hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 13:54



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 212 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 211 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső
26 találat

Szerző Üzenet

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: register_logevent
Elküldve: 2012.09.23. 20:43 

Code:
register_logevent("End", 2, "1=Round_End")


utána pedig :

Code:
public End()
{
//ide a kódod
}

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: INC készítése
Elküldve: 2012.09.27. 14:51 

Sziasztok! Most azt fogom fogom leírni, hogyan készítsünk inc-et. Ezeket sok mindenre lehet használni. Pl.: Pluginok közötti kommunikáció, stock több pluginban alkalmazása, forward készítése stb. 1. Inc fájl kezdete, fájlnév: Az inc fájloknak az első négy sorának igy kell kinéznie: SMA Forrá...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: INC készítése
Elküldve: 2012.09.28. 14:49 

Jó az is ha lokális, <> a globális, "" a lokális:)

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Pcvar készítés
Elküldve: 2012.09.28. 15:39 

No akkor.... cvar_value //létrehozunk egy globális változót, ez fogja tárolgatni a cvarunk értékét Ez így ebben a formában nem igaz. Ebben az adott cvar referenciája kerül, nem pedig az értéke. (inkább nevezd így el a változót: pcvar_value). Tehát a változónk tulajdonképpen egy pointer lesz, ami a c...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Hud Ikonok!
Elküldve: 2012.09.29. 09:03 

Sziasztok, ebben a tutorialban megmutatom hogyan tudtok sprite ikonokat csinálni a hudra, persze konstans helyeken, amiket nem tudsz megváltoztatni! Felhasznált függvénykönyvtárak: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx>#include <fakemeta> Az első lépés a globális változók ...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Halál lekérdezése
Elküldve: 2012.09.30. 11:11 

igen. az 1. részbe megy ha halott, az elsébe ha nem.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: id definiálása
Elküldve: 2012.10.07. 14:34 

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx>#include <amxmisc> #define PLUGIN "New Plug-In"#define VERSION "1.0"#define AUTHOR "Vinnice"  public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_logevent(&qu...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: id definiálása
Elküldve: 2012.10.07. 16:16 

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx>#include <amxmisc> #define PLUGIN "New Plug-In"#define VERSION "1.0"#define AUTHOR "Vinnice"  public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_logevent(&quo...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Ham_Player_Jump
Elküldve: 2012.10.12. 21:43 

asd
ez egy olyan ham funkció, mint pl a round_respawn, amivel újra élesztheted a játékost.

ITT:
ez ugrást hajt végre a játékoson, mintha a space-t nyomná meg! (sztem)

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Ham_Player_Jump
Elküldve: 2012.10.14. 00:58 

le is lehet vele kérni az ugrást nem csak generálni vele azt pl: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx>#include <hamsandwich> public plugin_init(){RegisterHam(Ham_Player_Jump, "player", "jumpevent", 1) //lekéred az ugrástregister_cl...
Oldal: 1 / 3 [ 26 találat ]



Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole