hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.03. 19:55



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 180 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 180 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 18 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: [ZP] Lőszer Változás [Dhud]
HozzászólásElküldve: 2011.12.12. 18:24 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
- [ZP] Ammo Change -

Leírás:
Ez a plugin zombi módhoz készült,lényege hogy kijelzi ha kapsz x lőszer csomagot director hudmessage-el.
/change paranccsal változtatni lehet...

Képek:
Kép

Cvar:
ac_show_type 1 //1:hud, más: print_center

Telepítés: AMXX a plugins mappába
Plugin nevét beírod a plugins_zplague.ini-be

Remélem tetszik :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.02.23. 18:07 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2012.02.22. 20:12
Hozzászólások: 2
fasza kis plugin:d
koszi a feltoltest+!:D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.02.24. 14:47 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Nm :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.11.28. 12:52 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Leírás cvarral frissítve.

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.12.17. 13:26 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.15. 14:42
Hozzászólások: 1345
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 277 alkalommal
Én nem tudom lefordítani az sma-t. Hibát jelez az 5. sorban!

_________________
Üdvözlettel: BBk
[AmxModX] Általam fordított pluginok
Death of Legend Fun Server History
NetMozi.com - Filmes fórum Badboy.killer
foximaxi


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.12.17. 15:37 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Mert nincs letöltve a szükséges zombieplague.inc. Töltsd le valahonnan, s tedd be a megfelelő helyre (alapértelmezett: amxmodx/base/scripting/include/).

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.12.17. 15:38 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4280
Megköszönt másnak: 218 alkalommal
Megköszönték neki: 285 alkalommal
Badboy.killer írta:
Én nem tudom lefordítani az sma-t. Hibát jelez az 5. sorban!

Esetleg így probáld meg:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <zombieplague>
  5.  
  6. new ammo[3][33],string[21],cvarShowType,ammopacks
  7.  
  8. public plugin_init() {
  9. register_plugin("[ZP] AmmoChange", "1.0", "ZETA [M|E|N]")
  10. register_logevent("round_start", 2, "1=Round_Start")
  11. cvarShowType = register_cvar("ac_show_type", "1")
  12.  
  13. register_clcmd("say /change","func_change",ADMIN_ALL,"")
  14. }
  15.  
  16. public round_start() {
  17. new players[32],num,i
  18. get_players(players,num)
  19.  
  20. for(i=1;i<num;i++) {
  21. ammo[0][players[i]] = zp_get_user_ammo_packs(players[i])
  22. }
  23. }
  24.  
  25. public client_putinserver(id) {
  26. set_task(3.0,"func_ammo",id)
  27. }
  28.  
  29. public func_ammo(id) {
  30. ammopacks = zp_get_user_ammo_packs(id)
  31.  
  32. ammo[0][id] = ammopacks
  33. ammo[1][id] = ammopacks
  34. ammo[2][id] = ammopacks
  35.  
  36. set_task(1.0,"change_ammo",id,_,_,"b")
  37. }
  38.  
  39. public change_ammo(id) {
  40. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)
  41. return PLUGIN_HANDLED
  42.  
  43. ammo[1][id] = zp_get_user_ammo_packs(id)
  44.  
  45. if(ammo[1][id] != ammo[2][id]) {
  46. if(ammo[1][id] > ammo[2][id]) {
  47. ammopacks = ammo[1][id] - ammo[2][id]
  48. format(string,charsmax(string),"[ +%d Lőszer Csomag ]", ammopacks)
  49. }
  50. else {
  51. ammopacks = ammo[2][id] - ammo[1][id]
  52. format(string,charsmax(string),"[ -%d Lőszer Csomag ]", ammopacks)
  53. }
  54.  
  55. ammo[2][id] = ammo[1][id]
  56.  
  57. if(get_pcvar_num(cvarShowType)) {
  58. set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.37, 0, 0.1, 2.0,_,_,3)
  59. show_dhudmessage(id, "%s", string)
  60. }
  61. else
  62. client_print(id, print_center, "%s", string)
  63. }
  64.  
  65. return PLUGIN_HANDLED
  66. }
  67.  
  68. public client_disconnect(id) {
  69. ammo[0][id] = 0
  70. ammo[1][id] = 0
  71. ammo[2][id] = 0
  72.  
  73. remove_task(id)
  74. }
  75.  
  76. public func_change(id) {
  77. if(ammo[0][id] != ammo[2][id]) {
  78. if(ammo[0][id] > ammo[2][id]) {
  79. ammopacks = ammo[0][id] - ammo[2][id]
  80. client_print(id,print_chat,"", ammopacks)
  81. }
  82. else {
  83. ammopacks = ammo[2][id] - ammo[0][id]
  84. client_print(id,print_chat,"", ammopacks)
  85. }
  86. }
  87. else
  88. client_print(id,print_chat,"")
  89. return PLUGIN_HANDLED
  90. }

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Lőszer Változás [Dhud]
HozzászólásElküldve: 2014.06.30. 08:32 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.04.29. 14:15
Hozzászólások: 68
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Ha nincs amxmodx comilered akkor definiálni kell az inclue <zombieplague> -t cseréld le erre:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #if defined _zombieplague_included
  2. #endinput
  3. #endif
  4. #define _zombieplague_included
  5.  
  6. #define ZP_TEAM_ZOMBIE (1<<0)
  7. #define ZP_TEAM_HUMAN (1<<1)
  8. #define ZP_TEAM_NEMESIS (1<<2)
  9. #define ZP_TEAM_SURVIVOR (1<<3)
  10.  
  11. enum
  12. {
  13. MODE_INFECTION = 1,
  14. MODE_NEMESIS,
  15. MODE_SURVIVOR,
  16. MODE_SWARM,
  17. MODE_MULTI,
  18. MODE_PLAGUE
  19. }
  20.  
  21. enum
  22. {
  23. WIN_NO_ONE = 0,
  24. WIN_ZOMBIES,
  25. WIN_HUMANS
  26. }
  27.  
  28. #define ZP_PLUGIN_HANDLED 97
  29.  
  30. native zp_get_user_zombie(id)
  31. native zp_get_user_nemesis(id)
  32. native zp_get_user_survivor(id)
  33. native zp_get_user_first_zombie(id)
  34. native zp_get_user_last_zombie(id)
  35. native zp_get_user_last_human(id)
  36. native zp_get_user_zombie_class(id)
  37. native zp_get_user_next_class(id)
  38. native zp_set_user_zombie_class(id, classid)
  39. native zp_get_user_ammo_packs(id)
  40. native zp_set_user_ammo_packs(id, amount)
  41. native zp_get_zombie_maxhealth(id)
  42. native zp_get_user_batteries(id)
  43. native zp_set_user_batteries(id, charge)
  44. native zp_get_user_nightvision(id)
  45. native zp_set_user_nightvision(id, set)
  46. native zp_infect_user(id, infector = 0, silent = 0, rewards = 0)
  47. native zp_disinfect_user(id, silent = 0)
  48. native zp_make_user_nemesis(id)
  49. native zp_make_user_survivor(id)
  50. native zp_respawn_user(id, team)
  51. native zp_force_buy_extra_item(id, itemid, ignorecost = 0)
  52. native zp_override_user_model(id, const newmodel[], modelindex = 0)
  53. native zp_has_round_started()
  54. native zp_is_nemesis_round()
  55. native zp_is_survivor_round()
  56. native zp_is_swarm_round()
  57. native zp_is_plague_round()
  58. native zp_get_zombie_count()
  59. native zp_get_human_count()
  60. native zp_get_nemesis_count()
  61. native zp_get_survivor_count()
  62. native zp_register_extra_item(const name[], cost, teams)
  63. native zp_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback)
  64. native zp_get_extra_item_id(const name[])
  65. native zp_get_zombie_class_id(const name[])
  66. native zp_get_zombie_class_info(classid, info[], len)
  67. forward zp_round_started(gamemode, id)
  68. forward zp_round_ended(winteam)
  69. forward zp_user_infected_pre(id, infector, nemesis)
  70. forward zp_user_infected_post(id, infector, nemesis)
  71. forward zp_user_humanized_pre(id, survivor)
  72. forward zp_user_humanized_post(id, survivor)
  73. forward zp_user_infect_attempt(id, infector, nemesis)
  74. forward zp_user_humanize_attempt(id, survivor)
  75. forward zp_extra_item_selected(id, itemid)
  76. forward zp_user_unfrozen(id)
  77. forward zp_user_last_zombie(id)
  78. forward zp_user_last_human(id)
  79.  
  80. #define ZP_TEAM_ANY 0
  81. #define ZP_TEAM_NO_ONE 0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Lőszer Változás [Dhud]
HozzászólásElküldve: 2014.06.30. 08:37 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.22. 10:54
Hozzászólások: 226
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Ez kellett nekem! :xicon_e_biggrin: Köszönöm szépen!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Lőszer Változás [Dhud]
HozzászólásElküldve: 2014.06.30. 08:38 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.04.29. 14:15
Hozzászólások: 68
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Valaki leírná, hogy hogyan átírni a nagyságát? :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 18 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole