Szerző |
Üzenet |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
alfaanero |
Elküldve: 2015.05.25. 15:06
|
|
|
html kóddal megadod a kép elérését |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Yeboy |
Elküldve: 2015.06.21. 18:01
|
|
|
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ] #include <amxmodx> public plugin_init(){ register_clcmd("say /szerverinfo", "info"); } public info(id){ new cim[121] format(cim, charsmax(cim), "\wInformacio&... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Yeboy |
Elküldve: 2015.06.21. 17:23
|
|
|
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ] #include <amxmodx> public plugin_init(){ register_clcmd("say /szerverinfo", "info"); } public info(id){ new cim[121] format(cim, charsmax(cim), "\wInformacio&... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
kiki |
Elküldve: 2013.08.31. 18:49
|
|
|
Szenvedsz vele egy órát:D
3sor lespawnolni egy modelt, kordinatat meg megnezed status, vagy in game ads, s abba lehet mozgatni egerrel:) |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Yeboy |
Elküldve: 2015.06.21. 16:32
|
|
|
Mind a 6 információ kell? Ha kell több szólj. SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ] #include <amxmodx> public plugin_init(){register_clcmd("say /szerverinfo", "info");} public info(id){ new cim[121] format(cim, c... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
prodox |
Elküldve: 2015.06.26. 19:00
|
|
|
Ölés Hang
Az elhelyezését te szabod meg..
set_hudmessage bla bla bla |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
mforce |
Elküldve: 2015.12.28. 17:54
|
|
|
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Dooz |
Elküldve: 2018.05.22. 22:07
|
|
|
Áhh..
|
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
oroszrulett |
Elküldve: 2012.06.15. 08:00
|
|
|
AMXX Studio Tutorial Ebben a Tutorialban azt fogom bemutatni, hogy hogyan kell az AMXX Studio-t telepíteni, bekonfigurálni, bizonyos részeit használni, INC-eket "berakni" , stb. ----------------------------------------------------------------------------- Ugorj: Telepítés AMXX telepítése ... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
oroszrulett |
Elküldve: 2012.05.12. 06:10
|
|
|
ScreenFade Leírás: Segítségével a játékos(ok) képernyőjét lehet vele "átszínezni" a megadott színnel, majd ha elértük a kívánt hatást, visszaállíthatjuk eredeti színére. Használat: Képernyő sötétítés: UTIL_ScreenFade(id=0,iColor[3]={0,0,0},Float:flFxTime=-1.0,Float:flHoldTim... |
|
|
|