hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Kordináta https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=27709 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | PikHácsúú# [ 2017.05.15. 19:05 ] |
Hozzászólás témája: | Kordináta |
Heló. Van 4 pontom, aminek van kordinátája. 1 Pontnak ha jól tudom 3 van. (X,Y,Z) Azt szeretném csinálni, hogy a létrehozott 4 pont alkosson egy zónát. Vázlat: Ez a 4 pont a körbezárt részt vegye 1 zónának, tehát aki a 4 pont között van, annak pl írja ki chatbe, hogy beléptél CT kezdőre. Tehát ebben kéne a segítség, hogy 4 pontból 1 zónát csinálni, majd üzenetet iratni! Előre is köszönöm a segítséget. 1. 2. 3. 4. |
Szerző: | Silent [ 2017.05.15. 19:56 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Kordináta |
Négy pontból neked nem lesz 3 tengelyes zónád. Mert ha a Z-t figyelmen kívül hagyod, akkor például de_dust2 pályán ha rövidről mész be, akkor is CT kezdőnek fogja érzékelni. Szóval 8 az a 4 pont. |
Szerző: | Dooz [ 2017.05.15. 20:58 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Kordináta |
Üdv. Én annó úgy oldottam meg az "OX" eventnél (Aki játszott metin2-ön, tudja miaz), hogy lekértem az egyik saroknak a koordinátáit és átlósan a másik saroknak a koordinátáit is. És megnéztem,hogy ha a játékos ez a két koordináta között van, akkor lefutott az xy függvény. Itt egy kép, hogy lásd, hogyan gondoltam én: (Picasso Festmény @ Dooz 2k17) |
Szerző: | PikHácsúú# [ 2017.05.15. 21:44 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Kordináta |
Dooz írta: Üdv. Én annó úgy oldottam meg az "OX" eventnél (Aki játszott metin2-ön, tudja miaz), hogy lekértem az egyik saroknak a koordinátáit és átlósan a másik saroknak a koordinátáit is. És megnéztem,hogy ha a játékos ez a két koordináta között van, akkor lefutott az xy függvény. Itt egy kép, hogy lásd, hogyan gondoltam én: (Picasso Festmény @ Dooz 2k17) Értem. Így világosabb, de magába a pluginban sem megy ez a kordináta dolog. Tehát pluginon belül, hogy kérjem le stb... |
Szerző: | Dooz [ 2017.05.15. 21:55 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Kordináta |
Ha ráér, akkor majd holnap leírom, mivel ma már nem lesz időm rá. Majd szerkesztem ezt a hozzászólást és írok privátba, hogy nézd meg. |
Szerző: | Metal [ 2017.05.15. 22:19 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Kordináta |
entitás + játékos koordinátáinak lekéréséhez használj fakemetat: Kód: new Float:origin[3]; Játékos esetén, talán gyorsabb is, de nincs infóm erről. Nem floatként adja vissza: Kód: new origin[3] |
Szerző: | PikHácsúú# [ 2017.05.15. 22:55 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Kordináta |
Metal írta: entitás + játékos koordinátáinak lekéréséhez használj fakemetat: Kód: new Float:origin[3]; Játékos esetén, talán gyorsabb is, de nincs infóm erről. Nem floatként adja vissza: Kód: new origin[3] Aha. Igazábol a lényeg az lenne, hogy kijelölt zónákat, amiket én jelölök ki, azokat elnevezni, és HUD-ban megjeleníteni. Tehát mondjuk bemegyek rövidre, és HUD-ban írja, hogy kecske zóna. |
Szerző: | Metal [ 2017.05.16. 00:55 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Kordináta |
Akkor az alábbi lehetőségek egyikét kéne elkészítened: PlayerPre/PostThink (engine/fakemeta) Ebben adott a player idja, az alapján lekéred a koordinátái. Két pontos területmeghatározással be tudod lőni h benne van-e set-task/entitythink Itt nincs játékos id, de lekérheted a játékosokat, majd azok koordinátáit. Esetleg érdekes megoldás lehet az, ha egy entityt teszel le, thinkkel, és egy egységnyi sugarú körben keresed a játékosokat (persze ekkor gömb lesz a zóna és nem kocka) |
Szerző: | undisputed [ 2017.06.17. 22:49 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Kordináta |
Feleslegesen szenvedni új pluginnal. Walkguard tökéletesen jó erre. irsz hozzá egy új funkciót ami azt iratja ki amit szeretnél látni és kész is. |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |