| Szerző |
Üzenet |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
| fear_ezmegmi |
|
Elküldve:2012.09.23. 20:43
|
|
|
Code: register_logevent("End", 2, "1=Round_End")
utána pedig :
Code: public End() { //ide a kódod } |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
| Nandee |
|
Elküldve:2012.09.27. 14:51
|
|
|
| Sziasztok! Most azt fogom fogom leírni, hogyan készítsünk inc-et. Ezeket sok mindenre lehet használni. Pl.: Pluginok közötti kommunikáció, stock több pluginban alkalmazása, forward készítése stb. 1. Inc fájl kezdete, fájlnév: Az inc fájloknak az első négy sorának igy kell kinéznie: SMA Forrá... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
| kiki |
|
Elküldve:2012.09.28. 14:49
|
|
|
| Jó az is ha lokális, <> a globális, "" a lokális:) |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
| Metal |
|
Elküldve:2012.09.28. 15:39
|
|
|
| No akkor.... cvar_value //létrehozunk egy globális változót, ez fogja tárolgatni a cvarunk értékét Ez így ebben a formában nem igaz. Ebben az adott cvar referenciája kerül, nem pedig az értéke. (inkább nevezd így el a változót: pcvar_value). Tehát a változónk tulajdonképpen egy pointer lesz, ami a c... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
| kiki |
|
Elküldve:2012.09.29. 09:03
|
|
|
| Sziasztok, ebben a tutorialban megmutatom hogyan tudtok sprite ikonokat csinálni a hudra, persze konstans helyeken, amiket nem tudsz megváltoztatni! Felhasznált függvénykönyvtárak: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx>#include <fakemeta> Az első lépés a globális változók ... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
| HunGamer |
|
Elküldve:2012.09.30. 11:11
|
|
|
| igen. az 1. részbe megy ha halott, az elsébe ha nem. |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
| IrOn |
|
Elküldve:2012.10.07. 14:34
|
|
|
| SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx>#include <amxmisc> #define PLUGIN "New Plug-In"#define VERSION "1.0"#define AUTHOR "Vinnice" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_logevent(&qu... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
| fuck604 |
|
Elküldve:2012.10.07. 16:16
|
|
|
| SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx>#include <amxmisc> #define PLUGIN "New Plug-In"#define VERSION "1.0"#define AUTHOR "Vinnice" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_logevent(&quo... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
|
|
Elküldve:2012.10.12. 21:43
|
|
|
asd ez egy olyan ham funkció, mint pl a round_respawn, amivel újra élesztheted a játékost.
ITT: ez ugrást hajt végre a játékoson, mintha a space-t nyomná meg! (sztem) |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
| fuck604 |
|
Elküldve:2012.10.14. 00:58
|
|
|
| le is lehet vele kérni az ugrást nem csak generálni vele azt pl: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx>#include <hamsandwich> public plugin_init(){RegisterHam(Ham_Player_Jump, "player", "jumpevent", 1) //lekéred az ugrástregister_cl... |
|
 |
|