hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.08. 00:25



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 184 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 184 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső
142 találat

Szerző Üzenet

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: 2 tömb összevonása
Elküldve: 2016.12.20. 13:21 

A parancsokat ne konstansként add meg, hanem csinalj egy függvény amelynek a bemeneti értéke lesz a játékos id és a sorszám, majd switch case segítségével visszaadod az értéket.
Pl.:
public Fuggvenyek( id, sorszam )
{
switch ( sorszam )
{
case 0: get_user_health( id )
case 1: get_user_frags( id )
}
}

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Hatáskör
Elküldve: 2016.12.29. 14:34 

Van egyszerűbb módja is. find_ent_in_sphere keress rá.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: C4 Visszaszámláló
Elküldve: 2016.08.04. 19:58 

Lehetséges, hogy így van, mindenesetre ebben a pluginba le van ellenőrizve és ez már így is marad.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Globális Tárolás
Elküldve: 2017.01.26. 20:28 

A különbség, hogy az első példában minden függvényhíváskor lefoglalja a memóriát, míg a másodikban csak a plugin első futásánál, de 33x nagyobbat. Felesleges a 2. példában a 2 dimenziós tömb, elég csak a Text[512], amely teljesen ugyan az mint, ha az 1. példában statikus változót használnál, így csa...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Sniper Manager
Elküldve: 2016.04.25. 21:09 

Ez csak törli az entityket, az én pluginom létre is hoz 4 entityt.
Nincs kedvem a magyarázkodáshoz, ha megfigyelnéd a plugint rájönnél.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Sniper Manager
Elküldve: 2017.02.05. 21:31 

Csak a 2. körtől fog működni a vásárlás tíltás.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Lézer rombolása
Elküldve: 2017.03.25. 22:08 

Alapból tartalmazza ezt a funkciót. public Laser_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:f_Damage, bit_Damage) { if(get_pcvar_num(g_LBEO)) { new i_Owner // Получаем ID игрока, который поставил мину i_Owner = pev(victim, LASERMINE_OWNER) // Если команда того, кто...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Kisebb Gravitáció
Elküldve: 2017.04.10. 22:07 

set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.1) Beállítod a játékos gravitációját a jelenlegi - 0.1 értékre. Fegyverváltás után ujra lefut a dolog, de akkor már a játékos gravitációja az előzőleg beállított érték lesz, tehát ujra levonod a 0.1-et és ez minden fegyverváltásnál ismétlődik. Ezért ugrik ...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Rehlds STEAMID Ban hogyan?
Elküldve: 2017.04.12. 14:54 

jokypapa @ Dproto, Reunion más Steam id
regener @ Adminmenü ban

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: 1 reg 1 Felhasználó
Elküldve: 2017.04.26. 00:19 

Tessék: #include <amxmodx> #include <colorchat> #include <sqlx> new const Prefix[] = "Regi"; new gFelhasznalo[33][100], gJelszo[33][100], gMenu[33], gId[33], gFolyamatban[33], bool:gBejelentkezes[33] , Aktivitas[33]; new Handle:SqlTuple; new const SqlN[][] = { "127.0.0.1", "...
Oldal: 11 / 15 [ 142 találat ]



Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole