hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 02:58



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 295 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 294 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 38 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 4 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ejtoernyo
HozzászólásElküldve: 2012.06.02. 17:13 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2012.03.22. 19:54
Hozzászólások: 183
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
sziasztok! Egy ejtoernyos plugint szeretnek kerni megpedig ugy kogy ne keruljun pezbe mindenkinek legyen alapbol es az e betuvel lehessen aktivalni elore is koszonom!

_________________
BO,omBoom ->fun szerver.
31.215.153.157:27015


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ejtoernyo
HozzászólásElküldve: 2012.06.02. 17:20 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.16. 16:50
Hozzászólások: 1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=parachute

amxx.cfg be ezt írd be
parachute_cost 0

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ejtoernyo
HozzászólásElküldve: 2012.06.02. 17:23 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.07. 15:29
Hozzászólások: 1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Kód:
  1. /*******************************************************************************

  2.  

  3.   Parachute

  4.  

  5.   Version: 1.3

  6.   Author: KRoTaL/JTP10181

  7.  

  8.   0.1    Release

  9.   0.1.1  Players can't buy a parachute if they already own one

  10.   0.1.2  Release for AMX MOD X

  11.   0.1.3  Minor changes

  12.   0.1.4  Players lose their parachute if they die

  13.   0.1.5  Added amx_parachute cvar

  14.   0.1.6  Changed set_origin to movetype_follow (you won't see your own parachute)

  15.   0.1.7  Added amx_parachute <name> | admins with admin level a get a free parachute

  16.   0.1.8  JTP - Cleaned up code, fixed runtime error

  17.   1.0    JTP - Should be final version, made it work on basically any mod

  18.   1.1    JTP - Added Changes from AMX Version 0.1.8

  19.                      Added say give_parachute and parachute_fallspeed cvar

  20.                Plays the release animation when you touch the ground

  21.                Added chat responder for automatic help

  22.   1.2    JTP - Added cvar to disable the detach animation

  23.                         Redid animation code to improve organization

  24.                         Force "walk" animation on players when falling

  25.                         Change users gravity when falling to avoid choppiness

  26.   1.3    JTP - Upgraded to pCVARs

  27.  

  28.   Commands:

  29.  

  30.         say buy_parachute   -   buys a parachute (CStrike ONLY)

  31.         saw sell_parachute  -   sells your parachute (75% of the purchase price)

  32.         say give_parachute <nick, #userid or @team>  -  gives your parachute to the player

  33.  

  34.         amx_parachute <nick, #userid or @team>  -  gives a player a free parachute (CStrike ONLY)

  35.         amx_parachute @all  -  gives everyone a free parachute (CStrike ONLY)

  36.  

  37.         Press +use to slow down your fall.

  38.  

  39.   Cvars:

  40.  

  41.         sv_parachute "1"                        - 0: disables the plugin - 1: enables the plugin

  42.  

  43.         parachute_cost "1000"           - cost of the parachute (CStrike ONLY)

  44.  

  45.         parachute_payback "75"          - how many percent of the parachute cost you get when you sell your parachute

  46.                                                                 (ie. (75/100) * 1000 = 750$)

  47.  

  48.         parachute_fallspeed "100"       - speed of the fall when you use the parachute

  49.  

  50.  

  51.   Setup (AMXX 1.x):

  52.  

  53.         Install the amxx file.

  54.         Enable engine and cstrike (for cs only) in the amxx modules.ini

  55.         Put the parachute.mdl file in the modname/models/ folder

  56.  

  57. *******************************************************************************/

  58.  

  59. #include <amxmodx>

  60. #include <amxmisc>

  61. #include <engine>

  62. #include <cstrike>

  63. #include <fun>

  64.  

  65. new bool:has_parachute[33]

  66. new para_ent[33]

  67. new gCStrike = 0

  68. new pDetach, pFallSpeed, pEnabled, pCost, pPayback

  69.  

  70. #define PARACHUTE_LEVEL ADMIN_LEVEL_A

  71.  

  72. public plugin_init()

  73. {

  74.         register_plugin("Parachute", "1.3", "KRoT@L/JTP10181")

  75.         pEnabled = register_cvar("sv_parachute", "1" )

  76.         pFallSpeed = register_cvar("parachute_fallspeed", "100")

  77.         pDetach = register_cvar("parachute_detach", "1")

  78.  

  79.         if (cstrike_running()) gCStrike = true

  80.  

  81.         if (gCStrike) {

  82.  

  83.                 pCost = register_cvar("parachute_cost", "0")

  84.                 pPayback = register_cvar("parachute_payback", "75")

  85.  

  86.                 register_concmd("amx_parachute", "admin_give_parachute", PARACHUTE_LEVEL, "<nick, #userid or @team>" )

  87.         }

  88.  

  89.         register_clcmd("say", "HandleSay")

  90.         register_clcmd("say_team", "HandleSay")

  91.  

  92.         register_event("ResetHUD", "newSpawn", "be")

  93.         register_event("DeathMsg", "death_event", "a")

  94.  

  95.         //Setup jtp10181 CVAR

  96.         new cvarString[256], shortName[16]

  97.         copy(shortName,15,"chute")

  98.  

  99.         register_cvar("jtp10181","",FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)

  100.         get_cvar_string("jtp10181",cvarString,255)

  101.  

  102.         if (strlen(cvarString) == 0) {

  103.                 formatex(cvarString,255,shortName)

  104.                 set_cvar_string("jtp10181",cvarString)

  105.         }

  106.         else if (contain(cvarString,shortName) == -1) {

  107.                 format(cvarString,255,"%s,%s",cvarString, shortName)

  108.                 set_cvar_string("jtp10181",cvarString)

  109.         }

  110. }

  111.  

  112. public plugin_natives()

  113. {

  114.         set_module_filter("module_filter")

  115.         set_native_filter("native_filter")

  116. }

  117.  

  118. public module_filter(const module[])

  119. {

  120.         if (!cstrike_running() && equali(module, "cstrike")) {

  121.                 return PLUGIN_HANDLED

  122.         }

  123.  

  124.         return PLUGIN_CONTINUE

  125. }

  126.  

  127. public native_filter(const name[], index, trap)

  128. {

  129.         if (!trap) return PLUGIN_HANDLED

  130.  

  131.         return PLUGIN_CONTINUE

  132. }

  133.  

  134. public plugin_precache()

  135. {

  136.         precache_model("models/parachute.mdl")

  137. }

  138.  

  139. public client_connect(id)

  140. {

  141.         parachute_reset(id)

  142. }

  143.  

  144. public client_disconnect(id)

  145. {

  146.         parachute_reset(id)

  147. }

  148.  

  149. public death_event()

  150. {

  151.         new id = read_data(2)

  152.         parachute_reset(id)

  153. }

  154.  

  155. parachute_reset(id)

  156. {

  157.         if(para_ent[id] > 0) {

  158.                 if (is_valid_ent(para_ent[id])) {

  159.                         remove_entity(para_ent[id])

  160.                 }

  161.         }

  162.  

  163.         if (is_user_alive(id)) set_user_gravity(id, 1.0)

  164.  

  165.         has_parachute[id] = false

  166.         para_ent[id] = 0

  167. }

  168.  

  169. public newSpawn(id)

  170. {

  171.                 has_parachute[id] = true

  172.        

  173. }

  174.  

  175. public HandleSay(id)

  176. {

  177.         if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE

  178.  

  179.         new args[128]

  180.         read_args(args, 127)

  181.         remove_quotes(args)

  182.  

  183.         if (gCStrike) {

  184.                 if (equali(args, "buy_parachute")) {

  185.                         buy_parachute(id)

  186.                         return PLUGIN_HANDLED

  187.                 }

  188.                 else if (equali(args, "sell_parachute")) {

  189.                         sell_parachute(id)

  190.                         return PLUGIN_HANDLED

  191.                 }

  192.                 else if (containi(args, "give_parachute") == 0) {

  193.                         give_parachute(id,args[15])

  194.                         return PLUGIN_HANDLED

  195.                 }

  196.         }

  197.  

  198.         if (containi(args, "parachute") != -1) {

  199.                 if (gCStrike) client_print(id, print_chat, "[AMXX] Ejtőernyő parancsok: buy_parachute, sell_parachute, give_parachute")

  200.                 client_print(id, print_chat, "[AMXX] Az ejtőernyő használatához nyomd meg az E betűt")

  201.         }

  202.  

  203.         return PLUGIN_CONTINUE

  204. }

  205.  

  206. public buy_parachute(id)

  207. {

  208.         if (!gCStrike) return PLUGIN_CONTINUE

  209.         if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE

  210.  

  211.         if (!get_pcvar_num(pEnabled)) {

  212.                 client_print(id, print_chat, "[AMXX] Ejtőernyő plugin kikapcsolva")

  213.                 return PLUGIN_HANDLED

  214.         }

  215.  

  216.         if (has_parachute[id]) {

  217.                 client_print(id, print_chat, "[AMXX] Neked már van ejtőernyőd")

  218.                 return PLUGIN_HANDLED

  219.         }

  220.  

  221.         new money = cs_get_user_money(id)

  222.         new cost = get_pcvar_num(pCost)

  223.  

  224.         if (money < cost) {

  225.                 client_print(id, print_chat, "[AMXX] Nincs elég pénzed az ejtőernyő vásárlásához - Costs $%i", cost)

  226.                 return PLUGIN_HANDLED

  227.         }

  228.  

  229.         cs_set_user_money(id, money - cost)

  230.         client_print(id, print_chat, "[AMXX] Vettél egy ejtőernyőt Használathoz nyomd meg az E betűt")

  231.         has_parachute[id] = true

  232.  

  233.         return PLUGIN_HANDLED

  234. }

  235.  

  236. public sell_parachute(id)

  237. {

  238.         if (!gCStrike) return PLUGIN_CONTINUE

  239.         if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE

  240.  

  241.         if (!get_pcvar_num(pEnabled)) {

  242.                 client_print(id, print_chat, "[AMXX] Ejtőernyő plugin kikapcsolva")

  243.                 return PLUGIN_HANDLED

  244.         }

  245.  

  246.         if (!has_parachute[id]) {

  247.                 client_print(id, print_chat, "[AMXX] Neked nincs ejtőernyőd ezért nem tudod eladni")

  248.                 return PLUGIN_HANDLED

  249.         }

  250.  

  251.         if (access(id,PARACHUTE_LEVEL)) {

  252.                 client_print(id, print_chat, "[AMXX] Te nem adhatod el az admin által adott ingyen ejtőernyőt!")

  253.                 return PLUGIN_HANDLED

  254.         }

  255.  

  256.         parachute_reset(id)

  257.  

  258.         new money = cs_get_user_money(id)

  259.         new cost = get_pcvar_num(pCost)

  260.  

  261.         new sellamt = floatround(cost * (get_pcvar_num(pPayback) / 100.0))

  262.         cs_set_user_money(id, money + sellamt)

  263.  

  264.         client_print(id, print_chat, "[AMX] Eladtad a használt ejtőernyőd ennyiért: $%d", sellamt)

  265.  

  266.         return PLUGIN_CONTINUE

  267. }

  268.  

  269. public give_parachute(id,args[])

  270. {

  271.         if (!gCStrike) return PLUGIN_CONTINUE

  272.         if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE

  273.  

  274.         if (!get_pcvar_num(pEnabled)) {

  275.                 client_print(id, print_chat, "[AMXX] Ejtőernyő plugin bekapcsolva")

  276.                 return PLUGIN_HANDLED

  277.         }

  278.  

  279.         if (!has_parachute[id]) {

  280.                 client_print(id, print_chat, "[AMXX] Te nem tudod használni az ejtőernyőd mert nincs.")

  281.                 return PLUGIN_HANDLED

  282.         }

  283.  

  284.         new player = cmd_target(id, args, 4)

  285.         if (!player) return PLUGIN_HANDLED

  286.  

  287.         new id_name[32], pl_name[32]

  288.         get_user_name(id, id_name, 31)

  289.         get_user_name(player, pl_name, 31)

  290.  

  291.         if(has_parachute[player]) {

  292.                 client_print(id, print_chat, "[AMXX] %s már van ejtőernyője.", pl_name)

  293.                 return PLUGIN_HANDLED

  294.         }

  295.  

  296.         parachute_reset(id)

  297.         has_parachute[player] = true

  298.  

  299.         client_print(id, print_chat, "[AMXX] Adtál ejtőernyöt neki : %s.", pl_name)

  300.         client_print(player, print_chat, "[AMXX] %s használja az ejtőernyőt amit te adtál neki.", id_name)

  301.  

  302.         return PLUGIN_HANDLED

  303. }

  304.  

  305. public admin_give_parachute(id, level, cid) {

  306.  

  307.         if (!gCStrike) return PLUGIN_CONTINUE

  308.  

  309.         if(!cmd_access(id,level,cid,2)) return PLUGIN_HANDLED

  310.  

  311.         if (!get_pcvar_num(pEnabled)) {

  312.                 client_print(id, print_chat, "[AMXX] ejtőernyő plugin kikapcsolva")

  313.                 return PLUGIN_HANDLED

  314.         }

  315.  

  316.         new arg[32], name[32], name2[32], authid[35], authid2[35]

  317.         read_argv(1,arg,31)

  318.         get_user_name(id,name,31)

  319.         get_user_authid(id,authid,34)

  320.  

  321.         if (arg[0]=='@'){

  322.                 new players[32], inum

  323.                 if (equali("T",arg[1]))         copy(arg[1],31,"TERRORIST")

  324.                 if (equali("ALL",arg[1]))       get_players(players,inum)

  325.                 else                                            get_players(players,inum,"e",arg[1])

  326.  

  327.                 if (inum == 0) {

  328.                         console_print(id,"No clients in such team")

  329.                         return PLUGIN_HANDLED

  330.                 }

  331.  

  332.                 for(new a = 0; a < inum; a++) {

  333.                         has_parachute[players[a]] = true

  334.                 }

  335.  

  336.                 switch(get_cvar_num("amx_show_activity"))       {

  337.                         case 2: client_print(0,print_chat,"ADMIN %s: adott egy ejtőernyőt ^"%s^" playernek",name,arg[1])

  338.                         case 1: client_print(0,print_chat,"ADMIN: Adott egy ejtőernyőt ^"%s^" playernek",arg[1])

  339.                 }

  340.  

  341.                 console_print(id,"[AMXX] Te adtál egy ejtőernyőt ^"%s^" playernek",arg[1])

  342.                 log_amx("^"%s<%d><%s><>^" adtál ejtőernyőt ^"%s^"", name,get_user_userid(id),authid,arg[1])

  343.         }

  344.         else {

  345.  

  346.                 new player = cmd_target(id,arg,6)

  347.                 if (!player) return PLUGIN_HANDLED

  348.  

  349.                 has_parachute[player] = true

  350.  

  351.                 get_user_name(player,name2,31)

  352.                 get_user_authid(player,authid2,34)

  353.  

  354.                 switch(get_cvar_num("amx_show_activity")) {

  355.                         case 2: client_print(0,print_chat,"ADMIN %s: adtál ejtőernyőt ^"%s^"",name,name2)

  356.                         case 1: client_print(0,print_chat,"ADMIN: adtál ejtőernyőt ^"%s^"",name2)

  357.                 }

  358.  

  359.                 console_print(id,"[AMXX] te adtál ejtőernyőt ^"%s^"", name2)

  360.                 log_amx("^"%s<%d><%s><>^" adtál ejtőernyőt ^"%s<%d><%s><>^"", name,get_user_userid(id),authid,name2,get_user_userid(player),authid2)

  361.         }

  362.         return PLUGIN_HANDLED

  363. }

  364.  

  365. public client_PreThink(id)

  366. {

  367.         //parachute.mdl animation information

  368.         //0 - deploy - 84 frames

  369.         //1 - idle - 39 frames

  370.         //2 - detach - 29 frames

  371.  

  372.         if (!get_pcvar_num(pEnabled)) return

  373.         if (!is_user_alive(id) || !has_parachute[id]) return

  374.  

  375.         new Float:fallspeed = get_pcvar_float(pFallSpeed) * -1.0

  376.         new Float:frame

  377.  

  378.         new button = get_user_button(id)

  379.         new oldbutton = get_user_oldbutton(id)

  380.         new flags = get_entity_flags(id)

  381.  

  382.         if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND)) {

  383.  

  384.                 if (get_pcvar_num(pDetach)) {

  385.  

  386.                         if (get_user_gravity(id) == 0.1) set_user_gravity(id, 1.0)

  387.  

  388.                         if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2) {

  389.                                 entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)

  390.                                 entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)

  391.                                 entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)

  392.                                 entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)

  393.                                 entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)

  394.                                 entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)

  395.                                 return

  396.                         }

  397.  

  398.                         frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0

  399.                         entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)

  400.                         entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)

  401.  

  402.                         if (frame > 254.0) {

  403.                                 remove_entity(para_ent[id])

  404.                                 para_ent[id] = 0

  405.                         }

  406.                 }

  407.                 else {

  408.                         remove_entity(para_ent[id])

  409.                         set_user_gravity(id, 1.0)

  410.                         para_ent[id] = 0

  411.                 }

  412.  

  413.                 return

  414.         }

  415.  

  416.         if (button & IN_USE) {

  417.  

  418.                 new Float:velocity[3]

  419.                 entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

  420.  

  421.                 if (velocity[2] < 0.0) {

  422.  

  423.                         if(para_ent[id] <= 0) {

  424.                                 para_ent[id] = create_entity("info_target")

  425.                                 if(para_ent[id] > 0) {

  426.                                         entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")

  427.                                         entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)

  428.                                         entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)

  429.                                         entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)

  430.                                         entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl")

  431.                                         entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)

  432.                                         entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)

  433.                                         entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)

  434.                                         entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)

  435.                                 }

  436.                         }

  437.  

  438.                         if (para_ent[id] > 0) {

  439.  

  440.                                 entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)

  441.                                 entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)

  442.                                 entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)

  443.                                 entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)

  444.                                 set_user_gravity(id, 0.1)

  445.  

  446.                                 velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed

  447.                                 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

  448.  

  449.                                 if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0) {

  450.  

  451.                                         frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0

  452.                                         entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)

  453.                                         entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)

  454.  

  455.                                         if (frame > 100.0) {

  456.                                                 entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)

  457.                                                 entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)

  458.                                                 entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)

  459.                                                 entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)

  460.                                                 entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)

  461.                                                 entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)

  462.                                         }

  463.                                 }

  464.                         }

  465.                 }

  466.                 else if (para_ent[id] > 0) {

  467.                         remove_entity(para_ent[id])

  468.                         set_user_gravity(id, 1.0)

  469.                         para_ent[id] = 0

  470.                 }

  471.         }

  472.         else if ((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0 ) {

  473.                 remove_entity(para_ent[id])

  474.                 set_user_gravity(id, 1.0)

  475.                 para_ent[id] = 0

  476.         }

  477. }

  478.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ejtoernyo
HozzászólásElküldve: 2012.06.02. 17:26 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2012.03.22. 19:54
Hozzászólások: 183
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
oroszrulett ez hogy mukodik ha ezt berakom mindenkinek alapbol van? ingyen ? mindig?

_________________
BO,omBoom ->fun szerver.
31.215.153.157:27015


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ejtoernyo
HozzászólásElküldve: 2012.06.02. 17:27 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Igen.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ejtoernyo
HozzászólásElküldve: 2012.06.02. 17:28 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
expert írta:
http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=parachute

amxx.cfg be ezt írd be
parachute_cost 0


sry dupla post előzőt töröljétek pls

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ejtoernyo
HozzászólásElküldve: 2012.06.02. 17:29 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.07. 15:29
Hozzászólások: 1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Idézet:
oroszrulett ez hogy mukodik ha ezt berakom mindenkinek alapbol van? ingyen ? mindig?


Igen, mert minden újraéledéskor ad ejtőernyőt a játékosnak.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ejtoernyo
HozzászólásElküldve: 2012.06.02. 22:14 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2012.03.22. 19:54
Hozzászólások: 183
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Ez sajna valamitol nem megy mikor beirom amx_plugins ott azt irja bad load! Nem tudna valai segiteni h mia gond?

_________________
BO,omBoom ->fun szerver.
31.215.153.157:27015


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ejtoernyo
HozzászólásElküldve: 2012.06.02. 23:45 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.18. 10:40
Hozzászólások: 671
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
nemlenne egyszerübb az amit expert írt?:D
parachute_cost 0
configs/amxx.cfg -bee

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ejtoernyo
HozzászólásElküldve: 2012.06.03. 05:36 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.07. 15:29
Hozzászólások: 1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Idézet:
nemlenne egyszerübb az amit expert írt?:D
parachute_cost 0
configs/amxx.cfg -bee


Elmondanád miért egyszerűbb?
Én verzióm :
  • Át kell konvertálni.
  • Feltölteni a fájlt a plugins/ mappába.
  • Beleírni a fájl nevét configs/plugins.ini-be.
expert veziója:
  • Feltölteni a fájlt a plugins/ mappába.
  • Beleírni a fájl nevét configs/plugins.ini-be.
  • Beleírni configs/amxx.cfg-be : parachute_cost 0
Egyiksem bonyolult.
Cedee : Észrevetted, hogy te mindig azzal offolsz, hogy "ezzel egyszerűbb lenne, amit *** írt."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 38 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 4 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole