Szerző |
Üzenet |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
kiki |
Elküldve: 2012.09.29. 09:12
|
|
|
Csináltam tutorialt nektek! |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
kiki |
Elküldve: 2012.09.29. 09:03
|
|
|
Sziasztok, ebben a tutorialban megmutatom hogyan tudtok sprite ikonokat csinálni a hudra, persze konstans helyeken, amiket nem tudsz megváltoztatni! Felhasznált függvénykönyvtárak: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx>#include <fakemeta> Az első lépés a globális változók ... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
kiki |
Elküldve: 2012.09.29. 13:05
|
|
|
Entytinek állítja be a pozícióját!
entity_set_origin ( entity, Float:NewOrigin[3] ) |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
kiki |
Elküldve: 2012.09.22. 21:07
|
|
|
Illetve amire váltod max 32 karakter lehet, megköszönni a gombal tudjátok:D |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
kiki |
Elküldve: 2012.09.30. 20:20
|
|
|
Szép jó estét, feltöltöd a zenéket pl cstrike/sound/zenek/1.wav.... utána átírod a chat_sounds.cfg-jét erre cstrike/sound/zenek/1.wav Ha hülyeséget írtam javítsátok :) Persze elötte rakd fel a plugint :) Edit„”„ És írd oda még amúgyis ott lesz az alap hangok minta képpen, azt hogy mijen parancsal i... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
kiki |
Elküldve: 2012.10.04. 12:50
|
|
|
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx>#include <colorchat> new bool:hasznalva[33] public plugin_init() { register_clcmd( "say asd","asd") register_logevent( "eRound_start", 2, "1=Round_Start" );... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
kiki |
Elküldve: 2012.10.02. 16:12
|
|
|
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
kiki |
Elküldve: 2012.10.01. 13:44
|
|
|
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
kiki |
Elküldve: 2012.10.10. 15:14
|
|
|
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
kiki |
Elküldve: 2012.10.26. 18:27
|
|
|
http://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&p=50990#p50990
csak így ennyi legyen a motd.txtben semmi más! |
|
|
|