküldve: 2014.12.06. 09:18 
Hát én is ugy gondoltam :)
Csak már az Sql mentés kellene meg hogy létre hozon egy táblázatot de az nem fontoslenne


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Összekötés
HozzászólásElküldve: 2014.12.06. 09:21 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Na találtam egy kis tutorial-t :D
Nem sokmindent kell átírni:
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=132686

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Összekötés
HozzászólásElküldve: 2014.12.06. 09:26 
RaZzoR írta:
Na találtam egy kis tutorial-t :D
Nem sokmindent kell átírni:
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=132686


ÁÁ nekem ez nem megy :( majd Iront meg kérem hogy magyaráza el :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Összekötés
HozzászólásElküldve: 2014.12.06. 10:21 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
tessék írtam bele 1 sql mentést viszont fontos tudni, hogy ez így semmit nem ér egy regrendszer nélkül.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <sqlx>
  4.  
  5. #define PLUGIN "HLMOD.Hus Rangok"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "ExTraaaa and qKKKJ;>"
  8.  
  9. new message[192]
  10. new nev[32]
  11. new Temp[192]
  12. static color[10]
  13.  
  14. new Handle:g_SqlTuple
  15. new Host[] = "mysql host"
  16. new User[] = "mysql felhasznev"
  17. new Pass[] = "mysql jelszo"
  18. new Db[] = "mysql adatbazis neve"
  19.  
  20.  
  21. new olesek[33]
  22. new szint[33]
  23.  
  24.  
  25. #define ASD 15
  26.  
  27. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  28.  
  29. new const szamok[ASD] = {
  30. 15,
  31. 20,
  32. 30,
  33. 45,
  34. 55,
  35. 65,
  36. 75,
  37. 85,
  38. 90,
  39. 105,
  40. 115,
  41. 120,
  42. 125,
  43. 135,
  44. 140
  45.  
  46. }
  47.  
  48. new const rangok[ASD+1][] = {
  49. "Ăšjonc",
  50. "Lelkes",
  51. "Tag",
  52. "Beavatott",
  53. "Tud valamit",
  54. "Fanatikus",
  55. "Senior Tag",
  56. "Jómunkásember",
  57. "NagyĂşr",
  58. "FĂ©listen",
  59. "Ă–stag",
  60. "Veterán",
  61. "Őskövület",
  62. "Minden6Ăł",
  63. "ISTEN",
  64. "Mindent TudĂł"
  65.  
  66. }
  67.  
  68. public plugin_init()
  69. {
  70. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  71. register_clcmd("say /rang", "hud")
  72. register_clcmd("say", "sayhook")
  73. register_clcmd("say_team", "tshook")
  74. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  75. makeTuple()
  76. createTable()
  77.  
  78. }
  79. public hud(id)
  80. {
  81. if(szint[id] != ASD+1)
  82. {
  83.  
  84.  
  85. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  86. }
  87. else {
  88.  
  89. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  90. }
  91.  
  92. }
  93. public sayhook(id)
  94. {
  95.  
  96. read_args (message, 191)
  97. remove_quotes (message)
  98. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  99. {
  100. return PLUGIN_CONTINUE
  101. }
  102. get_user_name(id, nev, 31)
  103. if(is_user_alive(id)) {
  104. get_user_team(id, color, 9)
  105. formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  106.  
  107. }
  108. else {
  109. get_user_team(id, color, 9)
  110. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  111. }
  112. sendmessage(color)
  113. return PLUGIN_HANDLED
  114. }
  115. public tshook(id)
  116. {
  117. read_args (message, 191)
  118. remove_quotes (message)
  119. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  120. {
  121. return PLUGIN_CONTINUE
  122. }
  123. get_user_name(id, nev, 31)
  124. new playerTeam = get_user_team(id)
  125. new playerTeamName[19]
  126. switch (playerTeam)
  127. {
  128. case 1: {
  129. copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")
  130.  
  131. }
  132. case 2: {
  133. copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")
  134.  
  135. }
  136. default:
  137. copy (playerTeamName, 9, "*Néző*")
  138. }
  139. if(is_user_alive(id))
  140. {
  141. get_user_team(id, color, 9)
  142. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  143.  
  144. }
  145. else
  146. {
  147. get_user_team(id, color, 9)
  148. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  149. }
  150. sendtmessage(color, playerTeam)
  151. return PLUGIN_HANDLED
  152. }
  153. public sendmessage(color[])
  154. {
  155. new teamName[10]
  156. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  157. {
  158. get_user_team (player, teamName, 9)
  159. teamf (player, color)
  160. elkuldes(player, Temp)
  161. teamf(player, teamName)
  162. }
  163. }
  164. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  165. {
  166. new teamName[10]
  167. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  168. {
  169. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  170. {
  171. get_user_team (player, teamName, 9)
  172. elkuldes(player, Temp)
  173. teamf (player, teamName)
  174. teamf (player, color)
  175. }
  176. }
  177. }
  178. public teamf(player, team[])
  179. {
  180. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  181. write_byte(player)
  182. write_string(team)
  183. message_end()
  184. }
  185. public elkuldes(player, Temp[])
  186. {
  187.  
  188. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  189. write_byte( player )
  190. write_string( Temp )
  191. message_end()
  192.  
  193. }
  194.  
  195. public client_connect(id)
  196. {
  197. LoadData(id)
  198. }
  199. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  200. public plugin_end()
  201. {
  202. SQL_FreeHandle(g_SqlTuple)
  203. }
  204. public makeTuple()
  205. {
  206.  
  207. g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(Host,User,Pass,Db)
  208. }
  209. public createTable()
  210. {
  211.  
  212. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"createTableThread", "CREATE TABLE IF NOT EXISTS tablaneve (`username` varchar(32), `oles` INT(255), `szint` INT(255))")
  213. }
  214. public createTableThread(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize)
  215. {
  216. if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
  217. return set_fail_state("Nem tudtam csatlakozni az adatbazishoz.")
  218. else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  219. return set_fail_state("query hiba")
  220.  
  221. if(Errcode)
  222. return log_amx("Hibat dobtam: %s",Error)
  223.  
  224. return PLUGIN_CONTINUE
  225. }
  226. public SaveData(id)
  227. {
  228. new szTemp[512]
  229. new nev[32]
  230. get_user_name(id, nev, 31)
  231. format(szTemp,charsmax(szTemp),"UPDATE `tablaneve` SET `oles` = '%i', `szint` = '%i WHERE `tablaneve`.`username` = '%s';", olesek[id], szint[id], nev)
  232.  
  233. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"updateTableThread", szTemp)
  234. }
  235. public updateTableThread(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize)
  236. {
  237. if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
  238. return set_fail_state("Nem tudtam csatlakozni az adatbazishoz.")
  239. else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  240. return set_fail_state("query hiba")
  241.  
  242. if(Errcode)
  243. return log_amx("Hibat dobtam: %s",Error)
  244.  
  245. return PLUGIN_CONTINUE
  246. }
  247. public updateTableStatsThread(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize)
  248. {
  249. if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
  250. return set_fail_state("Nem tudtam letrehozni az adatbazist.")
  251. else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  252. return set_fail_state("query hiba")
  253.  
  254. if(Errcode)
  255. return log_amx("Hibat dobtam: %s",Error)
  256.  
  257. return PLUGIN_CONTINUE
  258. }
  259. public LoadData(id)
  260. {
  261. new name[32]
  262. get_user_name(id, name, 31)
  263. new ErrorCode
  264. new Error[512]
  265. new Handle:SqlConnection = SQL_Connect(g_SqlTuple, ErrorCode, Error, 511)
  266. if(SqlConnection == Empty_Handle)
  267. {
  268. set_fail_state(Error)
  269. }
  270. new Handle:Query = SQL_PrepareQuery(SqlConnection, "SELECT * FROM tablaneve WHERE username='%s'", name)
  271. if(!SQL_Execute(Query))
  272. {
  273. SQL_QueryError(Query, Error, 511)
  274. set_fail_state(Error)
  275. }
  276. new iRowsFound = SQL_NumRows(Query)
  277. if(iRowsFound < 1)
  278. {
  279. olesek[id] = 0;
  280. szint[id] = 0
  281. }
  282. else
  283. {
  284. new oles = SQL_FieldNameToNum(Query, "oles")
  285. new uszint = SQL_FieldNameToNum(Query, "szint")
  286. olesek[id] = SQL_ReadResult(Query, oles)
  287. szint[id] = SQL_ReadResult(Query, uszint)
  288. }
  289. SQL_FreeHandle(Query)
  290. SQL_FreeHandle(SqlConnection)
  291. }
  292. public halal()
  293. {
  294. new killer = read_data(1)
  295. new victim = read_data(2)
  296.  
  297. if(killer != victim)
  298. olesek[killer]++
  299.  
  300. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  301. {
  302. szint[killer]++
  303. }
  304. }

 

_________________
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára CrB 2014.12.06. 10:22-kor.
forráskód javítva


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 15 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 78 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole