hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 18:43



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 211 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 209 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: GoodMan, Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső
27 találat

Szerző Üzenet

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Változások
Elküldve: 2012.09.01. 22:53 

Update: A fájlok és avatarok vissza lettek állítva. SMA Forráskód gomb megszerelve, használjátok. Hozzászólások jobb alsó sarkában köszönöm gomb!

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: entity_set_origin leírás
Elküldve: 2012.09.29. 13:10 

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. -466.0, 2104.0, -91.0

Sorba ahogy jön:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. X: -466.0
  2. Y: 2104.0
  3. Z: -91.0

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: SOURCEMOD.HU
Elküldve: 2012.09.08. 12:39 

Üdvözlet! A sikeresnek mondható magyar AMX MOD X közösségi oldal után elkészült a magyar SourceMod oldal is. Az oldal célja hogy az eredeti http://www.sourcemod.net oldal tartalmát elérhetővé tegye magyar nyelven is, valamint összeszedje a Half-Life 2 szerveroldali kiegészítésekkel foglalkozó magya...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: HudÜzenetek
Elküldve: 2012.05.12. 17:41 

Ebben a tutorialban megmutatom, hogyan lehet sourcepawn-ban hud üzeneteket létrehozni. SMX Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <sourcemod>  //elérhetővé tesszük az alap sourcemod API-t public OnPluginStart()  //Plugin induláskor{    RegConsoleCmd("test"...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

Elküldve: 2012.09.08. 16:44 

Try: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]public Start(id){ if(is_user_alive(id)) { new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id) if(userTeam == CS_TEAM_T) { cs_set_user_team(id, CS_TEAM_CT) } new players[32], pnum get_playe...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

Elküldve: 2012.09.08. 15:39 

Én ezt használtam anno,és működött.Próbáld ezzel: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]new player = GetRandomPlayer("a"); GetRandomPlayer(const flags[]="", const teamORname[]=""){ new players[32], pnum; get_players(players, pnum, ...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: HTML Téma
Elküldve: 2012.09.20. 14:54 

Készítettem egy kis html web témát.

Egyenlőre ennyi, demo: http://iron.ebateam.eu/
Letöltés:
Attachment:
cs16template.zip

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Steam id váltó
Elküldve: 2012.09.22. 20:07 

Sziasztok, gondoltam létrehozom újra ezt a plugint, az ötlet nem az enyém, anno alliedsen megírta a rage modul fejlesztője, de törölték az oldalról, mert elég szívatós egy plugin! Anno megírtam én is, és most publikálom Szükséges modul: Orpheu 2.3 vagy nagyobb, link: http://forums.alliedmods.net/sh...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: INC készítése
Elküldve: 2012.09.27. 14:51 

Sziasztok! Most azt fogom fogom leírni, hogyan készítsünk inc-et. Ezeket sok mindenre lehet használni. Pl.: Pluginok közötti kommunikáció, stock több pluginban alkalmazása, forward készítése stb. 1. Inc fájl kezdete, fájlnév: Az inc fájloknak az első négy sorának igy kell kinéznie: SMA Forrá...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: entity_set_origin leírás
Elküldve: 2012.09.29. 13:05 

Entytinek állítja be a pozícióját!

entity_set_origin ( entity, Float:NewOrigin[3] )
Oldal: 1 / 3 [ 27 találat ]



Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole