hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 10:07



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 530 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 530 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Zoom mod
HozzászólásElküldve: 2012.06.05. 16:29 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2011.09.03. 14:36
Hozzászólások: 71
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Ez egy egyszerűbb sniper mod, ami a zoomolásba nyúl bele kicsit.

Játékmenet:
- Pálya betöltése után 30 másodperc warmup, respawnnal.
- A warmup 15. másodpercében kezdődik a szavazás. Ha vége a warmupnak, az szavazatok kiértékelődnek, restart és kezdődik a játék a megszavazott mod alapján.

A mod tiltja a vásárlást.


Opciók a szavazásnál:
1. Alap mod - Rendesen lehet zoomolni, nincs változtatás
2. Ne legyen zoom - Ha ez kerül megszavazásra, akkor nem lehet majd zoomolni
3. Drag Shot - Ha pedig ez, akkor lehet zoomolni, de csak negyedmásodpercet, utána visszavált, és ezután csak 0.75 másodperccel lehet újra zoomolni

Játék közbeni új szavazáshoz írd a chatbe: zoomvote
Ekkor újra szavazás lesz.
Adminoknak pedig instant szavazás: amx_zoomvote

Ha szavazás közben a menü eltűnik írd a chatbe: zv v. zoomvotemenu


A mod egy cvart használ, abban tárolja a módot.
zoom_type - 0: alap mód | 1: ne legyen zoom | 2: Drag Shot

Ötlet: Matthew

Kód:
  1. /*Kitalálta: Matthew


  2. #include <amxmodx>

  3. #include <amxmisc>

  4. #include <cstrike>

  5. #include <fakemeta>

  6. #include <engine>

  7. #include <hamsandwich>

  8.  

  9. #define PLUGIN "Zoom Mod"

  10. #define VERSION "1.0"

  11. #define AUTHOR "Idarav"

  12.  

  13. #define ZOOM_DEFAULT    0

  14. #define ZOOM_OFF        1

  15. #define ZOOM_DRAGSHOT   2

  16.  

  17. #define TIME_DELAY      0.75

  18. #define TIME_ZOOM       0.25

  19. #define TIME_VOTE_DELAY 300.0

  20. #define TIME_VOTE_TIME  15.0

  21.  

  22. #define ADMIN_FLAG      ADMIN_BAN

  23.  

  24. new Float: lastzoom[33]

  25. new cvar_zoom

  26.  

  27. new weapons[][] = {

  28. "weapon_awp",

  29. "weapon_scout",

  30. "weapon_sg550",

  31. "weapon_g3sg1"

  32. }

  33.  

  34. new saytext_msgid

  35.  

  36. //KEYSMENU

  37. const KEYSMENU = MENU_KEY_1|MENU_KEY_2|MENU_KEY_3

  38. new szavazat[33]=-1

  39. new szavazat_szam[3]=0

  40. new Float: lastvote=-5000.0

  41.  

  42. new warmupc = 30

  43.  

  44. new g_iMaxPlayers

  45. public plugin_init() {

  46.         register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

  47.        

  48.         register_forward(FM_CmdStart, "cmdstart");

  49.         register_forward(FM_EmitSound, "fw_EmitSound")

  50.        

  51.         for (new i = 0; i < sizeof(weapons); i++)

  52.                 RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, weapons[i], "fw_Weapon_PrimaryAttack_Pre")

  53.        

  54.         register_event( "DeathMsg","playerkilled","a" );

  55.        

  56.         register_menu("vote_menu", KEYSMENU, "cmd_vote_menu")

  57.         register_menu("ures_menu", KEYSMENU, "cmd_ures_menu")

  58.        

  59.         register_clcmd("say /zoomvote", "zoomvote")

  60.         register_clcmd("amx_zoomvote", "zoomvote_admin")

  61.        

  62.         register_clcmd("say zoomvotemenu", "vote_menu")

  63.         register_clcmd("say zv", "vote_menu")

  64.        

  65.         saytext_msgid = get_user_msgid("SayText")

  66.        

  67.         cvar_zoom = register_cvar("zoom_type", "1")

  68.        

  69.         g_iMaxPlayers = get_maxplayers()

  70.        

  71.         set_task(10.0, "warmup")

  72.         set_pcvar_num(cvar_zoom, 0)

  73.        

  74.         return PLUGIN_CONTINUE;

  75. }

  76.  

  77. public plugin_precache()

  78. {

  79.         new iEnt

  80.         iEnt = create_entity("info_map_parameters")

  81.         DispatchKeyValue(iEnt, "buying", "3")

  82.         DispatchSpawn(iEnt)

  83.        

  84.         server_cmd("sv_restart 1")

  85. }

  86.  

  87. public client_disconnect(id)

  88. {

  89.         szavazat[id]=-1

  90. }

  91. public client_putinserver(id)

  92. {

  93.         szavazat[id]=-1

  94.         set_task(20.0, "reklam", id+1717)

  95. }

  96.  

  97. public warmup()

  98. {

  99.         if(warmupc > 0)

  100.         {

  101.                 set_task(1.0, "warmup")

  102.                 set_hudmessage(255, 170, 127, -1.0, 0.29, 0, 6.0, 1.0)

  103.                 show_hudmessage(0, "Warmup^n%d sec", warmupc)

  104.                 warmupc--

  105.                

  106.         }

  107.         if(warmupc == 15)

  108.         {

  109.                 set_task(1.0, "zoomvote", 0)

  110.                 set_task(2.0+TIME_VOTE_TIME, "rr")

  111.         }

  112. }

  113. public rr()

  114. {

  115.         server_cmd("sv_restartround 1")

  116. }

  117.  

  118. public reklam(taskid)

  119. {

  120.         taskid-=1717

  121.         print_color(taskid, "^x04[ZOOM]^x01 Ha szavazast szeretnel ird a chatbe: ^x03/zoomvote   ^x04(By Idarav)")

  122. }

  123.  

  124. public cmdstart( id, uc_handle, random_seed )

  125. {

  126.         new Float: gametime = get_gametime()

  127.         //static buttons; buttons = get_uc( uc_handle, UC_Buttons )

  128.         //new oldbutton = get_user_oldbutton(id)

  129.         new zoom = cs_get_user_zoom(id)

  130.         //client_print(0, print_chat, "  VALAMI %d  %d    %f", id, zoom, gametime)

  131.        

  132.         if(zoom == 2 || zoom == 3)

  133.         {

  134.                 if(get_pcvar_num(cvar_zoom) == ZOOM_DRAGSHOT)

  135.                 {

  136.                         if(lastzoom[id] == -1.0)

  137.                         {

  138.                                 lastzoom[id] = (gametime)

  139.                         }else if(gametime-lastzoom[id] > TIME_ZOOM)

  140.                         {

  141.                                 cs_set_user_zoom(id, 1, 1)

  142.                                 new weapon = get_user_weapon(id)

  143.                                 switch(weapon)

  144.                                 {

  145.                                         case CSW_AWP:   set_pev(id, pev_maxspeed, 210.0 )

  146.                                         case CSW_SCOUT: set_pev(id, pev_maxspeed, 260.0)

  147.                                         case CSW_SG550: set_pev(id, pev_maxspeed, 210.0)

  148.                                         case CSW_G3SG1: set_pev(id, pev_maxspeed, 210.0)

  149.                                 }

  150.                                 client_cmd(id, "-attack2")

  151.                         }

  152.                 }else if(get_pcvar_num(cvar_zoom) == ZOOM_OFF){

  153.                         cs_set_user_zoom(id, 1, 1)

  154.                         new weapon = get_user_weapon(id)

  155.                         switch(weapon)

  156.                         {

  157.                                 case CSW_AWP:   set_pev(id, pev_maxspeed, 210.0 )

  158.                                 case CSW_SCOUT: set_pev(id, pev_maxspeed, 260.0)

  159.                                 case CSW_SG550: set_pev(id, pev_maxspeed, 210.0)

  160.                                 case CSW_G3SG1: set_pev(id, pev_maxspeed, 210.0)

  161.                         }

  162.                         client_cmd(id, "-attack2")

  163.                 }

  164.         }else{

  165.                 if(gametime-lastzoom[id] > TIME_DELAY)

  166.                         lastzoom[id] = -1.0

  167.         }

  168. }

  169. public fw_Weapon_PrimaryAttack_Pre(entity)

  170. {

  171.         if(get_pcvar_num(cvar_zoom) == ZOOM_DRAGSHOT)

  172.         {      

  173.                 new id = pev(entity, pev_owner)

  174.                 cs_set_user_zoom(id, 1, 1)

  175.                 new weapon = get_user_weapon(id)

  176.                 switch(weapon)

  177.                 {

  178.                         case CSW_AWP:   set_pev(id, pev_maxspeed, 210.0 )

  179.                         case CSW_SCOUT: set_pev(id, pev_maxspeed, 260.0)

  180.                         case CSW_SG550: set_pev(id, pev_maxspeed, 210.0)

  181.                         case CSW_G3SG1: set_pev(id, pev_maxspeed, 210.0)

  182.                 }

  183.                 client_cmd(id, "-attack2")

  184.         }

  185.        

  186. }

  187.  

  188.  

  189. public fw_EmitSound(id,channel,const sample[],Float:volume,Float:attn,flags,pitch)

  190. {

  191.         if(is_user_connected(id) && lastzoom[id] != -1.0 && equal(sample, "weapons/zoom.wav"))

  192.         {

  193.                 emit_sound(id,channel,"",volume,attn,flags,pitch)

  194.                 return FMRES_SUPERCEDE;

  195.         }

  196.         return FMRES_IGNORED

  197. }

  198.  

  199. /*=============================7

  200. == ZOOM VOTE

  201. ===*/

  202. public zoomvote(id)

  203. {

  204.         new Float: gametime = get_gametime()

  205.        

  206.         if(gametime-lastvote >= TIME_VOTE_DELAY)

  207.         {

  208.                 print_color(0, "^x04[ZOOM]^x03 Szavazas lesz! ^x01(ha eltunik a szavazas menu azelott hogy szavaztal volna ird a chatbe: ^x04zv^x01 vagy ^x04zoomvotemenu^x01)")

  209.                 set_task(3.0, "showvote")

  210.         }else if(warmupc>0)

  211.         {

  212.                 print_color(id, "^x04[ZOOM] ^x01Csak warmup utan indithatsz szavazast")

  213.         }else{

  214.                 new Float: kul = TIME_VOTE_DELAY-gametime+lastvote

  215.                 new perc = floatround(kul/60+0.0, floatround_floor)

  216.                 new sec = floatround(kul-perc*60+0.0, floatround_floor)

  217.                 print_color(id, "^x04[ZOOM] ^x01Kovetkezo zavazasig meg varni kell ^x03%d^x01 percet es ^x03%d^x01 masodpercet", perc, sec)

  218.         }

  219. }

  220. public zoomvote_admin(id)

  221. {

  222.         if(get_user_flags(id) & ADMIN_FLAG)

  223.         {

  224.                 new name[33]

  225.                 get_user_name(id, name, 32)

  226.                 print_color(0, "^x04[ZOOM]^x03 Szavazas lesz! ^x04[%s]", name)

  227.                 print_color(0, "^x04[ZOOM]^x01 (ha eltunik a szavazas menu azelott hogy szavaztal volna ird a chatbe: ^x04zv^x01 vagy ^x04zoomvotemenu^x01)")

  228.                 set_task(3.0, "showvote")

  229.         }else{

  230.                 client_print(id, print_console, "[ZOOM] Ezt a parancsot csak az adminok hasznalhatjak!")

  231.         }

  232. }

  233.  

  234. print_color(target, const message[], any:...)

  235. {

  236.         static buffer[512], i, argscount

  237.         argscount = numargs()

  238.        

  239.         // Send to everyone

  240.         if (!target)

  241.         {

  242.                 static player

  243.                 for (player = 1; player <= g_iMaxPlayers; player++)

  244.                 {

  245.                         // Not connected

  246.                         if (!is_user_connected(player))

  247.                                 continue;

  248.                        

  249.                         // Remember changed arguments

  250.                         static changed[5], changedcount // [5] = max LANG_PLAYER occurencies

  251.                         changedcount = 0

  252.                        

  253.                         // Replace LANG_PLAYER with player id

  254.                         for (i = 2; i < argscount; i++)

  255.                         {

  256.                                 if (getarg(i) == LANG_PLAYER)

  257.                                 {

  258.                                         setarg(i, 0, player)

  259.                                         changed[changedcount] = i

  260.                                         changedcount++

  261.                                 }

  262.                         }

  263.                        

  264.                         // Format message for player

  265.                         vformat(buffer, charsmax(buffer), message, 3)

  266.                        

  267.                         // Send it

  268.                         message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, saytext_msgid, _, player)

  269.                         write_byte(player)

  270.                         write_string(buffer)

  271.                         message_end()

  272.                        

  273.                         // Replace back player id's with LANG_PLAYER

  274.                         for (i = 0; i < changedcount; i++)

  275.                                 setarg(changed[i], 0, LANG_PLAYER)

  276.                 }

  277.         }

  278.         // Send to specific target

  279.         else

  280.         {

  281.                 // Format message for player

  282.                 vformat(buffer, charsmax(buffer), message, 3)

  283.                

  284.                 // Send it

  285.                 message_begin(MSG_ONE, saytext_msgid, _, target)

  286.                 write_byte(target)

  287.                 write_string(buffer)

  288.                 message_end()

  289.         }

  290. }

  291.  

  292. public showvote()

  293. {

  294.         lastvote = get_gametime()

  295.         for(new i=1; i<33; i++)

  296.         {

  297.                 if(is_user_connected(i))

  298.                 {

  299.                         szavazat[i]=-1

  300.                         vote_menu(i)

  301.                        

  302.                 }

  303.         }

  304.         for(new i; i<sizeof(szavazat_szam); i++)

  305.         {

  306.                 szavazat_szam[i]=0

  307.         }

  308.         set_task(TIME_VOTE_TIME, "voteend")

  309. }

  310. public vote_menu(id)

  311. {

  312.         if(szavazat[id] != -1)

  313.         {

  314.                 print_color(0, "^x04[ZOOM]^x01 Te mar szavaztal!")

  315.                 return;

  316.         }

  317.         static menu[350], len

  318.         len = 0

  319.  

  320.         len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\yZoom Mod szavazas...^n")

  321.         len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\wMilyen modot szeretnel?^n^n")

  322.        

  323.        

  324.         len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\y1.\w Alap mod^n")

  325.         len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\y2.\w Ne lehessen zoomolni.^n")

  326.         len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\y3.\w Drag Shot^n    (ez egy negyedmasodperces zoomot engedelyez)^n")

  327.        

  328.         show_menu(id, KEYSMENU, menu, -1, "vote_menu")

  329. }

  330.  

  331. public cmd_vote_menu(id, key)

  332. {

  333.         switch(key) {

  334.                 case 0:{

  335.                         print_color(id, "^x04[ZOOM]^x01 A te szavazatod:^x03 Alap mod")

  336.                         szavazat[id]=0;

  337.                         return;

  338.                 }

  339.                 case 1:{

  340.                         print_color(id, "^x04[ZOOM]^x01 A te szavazatod:^x03 Ne legyen zoom")

  341.                         szavazat[id]=1;

  342.                         return;

  343.                 }

  344.                 case 2:{

  345.                         print_color(id, "^x04[ZOOM]^x01 A te szavazatod:^x03 Drag Shot")

  346.                         szavazat[id]=2;

  347.                         return;

  348.                 }

  349.         }

  350.         vote_menu(id)

  351.         return ;

  352. }

  353. //Üres menü

  354. public ures_menu(id)

  355. {

  356.         static menu[350], len

  357.         len = 0

  358.  

  359.         len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "  ")

  360.        

  361.         show_menu(id, KEYSMENU, menu, -1, "ures_menu")

  362. }

  363.  

  364.  

  365.  

  366. public cmd_ures_menu(id, key)

  367. {

  368.         return ;

  369. }

  370.  

  371. public voteend()

  372. {

  373.         for(new i=1; i<33; i++)

  374.         {

  375.                 if(is_user_connected(i))

  376.                 {

  377.                         if(szavazat[i] == -1)

  378.                                 ures_menu(i)

  379.                         else

  380.                                 szavazat_szam[szavazat[i]]++

  381.                        

  382.                 }

  383.         }

  384.         new nyert[50]

  385.         if(szavazat_szam[0] >= szavazat_szam[1])

  386.         {

  387.                 if(szavazat_szam[0] >= szavazat_szam[2])// 0

  388.                 {

  389.                         nyert = "Alap mod "

  390.                         set_pcvar_num(cvar_zoom, ZOOM_DEFAULT)

  391.                 }else{                                  // 2

  392.                         nyert = "Drag Shot"

  393.                         set_pcvar_num(cvar_zoom, ZOOM_DRAGSHOT)

  394.                 }

  395.         }else{

  396.                 if(szavazat_szam[1] > szavazat_szam[2]) // 1

  397.                 {

  398.                         nyert = "Ne legyen zoom"

  399.                         set_pcvar_num(cvar_zoom, ZOOM_OFF)

  400.                 }else{                                  // 2

  401.                         nyert = "Drag Shot"

  402.                         set_pcvar_num(cvar_zoom, ZOOM_DRAGSHOT)

  403.                 }

  404.         }

  405.         print_color(0, "^x04[ZOOM]^x01 Szavazas vegeredmenye:^x03 Alap mod ^x01- ^x04%d ^x01|^x03Ne legyen zoom ^x01- ^x04%d ^x01|^x03 Drag Shot ^x01- ^x04%d ^x03--->  ^x01%s", szavazat_szam[0], szavazat_szam[1], szavazat_szam[2], nyert)

  406.        

  407. }

  408.  

  409. public playerkilled()

  410. {

  411.         new id          =       read_data( 2 );

  412.         new team2 = get_user_team(id)

  413.        

  414.         if((team2 == 2 || team2 == 1) && warmupc > 0)

  415.         {

  416.                 set_task(2.0, "respawn", id+55555)

  417.         }

  418. }

  419. public respawn(id)

  420. {

  421.         id-=55555

  422.         ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)

  423. }

  424.  


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára idarav 2012.06.06. 13:56-kor.

Ők köszönték meg idarav nek ezt a hozzászólást: xd1234 (2013.07.06. 08:56)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Zoom mod
HozzászólásElküldve: 2012.06.05. 16:34 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Jó lett,grat !


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Zoom mod
HozzászólásElküldve: 2012.06.05. 16:55 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2011.09.03. 14:36
Hozzászólások: 71
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Köszi


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Zoom mod
HozzászólásElküldve: 2012.06.05. 17:01 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.07. 15:29
Hozzászólások: 1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Igen, nagyon jó lett! Szívesen kipróbálnám!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Zoom mod
HozzászólásElküldve: 2012.06.05. 17:06 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2011.06.12. 20:51
Hozzászólások: 1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Kód:
  1. register_clcmd(fegyverek[i], "CommandBlock")

ha tömbe írnád a fegyvereket akkor szerintem jobb lenne:) am gratt

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Zoom mod
HozzászólásElküldve: 2012.06.05. 18:14 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2011.09.03. 14:36
Hozzászólások: 71
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Indokolnád kérlek miért lenne jobb?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Zoom mod
HozzászólásElküldve: 2012.06.05. 21:41 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2011.06.12. 20:51
Hozzászólások: 1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Szerintem úgy kevesebbet foglal. De ha nem akkor nem szóltam.

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Zoom mod
HozzászólásElküldve: 2012.06.05. 22:20 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2011.09.03. 14:36
Hozzászólások: 71
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Szerintem úgy plusz memóriát enne, és igazából felesleges lenne. De javítson ki valaki, ha tévedek.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Zoom mod
HozzászólásElküldve: 2012.06.06. 07:06 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Jólett.
Esetleg szebb ha így csinálod:

Kód:
  1.  

  2.  

  3. new const commands[][] = {

  4.   "buy",

  5.   "BUY",

  6.   "BUy",

  7.   "stb"

  8. }

  9.  

  10. plugin_init() {

  11. for(new i=0; i<sizeof(commands); i++)

  12. {

  13.    register_clcmd(commands[i], "Blockvagymi");

  14. }

  15. }

  16.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Zoom mod
HozzászólásElküldve: 2012.06.06. 12:26 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
elég egyszer a buy parancsot letiltani

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole