hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.10.09. 10:16



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 313 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 311 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső
124 találat

Szerző Üzenet

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Halál
Elküldve:2016.08.29. 00:56 

Ha bővebben érdekel miért kaptál ilyen "fura" számokat: Pawnban nincsenek tényleges típusok, a float és a bool ( logikai változókról írt tutoriálomban hosszabban ) is csak 1-1 tag. enum bool { false, true }; enum Float; // Csak hogy tudd elképzelni Csak míg ez boolnál elég, addig floatnál ...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Halál
Elküldve:2016.08.29. 01:14 

Gondoltam elmagyarázom miért van úgy ahogy, de akkor látom csak a megoldás kell... Ha tört számmal akarod, csak pótold a Float taget a pPont ( Ahol amúgy rossz HN jelölést használsz, a 'p' pretag pointert, mutatót jelent. ) változódhoz és %f -t használj a szövegben mikorbki akarod iratni. Ha egész s...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Több hud üzenet
Elküldve:2016.09.01. 21:32 

Nem. Ott a négy közül tudod kiválasztani, hogy melyiken jelenjen meg a hudod, map váltás után meg sehogy se marad meg, csak ha újra megjeleníted.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Bomba lerakásért bonusz
Elküldve:2016.09.03. 18:04 

  1. #include <csx>
  2.  
  3. public bomb_planted( iPlanterId )
  4. {
  5.       g_iMyVar[ iPlanterId ]++;
  6. }

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

Elküldve:2016.09.11. 19:36 

Szerintem az alap amxxes megoldás szebb erre.
https://wiki.alliedmods.net/Advanced_Sc ... (AMX_Mod_X)#Multi-Lingual_Support
Persze lehet úgy is ahogyan te csinálod, de így egy fájlban látod a nyelveket stb.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: szValami, g_iValami
Elküldve:2016.09.11. 18:16 

g_ / g - Global, globális i - Int, egész szám sz - Zero terminated String, nullára végződő karakter lánc ch - CHaracter, karakter b - én ezt használom boolhoz, de amúgy tényleges jelölés szerint f-fel kéne ( Flag ). fl - Float, valós szám. Amiket még láttam, de ritka: a - Array, tömb s - Static, sta...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
Elküldve:2016.09.14. 21:56 

A szerencsejáték a hülyék adója.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Entity Sebzés Csapatonként
Elküldve:2017.01.06. 14:23 

Ham_TakeDamage, pre változata szerintem működhet, ott HAM_SUPERCEDE -l térsz vissza, ezzel blokkolva az event mrgtörténését. ( ha jól emlékszem most nem néztem utána, register_event fix nem fog működni )

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Ölés Rendszer
Elküldve:2016.08.29. 01:24 

Ha szabad tanácsot adnom, érdekesebb lenne, ha minden fegyverre számolnád és a menüt konstans fegyver nevekkel és ciklussal hoznád létre. Itt 2 dimenziós töböt használva ( new iPlayersKills[ MAX_PLAYERS + 1 ][ CSW_P90 + 1 ] ) sok helyen könnyebb dolgod is lenne, h csak a tömbön belül hivatkozol a já...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Admin Login System
Elküldve:2016.01.05. 21:41 

  1. copy(writepass[id], charsmax(writepass), "")


Helyett használható:
  1. writepass[ id ][ 0 ] = EOS; // = End Of String ( fordító által generált konstans )
  2. writepass[ id ][ 0 ] = '^0';
  3. writepass[ id ][ 0 ] = 0;


Így biztos üres lesz és nem kell native hívás.
Oldal: 12 / 13 [124 találat ]



Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole