hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Ciklus https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=26244 |
Oldal: 1 / 4 |
Szerző: | GudDevil [2016.09.19. 17:14 ] |
Hozzászólás témája: | Ciklus |
üdv én azt szeretném kérdezni hogy neki álltam egy ujj módnak és ezt az ujj módot már több dimenzios tömbel szeretném csak egyszerűen nem jövök rá hogyan tudom azt megoldani hogy ki cserélje nekünk a skint valaki esetleg? vagy esetleg tudnátok nekem abba segiteni hogy megírni erre a 3 db ra?
|
Szerző: | LyleChriss [2016.09.19. 17:56 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Ciklus |
Here you go: LyleChriss @ Enum az enumban [MEGOLDVA] Edit: Tudom, nem 100%-ban az amit kértél, de ki lehet belőle hámozni, hogy lehet enummal több dimenziós tömböt csinálni. |
Szerző: | GudDevil [2016.09.19. 18:04 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Ciklus |
[Edit] Edig eljutotam velle de még mindig nem jo
|
Szerző: | LyleChriss [2016.09.19. 18:58 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Ciklus |
Először tömbről kajabáltál, azért linkeltem azt. Tessék, ez a for ciklusos menü tutorial: [Tut] For ciklusos menü |
Szerző: | MasTerS [2016.09.19. 19:01 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Ciklus |
Szerintem így joblene a menü.
|
Szerző: | GudDevil [2016.09.19. 19:04 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Ciklus |
tudom hogy egyszerunek hangzik de meg csak most kezdtem elsonek ezt a ciklusos dolgot esetleg valaki segitene benne? elöre is köszönöm |
Szerző: | LyleChriss [2016.09.19. 19:07 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Ciklus |
Az a tutorial KB egy copy-paste szintű menüt kínál. Te már csak azt akarod, hogy valaki egy az egyben megcsinálja neked. |
Szerző: | exodus [2016.09.19. 19:58 ] | ||
Hozzászólás témája: | Re: Ciklus | ||
Mivel többdimenziós tömbökkel akarsz dolgozni akkor ne így hozd létre a tömböt. Szval:
ez:
nem is értem minek, felesleges..
csak, hogy egyszerűbb legyen:
persze ezt nem kötelező külön constokkal kezelni, mivel ugye ez csak egy példa, hogy egyszerűbb legyen. és jelen esetben:
tehát a raktár handlernek így kellene kinéznie:
Szerk: Ja és tabot használd.. szebb lesz a forráskód és jobban átfogod látni teis..
|
Szerző: | regener [2016.09.19. 20:34 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Ciklus |
De miért curweapont használtok? Az nem csak fegyóváltáskor fut le, hanem ha töltesz és lősz is, feleslegesen állítja a skint amikor elég lenne fegyverváltáskor is. Hamsandwich-ben van erre register, igaz fegyverenként kell funkciózni, de legalább nem terheli folyamat a szervert (és a kliens sem kap állandóan parancsot hogy mást mutasson) csak ha váltasz az adott fegyverre ahogy annak lennie is kell. Amúgy miért hívsz meg minden include-ot? A kódodban csak ez a 4 kell és az Osszesnev tömböt nem használtad fel.
|
Szerző: | Maxi [2016.09.19. 20:38 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Ciklus |
Jézus haragja sújtson le, ennyire bonyolultan megoldani egy ilyet.. |
Oldal: 1 / 4 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |