Szerző |
Üzenet |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve: 2016.01.26. 17:53
|
|
|
Miért használsz bitenkénti ést??? ( & != &&, | != || ) CSW_AWP & CSW_SCOUT = 18 & 3 = 0b10010 & 0b00011 = 0b10 = 2 Példa: new iWeapon = get_user_weapon( id ); // Vagy fakemetával: iWeapon = pev( id, pev_weapons ); // Vagy engine: iWeapon = entity_get_int( ... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve: 2016.01.03. 23:06
|
|
|
Kés Rendszer v2.0.0 by Akosch:. Mire is jó ez a plugin? Mivel jobb mint a többi hasonló? Marha egyszerű szerkeszthetőséget nyújt, amellett hogy nem igényel semmilyen pawn -al kapcsolatos hozzáértést. A késeket egy külön fájlban tudod megírni / szerkeszteni, a szinteket / fejlődést szintúgy, illetve... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Levii@Peace |
Elküldve: 2016.01.31. 18:41
|
|
|
Hali! így próbáld meg :$ #include <amxmodx> #include <fakemeta> new egyns[ 32 ]; new dollar[33] public plugin_init() { register_plugin("..","...","...") } public dollardobas( ent,id) { if ( pev_valid( ent ) ) { set_pev(ent,pev... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve: 2016.01.31. 18:38
|
|
|
public dollardobas( iEnt, iPlayerId ) if ( pev_valid( iEnt ) ) { //Ide a kód }
Pl |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
DeteCT0R |
Elküldve: 2016.01.31. 18:22
|
|
|
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Hell |
Elküldve: 2016.02.03. 17:47
|
|
|
|
|
|