hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 09:17



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 271 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 270 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: asd
HozzászólásElküldve: 2017.11.04. 17:11 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2015.10.13. 16:16
Hozzászólások: 87
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
asdasd


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára bordadani98 2017.11.23. 20:24-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Idegesitő mapphangok
HozzászólásElküldve: 2017.11.04. 18:21 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
bordadani98 írta:
Sziasztok!
2 mapon olyan gondom van hogy a ventilátornak iszonyat idegesítő hangja van folyamatosan még ha nem is vagyok a közelébe akkor is!
Valaki tudna ebbe segíteni hogy hogy tudom kioffolni?
Újra raktam a szervert de továbbra is gondba vagyok vele.
Esetleg valami plugin amivel a mapphangokat kitudom kapcsolni?
Előre is köszi.


Csináld ezzel: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=74680


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Idegesitő mapphangok
HozzászólásElküldve: 2017.11.04. 19:20 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Ha leálíltás után nem indul újra a hang akkor ez elég lesz:

  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define PLUGIN_NAME     "Ambient Stop"
  4. #define PLUGIN_VERSION  "0.1"
  5. #define PLUGIN_AUTHOR   "RaZ_HU"
  6.  
  7. #pragma dynamic 800
  8. #define IsValidPlayer(%1) (is_user_connected(%1) && !is_user_bot(%1))
  9.  
  10. new ambient_stopsound;
  11.  
  12. public plugin_init()
  13. {
  14.     register_plugin("PLUGIN_NAME"," PLUGIN_VERSION","PLUGIN_AUTHOR");
  15.     register_logevent( "EventRoundStart", 2, "1=Round_Start" );
  16.  
  17.     ambient_stopsound = register_cvar("ambient_stopsound", "0" );
  18. }
  19.  
  20. public EventRoundStart()
  21. {
  22.     if(get_pcvar_num(ambient_stopsound) == 1)
  23.         for(new i = 1; i < get_maxplayers(); i++)
  24.         {
  25.             if(IsValidPlayer(i))
  26.             {
  27.                 // Execute stopsound command on every roundstart if ambient_stopsound is 1
  28.                 // Default value is 0 - so it won't touch the cvar
  29.  
  30.                     client_cmd( i, "stopsound" );
  31.             }
  32.         }
  33.     return PLUGIN_CONTINUE;
  34. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Idegesitő mapphangok
HozzászólásElküldve: 2017.11.05. 17:16 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
Melyik 2 pályán lenne ez?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Idegesitő mapphangok
HozzászólásElküldve: 2017.11.05. 17:42 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2017.10.14. 00:48
Hozzászólások: 304
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
demon írta:
Melyik 2 pályán lenne ez?

css_inferno, css_mirage
De ahogy nézem nem megy a stopsound körkezdéskor

_________________
2015.07.11 Konfigolás kezdete
2017.09.27 Első nagy játékosbázissal rendelkező szerver | RtD
2018.08.24 Második nagy játékosbázissal rendelkező szerver | Black Night
2018.11.16 Konfigolás befejezése


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Idegesitő mapphangok
HozzászólásElküldve: 2017.11.05. 17:49 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Shadow -.- írta:
demon írta:
Melyik 2 pályán lenne ez?

css_inferno, css_mirage
De ahogy nézem nem megy a stopsound körkezdéskor


Freeze time nem tartozik bele. 0 freeze time-nál kéne menjen.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Idegesitő mapphangok
HozzászólásElküldve: 2017.11.05. 18:20 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
Ez egyszerűen csak törli a hangokat játszó entityket a pályáról.
Próbáld:
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < fakemeta >
  3.  
  4. public plugin_init( )
  5. {
  6.     register_plugin( "", "1.0", "Demon" );
  7.    
  8.     new sMap[ 32 ];
  9.     get_mapname( sMap, charsmax( sMap ) );
  10.  
  11.     if ( equal( sMap, "css_inferno") || equal( sMap, "css_mirage") )
  12.     {
  13.         new iEnt = FM_NULLENT;
  14.         while ( ( iEnt = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, -1 , "classname", "ambient_generic" ) ) )
  15.             engfunc( EngFunc_RemoveEntity, iEnt );
  16.     }
  17. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 80 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole