Szerző |
Üzenet |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
demon |
Elküldve: 2016.02.05. 22:42
|
|
|
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #define PLUGIN "Registration System" #define VERSION "1.2" #define AUTHOR "mforce" new const PREFIX[] = "RegSystem" // If you want to use the SQL remove the // characters before the #. (default is file) #define S... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
demon |
Elküldve: 2016.02.08. 21:54
|
|
|
%d helyett %s . (25. sor) formatex(Query, charsmax(Query), "SELECT * FROM `peace_paintball_s2` WHERE username = ^" %d ^";", nev[id]) Illetve a mentésnél (53. sor): formatex(text, charsmax(text), "INSERT INTO `peace_paintball_s2` (`username`, `szint`, `tapasz... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
demon |
Elküldve: 2016.02.29. 20:06
|
|
|
Tessék: #include <amxmodx> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <dhudmessage> #include <fun> #include <engine> #define PLUGIN "Deathrun szabad es ruli kor" #define VERSION "1.1" #define AUTHOR "Demon" #pragma semicolon 1 new const Prefi... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
demon |
Elküldve: 2016.03.01. 22:05
|
|
|
A halál eventnél, a get_weaponid() függvénynél a paraméter értéke maga a fegyver neve kell hogy legyen, amit ilyen formában kell megadni: weapon_awp , weapon_scout stb.. Viszont mikor lekéred, hogy milyen fegyver által történt a halál akkor neked a fegyver neve csak awp , scout , deagle stb. lesz, e... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
demon |
Elküldve: 2016.03.05. 23:02
|
|
|
Ezekre vigyázz: ' --> ` /* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #include <colorchat> #include <sqlx> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" new AkOles[33], M4Oles[33], WpOles[33]... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
demon |
Elküldve: 2016.03.05. 22:49
|
|
|
Mivel megtörténhet az is, hogy pont abban a pillanatban amikor a VIP megöl egy játékost akkor őt is megölik, így mikor lefut ez a kód rész akkor egy halott játékosnak növelnéd meg az életét, és ezért problémázik. Tegyél még egy ellenőrzést az if-be, hogy él-e még a játékos (is_user_alive(killer)). I... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
demon |
Elküldve: 2016.03.31. 00:10
|
|
|
#include <amxmodx> #pragma semicolon 1 new Pont[33]; new const Prefix[] = "[Daemon Mod 1.0]"; public plugin_init() { register_plugin("Daemon Mods", "1.0", "Pardon."); register_event("DeathMsg", "g_Halal", "a"&... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
demon |
Elküldve: 2016.04.07. 19:41
|
|
|
Talán: public client_putinserver(id) { new szStats[8],szBHits[8]; get_user_stats(id,szStats,szBHits); new Float:k_per_d = (float(szStats[0])/float(szStats[1])) if(Float:k_per_d >= 2.0) set_user_flags(id, get_user_flags(id) | ADMIN_KICK)... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
demon |
Elküldve: 2016.04.09. 16:39
|
|
|
Alapból gondolom nulla az értéke az EletEro -nek. Szóval amikor először teszel rá: set_user_health( id, get_user_health( id ) + 0 * 1 ) -> Csak beállítod az életét a jelenlegi életére xd Utána se kapsz életet? 3-4. fejlesztésre? Az EletEro nem lesz 0, mivel még a set_user_health függvény előtt meg ... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
demon |
Elküldve: 2016.04.09. 20:59
|
|
|
if(Gyilkos != Aldozat) return PLUGIN_HANDLED;
-->
if(Gyilkos == Aldozat) return PLUGIN_HANDLED;
|
|
|
|