Szerző |
Üzenet |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
mforce |
Elküldve: 2015.12.25. 20:20
|
|
|
ez nem oldja meg? amx_qsprite_hum - Ki láthatja az effekteket és hallhatja a hangokat? 1 = a támadó | 2 = mindenki (alap: 1 = támadó) |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
mforce |
Elküldve: 2016.01.27. 20:03
|
|
|
Olyan nincs. Írd a hangok után,hogy .wav esetleg |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
mforce |
Elküldve: 2015.08.31. 14:14
|
|
|
Teszteltem a reload bar ott van, 1.0-ra állítod,akkor mutatja jól az újratöltést, viszont a speed cvar tényleg rossz. |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
mforce |
Elküldve: 2017.02.12. 14:49
|
|
|
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
mforce |
Elküldve: 2017.02.13. 19:54
|
|
|
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
mforce |
Elküldve: 2017.02.13. 19:51
|
|
|
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
mforce |
Elküldve: 2017.02.19. 10:32
|
|
|
Mik azok a pontosvesszők? .mp3 után nincs záró " "korvegi/marcius_karpatia/1.mp3" "korvegi/marcius_karpatia/2.mp3" "korvegi/marcius_karpatia/3.mp3"
így kellene |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
mforce |
Elküldve: 2015.05.04. 20:31
|
|
|
Csak az a baj az ilyeneknek igazából értelme nincs |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
mforce |
Elküldve: 2016.04.25. 20:40
|
|
|
szó? #include <fakemeta> new const g_iMapWeapons[][] = {"armoury_entity", "game_player_equip", "player_weaponstrip"} new const g_iMapObjects[][] = {"func_bomb_target", "func_hostage_rescue", "func_escapezone", "func_vip_safetyzone"... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
mforce |
Elküldve: 2016.04.25. 21:11
|
|
|
Tudom, de miért? Én nem értem, pont ezért kérdezem. |
|
|
|