Szerző |
Üzenet |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
kiki |
Elküldve: 2012.09.22. 20:07
|
|
|
Sziasztok, gondoltam létrehozom újra ezt a plugint, az ötlet nem az enyém, anno alliedsen megírta a rage modul fejlesztője, de törölték az oldalról, mert elég szívatós egy plugin! Anno megírtam én is, és most publikálom Szükséges modul: Orpheu 2.3 vagy nagyobb, link: http://forums.alliedmods.net/sh... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
kiki |
Elküldve: 2012.08.28. 19:31
|
|
|
Sziasztok, többen mondtátok hogy nem lehet átírni a férőhelyet semmilyen csoda folytán, persze ezt elolvastam, s gondolkodtam, míg meg nem született a plugin! Infó: A plugin berakása utána a szervered 32slotos lesz, és 32en is férnek fel rá! Szükséges modul: Orpheu 2.3 vagy nagyobb, link: http://for... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
kiki |
Elküldve: 2011.11.25. 09:45
|
|
|
Ékezet csinálása: Printcset példa: client_print(0, print_chat, "Én kiki vagyok!") ---> client_print(0, print_chat, "én kiki vagyok!") A kódók: á = á é = é í = Ã* ó = ó ú = ú Á = Ã É = É Í = Ã Ó = Ó Ú = Ú ñ = ñ ç = ç Ñ = Ñ Ç = Ç © = © ® = ® ™ = â„¢ Ø = Ø ª = ª ä ... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
kiki |
Elküldve: 2012.09.29. 09:03
|
|
|
Sziasztok, ebben a tutorialban megmutatom hogyan tudtok sprite ikonokat csinálni a hudra, persze konstans helyeken, amiket nem tudsz megváltoztatni! Felhasznált függvénykönyvtárak: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx>#include <fakemeta> Az első lépés a globális változók ... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Silent |
Elküldve: 2012.05.12. 17:41
|
|
|
Ebben a tutorialban megmutatom, hogyan lehet sourcepawn-ban hud üzeneteket létrehozni. SMX Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <sourcemod> //elérhetővé tesszük az alap sourcemod API-t public OnPluginStart() //Plugin induláskor{ RegConsoleCmd("test"... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Silent |
Elküldve: 2012.05.12. 16:57
|
|
|
Ebben a rövid tutorialban megmutatom, hogyan lehet megoldani, hogy ne lehessen csapatot választani, hanem az adminok CT-k lesznek, a többiek pedig T-k. Hasznos például JailBreak módban. #include <sourcemod>#include <cstrike>public OnPluginStart( ) //Plugin induláskor{ RegConsoleCmd("joingame... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Silent |
Elküldve: 2012.05.12. 18:19
|
|
|
Először is tisztázzuk, mit is jelent a Cvar(ConVar). .Cvar-ok azok a változók, amelyeket egy egyszerű rcon parancssal / sm_cvar paranccsal változtathatunk, akár játék közben is. Hol és mikor használjuk őket? .Az alap hl2 engine-es játékokban vannak alap cvar-ok is, amelyeket variálhatsz. Ezeket már... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
pixxa112 |
Elküldve: 2013.01.08. 21:56
|
|
|
Körvégi zene Tutorial. Hali! Ebben a Tutorialban azt fogom bemutatni, hogy hogyan telepítsétek a körvégi zene plugint a szerveretekre, hogyan használhatjátok. 1. Hogyan csatlakozzunk fel a szerverre, és hova rakjuk őket, hol szerkesszük. Csatlakozzatok Total Commanderrel a szerveredre. Másold fel a... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
oroszrulett |
Elküldve: 2012.05.12. 06:10
|
|
|
ScreenFade Leírás: Segítségével a játékos(ok) képernyőjét lehet vele "átszínezni" a megadott színnel, majd ha elértük a kívánt hatást, visszaállíthatjuk eredeti színére. Használat: Képernyő sötétítés: UTIL_ScreenFade(id=0,iColor[3]={0,0,0},Float:flFxTime=-1.0,Float:flHoldTim... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
kiki |
Elküldve: 2011.09.27. 15:51
|
|
|
Helló, ez egy elég népszerű include , a chat szövegeket lehet vele színezni :) Választható színek: x04 - Zöld x03 - Csapat szín x01 - Alap sárga ColorChat(0, RED, "üzenet") ColorChat(0, BLUE, "üzenet") ColorChat(0, GREY, "üzenet") ColorChat(0, GREEN, "üzenet")... |
|
|
|