hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 10:25



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 205 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 203 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső
102 találat

Szerző Üzenet

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: berak "all"
Elküldve: 2012.09.11. 12:48 

:!: UPDATED :!: Try again public Command_Say(id) { static szArgs[32], szArg1[32], szArg2[32] szArgs[0] = '^0' szArg1[0] = '^0' szArg2[0] = '^0' read_args(szArgs, charsmax(szArgs)) remove_quotes(szArgs) parse(szArgs, szArg1, charsmax(szArg1), szArg2, charsmax(szArg2)) new iCommand = 0 if(equali(szArg...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Pcvar készítés
Elküldve: 2012.09.28. 15:39 

No akkor.... cvar_value //létrehozunk egy globális változót, ez fogja tárolgatni a cvarunk értékét Ez így ebben a formában nem igaz. Ebben az adott cvar referenciája kerül, nem pedig az értéke. (inkább nevezd így el a változót: pcvar_value). Tehát a változónk tulajdonképpen egy pointer lesz, ami a c...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

Elküldve: 2012.02.12. 00:24 

Tömbök, Stringek, Többdimenziós tömbök Tömbök A tömb azonos típusú adatok halmaza, amelyek a memóriában folytonosan helyezkednek el. A tömb elemeire a tömb nevével és az indexelő operátorral ([]) hivatkozhatunk. A tömböket nullától indexeljük. A fordító nem ellenőrzi a tömbindexeket, ezért hibás in...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

Elküldve: 2012.02.11. 23:03 

Típusok, változók, konstansok Mindenekelőtt definiálom (valahogy) a változót, mint fogalmat: Olyan objektum, ami képes egy adott típusú objektumot tárolni. Konyhanyelvi példa: a garázs képes autót tárolni, de hajót nem. Itt a változó típusa az autók, értékei lehetnek a különbözőmárkájú autók (Lada,...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: AmxModX Alapozó 01. - Hello Világ!
Elküldve: 2012.02.11. 22:06 

AmxModX Alapozó 01. - Hello Világ! A következő egyszerű script nem fog semmit se csinálni, nem módosít értékeket, nem ad extra képességeket, csupán elindul, s fut. A plugin neve a „Helló, vila'g!” szöveget fogja tartalmazni, amit le is lehet ellenőrizni majd a szerveren, amint betettük a futó plugi...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: AmxModX Alapozó 00. - Bevezetés
Elküldve: 2012.02.11. 21:37 

Bevezető Mielőtt a lényegi dolgokra térnék, felhívnám a mélyen tisztelt publikum figyelmét arra, hogy ezek a leírások az AmxModX alapvető leírását tartalmazza. Vázolom a programszerkezeteket, alapvető információkat, amik többségét már sokan ismerik, meg a legtöbbek számára triviális, de mégis jobb,...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

Elküldve: 2012.02.17. 09:47 

Kifejezések, operátorok A kifejezések hasonlóan néznek ki, mint a matematikában található kifejezések ezért ahhoz hasonló műveletekkel a Pawn nyelvben. Nem kell megijedni, nem fogunk belebonyolódni a matematikába, csupán az alapok tisztázása végett mélyedünk el benne. A kifejezések a bennük szerepl...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

Elküldve: 2012.02.11. 22:51 

Az AMX MOD X nyelvi elemei Ez a fejezet egy kis betekintést nyújt az AMX MOD X világába. Jelkészlet A kis- és nagybetűs angol ABC, általános írásjelek és a matematikai operátorok, jelek. Azonosítók A nyelv bizonyos összetevőire (változók, konstansok, függvények, …) névvel hivatkozunk. A legtöbb for...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: [INC] ColorChat
Elküldve: 2011.09.28. 16:44 

Így okés :)

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

Elküldve: 2012.10.24. 22:24 

mp_playerid 1
Oldal: 1 / 11 [ 102 találat ]



Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole