hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Kordináta
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=27709
Oldal: 1 / 1

Szerző:  PikHácsúú# [ 2017.05.15. 19:05 ]
Hozzászólás témája:  Kordináta

Heló. Van 4 pontom, aminek van kordinátája. 1 Pontnak ha jól tudom 3 van. (X,Y,Z)

Azt szeretném csinálni, hogy a létrehozott 4 pont alkosson egy zónát.


Vázlat:
Ez a 4 pont a körbezárt részt vegye 1 zónának, tehát aki a 4 pont között van, annak pl írja ki chatbe, hogy beléptél CT kezdőre.
Tehát ebben kéne a segítség, hogy 4 pontból 1 zónát csinálni, majd üzenetet iratni! Előre is köszönöm a segítséget.

1. 2.



3. 4.

Szerző:  Silent [ 2017.05.15. 19:56 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kordináta

Négy pontból neked nem lesz 3 tengelyes zónád. Mert ha a Z-t figyelmen kívül hagyod, akkor például de_dust2 pályán ha rövidről mész be, akkor is CT kezdőnek fogja érzékelni. Szóval 8 az a 4 pont.

Szerző:  Dooz [ 2017.05.15. 20:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kordináta

Üdv.

Én annó úgy oldottam meg az "OX" eventnél (Aki játszott metin2-ön, tudja miaz), hogy lekértem az egyik saroknak a koordinátáit és átlósan a másik saroknak a koordinátáit is. És megnéztem,hogy ha a játékos ez a két koordináta között van, akkor lefutott az xy függvény.

Itt egy kép, hogy lásd, hogyan gondoltam én:

Kép

(Picasso Festmény @ Dooz 2k17)

Szerző:  PikHácsúú# [ 2017.05.15. 21:44 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kordináta

Dooz írta:
Üdv.

Én annó úgy oldottam meg az "OX" eventnél (Aki játszott metin2-ön, tudja miaz), hogy lekértem az egyik saroknak a koordinátáit és átlósan a másik saroknak a koordinátáit is. És megnéztem,hogy ha a játékos ez a két koordináta között van, akkor lefutott az xy függvény.

Itt egy kép, hogy lásd, hogyan gondoltam én:

Kép

(Picasso Festmény @ Dooz 2k17)


Értem. Így világosabb, de magába a pluginban sem megy ez a kordináta dolog. Tehát pluginon belül, hogy kérjem le stb...

Szerző:  Dooz [ 2017.05.15. 21:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kordináta

Ha ráér, akkor majd holnap leírom, mivel ma már nem lesz időm rá.

Majd szerkesztem ezt a hozzászólást és írok privátba, hogy nézd meg. :D

Szerző:  Metal [ 2017.05.15. 22:19 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kordináta

entitás + játékos koordinátáinak lekéréséhez használj fakemetat:
Kód:
new Float:origin[3];
pev(ent, pev_origin, origin);


Játékos esetén, talán gyorsabb is, de nincs infóm erről. Nem floatként adja vissza:
Kód:
new origin[3]
get_user_origin(id, origin)

Szerző:  PikHácsúú# [ 2017.05.15. 22:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kordináta

Metal írta:
entitás + játékos koordinátáinak lekéréséhez használj fakemetat:
Kód:
new Float:origin[3];
pev(ent, pev_origin, origin);


Játékos esetén, talán gyorsabb is, de nincs infóm erről. Nem floatként adja vissza:
Kód:
new origin[3]
get_user_origin(id, origin)


Aha. Igazábol a lényeg az lenne, hogy kijelölt zónákat, amiket én jelölök ki, azokat elnevezni, és HUD-ban megjeleníteni. Tehát mondjuk bemegyek rövidre, és HUD-ban írja, hogy kecske zóna.

Szerző:  Metal [ 2017.05.16. 00:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kordináta

Akkor az alábbi lehetőségek egyikét kéne elkészítened:

PlayerPre/PostThink (engine/fakemeta)
Ebben adott a player idja, az alapján lekéred a koordinátái. Két pontos területmeghatározással be tudod lőni h benne van-e

set-task/entitythink
Itt nincs játékos id, de lekérheted a játékosokat, majd azok koordinátáit.

Esetleg érdekes megoldás lehet az, ha egy entityt teszel le, thinkkel, és egy egységnyi sugarú körben keresed a játékosokat (persze ekkor gömb lesz a zóna és nem kocka)

Szerző:  undisputed [ 2017.06.17. 22:49 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kordináta

Feleslegesen szenvedni új pluginnal. Walkguard tökéletesen jó erre. irsz hozzá egy új funkciót ami azt iratja ki amit szeretnél látni és kész is.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/