Szerző |
Üzenet |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
demon |
Elküldve:2017.04.26. 19:25
|
|
|
Próbáld: #include < amxmodx > #include < cstrike > new const g_sFile[ ] = "addons/amxmodx/configs/palyers.ini"; new Array: g_daPlayers, g_iSize, bool: g_bCommand[ MAX_PLAYERS + 1 ], g_sAuthId[ MAX_PLAYERS + 1 ][ 32 ]; public plugin_init( ) { register_plugin( "", "... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
demon |
Elküldve:2017.05.07. 21:33
|
|
|
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
demon |
Elküldve:2017.05.26. 21:56
|
|
|
Mivel a random függvényben 2 karaktert adott meg aposztrófok között, így az ASCII táblázat decimális értékét fogja venni, tehát 'A' = 65, 'Z' = 90, ebből kifolyólag 65 és 90 között fog generálni egy számot, kiírásnál pedig az adott decimális számhoz tartozó karaktert írja ki. http://www.hobbyproject... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
demon |
Elküldve:2017.05.29. 18:53
|
|
|
Szerintem ez így egyszerűbb: Tábla: CREATE TABLE IF NOT EXISTS `tabla` (`username` varchar(16) NOT NULL, `utoljara` TIMESTAMP NOT NULL DEFAULT CURRENT_TIMESTAMP, `id` int(11) NOT NULL); Frissítés: UPDATE `tabla` SET `utoljara` = CURRENT_TIMESTAMP WHERE `id` = %d; utoljara oszlop típusa TIMESTAMP, me... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
demon |
Elküldve:2017.06.09. 17:45
|
|
|
for(new i = 1; i <= LADA; i++) Lada[id][i] = SQL_ReadResult(Query, 9+i) for(new i = 1; i <= MAX; i++) OsszesSkin[i][id] = SQL_ReadResult(Query, 20+i) ---------> for(new i = 0; i < LADA; i++) Lada[id][i] = SQL_ReadResult(Query, 9+i) for(new i = 0; ... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
demon |
Elküldve:2017.06.11. 20:42
|
|
|
A font tag-et a HTML5 már nem támogatja.
echo "<center><span style='color: white;'> Látogatók: " . $sor[0] . "</span></center>";
|
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
demon |
Elküldve:2017.06.12. 01:08
|
|
|
Visszatérési érték: 1 - ha van shieldje 0 - ha nincs shieldje |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
demon |
Elküldve:2017.06.20. 16:41
|
|
|
new const Float:iEmberSebesseg[][] = { { 250.0 }, { 360.0 }, { 330.0 } } new const iEmberElet[][] = { { 100 }, { 125 }, { 100 } } new const Float:iEmberGravitacio[][] = { { 1.0 }, { 1.0 }, { 0.9 } } --> new const Float:iEmberSebesseg[] = { { 250.0 }, { 360.0 }, { 330.0 } } new const iEmberElet[] = ... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
demon |
Elküldve:2017.07.10. 20:51
|
|
|
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
demon |
Elküldve:2017.07.27. 12:44
|
|
|
Üdv! Szeretném megosztani veletek ezt az egyszerű kis plugint, lényege, hogy egy hónapon keresztül számolja az adott játékos pontjait, pontot ölésekért kaphatsz (fejlövés, kés ölés, gránát ölés 2 pont, összes többi 1 pont). A következő hónap 1. napján az első 3 játékos aki a legtöbb ponttal rendelke... |
|
 |
|