hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Error Log
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=25367
Oldal: 1 / 1

Szerző:  koko.988 [ 2016.07.02. 19:20 ]
Hozzászólás témája:  Error Log

  1. L 07/02/2016 - 19:12:32: Start of error session.
  2. L 07/02/2016 - 19:12:32: Info (map "de_dust") (file "addons/amxmodx/logs/error_20160702.log")
  3. L 07/02/2016 - 19:12:32: [CSTRIKE] Invalid player 1
  4. L 07/02/2016 - 19:12:32: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "vip.amxx")
  5. L 07/02/2016 - 19:12:32: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_team")
  6. L 07/02/2016 - 19:12:32: [AMXX]    [0] 8azgetwu.sma.p::jatekos_spawn (line 70)


Javaslat?
A plugin tökéletesen működik, de ez az error.log nem tetszik.

70.sor:

  1. public jatekos_spawn(id)
  2. {
  3.     new CsTeams:csapat = cs_get_user_team(id) // 70.sor!
  4.     if(get_user_flags(id) & VIPJOG && is_user_alive(id))
  5.     {
  6.         if(csapat == CS_TEAM_T)
  7.         {
  8.             cs_set_user_model(id, "vip_te");
  9.             set_user_health(id, get_user_health(id) + get_pcvar_num(g_hp_adas))
  10.         }
  11.         else if(csapat == CS_TEAM_CT)
  12.         {
  13.             cs_set_user_model(id, "vip_ct");
  14.             set_user_health(id, get_user_health(id) + get_pcvar_num(g_hp_adas))
  15.         }
  16.     }
  17.     else if(get_user_flags(id) & ADMINJOG && is_user_alive(id))
  18.     {
  19.         if(csapat == CS_TEAM_T)
  20.         {
  21.             cs_set_user_model(id, "admin_te");
  22.         }
  23.         else if(csapat == CS_TEAM_CT)
  24.         {
  25.             cs_set_user_model(id, "admin_ct");
  26.         }
  27.     }
  28.     return PLUGIN_HANDLED;
  29. }

Szerző:  Akosch:. [ 2016.07.02. 19:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: Error Log

A Ham_Player_Spawn -nál mindig ellenőrizni kell, hogy csatlakozva van-e a játékos, és csak utána csinálunk bármit is ;)

if ( !is_user_connected( id ) ) return;

Szerző:  koko.988 [ 2016.07.02. 19:44 ]
Hozzászólás témája:  Re: Error Log

Akosch:. írta:
A Ham_Player_Spawn -nál mindig ellenőrizni kell, hogy csatlakozva van-e a játékos, és csak utána csinálunk bármit is ;)

if ( !is_user_connected( id ) ) return;


Köszönöm, ezt nem tudtam! :)

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/