hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.06. 15:34



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 228 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 228 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: [BB] BunnyHopp Zombi !!??
HozzászólásElküldve: 2016.11.01. 09:13 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 968
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Üdv!

Még soha nem dolgoztam BB móddal, de viszont az érdekelne hogy hogyan bírnám a bhoppal össze kötni a zombimat?
és hogy csak ez a zombi:

  1. new const zclass6_name[] = { "BunnyHopp zombi" }
  2. new const zclass6_info[] = { "HP: 2100 | Gyorsasag++ | BunnyHopp" }
  3. new const zclass6_model[] = { "bhop_m" }
  4. new const zclass6_clawmodel[] = { "bhop" }
  5. const zclass6_health = 2100
  6. const zclass6_speed = 300
  7. const Float:zclass6_gravity = 0.5
  8. const zclass6_adminflags = ADMIN_ALL


és itt a bhop plg.
  1. public client_PreThink(id) {
  2.     if ((get_cvar_num("bhop_onlyadmin") == 0)||(get_user_flags(id)&ADMIN_ALL)) {
  3.         if (!get_cvar_num("bhop_enabled"))
  4.             return PLUGIN_CONTINUE
  5.  
  6.         entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)
  7.  
  8.         if (!get_cvar_num("bhop_autojump"))
  9.             return PLUGIN_CONTINUE
  10.  
  11.         if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {
  12.             new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  13.  
  14.             if (flags & FL_WATERJUMP)
  15.                 return PLUGIN_CONTINUE
  16.             if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  17.                 return PLUGIN_CONTINUE
  18.             if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  19.                 return PLUGIN_CONTINUE
  20.  
  21.             new Float:velocity[3]
  22.             entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  23.             velocity[2] += 250.0
  24.             entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  25.  
  26.             entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
  27.         }
  28.         return PLUGIN_CONTINUE
  29.     }
  30. }

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [BB] BunnyHopp Zombi !!??
HozzászólásElküldve: 2016.11.01. 12:24 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4271
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 514 alkalommal
Ha az uj bbmoddal foglalkozol amelyikhez van include akkor siman attudod "portolni" zp-rol bb-re. Csak kikell cserelni a zp-re vonatkozo reszeket bb-re.

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [BB] BunnyHopp Zombi !!??
HozzászólásElküldve: 2016.11.01. 12:52 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 968
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
DeteCT0R írta:
Ha az uj bbmoddal foglalkozol amelyikhez van include akkor siman attudod "portolni" zp-rol bb-re. Csak kikell cserelni a zp-re vonatkozo reszeket bb-re.

Okey megpróbálkozom ennek az átírásával: viewsma.php?f=14862-nyulugrasos_zm.sma


Nos megpróbálkoztam: [Szerintem mindent jól csináltam, és nem megy!]

PLG Init:

  1. // BHOP
  2.     register_event( "DeathMsg", "event_player_death", "a" )
  3.  
  4.     register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
  5.     register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink_Post", 1)
  6.    
  7.     // --------


  1. // BHOP Zombi
  2. public bb_user_infected_post(id, infector)
  3. {
  4.     if (bb_is_user_zombie(id) == g_zclass_bhop)
  5.     {
  6.         g_hasBhop[ id ] = true
  7.  
  8.         pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
  9.     }
  10. }
  11.  
  12. public client_connect( id )
  13. {
  14.     g_hasBhop[ id ] = false
  15. }
  16.  
  17. public client_disconnect( id )
  18. {
  19.     g_hasBhop[ id ] = false
  20. }
  21.  
  22. public event_player_death()
  23. {
  24.     g_hasBhop[ read_data( 2 ) ] = false
  25. }
  26.  
  27. public fw_PlayerPreThink(id)
  28. {
  29.     if(!is_user_alive(id) || !bb_get_user_zombie_class(id))
  30.     {
  31.         return FMRES_IGNORED
  32.     }
  33.  
  34.         if (bb_is_user_zombie(id) != g_zclass_bhop)
  35.     {
  36.         return FMRES_IGNORED
  37.     }
  38.  
  39.     set_pev( id, pev_fuser2, 0.0 )
  40.  
  41.     if( pev( id, pev_button ) & IN_JUMP )
  42.     {
  43.         new szFlags = pev( id, pev_flags )
  44.  
  45.         if( !( szFlags & FL_WATERJUMP ) && pev( id, pev_waterlevel ) < 2 && szFlags & FL_ONGROUND )
  46.         {
  47.             new Float: szVelocity[ 3 ]
  48.             pev( id, pev_velocity, szVelocity)
  49.             szVelocity[ 2 ] += 250.0
  50.             set_pev( id, pev_velocity, szVelocity )
  51.             set_pev( id, pev_gaitsequence, 6 )
  52.         }
  53.     }
  54.  
  55.     if (pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND)
  56.     {
  57.         pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
  58.  
  59.         g_restorevel[id] = true
  60.     }
  61.  
  62.         return FMRES_IGNORED
  63. }
  64.  
  65. public fw_PlayerPreThink_Post(id)
  66. {
  67.     if (bb_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_bhop)
  68.     {
  69.         return FMRES_IGNORED
  70.     }
  71.  
  72.     if (g_restorevel[id])
  73.     {
  74.         g_restorevel[id] = false
  75.  
  76.         if (!(pev(id, pev_flags) & FL_ONTRAIN))
  77.         {
  78.             new groundent = pev(id, pev_groundentity)
  79.  
  80.             if (pev_valid(groundent) && (pev(groundent, pev_flags) & FL_CONVEYOR))
  81.             {  
  82.                 static Float:vecTemp[3]
  83.  
  84.                 pev(id, pev_basevelocity, vecTemp)
  85.  
  86.                 g_velocity[id][0] += vecTemp[0]
  87.                 g_velocity[id][1] += vecTemp[1]
  88.                 g_velocity[id][2] += vecTemp[2]
  89.             }                
  90.  
  91.             set_pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
  92.  
  93.             return FMRES_HANDLED
  94.         }
  95.     }
  96.  
  97.     return FMRES_IGNORED
  98. }

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [BB] BunnyHopp Zombi !!??
HozzászólásElküldve: 2016.11.01. 13:33 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Necsináldmárígyabunnyhoppotpls :'(

Tessék:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5. new bh_noslowdown;
  6.  
  7. public plugin_init() {
  8.     register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.6", "Cheesy Peteza")// stripped by mforce
  9.  
  10.     RegisterHam(Ham_Player_Jump, "player", "CBasePlayer_Jump", false);
  11.     bh_noslowdown = register_cvar("bh_noslowdown", "1");
  12. }
  13.  
  14. public CBasePlayer_Jump(id) {
  15.     if(is_user_alive(id)) {
  16.         if(get_pcvar_num(bh_noslowdown) && entity_get_float(id, EV_FL_fuser2) > 0.0) {
  17.             entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0);
  18.         }
  19.  
  20.         static const FL_FLAGS = FL_WATERJUMP|FL_ONGROUND;
  21.         static iOldButtons;
  22.         if(entity_get_int(id, EV_INT_flags) & FL_FLAGS == FL_ONGROUND
  23.         && entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) < 2
  24.         && (iOldButtons = entity_get_int(id, EV_INT_oldbuttons)) & IN_JUMP) {
  25.             entity_set_int(id, EV_INT_oldbuttons, iOldButtons & ~IN_JUMP);
  26.         }
  27.     }
  28. }


Tessék ReApi-ra is megcsináltam:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <reapi>
  3.  
  4. new bh_noslowdown;
  5.  
  6. public plugin_init() {
  7.     register_plugin("Simple Bunnyhop", "1.0", "mforce");    // thx to Cheesy Peteza
  8.  
  9.     RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Jump, "Hook_PlayerJump", false);
  10.     bh_noslowdown = register_cvar("bh_noslowdown", "1");
  11. }
  12.  
  13. public Hook_PlayerJump(id) {
  14.     if(is_user_alive(id)) {
  15.         if(get_pcvar_num(bh_noslowdown) && get_entvar(id, var_fuser2) > 0) {
  16.             set_entvar(id, var_fuser2, 0);
  17.         }
  18.  
  19.         static const FL_FLAGS = FL_WATERJUMP|FL_ONGROUND;
  20.         static iOldButtons;
  21.         if(get_entvar(id, var_flags) & FL_FLAGS == FL_ONGROUND
  22.         && get_entvar(id, var_waterlevel) < 2
  23.         && (iOldButtons = get_entvar(id, var_oldbuttons)) & IN_JUMP) {
  24.             set_entvar(id, var_oldbuttons, iOldButtons & ~IN_JUMP);
  25.         }
  26.     }
  27. }

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [BB] BunnyHopp Zombi !!??
HozzászólásElküldve: 2016.11.01. 13:36 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2016.10.27. 11:54
Hozzászólások: 18
Reapi fasza lene, dehát nincs hozá compiler..:(

_________________
◕◕◕█▓J0K3R~ Only Dust 2▓█◕◕◕
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [BB] BunnyHopp Zombi !!??
HozzászólásElküldve: 2016.11.01. 13:57 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4271
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 514 alkalommal
[P]r[O]$iLeN[T] írta:
Reapi fasza lene, dehát nincs hozá compiler..:(

Ott az alairasomba. Vagy hasznald a gepeden a compilert.

The Peace írta:
DeteCT0R írta:
Ha az uj bbmoddal foglalkozol amelyikhez van include akkor siman attudod "portolni" zp-rol bb-re. Csak kikell cserelni a zp-re vonatkozo reszeket bb-re.

Okey megpróbálkozom ennek az átírásával: viewsma.php?f=14862-nyulugrasos_zm.sma


Nos megpróbálkoztam: [Szerintem mindent jól csináltam, és nem megy!]

PLG Init:

  1. // BHOP
  2.     register_event( "DeathMsg", "event_player_death", "a" )
  3.  
  4.     register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
  5.     register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink_Post", 1)
  6.    
  7.     // --------


  1. // BHOP Zombi
  2. public bb_user_infected_post(id, infector)
  3. {
  4.     if (bb_is_user_zombie(id) == g_zclass_bhop)
  5.     {
  6.         g_hasBhop[ id ] = true
  7.  
  8.         pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
  9.     }
  10. }
  11.  
  12. public client_connect( id )
  13. {
  14.     g_hasBhop[ id ] = false
  15. }
  16.  
  17. public client_disconnect( id )
  18. {
  19.     g_hasBhop[ id ] = false
  20. }
  21.  
  22. public event_player_death()
  23. {
  24.     g_hasBhop[ read_data( 2 ) ] = false
  25. }
  26.  
  27. public fw_PlayerPreThink(id)
  28. {
  29.     if(!is_user_alive(id) || !bb_get_user_zombie_class(id))
  30.     {
  31.         return FMRES_IGNORED
  32.     }
  33.  
  34.         if (bb_is_user_zombie(id) != g_zclass_bhop)
  35.     {
  36.         return FMRES_IGNORED
  37.     }
  38.  
  39.     set_pev( id, pev_fuser2, 0.0 )
  40.  
  41.     if( pev( id, pev_button ) & IN_JUMP )
  42.     {
  43.         new szFlags = pev( id, pev_flags )
  44.  
  45.         if( !( szFlags & FL_WATERJUMP ) && pev( id, pev_waterlevel ) < 2 && szFlags & FL_ONGROUND )
  46.         {
  47.             new Float: szVelocity[ 3 ]
  48.             pev( id, pev_velocity, szVelocity)
  49.             szVelocity[ 2 ] += 250.0
  50.             set_pev( id, pev_velocity, szVelocity )
  51.             set_pev( id, pev_gaitsequence, 6 )
  52.         }
  53.     }
  54.  
  55.     if (pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND)
  56.     {
  57.         pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
  58.  
  59.         g_restorevel[id] = true
  60.     }
  61.  
  62.         return FMRES_IGNORED
  63. }
  64.  
  65. public fw_PlayerPreThink_Post(id)
  66. {
  67.     if (bb_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_bhop)
  68.     {
  69.         return FMRES_IGNORED
  70.     }
  71.  
  72.     if (g_restorevel[id])
  73.     {
  74.         g_restorevel[id] = false
  75.  
  76.         if (!(pev(id, pev_flags) & FL_ONTRAIN))
  77.         {
  78.             new groundent = pev(id, pev_groundentity)
  79.  
  80.             if (pev_valid(groundent) && (pev(groundent, pev_flags) & FL_CONVEYOR))
  81.             {  
  82.                 static Float:vecTemp[3]
  83.  
  84.                 pev(id, pev_basevelocity, vecTemp)
  85.  
  86.                 g_velocity[id][0] += vecTemp[0]
  87.                 g_velocity[id][1] += vecTemp[1]
  88.                 g_velocity[id][2] += vecTemp[2]
  89.             }                
  90.  
  91.             set_pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
  92.  
  93.             return FMRES_HANDLED
  94.         }
  95.     }
  96.  
  97.     return FMRES_IGNORED
  98. }


Mivel valasz hianyba szenvedunk nemtudom mit irjak. Az a zombi faj Zpn megy szoval te csinaltad rosszul. De meg mindig nemtudom konkretan mi a baj rossz bunnyhop? Vagy nem regisztralta a BB mod mint zombi faj?

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [BB] BunnyHopp Zombi !!??
HozzászólásElküldve: 2016.11.01. 14:04 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 968
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
DeteCT0R írta:
[P]r[O]$iLeN[T] írta:
Reapi fasza lene, dehát nincs hozá compiler..:(

Ott az alairasomba. Vagy hasznald a gepeden a compilert.

The Peace írta:
DeteCT0R írta:
Ha az uj bbmoddal foglalkozol amelyikhez van include akkor siman attudod "portolni" zp-rol bb-re. Csak kikell cserelni a zp-re vonatkozo reszeket bb-re.

Okey megpróbálkozom ennek az átírásával: viewsma.php?f=14862-nyulugrasos_zm.sma


Nos megpróbálkoztam: [Szerintem mindent jól csináltam, és nem megy!]

PLG Init:

  1. // BHOP
  2.     register_event( "DeathMsg", "event_player_death", "a" )
  3.  
  4.     register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
  5.     register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink_Post", 1)
  6.    
  7.     // --------


  1. // BHOP Zombi
  2. public bb_user_infected_post(id, infector)
  3. {
  4.     if (bb_is_user_zombie(id) == g_zclass_bhop)
  5.     {
  6.         g_hasBhop[ id ] = true
  7.  
  8.         pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
  9.     }
  10. }
  11.  
  12. public client_connect( id )
  13. {
  14.     g_hasBhop[ id ] = false
  15. }
  16.  
  17. public client_disconnect( id )
  18. {
  19.     g_hasBhop[ id ] = false
  20. }
  21.  
  22. public event_player_death()
  23. {
  24.     g_hasBhop[ read_data( 2 ) ] = false
  25. }
  26.  
  27. public fw_PlayerPreThink(id)
  28. {
  29.     if(!is_user_alive(id) || !bb_get_user_zombie_class(id))
  30.     {
  31.         return FMRES_IGNORED
  32.     }
  33.  
  34.         if (bb_is_user_zombie(id) != g_zclass_bhop)
  35.     {
  36.         return FMRES_IGNORED
  37.     }
  38.  
  39.     set_pev( id, pev_fuser2, 0.0 )
  40.  
  41.     if( pev( id, pev_button ) & IN_JUMP )
  42.     {
  43.         new szFlags = pev( id, pev_flags )
  44.  
  45.         if( !( szFlags & FL_WATERJUMP ) && pev( id, pev_waterlevel ) < 2 && szFlags & FL_ONGROUND )
  46.         {
  47.             new Float: szVelocity[ 3 ]
  48.             pev( id, pev_velocity, szVelocity)
  49.             szVelocity[ 2 ] += 250.0
  50.             set_pev( id, pev_velocity, szVelocity )
  51.             set_pev( id, pev_gaitsequence, 6 )
  52.         }
  53.     }
  54.  
  55.     if (pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND)
  56.     {
  57.         pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
  58.  
  59.         g_restorevel[id] = true
  60.     }
  61.  
  62.         return FMRES_IGNORED
  63. }
  64.  
  65. public fw_PlayerPreThink_Post(id)
  66. {
  67.     if (bb_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_bhop)
  68.     {
  69.         return FMRES_IGNORED
  70.     }
  71.  
  72.     if (g_restorevel[id])
  73.     {
  74.         g_restorevel[id] = false
  75.  
  76.         if (!(pev(id, pev_flags) & FL_ONTRAIN))
  77.         {
  78.             new groundent = pev(id, pev_groundentity)
  79.  
  80.             if (pev_valid(groundent) && (pev(groundent, pev_flags) & FL_CONVEYOR))
  81.             {  
  82.                 static Float:vecTemp[3]
  83.  
  84.                 pev(id, pev_basevelocity, vecTemp)
  85.  
  86.                 g_velocity[id][0] += vecTemp[0]
  87.                 g_velocity[id][1] += vecTemp[1]
  88.                 g_velocity[id][2] += vecTemp[2]
  89.             }                
  90.  
  91.             set_pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
  92.  
  93.             return FMRES_HANDLED
  94.         }
  95.     }
  96.  
  97.     return FMRES_IGNORED
  98. }


Mivel valasz hianyba szenvedunk nemtudom mit irjak. Az a zombi faj Zpn megy szoval te csinaltad rosszul. De meg mindig nemtudom konkretan mi a baj rossz bunnyhop? Vagy nem regisztralta a BB mod mint zombi faj?

Nem tudom mi lehet a hiba, amit Mforce küldött az "Jó" [Csak hát oda is beleírom azt hogy: az XY ra menjen, de nem :c ... Még valamit próbálkozok..

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 47 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole