Szerző |
Üzenet |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.08.29. 00:56
|
|
|
Ha bővebben érdekel miért kaptál ilyen "fura" számokat: Pawnban nincsenek tényleges típusok, a float és a bool ( logikai változókról írt tutoriálomban hosszabban ) is csak 1-1 tag. enum bool { false, true }; enum Float; // Csak hogy tudd elképzelni Csak míg ez boolnál elég, addig floatnál ... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.08.29. 01:14
|
|
|
Gondoltam elmagyarázom miért van úgy ahogy, de akkor látom csak a megoldás kell... Ha tört számmal akarod, csak pótold a Float taget a pPont ( Ahol amúgy rossz HN jelölést használsz, a 'p' pretag pointert, mutatót jelent. ) változódhoz és %f -t használj a szövegben mikorbki akarod iratni. Ha egész s... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.09.01. 21:32
|
|
|
Nem. Ott a négy közül tudod kiválasztani, hogy melyiken jelenjen meg a hudod, map váltás után meg sehogy se marad meg, csak ha újra megjeleníted. |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.09.03. 18:04
|
|
|
#include <csx> public bomb_planted( iPlanterId ) { g_iMyVar[ iPlanterId ]++; }
|
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.09.11. 19:36
|
|
|
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.09.11. 18:16
|
|
|
g_ / g - Global, globális i - Int, egész szám sz - Zero terminated String, nullára végződő karakter lánc ch - CHaracter, karakter b - én ezt használom boolhoz, de amúgy tényleges jelölés szerint f-fel kéne ( Flag ). fl - Float, valós szám. Amiket még láttam, de ritka: a - Array, tömb s - Static, sta... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.09.14. 21:56
|
|
|
A szerencsejáték a hülyék adója. |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2017.01.06. 14:23
|
|
|
Ham_TakeDamage, pre változata szerintem működhet, ott HAM_SUPERCEDE -l térsz vissza, ezzel blokkolva az event mrgtörténését. ( ha jól emlékszem most nem néztem utána, register_event fix nem fog működni ) |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.08.29. 01:24
|
|
|
Ha szabad tanácsot adnom, érdekesebb lenne, ha minden fegyverre számolnád és a menüt konstans fegyver nevekkel és ciklussal hoznád létre. Itt 2 dimenziós töböt használva ( new iPlayersKills[ MAX_PLAYERS + 1 ][ CSW_P90 + 1 ] ) sok helyen könnyebb dolgod is lenne, h csak a tömbön belül hivatkozol a já... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.01.05. 21:41
|
|
|
copy(writepass[id], charsmax(writepass), "")
Helyett használható:
writepass[ id ][ 0 ] = EOS; // = End Of String ( fordító által generált konstans ) writepass[ id ][ 0 ] = '^0'; writepass[ id ][ 0 ] = 0;
Így biztos üres lesz és nem kell native hívás. |
|
 |
|