hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 09:45



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 256 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 255 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső
124 találat

Szerző Üzenet

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Speclist [hiba]
Elküldve: 2015.12.28. 21:54 

Hiányzik a záró karakter, 2 megoldás:
1 - Pótlod a pontosvesszőket a sorok végéről.
2 - Törlöd a #pragma semicolon 1 sort.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Betűtípus hiba.
Elküldve: 2016.01.05. 19:33 

Én is win xp -t használok.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Const vagy define
Elküldve: 2016.01.01. 03:03 

Helyzet függő: #define: Még fordítási időben behelyettesítődik az érték, ez pl hasznos ha a max játékos számot szeretnéd megadni változókhoz. #define MAX_PLAYERS 32 new iVariable[ MAX_PLAYERS + 1 ]; //Fordítás után vhogy így képzeld el: new iVariable[ 32 + 1 ]; //Másik példa karakterlánccal #define ...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Élet halálkor
Elküldve: 2015.12.29. 12:46 

#include < amxmodx > public plugin_init( ) { register_plugin( ... ); register_event( "DeathMsg", "evDeath", "a" ); } public evDeath( ) { new iKiller = read_data( 1 ); new iVictim = read_data( 2 ); new sName[ 32 ]; get_use...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Speclist [hiba]
Elküldve: 2015.12.28. 22:00 

stock print_color(const id, const input[], any:...) { new count = 1, players[32]; static msg[191]; vformat(msg, 190, input, 3); replace_all(msg, 190, "!g", "^4"); replace_all(msg, 190, "!y", "^1"); replace_all(msg, 190, &qu...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Admin Login System
Elküldve: 2016.01.05. 22:19 

Ugyanaz mindhárom, amelyik jobban kézre áll neked. ( EOS = '^0' = 0 ) Ugye egy karakterlánc vége mindig a záró 0 ( EOS ), ezért is a charsmax ( sizeof változó - 1 ), különben, ha az utolsó indexre is értéket tennél jönne az array out of bounds error. És ezzel amit előbb írtam rögtön az 1. karakter (...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Kés Rendszer v2
Elküldve: 2016.01.03. 23:06 

Kés Rendszer v2.0.0 by Akosch:. Mire is jó ez a plugin? Mivel jobb mint a többi hasonló? Marha egyszerű szerkeszthetőséget nyújt, amellett hogy nem igényel semmilyen pawn -al kapcsolatos hozzáértést. A késeket egy külön fájlban tudod megírni / szerkeszteni, a szinteket / fejlődést szintúgy, illetve...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: [TUT] Logikai változók ( bool típus )
Elküldve: 2015.08.21. 14:44 

Sziasztok, mivel többen érdeklődtek, hogy mik ezek a bool típusú változók, illetve mire is jók, ezért úgy döntöttem megírom ezt a kis apróságot, törekedtem arra, hogy a lehető legérthetőbb legyen, és ahogyan szépen haladunk a mély vízbe egy példakódon bemutassam, hogy hogyan is lehet szebbé, kedvező...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: mi a baja ennek a pluginak ?
Elküldve: 2015.05.16. 21:49 

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]new mozgekonysag[60] //Mozgékonyság new lathato[60] //Láthatóság new szivossag[60] //Szívósság new kitartas[60] //Kitartás new fogyas[60] //Fogyás new ero[60] //Erő  format(mozgekonysag, 59, "\yMozgékonyág \r[\d+ sebesség\r]\y %i / 125&quo...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Szint rendszer.
Elküldve: 2015.06.06. 21:24 

Szerintem a probléma ott lesz amit mforce is kiemelt... Csak akkor tud szintet lépni, ha a szintje nagyobb vagy egyenlő a maximum szinttel. (szint[id] <= MAXSZINT)
Oldal: 1 / 13 [ 124 találat ]



Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole