Szerző |
Üzenet |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
demon |
Elküldve: 2016.12.20. 13:21
|
|
|
A parancsokat ne konstansként add meg, hanem csinalj egy függvény amelynek a bemeneti értéke lesz a játékos id és a sorszám, majd switch case segítségével visszaadod az értéket. Pl.: public Fuggvenyek( id, sorszam ) { switch ( sorszam ) { case 0: get_user_health( id ) case 1: get_user_frags( id ) } } |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
demon |
Elküldve: 2016.12.29. 14:34
|
|
|
Van egyszerűbb módja is. find_ent_in_sphere keress rá. |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
demon |
Elküldve: 2016.08.04. 19:58
|
|
|
Lehetséges, hogy így van, mindenesetre ebben a pluginba le van ellenőrizve és ez már így is marad. |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
demon |
Elküldve: 2017.01.26. 20:28
|
|
|
A különbség, hogy az első példában minden függvényhíváskor lefoglalja a memóriát, míg a másodikban csak a plugin első futásánál, de 33x nagyobbat. Felesleges a 2. példában a 2 dimenziós tömb, elég csak a Text[512], amely teljesen ugyan az mint, ha az 1. példában statikus változót használnál, így csa... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
demon |
Elküldve: 2016.04.25. 21:09
|
|
|
Ez csak törli az entityket, az én pluginom létre is hoz 4 entityt. Nincs kedvem a magyarázkodáshoz, ha megfigyelnéd a plugint rájönnél. |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
demon |
Elküldve: 2017.02.05. 21:31
|
|
|
Csak a 2. körtől fog működni a vásárlás tíltás. |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
demon |
Elküldve: 2017.03.25. 22:08
|
|
|
Alapból tartalmazza ezt a funkciót. public Laser_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:f_Damage, bit_Damage) { if(get_pcvar_num(g_LBEO)) { new i_Owner // Получаем ID игрока, который поставил мину i_Owner = pev(victim, LASERMINE_OWNER) // Если команда того, кто... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
demon |
Elküldve: 2017.04.10. 22:07
|
|
|
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.1) Beállítod a játékos gravitációját a jelenlegi - 0.1 értékre. Fegyverváltás után ujra lefut a dolog, de akkor már a játékos gravitációja az előzőleg beállított érték lesz, tehát ujra levonod a 0.1-et és ez minden fegyverváltásnál ismétlődik. Ezért ugrik ... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
demon |
Elküldve: 2017.04.12. 14:54
|
|
|
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
demon |
Elküldve: 2017.04.26. 00:19
|
|
|
Tessék: #include <amxmodx> #include <colorchat> #include <sqlx> new const Prefix[] = "Regi"; new gFelhasznalo[33][100], gJelszo[33][100], gMenu[33], gId[33], gFolyamatban[33], bool:gBejelentkezes[33] , Aktivitas[33]; new Handle:SqlTuple; new const SqlN[][] = { "127.0.0.1", "... |
|
|
|