hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.19. 10:49



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 232 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 231 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső
100 találat

Szerző Üzenet

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Több XP
Elküldve: 2016.06.20. 16:46 

Zöldség. Talán így helyén valóbb:

  1. if(Lvl[Gyilkos] <= 10)
  2.     XP[Gyilkos] += RandomXP;
  3. else
  4.     XP[Gyilkos] += RandomXP/2;


Ezáltal, ha elérte a 10. szintet, akkor fele annyi Xp-t fog kapni.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Nagyobb Gravitáció!
Elküldve: 2016.07.10. 20:39 

Minden késválasztás után állítsd előbb a gravitációt 1.0-ra.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Szerver infó menü, motd segítség
Elküldve: 2016.08.23. 17:00 

Amit leszűrtem a kérdésedből az hogy MOTD-ben akarsz pontokat felsorakoztatni, ami meg egy sima HTML kóddal megoldható.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: SQL Nullázás
Elküldve: 2016.08.28. 11:43 

Futtasd le ezt SQL-en: UPDATE Tábla SET Oszlop = '0'

Értelem szerűen a Tábla helyére a tábla neve kerüljön, az Oszlop helyére meg a nullázni kívánt oszlop.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Több hud üzenet
Elküldve: 2016.08.28. 22:58 

Sima HUD úgy tudom egyszerre csak 4db csatornát tud elfoglalni, míg DHUD 4db-ot, vagy 8db-ot.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Hang lejátszás csatlakozáskor
Elküldve: 2016.08.30. 20:56 

A 20. sor iId legyen nagyobb, mint 0.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Bizonyos fegyver adása automatikusan
Elküldve: 2016.10.02. 11:11 

Akkor inkább használd ezt, mert amit exodus írt az valószínűleg nem fog működnek. (Úgy nézem.) #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <cstrike> #define CT_PRI CSW_M4A1 // CT Elősdleges Fegyvere. #define CT_PRI_AMMO 120 // CT Elősdleges Fegyverének a Tölténye. #define CT_SE...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Sötétítés.. [VHE]
Elküldve: 2016.10.30. 10:20 

Az alap fény a pálya egétől függ. Felület illetve beesési szögre gondolok, de az erősséget is a light_environment entity beiktatásával tudod kezelni. Illetve kiegészítő fényforrásnak ott a sima light entity is.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Zseblámpa tiltás!
Elküldve: 2016.11.06. 14:00 

Nem tudtam, hogy a kliens kapcsolódást index nélkül is meg lehet hívni, de szerintem felesleges minden kapcsolódásnál átírni a dolgot. Nem hinném, hogy megterhelő, de azért még felesleges. gondolom ezt berakod a pluginba es kesz :D Csak gondolom :D register_cvar("mp_flashlight","1...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Több szöveg tárolása egy tömbben.
Elküldve: 2016.11.14. 16:55 

Előbb kell a sorok száma, aztán a sorok hossza.
Az-az.

  1. new Tomb[100][64];


És akkor lesz egy 100 soros tömböd, amiben egy-egy szövegrész 64 karakter lehet.
Oldal: 2 / 10 [ 100 találat ]



Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole