Szerző |
Üzenet |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2015.12.28. 21:54
|
|
|
Hiányzik a záró karakter, 2 megoldás: 1 - Pótlod a pontosvesszőket a sorok végéről. 2 - Törlöd a #pragma semicolon 1 sort. |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.01.05. 19:33
|
|
|
Én is win xp -t használok. |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.01.01. 03:03
|
|
|
Helyzet függő: #define: Még fordítási időben behelyettesítődik az érték, ez pl hasznos ha a max játékos számot szeretnéd megadni változókhoz. #define MAX_PLAYERS 32 new iVariable[ MAX_PLAYERS + 1 ]; //Fordítás után vhogy így képzeld el: new iVariable[ 32 + 1 ]; //Másik példa karakterlánccal #define ... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2015.12.29. 12:46
|
|
|
#include < amxmodx > public plugin_init( ) { register_plugin( ... ); register_event( "DeathMsg", "evDeath", "a" ); } public evDeath( ) { new iKiller = read_data( 1 ); new iVictim = read_data( 2 ); new sName[ 32 ]; get_use... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2015.12.28. 22:00
|
|
|
stock print_color(const id, const input[], any:...) { new count = 1, players[32]; static msg[191]; vformat(msg, 190, input, 3); replace_all(msg, 190, "!g", "^4"); replace_all(msg, 190, "!y", "^1"); replace_all(msg, 190, &qu... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.01.05. 22:19
|
|
|
Ugyanaz mindhárom, amelyik jobban kézre áll neked. ( EOS = '^0' = 0 ) Ugye egy karakterlánc vége mindig a záró 0 ( EOS ), ezért is a charsmax ( sizeof változó - 1 ), különben, ha az utolsó indexre is értéket tennél jönne az array out of bounds error. És ezzel amit előbb írtam rögtön az 1. karakter (... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.01.03. 23:06
|
|
|
Kés Rendszer v2.0.0 by Akosch:. Mire is jó ez a plugin? Mivel jobb mint a többi hasonló? Marha egyszerű szerkeszthetőséget nyújt, amellett hogy nem igényel semmilyen pawn -al kapcsolatos hozzáértést. A késeket egy külön fájlban tudod megírni / szerkeszteni, a szinteket / fejlődést szintúgy, illetve... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2015.08.21. 14:44
|
|
|
Sziasztok, mivel többen érdeklődtek, hogy mik ezek a bool típusú változók, illetve mire is jók, ezért úgy döntöttem megírom ezt a kis apróságot, törekedtem arra, hogy a lehető legérthetőbb legyen, és ahogyan szépen haladunk a mély vízbe egy példakódon bemutassam, hogy hogyan is lehet szebbé, kedvező... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2015.05.16. 21:49
|
|
|
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]new mozgekonysag[60] //Mozgékonyság new lathato[60] //Láthatóság new szivossag[60] //Szívósság new kitartas[60] //Kitartás new fogyas[60] //Fogyás new ero[60] //Erő format(mozgekonysag, 59, "\yMozgékonyág \r[\d+ sebesség\r]\y %i / 125&quo... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2015.06.06. 21:24
|
|
|
Szerintem a probléma ott lesz amit mforce is kiemelt... Csak akkor tud szintet lépni, ha a szintje nagyobb vagy egyenlő a maximum szinttel. (szint[id] <= MAXSZINT) |
|
|
|