hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.05. 18:49



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 245 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 245 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü 1.0
HozzászólásElküldve: 2018.07.08. 20:48 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.03. 15:51
Hozzászólások: 453
Megköszönt másnak: 106 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Sziasztok ebben a menüben kiválasztom az adidas ak47-et akkor alap ak47 et add ha barcelona ak47et akkor pedig adidas ak47et
Valaki tudna segíteni?


Csatolmányok:
xd.sma [13.33 KiB]
Letöltve 38 alkalommal.

_________________
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü 1.0
HozzászólásElküldve: 2018.07.08. 21:57 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
0-tól indexelsz, így +1 jár az első számú esetekben:
  1. public h_Felszereles(id, menu, item)
  2. {
  3.     if(item == MENU_EXIT)
  4.     {
  5.         menu_destroy(menu);
  6.         return;
  7.     }
  8.  
  9.     new data[5];
  10.     new access, callback;
  11.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), "",0, callback);
  12.     new key = str_to_num(data);
  13.  
  14.     switch(key)
  15.     {
  16.         case 0..9: t_Skin[0][id] = key+1;
  17.         case 10..19: t_Skin[1][id] = key-9;
  18.         case 20..29: t_Skin[2][id] = key-19;
  19.         case 30..39: t_Skin[3][id] = key-29;
  20.         case 40..49: t_Skin[4][id] = key-39;
  21.     }
  22. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü 1.0
HozzászólásElküldve: 2018.07.08. 22:24 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.03. 15:51
Hozzászólások: 453
Megköszönt másnak: 106 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
regener írta:
0-tól indexelsz, így +1 jár az első számú esetekben:
  1. public h_Felszereles(id, menu, item)
  2. {
  3.     if(item == MENU_EXIT)
  4.     {
  5.         menu_destroy(menu);
  6.         return;
  7.     }
  8.  
  9.     new data[5];
  10.     new access, callback;
  11.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), "",0, callback);
  12.     new key = str_to_num(data);
  13.  
  14.     switch(key)
  15.     {
  16.         case 0..9: t_Skin[0][id] = key+1;
  17.         case 10..19: t_Skin[1][id] = key-9;
  18.         case 20..29: t_Skin[2][id] = key-19;
  19.         case 30..39: t_Skin[3][id] = key-29;
  20.         case 40..49: t_Skin[4][id] = key-39;
  21.     }
  22. }


És igy jo ahogy elkuldted?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 49 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole