hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.05. 09:51



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 530 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 528 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső
448 találat

Szerző Üzenet

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Quake Hang & Sprite v1.0
Elküldve: 2015.12.25. 20:20 

ez nem oldja meg?
amx_qsprite_hum - Ki láthatja az effekteket és hallhatja a hangokat? 1 = a támadó | 2 = mindenki (alap: 1 = támadó)

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Quake Hang & Sprite v1.0
Elküldve: 2016.01.27. 20:03 

Olyan nincs. Írd a hangok után,hogy .wav esetleg

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Gyors újratöltés 1.0
Elküldve: 2015.08.31. 14:14 

Teszteltem a reload bar ott van, 1.0-ra állítod,akkor mutatja jól az újratöltést, viszont a speed cvar tényleg rossz.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
Elküldve: 2017.02.12. 14:49 

én mondottam vala

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

Elküldve: 2017.02.13. 19:54 

screen -L

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

Elküldve: 2017.02.13. 19:51 

exodus írta:
Ez a stringek kezeléséhez kell
  1. #include <engine>


Remélem te se gondoltad komolyan... xD
Valahogy így egymás után: :shock: :cry: :lol:

Includeok a natívokat hívják meg, amik elvégeznek egy módosítást a játékmotor moduljain.
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=238163

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

Elküldve: 2017.02.19. 10:32 

Mik azok a pontosvesszők?
.mp3 után nincs záró "
"korvegi/marcius_karpatia/1.mp3"
"korvegi/marcius_karpatia/2.mp3"
"korvegi/marcius_karpatia/3.mp3"

így kellene

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Buy a Frag
Elküldve: 2015.05.04. 20:31 

Csak az a baj az ilyeneknek igazából értelme nincs :D

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Sniper Manager
Elküldve: 2016.04.25. 20:40 

szó? #include <fakemeta> new const g_iMapWeapons[][] = {"armoury_entity", "game_player_equip", "player_weaponstrip"} new const g_iMapObjects[][] = {"func_bomb_target", "func_hostage_rescue", "func_escapezone", "func_vip_safetyzone"...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Sniper Manager
Elküldve: 2016.04.25. 21:11 

Tudom, de miért? Én nem értem, pont ezért kérdezem.
Oldal: 41 / 45 [ 448 találat ]



Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole