Szerző |
Üzenet |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.04.28. 14:47
|
|
|
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.05.09. 11:43
|
|
|
Gravitáció állítás lemaradt a leírásból  |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.05.16. 13:02
|
|
|
A hibák:
- Témanév
- Kevés infó a hibával kapcsolatban
- Fogalmazás
- Valószínűleg eggyel több záró kapcsos zárójelet tettél vhol
Javítsad őket és segítek bővebben  |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.05.27. 09:56
|
|
|
Írja, h mi hiányzik, és hogy honnan tudod beszerezni, akkor mi is a probléma?  |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.05.28. 16:35
|
|
|
Knives[0][Models][id] == 0 Ez sose lesz igaz jó eséllyel. Az első kés modeljének a játékos azonosítójadik eleme egyenlő-e nullával? Wtf? Az előbb írt részletben már alakítottál rajta, de... Knives[1][id] == 1 Ez mire szolgálna? Ha rövid a kés neve lehet ez a szint, ha nagyon rövid lehet egy karakter... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.07.02. 16:21
|
|
|
Ha ránézel arra, amit kiemeltél, szerintem te is meglátod 
Hiányzik egy zárójel. |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.07.02. 19:34
|
|
|
A Ham_Player_Spawn -nál mindig ellenőrizni kell, hogy csatlakozva van-e a játékos, és csak utána csinálunk bármit is 
if ( !is_user_connected( id ) ) return; |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.07.12. 13:16
|
|
|
alive = "^1 " Itt az a fölösleges space.
Edit: azt nem is néztem regener  |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.08.20. 13:29
|
|
|
While helyett if, ha nincs lehetőség egyszerre több szintet lépni ( addolás, hatalmas bónusz eventek stb ). + valóban nem érdemes keverni a float / int értékeket, sőt ajánlanám, hogy maradj egész értékeknél, fölösleges plusz műveletek és hiba lehetőségek. |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.08.28. 12:10
|
|
|
maximumkereses( ) { new iPlayers[ 32 ], iPnum, iMax, iMaxPlayer; get_players( iPlayers, iPnum, "c" ); for ( new i; i < iPnum; ++i ) if ( pont[ iPlayers[ i ] ] > iMax ) { iMax = pont[ iPlayers[ i ] ]; iMaxPlayer = iPlayers[ i ]; } new sName[ 32 ]; get_user_n... |
|
 |
|